loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 607 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (4)

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(خوشحالی از نتیجه...) "من خیلی خوشحالم به نظرم بازی خیلی خوبی رو ارائه دادیم، در اوایل نیمۀ اول واقعا خوب بودیم. فضاهای سانتر و موقعیتهای گلزنی زیادی خلق کردیم که نشد ازشون استفاده کنیم. کار رو کمی استرسی کردیم، برای همین از اعلام پنالتی پیش از سوت دو نیمه من خوشحال شدم."


(در مورد فرگوسن و امید به آینده...) "به نظرم او (سر الکس) ارضی خواهد بود، او لیگ برتر رو می شناسه و قبول خواهد داشت که تیم خوب بازی کرد، موقعیتهای نسبتا زیادی خلق کرد و حرفه ای کار کرد. ما گلی دریافت نکردیم که این عالیه. در حال حاضر، ما از نظر دفاعی نیرومند هستیم و در بازیهای آتی این واقعا مهم خواهد بود."

(در مورد اینکه خطا روی یانگ پنالتی بود یا نه... ) "من فرصت کردم صحنه رو ببینم. با بخشی از صحبتها موافقم، اینکه ضربۀ اول بیرون محوطه بود، ولی با بخش دیگه ش نه. بله اون یکی پنالی روی اورا باید اعلام میشد، ما دو سه صحنۀ مشکوک دیگه برای پنالتی داشتیم، ولی ما استحقاق این نتیجه رو داشتیم چون که خوب بازی کردیم و تیم غالب و برتر بودیم." منبع


 

ستایش مویز از رونی از اینجا بخوانید.


مارونه فلایینی | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(خوشحالی از پیروزی...) "من خیلی خوشحالم که کارم رو در اولدترافورد با جمعیتی که ازم حمایت کردن آغاز کردم. این یک Debut (اولین بازی) خارق العاده بود و ما بردیم، که مهمترین مسئله بود. من هم عصبی بودم و هم هیجان زده. من فکرم این بود که باید بازی خودم رو انجام بدم، با کیفیت خودم."

(تشکر از هواداران...) "من دوست دارم که از هوادارا تشکر کنم. این برای من خوب بود. هوادارا به من کمک کردن، این برای من مهم بود. همیشه من حداکثر توانم رو در خدمت باشگاه و همتیمیهام قرار خواهم داد."

(نقش برد در روحیۀ تیم.....) "این یک برد خوب بود، سخت یا آسون نبود، بلکه یک برد خوب بود. من یونایتد می خواد که هر بازیش رو ببره و ما امروز برنده شدیم و همین به اعتماد به نفس ما برای بازی بعدی کمک میکنه - چرا که بازی بعدی ما یک بازی بزرگه، یک بازی در لیگ قهرمانان. برای همین این برد برای اعتماد به نفس خوب بود."

(در مورد بازی خوب عدنان یانوزای... ) "همه میدونن که او کیفیتهای زیادی داره، او آیندۀ منچستر یونایتده. او کیفیتهای زیادی داره، نیاز داره سخت کار کنه ولی امروز خوب کار کرد، خیلی خوب. او الآن زمان بزرگی رو سپری میکنه، برای همین باید سخت تلاش کنه ،به حرکت ادامه بده و به تیم کمک کنه."

 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد

(در مورد دستورات تاکتیکی به فلایینی...) "به نظرم فلایینی امروز خوب کار کرد، امیدوارم که همه هوادارا دیده باشن که او چه تواناییهایی داره. ما خوشحالیم که او کارش رو انجام داد، من ازش خواسته بودم که برامون توپگیری کنه، اون رو به بازیکنای خودمون بده تا بتونیم بریم جلو و گلزنی کنیم."

(در مورد احتیاط در برابر پالاس....) "او بیشتر از اینها قابلیت داره، ولی فکر میکنم امروز او به بازی اومد و وقتی ما با 1 گل جلو بودیم، بازی رو آروم کرد. من باید حتی با وجود اینکه حریف 10 نفره بود، تضمین میکردم که کار احمقانه ای ازمون سر نزنه و سر هم نزد." منبع

باقی مصاحبه ها رو اگر وقت کنم ترجمه میکنم... شاید هم نرسم البته

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط afshin در تاریخ 1392/06/24 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان خیلی لطف کردی زمان پستا رو اضافه کردیشکلک
این یانوزی چقدر قشنگ بازی کرد امروز وفلاینی هم خیلی قلدر بود و ضربه سرهای اول رو میزد
پاسخ : خواهش میکنم افشین جان حالا نمی دونم چرا یکشنبه ش خراب شد!!!
یانوزای هم خیلی خوب بود فعلا البته من اعتماد به نفس و پررویی رو توش دیدم که همین برای پیشرفتش عالیه شکلک
سمجه تو حفظ توپ و کلا بچه پرروئه خوشم اومد از این روی زیادش...
فلینی هم یک کلام: عالی بود... عالی...

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/06/23 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

از من حرکت..
از خدا چاله چوله..دست انداز..پیچ خطرناک...
و احتما ریزش کوه
شکلک
پاسخ : مممم.... جمله ش با مزه بود شکلک
ولی من یه نظریه خودم دارم هرجادۀ پر دست انداز زندگی نتیجه یه تصمیم اشتباه آدم بوده... این رو بهش ایمان قلبی دارم که آدمیزاد چوب تصمیمای اشتباه خودشو میخوره همیشه...
البته بی حرکتی محض هم بدترین تصمیمیه که یه آدم میتونه بگیره ....

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/06/23 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

خيلي عاليه كه ويديچ و ريو انتخاب اولشه...
پاسخ : خوب به نظرم چون فابیو کم تجربه بود بیشتر این زوج رو باز فیکس گذاشت.... اونز هم برسه اونم بازی میده... فعلا گزینه نداره خیلی و دستش بسته ست...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/06/23 و 22:10 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب...فدا سرت اگه نرسیدیشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید گل سرت سلامت داداش شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 119
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 311
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 41,786
  • بازدید سال : 212,980
  • بازدید کلی : 3,838,145
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30