loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 744 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (10)

http://www.independent.co.uk/incoming/article8057245.ece/ALTERNATES/w460/S18-Steve-Clarke.jpg

استیو کلارک | سرمربی وست برومویچ آلبیون (در گفتگو با BBC)

(در مورد بد نبودن یونایتد در این بازی و بازی خوب وست بروم...) "این برای بازیکنا عالی و خارق العاده ست. امروز تنها آرزوی من اینه که از بازیکنا تقدیر بشه و باید صحبت از این باشه که ما چقدر خوب بودیم نه اینکه منچستر یونایتد چقدر ضعیف بوده. ما اینجا نیومدیم که عقب بشینیم و دفاع کنیم بلکه اومده بودیم حمله و نتیجه گرفتن."

(در مورد اوج گرفتن دوبارۀ تیم وست بروم...) "ما در نقل و انتقالات چند خرید دیر هنگام داشتیم و امیدوارم الآن هوادارا بتونن ببینن که (علی رغم شروع ضعیف) ما متونیم فصل خوب دیگه ای رو پیش رو داشته باشیم..." منبع


David Moyes

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(استحقاق شکست.....) "این یک نمایش ضعیف و یک نتیجۀ بد بود - در واقع هیچ وقت شروع به بازی نکردیم. ما در بازیمون فقدان انسجام و انگیزه مشهود بود، و در نهایت اونا استحقاق پیروزی رو داشتن، من نمی تونم این رو انکار کنم."

(عدم استفاده از موقعیتها و عدم توانایی در خلق موقعیت...) "در نیمۀ اول ما مالکیت زیادی در اختیار داشتیم و سعی کردیم به حرکت در بیاریمش - شاید اکثر بازی کنترل بازی رو در دست داشتیم - ولی به نظرم با توجه به همۀ این مالکیتمون نتونستیم خلق موقعیت کنیم. و وقتی هم که خلق می کردیم ازشون استفاده نکردیم. اونا هم یکی دو موقعیت داشتن و هرچی ما بیشتر برای گل تلاش میکردیم، به نظر می اومد اونا هم بیشتر صاحب موقعیت میشن."

(در مورد مشکل تیم در بازی سازی....) "ما در حمله پرتعدادیم و بازیکنای هجومی زیادی داریم ولی نمی تونیم روزنۀ تیمها رو باز کنیم. من بعد امروز نگران شدم ولی هنوز بازیهای زیادی مونده و ما تلاش میکنیم که اوضاع رو درست کنیم."

(در مورد تعویضیهای بازی، یانوزای و فان پرسی...) "عدنان اولش عصبی بود ولی دست کم برخی جنبه های مثبت بازیش رو نشون داد. یکی دو مقعیت خلق کرد و در آخرین دقیقه هم شاید بد شانس بود که نتونست گل زنی کنه."

"مصدومیت روبین جزئی بود. هدف ما این بود که کمی بهش زمان بدیم، که نهایتا مجبور شدیم بیاریمش تو زمین."

(پیام مویز به هواداران: یونایتد در صدد جبران....) "در فوتبال قرار نیست هر بازی برنده باشید، لذا از تیمتون حمایت کنید. این یک باشگاه بزرگ با بازیکنایی بزرگه و ما هر کاری بتونیم می کنیم که نتیجۀ امروز رو جبران کنیم." منبع


 

Anderson speaks to MUTV

اندرسون | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(در مورد ناعادلانه بودن شکست....) "به نظر من ما استحقاق این رو نداشتیم که دست خالی از این بازی بیرون بیایم. بازی برابر وست بروم واقعا دشوار بود ولی با این حال ما تونستیم چندین موقعیت خلق کنیم، ولی نتونتستیم ازشون استفاده کنیم و از بدشانسی وست بروم تونست موقعیتهاش رو استفاده کنه."

(در مورد برنامۀ تیم برای آینده...) "مثل قبل ما به سخت تلاش کردن در زمین بازی و همچنین در تمرینات ادامه خواهیم داد چرا که این لازمۀ حضور در منچستر یونایتد هست. ما می خوایم که در هر رقابتی که درش حضور داریم قهرمان باشیم، لذا لازمه که هم اکنون تمرکز داشته باشیم و به بازی بعدی بیندیشیم. ما باید شخصیت خودمون رو نشون بدیم. هر کسی می دونه یونایتد بازیکنایی عالی داره و حتی با اینکه شرایط آسون نیست، ما باید به جلو نگاه کنیم و مثبت اندیش باشیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/07 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

