loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 471 جمعه 01 دی 1391 نظرات (3)

 

 

 

  • Sir Alex Ferguson and Sir Bobby Charltonسایت باشگاه – از این به بعد سرالکس وقتی فواصل بین محل نشست خبری، یا از آلاچیق تا رختکن را طی می کند، شاید از کنار شما با ماشین جدیدش عبور کند ولی شما اصلا متوجه نشوید!

سرالکس از این به بعد از اسچانسر باشگاه، مالک یک دستگاه شورلت ولت Chevrolet Volt که یک دستگاه الکتریکی با مسافت بهبود یافته است شد. ماشین وولت می تونه تا مسافت 50 مایل رو بدون دود کردن و استفاده از سوخت و در سکوت کامل موتور تتنها با استفاده از باتری الکتریکی خودش طی کنه که و اگر از ژنراتور کمکی هم استفاده بشه، این مسافت میتونه تا 300 مایل بدون نیاز به سوخت افزایش پیدا کنه.

سرمربی یونایتد از این ماشین خوشحاله و منتظره تا سفرهای زیادی رو با این اتومبیل طی کنه: "به نظر من ماشین وولت کاملا شگفت انگیزه. یکی از دوستای من یکی از این ماشین رو در امریکا داره و مدام و مدام درباره ش حرف می زنه، به همین دلیل وقتی من فرصت داشتم یکی رو انتخاب کنم، من وولت رو انتخاب کردم چون این ماشین ماشین آینده است. من خیلی ازش راضی هستم."

گویا وولت فقط با گازوئیل کار می کنه و اگر از سیستم باتری و ژنراتورش بهینه استفاده بشه، می شه فواصل بین سوختگیری رو تا یک ماه و نیم به یک ماه و نیم افزایش داد! به زودی دیگر اعضای یونایتد هم شورلتهای خود را دریافت خواهند کرد، سر بابی چارلتون هم به تازگی شورلت کپتیوای هفت صندلیۀ خود را دریافت کرده است.

  •  خبر دیگه اینکه سایت گل باز هم 20 روز بعد دیلی میل، خبر توافق برای پیوستن پنج ساله لواندوفسکی به یونایتد در تابستون رو با مبلغ 12 تا 14 میلیون پوند عنوان کرده.
  • Angelo Henriquez arrives for Manchester Unitedredmancunian – گویا آنخاو هنریکز، مهاجم شیلیایی سرانجام داره انتقال قرضیش به ویگان برای نیم فصل دوم قطعی میشه! عالی میشه با این حساب. مارتینز، مربی ویگان قول داده که هنریکز هم مثل کلورلی، تو ویگان پیشرفت کنه و به بازیکن بهتری برای یونایتد تبدیل بشه: "آنخلو همون گلزن خوبیه که شما پیدا خواهید کرد. او در یونیورسیداد شیلی گلهایی به ثمر رسونده بود و اینجا هم گلزنی خواهد کرد."

"من مطمئنم که او به بازیکنی مهم برای یونایتد تبدیل خواهد شد. ما خوشحالیم که می توانیم با او کار کنیم و او می تونه مانند کلورلی از ویگان برای عادت کردن به چیزی که برای بازی کردن توی این لیگ بهش نیازه استفاده کنه."

گویا مارتینز می خواد هنریکز رو جانشین کونه ای بکنه که ژانویه برای بازی تو جام ملتهای افریقا ویگان رو ترک می کنه (مترجم: مگه جام ملتها هر سال هست؟!!!! پارسال بود که!)

  • Manchester-United-Ryan-Giggs-Paul-Scholes-Rio-Ferdinand-Edwin-van-der-Sar croppedدیلی میل: این روزنامه برای تیتر فردای خودش، طی یک خبر شوکه کننده، گفته تابستون یک خونه تکونی بزرگ در یونایتد در راهه و اسکولز، گیگز و فردیناند همگی باشگاه رو ترک می کنن.

 دیلی میل ادعا می کنه پل اسکولز به نزدیکانش گفته تابستون و ماه می و البته این بار برای همیشه از فوتبال خداحافظی می کنه.

 گیگز هم هرچند در مورد زمان خداحافظیش حرفی نزده، ولی پیش از این گفته بود سال دیگه دروس مقدماتی رشته های مربیگری رو در کنار گری نویل آغاز می کنن تا بعد فوتبالش به این حرفه که خیلی دوست داره ملحق بشه.

 در مورد فردیناند هم دیلی میل ادعا کرده که استعداد یابیهای اخیر فرگوسن از گارای، مدافع بنفیکا و حتی مدافع مولده، وگارد، همگی به معنای تمایل فرگوسن برای خانه تکانی و جوانتر کردن تیمش هستن. حتی به مشکلات مصدومیت زانوی ویدیچ هم اشاره کرده دیلی میل.

  • http://i2.esmas.com/2012/08/16/411095/hector-herrera-300x350.jpgاسپورتویتنس – امروز دوباره شایعات پیرامون جوان مکزیکی، هکتور هررا پخش شده. در روزنامۀ مکزیکی رکورد گفته شده که رییس باشگاه پاچوکا، خسوس مارتینز مصمم هست که پول بزرگی ا این جوان کسب کنه و اعتراف کرده که با چند باشگاه من جمله منچستر یونایتد، پورتو و "یکی تیم مهم فرانسوی" در حال مذاکره هستند. مارتینز گفته: "این بزرگترین قرارداد در فوتبال مکزیک خواهد بود، او به ارزانی و به قمیت جو (بادام زمینی) فروخته نخواهد شد. باشگاههای مکزیکی دیگر به چنین چیزی تن نمی دهند."

