loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 801 چهارشنبه 05 بهمن 1390 نظرات (3)


تمجید اندی کول از دنی ولبک/بررسی عملکرد تیم مقابل آرسنال/شایعه حضور اسکولزی در یورو


 

-اندی کول، ستارۀ خاطره انگیز یونایتد در سالهای 1994 تا 2002، امروز در شبکۀ MUTV به تمجید از استعداد و عملکرد دنی ولبک جوان در بازیهای اخیر پرداخت. کول معتقد است که استعداد و اعتماد به نفس فوق العادۀ ولبک باعث شده مربی، او را در بازی های مهم اخیر همچون جدال با سیتی و آرسنال، از ابتدا در ترکیب تیم قرار دهد و او نیز به خوبی در این بازیها درخشیده است:

"در حالی که چیچاریتو به دلیل مصدومیت، زیاد فرصت تکرار درخشش فصل قبل را نداشت، ولبک به خوبی خلأ او را پوشش داده است و موقعیت خود را در تیم تثبیت کرده است. در نظر برخی، من یک فوروارد کلاسیک بودم که با نفوذ هایم از پشت دفاع حریف موقعیتهای زیادی خلق میکردم. و حال که میبینم ولبک نیز در این نفوذهای پشت دفاع فوق العاده است، احساس خوبی دارم! و البته ولبک تکنیک توانایی لازم برای بازی رودرو با دفاع حریف را نیز داراست که عملکردش را بهبود میبخشد".


 


-- Daily Express به شرح حال اسکولز دربارۀ تصمیمش برای بازگشت به میادین از زبان خود او پرداخته است:
"پس از بازنشستگی، دو ماهی راکه با تیم جوانان باشگاه تمرین می کردم، حس کردم هنوز می توانم به خوبی بازی کنم. با کمی دلهره این موضوع را با سرالکس در دفترش درمیان گذاشتم و که او نیز استقبال کرد و از آن پس همۀ مقدمات بازگشت من به میادین به خوبی مرتب شد".
سپس پل به شرح دلایلش برای خداحافظی سال 2004 از تیم ملی پرداخته است:
"برخی گمان میکردند من چون مجبور بودم در تیم ملی در سمت چپ بازی کنم خداحافظی کردم. در صورتی که کاملا اشتباه است. من در یونایتد نیز یک فصل بارها در آن سمت بازی کردم و گلهای زیادی نیز به ثمر رساندم. دوری طولانی مدت از خانه مرا واقعا آزار میداد. نهایتا سال 2004 تصمیم به خداحافظی گرفتم. در برابر درخواست کاپلو برای بازگشت به جام جهانی 2010 افریقای جنوبی همواره مردد بودم. ولی نهایتا فکر دور بودن شش هفته ای از خانه، مرا از قبول پیشنهاد کاپلو منصرف کرد".
اسکولز در پاسخ به این پرسش که آیا حاضر است در یورو 2012 به تیم ملی برگردد یا خیر، پاسخ داد:
"کسی چه میداند"؟!!

 


 

---مدیر برنامه های ستارۀ آرژانتینی بنفیکا، نیکلاس گایتان، اعلام کرد که علی رغم شایعات متعدد دربارۀ علاقه دو باشگاه قدرتمند شهر منچستر به این بازیکن خوش آتیه، هنوز هیچ عکس العملی از هیچ یک از این دو باشگاه برای جذب گایتان صورت نگرفته است
لازم به توضیح است که گایتان سه ماه و نیم قبل در اکتبر، قراردادی پنج ساله با بنفیکا امضا کرده است که باشگاه خواهان او را وادار میکند برای فسخ این قرارداد پنج ساله، حداقل 38.5 ملیون پوند به باشگاه بنفیکا پرداخت کند!!
----مدیران هانوفر تمایل خود را برای جذب قرضی مهاجم بیست و چهار ساله و سنگالی یونایتد، مامه دیوف اعلام کردند.



-----در نهایت به بررسی سایت رسمی باشگاه یونایتد، دربارۀ عملکرد بازیکنان در دیدار برابر آرسنال میپردازیم:

Andreas Lindegaard: دروازه بان دانمارکی برای چهارمین بازی متوالی در دروازه قرار گرفت و در طول بازی، گوش به زنگ و هوشیار نشان داد. ضمن اینکه در شوتِ گل ون پرسی بدشانس بود که توپ پس از تماس با نوک انگشتان او به داخل دیرک برخورد کرد و داخل دروازه رفت.

Phil Jones: پس از از دست دادن برد مقابل بولتون، بهبود یافته بود، اما تنها یک چهارم ساعت در زمین دوام آورد و مجددا مصدومیت قوزک او را از پای درآورد
Chris Smalling: یکی از بازیکنان روی فرم این روزهای سرخ ها که رشتۀ نمایشهای خیره کننده اش را ادامه داد. هرچند یک اشتباه بد او، موقعیت خطرناکی برای ون پرسی و آرسنال ایجاد کرد، اما در کل این مدافع با استعداد بخت خود را با یک نمایش خوب، ارتقا بخشید.