شهاب در قضيه ورود كنه نظرات جنجالي ميدهشکلک
پاسخ : دارم شرایط رو رصد میکنم ببینم ورود کنم یا نکنم شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1392/07/07 و 8:13 دقیقه ارسال شده است

من بازی رو ندیدم ولی یه جای کار میلنگه.کی گفته با تعویض مربی تیم ما محکوم به افت کردنه؟این شده یه بهونه.دیگه حداقل روبروی تیمهای ضعیف نباید اینجوری ببازیم
پاسخ : خوب به نظر من همه روال تا اینجا منطقی بوده... اولش اینکه محمدرضا یه حرف قشنگی گفت ما پارسال هم آخرای فصل با فرگی افتضاح نتیجه گرفتیم پس نمی شه گفت افت... این وست بروم کلارک همونیه که تو چند دقیقه شکست 5-2 رو با تساوی 5-5 عوض کرد و تیم هشتم فصل قبل هستن و مربیشون حفظ شده... در کل به نظر من خیلی معضل حادی نیست...
البته که تعویض سرمربی هم تنها بهونه نمی تونه باشه خیلی تیمها هستن مربی عوض میکنن رایکارد میره گواردیولا میاد هاینکس میاد... باز هم موفقن... ولی خوب این فرگوسن بود و 27 سال امپراطوری... یه خورده فرق داره اوضاع و به نظرم قرعۀ بد اول فصل هم بی تأثیر نبود و البته تابستون بی خریدی که به لطف وودواردز رقم خورد...

این نظر توسط رسول صداقت تنها در تاریخ 1392/07/07 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

شک ندارم این مویز قسم خورده هرچه رکورد وآمار
خوب من یو داره ازبین ببره شکلک
پاسخ : به کسی نگی...
یواشکی بهت بگم...
من حسم اینه فرگی این قسم رو خورده... خدایا من رو ببخش نمی دونم...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/06 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

آقای کلارک خواهشآ زر مفت نزن...همه میدونن اگه منچستر خوب باشه نمیذاره حریف نفس بکشه...پس شما خوب نبودین...ما بد بودیم...
اصن من تعجب میکنم چجوری روش شده اینو بگه...اه اه اه

مرسی رییس که زیرش نمیزنی...من فقط امیدوارم بمونی(نگهت دارن)
خداییش بهش اعتقاد دارم...

فکرکنم فقط مشکل چیدن بازیکن داره رییس...بازی با پالاس عدنان سمت چپ خوب بازی کرد هااااا...نمیدونم چرا امروز رفت راست...(یه نمونش) از اندرسون چیزی نمیگم

ما حمایتت میکنیم رییس...فقط جان ما اندرسونو بنداز بیرون...

خب رسیدیم به ال مطلب...
من نمیدونم بین اینهمه بازیکن چرا باید با این مص کنن..ای بابا...
قیافه شو ببین...
هروقت این تو بازیه...حریف 12 نفریه و ما 10 نفری
آره یونایتد بازیکنای عالی داره...بلا نسبت خودتو اون بوتنرو با اسمالینگ...اه اه اه...
بچه ها جان ما نارحت نشید...اما این سه تا اصن در حد من یو نیستن...
اون بوتنر هم که زورش میاد تو زمین بدوه...

thank you lovely boy
پاسخ : داش حمید پهن زمینم از این کامنتت از خنده خدایی شکلک شکلک
ایول خدایی ایول...
من البته بازی دیروز رو ندیدم نظر نمی تونم بدم... ولی شرایط تیم خوب نیست و امیدوارم خوب بشه زودتر... حالا عدنان می خواد باشه می خواد زاها باشه...

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/07/06 و 22:49 دقیقه ارسال شده است

درست میشه. فوقش امسال قهرمان نمیشیم
مویس که سرالکس نیست نباید فعلا ازش انتظار زیادی داشته باشیم.
پاسخ : دقیقا درسته سرالکس تو سه سال و تازه با عنایت به یه سری فاکتورهای دیگه موفق شد... مویز بدشانسی آورد با این قرعۀ شروع اول فصل و فقط به حمایت نیاز داره الآن

