loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 514 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (4)

Van Persie and Cleverley

تیتر مصاحبه ها از ستون امروز یونایتد:

در مورد احتمال بازی فان پرسی و کلورلی برابر وست برومویچ آلیون: "رابین برخواهد گشت و مقطعی در بازی خواهد بود. او امروز تمرین کرده. چه ازش استفاده کنیم چه نکنیم او برگشته و آماده ست. تام هم امروز کمی تمرین انجام داده. مصدومیتش خیلی جدی نیست. در تمرین کمی زانوش پیچ خورده بود و ما کمی نگران بودیم. ولی اثری (دال بر مصدومیت شدید) در او مشاهده نشد. او امروز تمرین کرده و او هم فردا احتمال بازیش هست."

مویز در مورد درسی که هفتۀ گذشته دربارۀ زندگی در یونایتد آموخته است: "من از روز اولی که به عنوان سرمربی منچستر یونایتد گام به اینجا گذاشتم در حال یادگیری هستم. من همون روز اول چیزهایی رو یاد گرفتم و این روند از همون روز ادامه داشته، و فکر نمی کنم این روند تا زمانی طولانی تغییر کنه. حتی فکر میکنم سرمربی ای هم که باشگاه رو ترک کرد مدام در دوران ورزشیش در حال یادگیری بوده. من هنوز این شرایط برام تازگی داره و لذا هنوز دارم در مورد همه چیز درس می بینم."
"به نظرم بازی کردن در بازیهای بزرگ هم بخشی از این فرآینده. باشگاه همیشه در بازیهای بزرگی بازی کرده، در فینالهای بزرگ و بازیهایی که واقعا از اهمیت بالایی برخوردارند. بازیهای این هفته جزو بازیهای مهم بودن. در برخی از اونا، ما بهتر از بقیه بازیها کار کردیم."


Adnan Januzaj in training

از مویز همچنین در مورد مذاکرات برای تمدید قرارداد عدنان یانوزای سؤال شد: "مذاکرات ادامه داره و به محض دریافت خبر اون رو در اختیار شما می گذاریم."

در مورد عملکرد استیو کلارک در وست بروم: "استیو عملکردی عالی داشته. سال گذشته اونا در لیگ هشتم شدن و زمانی که من اورتون بودم، اونا تیمی بودن که در کنار ما پشت سر تیمهای صدر جدولی رقابت می کردیم.
بنابراین در کل او از زمان تحویل گرفتن این پست از روی هاجسون، با ثبات عمل کرده و به نظرم این باشگاه یک باشگاه با ثباتی است که پیوسته به پیشرفتش ادامه داده است. اونا روز آخر نقل و انتقالات تغییراتی داشتن و من مطمئنم که کلارک تیمش رو تقویت کرده." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/07/05 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

ممرسى داش شهاب.
خدا رو شكر كه ون پرسى ميرسه. اين چند بازى كه نبود بد جور جاى خاليش حس ميشد.
به نظرم حضور هم زمان كريك و فلينى جواب نميده. مگه اينكه رونى و كاگاوا با هم تو باشن.
قرارداد عدنان چرا تمديد نميشه اخه؟؟؟؟ اگه اين بره ديگه… اخه يه بازيكن چقدر ميتونه احمق باشه كه منچسترو ول كنه بره يووه؟؟؟؟؟
پاسخ : خواهش می کنم داش وحید گل شکلک
روبین رسید ولی متأسفانه نشد که بشه شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/05 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

من دلم نيومد تركيب فردا رو لو ندم
آدم بدونه و نگه زشته الكيهشکلک
ديويد
اورا كاپيتان ويديچ جونز فابيو
ناني كريك فليني زاها
روني ولبكشکلکشکلک
پاسخ : دل نازکت رو باور کنم آخه... یا این که هی می خوابونی دهن جوون مردم شکلک
بیشتر از 50 درصد ترکیب رو درس گفتی احسنت شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/05 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

با این فرم ولبک, ون پرسی باید بازی ها رو از نیمکت شروع کنه.شکلک
کلورلی خیلی راحت میتونه فلینی رو بذاره رو نیمکت.
این عدنان هم خیلی داره تمدید قرارداد رو لفت میده.شکلک
پاسخ : عدنان کلا نشون داده استاد لفت دادنه شکلک
در همۀ موارد... تو انتخاب تیم ملی، دادن پاسهای آخر.. تمدید قرارداد شکلک
خیلی به درد این می خوره وقتی جلویی ببریش تو زمین لب پرچم کرنر لفتش بده حفظ توپ کنه شکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1392/07/05 و 17:28 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان شکلک

ایشالا که فن پرسی زودتر برسه خلاء نبودنش یه کم ناراحت کننده بود مخصوصا تو بازی با سیتی

مویز هم من بهش ایمان دارم و ایمانم رو ازش از دست نمی دم حتی اگه خدایی نکرده این فصل جام نگیریم

عدنان هم فکر کنم این قدر باغیرت باشه که نخواد مثل پوگبا بره
پاسخ : خواهش میکنم داش حسین گل شکلک
واقعا تحرک خط حمله همه بارش رو دوش رونی بود یه تنه بدون حضور فان پرسی.. البته چیچا دمش گرم جلو لیورپول آبرو داری کرد...
والا تو غیرت عدنان شک دارم.... دلیلش هم اینه که هنوز تیم ملیش رو انتخاب نکرده.... نمی دونم هنوز هندونۀ نبریده ست ایشالا زودتر تمدید کنه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 561
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,386
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,416
  • بازدید ماه : 41,394
  • بازدید سال : 212,588
  • بازدید کلی : 3,837,753
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30