loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 928 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (6)


دیوید بکام گزارشاتی مبنی بر اینکه او دارد روی خرید یک  تیم فوتبال MLS در میامی امریکا کار میکند را تأیید کرد و به شوخی نیز اشاره کرد که تا پیش از انتشار بیوگرافی سرالکس فرگوسن، وی را به عنوان گزینۀ سرمربیگری تیمش مد نظر داشت.

در طول روزهای اخیر گزارش شده بود که بکام فعالانه به دنبال احتمال این است که بتواند مالکیت یک باشگاه MLS را برعهده بگیرد و گفته میشد میامی گزینۀ اولش است.

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس که انتهای فصل گذشته بازنشسته شد، هنگامی که در سال 2007 به LA Galaxy می پیوست، در قرارداش ذکر شد که او حق مالکیت یک تیم MLS را خواهد داشت - گالکسی تیمی بود که بکام آنها را دو بار به قهرمانی MLS رساند.

گزارش شده بود که بکام با نرخ وام 25 میلیون دلار و تشکیل یک تیم اولیه آغاز خواهد کرد و با هدف تکمیل آن در سال 2016 به کارش ادامه خواهد داد. او می گوید:

"این کاری بود که وقتی من شش یا هفت سال قبل قراردادم رو امضا میکردم خیلی بهش علاقمند بودم. سیمون فولر (ایجنت بکام) بندی در قرارداد جای داد که به من اجازه میداد در انتهای دوران ورزشیم حق امتیاز یک تیم رو بخرم."

"سال قبل از اینکه من فوتبالم رو پایان بدم، مکانهای مختلفی رو بررسی کردم - میامی یکی از اون جاها بود."

"من نسبت به این خبر هیجان زده ام، و مشتاقم که در صحنۀ فوتبال بمونم. کسب مالکیت یک تیم چیزیه که من شدیدا بهش مشتاقم."

بکام اعتراف میکند اولین فردی که در نظر داشت برای سرمربیگری تیمش با وی تماس بگیرد، سرمربی سابقش در یونایتد، فرگوسن بود، ولی نظرات اخیر فرگوسن در کتاب اکنون بدنامش (!!؟؟!!)، بکام 38 ساله را مجبور کرد در تصمیمش بازنگری کند.

فرگوسن که در ماه می و پس از 26 سال حضور در اولدترافورد بازنشسته شد، در زندگینامه ش به انتقاد از بکام پرداخته است. فرگوسن اسکاتلندی نوشته است که هافبک سابقش باور داشت که "از الکس فرگوسن بزرگتر است"، و اضافه میکند که بکام تنها بازیکنی بود که "مشهور شدن را انتخاب کرد، و مأموریت خود را بر این بنا کرد که خارج زمین فوتبال مشهور شود."

بکام از غرق شدن در این نظرات امتناع ورزید ولی به شوخی اشاره کرد که دیگر فرگوسن را به عنوان گزینۀ سرمربی گری تیمش در میامی مد نظر ندارد. او می گوید:

"من نمیام اینجا بشینم و در مورد مردی که به من فرصت حضور در تیم رؤیاهامو داد بد بگم."

"او یکی از اولین گزینه هایی بود که من بهش برای سرمربیگری تیمم زنگ می زدم ولی الآن دیگه دربارۀ این تصمیم مطمئن نیستم."

بکام همچنین شایعه سرمربیگری خودش را هم رد میکند و تأکید میکند که سرمربیگری چیزی نیست که وی به آن علاقمند باشد.

"سرمربیگری چیزی نیست که بهش مایل باشم، مایل بودن و اشتیاق داشتنی که برای موفق بودن در این حرفه لازمه. من عاشق مربیگری هستم، من جمله مربیگری بچه های خودم، ولی مدیریت ورطه ای هست که قایق من توش واقعا چپه میشه!" منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/08/09 و 21:43 دقیقه ارسال شده است

دیوید بکهام بار دیگر شخصیت قوی و ذات خالص و پاک خودش رو نشون داد." آری اوست پسر خلف انگلستان"
نظر يكي از طرفداران تيم بخاطر اين خبر

نظر خودم: واقعا از شخصيت بي نظير ديويد بكهام خوشم مياد
پاسخ : اتفاقا شخصیتی بسیار فروتن داره برخلاف چیزی که فرگی میگه... واقعا فروتنه و دوست داشتنی...
پاسخ : با پسر خلف انگلیس صد در صد مخالفم!
انگلیس با پسر خلفش اینجور تا نمی کنه و انقدر در حقش بدی نمی کنه...
خیلی تیم ملی به بکام بد کرد خیلی... از جام 98 گرفته تا اون اریکسون و کاپلوی عوضی...