این نظر توسط Vahid در تاریخ 1392/07/06 و 22:38 دقیقه ارسال شده است

سلام. مرسى LBSH شکلک
***يم رفت شکلک ولى انصافاً اونا هم خوب بودن.
خوب خدا رو شكر كه مويز متوجه شد كه مشكل خلق موقعيت داريم!!!!
به نظرم تنها نكته مثبت بازى عدنان بود. بالاخره يه دو نفرو دريبل زد.
نگران نباش اقاى مويز. همون روزى كه فرگوسن گفت پشت مويز باشيد، گفتم تا ٢-٣ سال هر چى شد شد. من يكى تا اون موقع حرفى ندارم.
اندرسون شکلک شکلک شکلک من ديگه حرفى ندارم شکلک
پاسخ : سلام داش وحید گل شکلک
میگی LBSH ناخودآگاه یاد ABS می افتم نمی دونم چرا شکلک
منم دقیقا همینه استراتژیم تا دو سه سال پشت مویز هستم ولی بنا به دلایلی نمی شه دوران مویز رو با فرگی مقایسه کرد حالا شاید دلایلم رو مستند و پوشه بندی کنم اعلام کنم.... ولی نمیشه... مویز سبک جدید خودشو باید پیاده کنه...

این نظر توسط edrek در تاریخ 1392/07/06 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

slm b bachehaye gole manchesteri omidvaram in akharin bakhto narahatimon bashe,khoda shahede vaqti khabare bazneshastegie fergosen ro khondam ta ye hafte afsordegi grefte bodam vali ba in hal hes mikonam fergosen b tarafdaraye manchester kh bad kard chon qol dade bod vaqti khodahazzi kone k ye time yek dasto amadaro az khodesh mizare vali khodaeesh in teem dar hadi k qol dade bod hast? man k fkr nmikonam ma tu hamle bazikonaye khobio darim vali tu khate hafbak dar hade timaye daraje 2 ham nistim defamon eftezast miangine seni dare sar b falak mizare ayandeye in teem vaqan negaran konandast ba vojode in malekhaye bi orzeiham k darim negaranihamon bishtar mishe
پاسخ : دقیقا ... سلام خدمت داداش گل شکلک
والا چی بگم.. زدی تو خال...
منم دقیقا از شیوۀ رفتن فرگی گله دارم... والا گاهی شک می کنم نکنه فرگی می خواست کمر تیم رو بشکونه... به همراه گیل... با هم رفتن... نمی دونم...ساکت باشم بهتره...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/06 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

منم استثنائا اين مورد رو جدي گفتمشکلک
بقول سرالكس تيمي كه تو جزيره ميخواد قهرمان بشه بايد با تعداد بازيكناي بيشتري تيمو آماده كنه تا همه يه جوري جز تيم اصلي بشن تا فشار روشون كم بشه...مويس هم بايد بيشتر رو مهره چيني كار كنه اخه خداييش اندرسون چرا فيكس باشه بابا نميتونه ديگه زور كه نيست حداقل تو يونايتد نميتونه ولي واقعا بازيكن خوبيه واقعا
پاسخ : برای اندرسون پول دادیم باید ازش به زور بازی بگیریم.شکلک
پاسخ : --------------
شهاب ببخشید به نظر پستت جواب دادم.جواب سعید رو نمیشه نداد.شکلک

این نظر توسط afshin در تاریخ 1392/07/06 و 20:51 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب.
حالا آقای برگزیده بیان بگن چرا اوزیل رو نخریدن وگفتن تیم ما کامله حالا چندبازیکن رو هم درنظر داریم شاید بخریم.درحالی که همه کارشناسان میگفتن ما حداقل به یه هافبک بازیساز در حد منچستر نیاز داریم.یکی بازیهای فصل قبل سرالکس رو نشونش بده ببینه چطور از سیستم چرخشی در خط دفاع استفاده میکرد و بجای اینکه فردیناند رو اینطور خسته کنه اون رو تو تیم فصل 13-2012 جا داد.شکلک
طبیعتا ما طبق گفته سرالکس حمایت میکنیم ولی صبرمون هم حدی داره وایشون باید به حرفای کارشناسان وپیشکسوتان توجه کنن
پاسخ : خواهش میکنم افشین جان....
والا در مورد شیوۀ خریدهای تابستونی... من کلا نظرایی دارم که نگم بهتره شکلک
سکوت می کنم شکلک
نظرایی دارم بس جنجالی شکلک
که همه ش حدسه البته

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/06 و 20:46 دقیقه ارسال شده است

مشكل مهره چيني داره مويس از نظر شخص بنده افسانه فوتبالشکلکشکلک
پاسخ : من هم که یکی از اسطوره های بزرگ منچستریونایتد هستم همین نظر رو دارم.شکلک
جدی به نظرم بلد نیست به کی بازی بده.شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 482
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,142
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,142
  • بازدید ماه : 43,617
  • بازدید سال : 214,811
  • بازدید کلی : 3,839,976
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30