loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 759 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (18)

 

 - ترکیب دو تیم اعلام شد:

یونایتد:

Starting XI: De Gea; Rafael, Jones, Evans, Evra; Valencia, Carrick, Giggs, Kagawa; Rooney, Hernandez. Subs: Lindegaard, Smalling, Buttner, Nani, Young, Fellaini, Januzaj.

 

سوسیه داد:

Starting XI: Bravo, C.Martinez, Mikel, Inigo, De la Bella; M.Bergara, Zurutuza, X.Prieto (c); Vela, Seferovic, Griezmann. Subs: Zubikarai (G), Ansotegi, Cadamuro, R.Pardo, Ros, Chory Castro, Agirretxe

 


 

 - فردیناند, ویدیچ, ولبک و کلورلی که در تمرینات قبل از بازی حضور نداشتند, به این بازی نرسیده اند.

 - دیوید مویس در مصاحبه ی قبل از بازی گفته که ون پرسی به خاطر چندین مصدومیت متفاوت به این بازی نرسیده.دو انگشت پای ون پرسی و کشاله ی رانش, در تمرینات و بازی های تیم ملی هلند آسیب دیده و مویس اعلام کرده که مصدومیت های او رفع نشده اند و به استراحت احتیاج دارد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/08/02 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیز هرکی خاطره ای از صداسیما داره میتونه به همراه انواع فحشها(هرچی بود،فرق نمیکنه) شکلک در این پست مطرح کنهشکلک
پاسخ : آره.امروز فیلترمون غیر فعال شده.شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/08/02 و 0:50 دقیقه ارسال شده است

پس حالا که داش سعید خاطره گفت منم میگم...
بازی با من سیتی تو اف ای کاپ بووووووووووووووود؟؟؟دوسال پیش،که 3-2 بردیم
من نیم ساعت از سرکار پیچوندم زودتر اومدم،بعد دیدم بی مروّتها تیراندازی با کمان بانواااااااااااااااااااانشکلک رو گذاشتن،و با نیم ساعت تآخیر بازیو نشون دادنشکلکشکلک
البته ماکه از زیر کار در رفتیم،واس ما بد نشد...اما اینقدر بهشون فحششکلک و ناسزاشکلکشکلک گفتم که خودم خسته شدم
پاسخ : وسط اون بازی فکر کنم اذان هم پخش کردن.شکلک
حالا اگه بارسا بازی داشته باشه احتمالا اذان رو قطع میکنن و بازی رو میذارن.

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/08/02 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

بازي با ليورشوت ساعت3بود فكركنم وسط كلاس اومدم بيرون رسيدم خونه كه بازي رو ببينم ديدم دارن برنامه
آشپزي نشون ميدن
بدليل نرسيدن تصاوير بازي پخش نخواهد شدشکلکشکلکشکلکشکلکدوسال پيش بود اين بهترين خاطره منه از صدا و سيماي حروم زاده هاي ايرانشکلک
پاسخ : نمیگی اگه آشپزی پخش نشه جوون ها سرگرمی ندارن و ممکنه معتاد بشن؟شکلک

این نظر توسط behzad در تاریخ 1392/08/02 و 0:18 دقیقه ارسال شده است

tabrik be hamiye manchesterihaye gooooooooooooooooooool dameshon garm qashang bazi kardan شکلک
پاسخ : والنسیا از بهترین بازیکن هامون بود.یعنی آخر الزمانه؟شکلک
پاسخ : ------------------
راستی من هم تبریک میگم.

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/08/02 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

شهاب ناراحت نباش الان دارن بازی رو با دو ثانیه تاخیر پخش میکننشکلک
پاسخ : شاید هم دارن زودتر از بازی اصلی پخش میکنن!شکلک
پاسخ : دو ثانیه منظورت بود دیگه؟ کم و زیاد که نگفتی شکلک
مدیونم اگه ذره ای ناراحت باشم شکلک
پاسخ : اون خنده ی آخر 2 ثانیه رو توجیه میکنه.دقت کن شهاب!شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/08/02 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

راحت میتونستیم 4 5 تا بزینم حیف - کاگاوا خوب بازی کرد
بردیم ولی با ی عالمه استرس
دوست دارم این صدا و سیمایی های.... رو تیکه تیکه کنم
بردیم ولی نمیدونم چرا باز اعصابم خورده شکلک
پاسخ : از شبکه ی ورزش که داشت خیلی خوب وزنه می زد.شکلک
من هر لحظه منتظر بودم گل بخوریم.چرا گل نخوردیم؟شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/08/02 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

یعنی من فقط امشب سنگ رو یخ شدم! به خاطر شبکه ورزش و بازی منچستر قول داده بودم سبزی پاک کنم خونه.. یه جورایی باجی بود که دادم به خونه شکلک
بعد رفتم اونجا هی پنج دقیقه یه بار قسم و عز و التماس که الآن دیگه پخش میکنن من فقط گل اول رو ببینم بعد بزنین کانال دیگه! دو ساعته من رو معطل خودشون کردن..... سبزی که پاک کردم هیچ... سنگ رو یخ شدم جلو اهل خونه... هنوزم پخش نکردن ... به خدا دستم به اون برنامه ریزشون برسه...
پاسخ : مثل این که وضع تو از همه مون بدتر بوده!شکلک
من هم دیشب خیلی ضایع شدم جلوی پدر و مادرم.ولی خوبیش اینه که شریک جرم دارم.شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/08/01 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

شبکه 3 هم بازیشو پخش کرد
و ما همچنان اندر خم پخش شبکه ورزش مانده ایم!!
شکلک
پاسخ : از بس که شبکه ورزش با برنامه ست!

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/08/01 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

خاک بر سر شبکه ورزش الانم که وزنه برداری تموم شده بازم نشون نمیدن بیشرفاشکلک
پاسخ : یه عذر خواهی هم نمی کنم الاغ ها!

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/08/01 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

بابا گوسفن موسفند نفرستین!!
یهو دیدین بره ناقلا رو پخش کردن!!شکلک

-----
به علی میگم بزن کانال 3، شایداونجا پخش میکنن!!
گفت نه اونجا بازی رئاله!! (یه همچین چیزی)
زدم دیدم باااز همین وزنه هاست!!
یه کم روحیه گرفتمشکلکشکلک
پاسخ : بره ی ناقلا که خوبه!شکلک
------------
حال میکنم هر دو شبکه برنامه ریزی فوق العاده ای دارن.با همدیگه یه چیز رو نشون میدن.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 524
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,877
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,907
  • بازدید ماه : 40,885
  • بازدید سال : 212,079
  • بازدید کلی : 3,837,244
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30