این نظر توسط rasool در تاریخ 1392/08/09 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

گفته یعنی من پولدارم ومیتونم مث فرگوسن کسایی رو به خدمت بگیرم
نه بکام جون شاید سرالکس به اندازه توپول نداشته باشه اما تو تاریخ کسی نمیتونه افتخارات شوتکرار کنه
پاسخ : به نظر من که اینا تازه دعواشون شروع شده شکلک
چون فرگی دست گذاشته رو زن بکام اگه رو خود بکام دست میذاشت بکام شاید می بخشید ولی حالا زنش همچین بکام رو شیر کنه برا لشکر کشی شکلک
اون ویکتوریا از اولشم مارمولک بود شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/08/09 و 11:38 دقیقه ارسال شده است

اقا همه جوره عاشق بکهامم.هیچ وقت نه به فرگوسن نه به منچستر توهین نکرده.اگر میموند میشد بزرگترین اسطوره ی باشگاه.البته در کنار بزرگان دیگهشکلکشکلک
کاش فرگی باهاش خوب بود ولی خوب فرگوسن اصلا شوخی نداره.خوب بکهام داشته شوخی میکرده یه چیزی گفته شکلکشکلک امیدوارم بکهام هر جا میره موفق بشه.
مرسی شهابشکلک
پاسخ : خواهش میکنم محمدرضای عزیز شکلک
البته کنار همۀ اینا یه مسئله دیگه هم هست، بکام و کریس واقعا بیشتر از اینکه از منچستر فرار کنن، از انگلیس فرار کردن... بکام بعد جام جهانی 98 و کریس بعد ماجراش با اخراج رونی تو فکر کنم جام 2006... تماشاگرا خیلی اذیتشون کردن واقعا انگلیس به ستوه اومده بودن خود رونی هم همچنین خیلی اذیت شد توسط هوادارا برای همین شاید درخواست خروج میده فرت و فرت شکلک
به هر حال اتفاقی بود که افتاد..
پاسخ : البته تصحیح میکنم بیشتر از تماشاگرا، رسانه های انگلیس فراریشون دادن.... بدبختی اینه که زبون انگلیسی هم تو کل دنیا با سرعت نور پخش میشد... باز اسپانیا و ایتالیا و بقیه کشورها مثل آلمان اونقدر اخبار سریع پخش نمی شه که اخبار روزنامه های انگلیسی پخش میشه و خیلی به نفع بازیکناست که از دست حاشیه به چنین جاهایی فرار کنن...

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/08/09 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

میگم بکام میخوای من سرمربی تیمت بشمشکلکشکلک
نهشکلکشکلکشکلک
من فقط سرمربی منچستر یونایتد میشمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : اولین قدم برای سرمربی منچستر شدن گرفتن اقامت اسکاتلنده شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/08/09 و 2:20 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ بکهام جان...شکلک کجا رفتن روزهای خوب؟شکلک

بکهام هنوزم خوب بود...اینو همه میدونن...
اما اخلاق فرگی رو هم همه میدونیم دیگه.
پس جای گله ای نیست...هردو راه خودشونو انتخاب کرده بودن...
قربون معرفتت با این حرفت(من نمیام اینجا بشینم و در مورد مردی که به من فرصت حضور در تیم رؤیاهامو داد بد بگم)
دوستت دارم عزیز دلشکلک

مرسی داش شهابشکلک
پاسخ : خواهش میکنم داش حمید گل خودم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/09 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

شهاب منچستري خسته نباشيشکلک
سرالكس فقطشکلک
پاسخ : سلامت باشی داش سعید شکلک
فکر کن یه درصد فرگی میرفت میشد کارمند بکام شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,353
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,353
  • بازدید ماه : 42,828
  • بازدید سال : 214,022
  • بازدید کلی : 3,839,187
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30