روزنامۀ رکورد با این حساب عنوان کرده که قیمت هررا باید بیش از 10 میلیون دلار که رکورد کنونی مکزیک است، باشد. که البته دلار امریکا و پزوی مکزیک، هر دو علامت دلار دارن، اگر دلار امریکا در نظر بگیریم، می شود حدود 6 میلیون پوند که خیلی هم بالا محسوب نمی شه.

در تابستان هم بحث پیوستن هررا به منچستر یونایتد بود و از نایب رییس پاچوکا ، یعنی آنرس فاسسی Andres Fassi در ال یونیورسال نقل شده بود که هر دو باشگاه لیورپول و یونایتد خواهان او هستند!

فاسی به حرفهاش ادامه می داد و در همون هفته توسط مدیو تیمپو از او نقل شد که: "علاقه ای از جانب منچستر وجود داره که ما مدتهاست با اون درگیریم، اونا علاقه شون رو بعد از مدال طلای مکزیک در المپیک لندن بروز دادن، ولی ما هنوز پروپوزال رسمی از نظر مالی دریافت نکردیم."!!

"اونا با ما من جمله مارکو گریسز که در منچستر بود تا با اونا ملاقات کنه صحبت کردن، ولی هنوز رسمی نشده، ما پیشنهادی رسمی دریافت نکردیم."

اضافه براین، فاسی هیچ وقت خفه خون (!!!!) نگرفت و نقل قولهای دیگه ای هم داشت که باید به این حرفهای بالاش اضافه کنیم مدام! که در انگلیس گزارش می شد ولی چون درست در اون هفته یونایتد داشت قرارداد ون پرسی به اولدترافورد رو نهایی می کرد، اخبارش تحت الشعاع اخبار ون پرسی قرار داشت.

اکنون هم از خسوس مارتینز (رییس) در رکورد نقل شده که فاسی هست که به مذاکرات رسیدگی می کنه، پس باید باز هم منتظر نقل قولهای پیوسته و مسلسلی این نایب رییس پاچوکا در مورد اینکه چطور این مذاکرات در حال پیشرفته باشیم!! (خلاصه کلام: اسپورتویتنس میگه زیاد اخبار این روزهای هررا رو جدی نگیرید!)

  •  http://premierleaguewallpaper.net/wp-content/uploads/2012/08/Rafael-Da-Silva-Wallpaper-3.jpgبه رافائل رأی بدید!!!! به لینک زیر برید و رافائل رأی بدید

سایت باشگاه – رافائل نامزد جایزۀ طلای سامبا شد. جایزه ای که در برزیل به بهترین فوتبالیست شاغل دراروپا اهدا می شود. نتیجه نهایی ده روز دیگر اعلام می شود.

هوادارا، روزنامه نگاران برتر و هیئت خبرگان متشکل از بازیکنان و سرمربیهای پیشین تا 30 دسامبر وقت دارند برنده را تعیین کنند. تیاگو سیلوا مدافع عنوان قهرمانی این عنوان است در حالی که مایکون، مدافع کنونی سیتی دو سال قبل این جایزه را کسب کرد.

تیاگو سیلوا، دنیل آلوز، دیگو از ولفسبورگ، هالک از زنیت، فلیپه ملو از گالا، داوید لوئیز ورامیرز از چلسی و ساندرو از تاتنهام دیگر نامزدهای این نظر سنجی هستند.

به آدرس زیر برید و رأی بدید مرسی!

http://www.sambafoot.com/en/samba-gold

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط KLAUS-FARZAD در تاریخ 1391/10/01 و 11:54 دقیقه ارسال شده است

OK.BASHE DIGE BE BA ADRESE INJA TO0 HICH SIT VA WEB I COMNET NEMIDAM.BEBAKHSHID ESHTEBAH AZ MAN BOUD.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داداش لطف می کنی دمت گرم شکلک

این نظر توسط FARZAD-KLAUS در تاریخ 1391/10/01 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

رافائل خيلى خوب عمل كرده تو اين فصل ؛حتى جلوى تيماي بزرك در دفاع هم كم نياورده /در حمله هم ك با والنسيا خيلى هماهنك بوده شکلکشکلک
پاسخ : زوج والنسیا و رافائل و زوج اورا و یانگ عالی کار می کنن جدیدا از دو سمت
پاسخ : -------------------
خطاب به داش فرزاد: من واقعا درک نمی کنم این کارات رو که با آدرس اینجا تو یه سری صفحات عجیب غریب کامنت میذاری... سلنا گومژ و سـ ـاگس اینترنت چه دخلی به یونایتد داره؟ راسنش رو بخوای من هیچ خیر خواهی توی این کاری که می کنی نمی بینم.

این نظر توسط FARZAD-KLAUS در تاریخ 1391/10/01 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

به به به به سلام داش شهاب وقت بخير ميبينم ك شكر خدا زنده اىشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
بيش خودت الان جي فكر ميكنى؟ فك كردى من ميميرم؟شکلکشکلک
شكستش دادم اونم ب زور شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام فرزاد گل آره هنوز زنده ایم شکلک
باریکلا داداش کایکو دستمال قدرتتو خواستی بگو بگم میتیکمان بندازه برات شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,926
  • بازدید ماه : 37,904
  • بازدید سال : 209,098
  • بازدید کلی : 3,834,263
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30