loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 606 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (2)

 

http://www.stretford-end.com/wp-content/uploads/2012/11/sir-alex-ferguson-statue-full.png

Stretford-End – منچستر یونایتد به پاس  26 سال خدمت سرالکس به باشگاه و دستاوردهای باورنکردنیش در طول این سالها، امروز از مجسمۀ او در بیرون اولدترافورد پرده پرداری کرد. بازیکنان اسطوره ای باشگاه مانند اریک کانتونا، روود ون نیستلروی و اوله گونار سولسکار در مراسم رونمایی حاضر بودند. در مراسم پیامهای ویدئویی از جانب دیوید بکام و کریستیانو رونالدو هم پخش شد و در ضمن همسر سرالکس، کتی بود که عهده دار رونمایی از مجسمه در ملأ عام شد.

مهاجم پیشین منچستر یونایتد؛ کریستیانو رونالدو نسبت به سرمربی پیشینش دین را کامل ادا کرد"

- تو با توجه به کارهایی که انجام داده ای، صد در صد استحقاق این تقدیر را داشتی. من آرزو داشتم که در این مراسم باشم ولی برنامۀ کاری من همانطور که می دانی کاملا شلوغ است. من باید زودتر تو را ببینم چرا که نیاز دارم زبان انگلیسی (و نه اسکاتلندی) خود را تمرین کنم. با آرزوی بهترینها برای تو.

دیوید بکام نیز از عدم حضورش عذرخواهی کرد ولی از جنبه های مثبت حضورش در اولدترافورد اینگونه سخن گفت:

-متأسفم که برای این روز خارق العاده نتوانستم آنجا بیایم. دوران حضور من در منچستر یونایتد، بدون شک بهترین دوران ورزشی من بود. من عاشق آن لحظات هستم.

"این لحظه باعث افتخار من است. معمولا مردم قبل اینکه مجسمه شان ساخته شود، می میرند. ولی من مرگ رو هم شکست دادم! (بعد از مرگ هم زنده مانده ام)." سرالکس فرگوسن در مراسم رونمایی مجسمه یادبودش

 

 

اریک کانتونا: من فکر می کنم که در 5 سال بعد یا 10 سال بعد، او از امروز هم قویتر خواهد بود ( 5 Years Time نام یک آهنگ فولک در انگلیس هم هست که ایهام داشته)

مایکل کریک: "رکورد او خارق العاده است. بودن در چنین باشگاه بزرگی برای این همه سال عالی است. فقط اوست که توانسته این کار را بکنه و من فکر نمی کنم که کسی بتواند دوباره این کار را تکرار کند. او شاید بهترین مربی کل تاریخ باشد."

اندی کول: "او نماد و هویت منچستریونایتد است. بای کردن برای او افتخاری بزرگ محسوب می شود. بودن در یک باشگاه به مدتی که او بوده کاری ماورایی محسوب می شود."

پاتریس اورا: "با توجه به کارهایی که او کرده و دستاوردهایی که او بدست آورده، آنها باید سالها قبل این تقدیر را از او به عمل می آوردند. بازی کردن برای او و برای منچستریونایتد؛ افتخار بزرگی برای من محسوب می شود."

درن فلچر: "واقعا یک مجسمه حق او بود. او همیشه برای باشگاه یک فرد کاملا تأثیر گذار و کلیدی بوده است."

رایان گیگز: "اشتیاق کنونی او، به همان عظمت اولین روزیست که من او را دیدم."

برایان رابسون: "رئیس احتمالا پرعظمت ترین رکوردی را که یک مربی در دنیا در یک باشگاه بر جای گذاشته است، ثبت کرده است."

کریستیانو رونالدو: "تبریک بابت هر چه که تا به حال انجام دادی. من فکر می کنم که تو 100 در 100 شایسته این تقدیر بودی. کاش من اونجا می بودم. کار کردن با مربی ای همچون او برای بازیکنان یک رویا است."

وین رونی: "بالاخره مجسمه ای که باید برای او ساخته میشد ساخته شد. موفقیتی که او برای باشگاه به ارمغان آورده است فوق العاده درخشان است. این حداقل کاری بود که برای تقدیر از او می توانستند انجام دهند."

پیتر اشمایکل: "او به تواناییهای خودش ایمان دارد و یک سرمربی خارق العاده است."

پل اسکولز: "او فرصتها و شانسهای موفقیت باشگاه را زیر و رو کرد. این مجسمه افتخاری بزرگ برای اوست که کاملا هم استحقاقش را داشت. روزی کسی خواهد آمد و بعد او هدایت باشگاه را بر عهده خواهد داشت و اگر بتواند نیمی از آنچه را که او انجام داده انجام دهد، آنگاه می توان گفت که جانشینی موفق بوده است!"

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/09/04 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان
به اين ميگن ابهت به جان خودم گريم گرفت چي ميشد ده سال ديگه تو تيم ميموند چه حالي ميداد
پاسخ : سلام داش قاسم علی گل شکلک
واقعا بهترین حرف رو خود فرگی زده که توش دویست تا ایهام داشت... من بعد از مرگ زنده مانده ام.... مرگ قبل من مرده است... اصلا دویست جور میشه این سخن رو با موفقیتهای فرگی تفسیر و تعبیر کرد

این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/09/04 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهاب
وقتی وبت رو دیدم خیلی خوش حال شدم
راستی داش اگه نویسنده خواستی من در خدمتم
پاسخ : سلام داش حسام گل شکلک
داداش خیلی هم نوکرتم... دمت گرم. امروز فردا ردیفش می کنم الآن مسافرتیم یه خورده کارهام کند پیش میره تا امروز فردا باهات هماهنگ می کنم
پاسخ : --------------------------
حسام جون پیش بینی امشب رو ردیف کنم، مصاحبه های بعد بازی رو هم بزارم، بعد بازی یه جوری بهت هماهنگ می کنم، یا برا ایمیل جدول پیشبینیت میل میدم، یا تو همین بلاگ شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 343
  • بازدید امروز : 823
  • باردید دیروز : 768
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 5,285
  • بازدید ماه : 67,577
  • بازدید سال : 311,168
  • بازدید کلی : 3,936,333
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30