Jonny Evans: یک هفتۀ دیگر، و یک تغییر دیگر در زوج دفاع مرکزی تیم. اونز بار دیگر در خط دفاعی هشیار و با طراوت ظاهر شد. تقریبا در تمام طول بازی، یارگیری فشرده ای با ون پرسی داشت و مانع حرکات او شد.

Patrice Evra: ادامۀ فرم خروشانِ مرد فرانسوی. برگزیده شدن به عنوان مرد برتر میدان توسط Sky. حمله های افسار گسیخته و دفاع های باشکوه. یک نمایش زیبا از کاپیتان. (مترجم: فکر میکنم کاپیتان اورا با کارت زردی که در دقیقه 90 گرفت، در انگلیس پنج کارته شد و بدینترتیب بازی با لیورپول در چهار چوب FA Cup را از دست خواهد داد. در صورت اطمینان خبر را اعلام خواهیم کرد)

Antonio Valencia: لذت کامل در یک بعد از ظهر: به ثمر رساندن گل اول با یک ضربه سر فوق العاده، و سپس شروع یک استارت هدفمند که نهایتا به گل پیروزی بخش ولبک انجامید.

Michael Carrick: محکم کنندۀ تسمه ها در جعبه موتور یونایتد (!!). به ساده ترین شکل. اما همیشه نیم نگاهی هم دارد برای ارسال پاسهای عمقی برای فورواردهایی که در حال فرار از تلۀ آفساید حریف هستند.

Ryan Giggs: یک نمایش نود دقیقه ای دیگر از میدفیلدرِ ابدی و فناناپذیر. بار دیگر با حرکتهایش در نقش بال کناری و ارسالش برای والنسیا، یک گل برای یونایتد به ارمغان آورد. ارائۀ چند استارت مارپیچ خاص خودش و ادامۀ موفقیت در نقش هافبک مرکزی.

Nani: یک بعد از ظهر سخت را برای Djourou در سمت چپ یونایتد رقم زد. در اوایل بازی یک عکس العمل سریع از Szczesny مانع گل زنی او شد. ولی پس از آن ضربه های آخرش دقت کافی را نداشت.

Rooney: حرکات عمقی و گسترش بازی به هرجای زمین که ممکن بود. بسیار مؤثر در پر کردن گپِ بین میانه و خط حمله

Welbeck: ادامۀ سریال حضور ولبک جوان در ترکیب اولیۀ مهمترین بازیهای یونایتد! ارائۀ یک نمایش انرژتیک همراه با به ثمر رساندن به موقعِ گل برتری درست در زمانی که سرخها به آن نیاز داشتند.

تعویضی ها:

Rafael: تا حد امکان نزدیک به ستارۀ جوان آرسنال، آکسلید-چمبرلین بازی کرد و او را در بیشتر اوقات بازی خنثی نگاه داشت. هرچند در زمان گل تساوی بخشِ ون پرسی، ناموفق بود در مهار چمبرلین

Paul Scholes: تر و تمیز و شسته و رُفته مانند همیشه. با پاس بلندش والنسیا را به سمت گل پیروزی بخش یونایتد راه انداخت.

Ji-sung Park: همواره از سفرهایش به استادیوم امارات لذت برده است! و این بار فقط به پانزده دقیقه حضور نیاز داشت تا در همان پانزده دقیقه، با یک یک و دوی بسیار زیبا با والنسیا، نقشی مؤثر در گل دوم یونایتد داشته باشد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sahar در تاریخ 1394/08/06 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

دانلود کتاب مفید چگونه دیگران را عاشق خود کنیم از این آدرس:
http://hamejoordoa.samenblog.com/چگونه-دیگران-را-عاشق-خود-کنیم/

این نظر توسط با حال در تاریخ 1394/06/29 و 18:58 دقیقه ارسال شده است

سلام وبلاگ با حالی داری
موفق باشی

به لینگ زیرم سر بزن , و برای حمایت عضو شو
http://www.yamuor.ir/

این نظر توسط masalmusic در تاریخ 1393/11/27 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

خيلي وبلاگ عالي و خوبي داري لذت بردم واقعا
من هم البته يه وب دارم که متاسفانه کسي به من سر نمي زنه و تنهام www.masalmusic.rzb.ir
دوست داري بيا نيامدي هم اشکال نداره بازم ممنون
موفق باشي


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 740
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,923
  • بازدید ماه : 37,901
  • بازدید سال : 209,095
  • بازدید کلی : 3,834,260
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30