loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 651 جمعه 26 آبان 1391 نظرات (1)

 

 

بررسی کامل بازی منچستریونایتد برابر نورویچ سیتی در لیگ برتر:

منبع: Thebusbybabe.com

ترجمۀ اختصاصی از Thebusbybabes.rozblog.com

 

 

پس از یک وقفۀ کوتاه به دلیل بازیهای ملی، این شنبه دوباره بازیهای یونایتد آغاز می شود و یونایتد در کرو رود میهمان تیم نورویچ سیتی خواهد بود. در دیدار مشابه دو تیم در کرو رود در فصل قبل، یونایتد با گل دقایق تلف شدۀ رایان گیگز در نهصدمین بازیش برای باشگاه توانست 2-1 پیروز شود و سه امتیاز را کسب کند. در بازی برگشت نیز یونایتد با گلهای ولبک و اندرسون 2-0 پیروز شد.

منچستریونایتد

راهنمای فرم: یونایتد با 27 امتیاز از 11 بازی و 2 امتیاز بیشتر از منچستر سیتی و 3 امتیاز بیشتر از چلسی به عنوان صدر نشین گام به هفتۀ دوازدهم می گذارد. از زمان شکست برابر تاتنهام در سپتامبر، شیاطین سرخ در 8 بازی پیاپی دل لیگ برتر و لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده اند.

اخبار مصدومین: رجوع به امروز در اولدترافورد – حضور رونی و اونز قطعی نیست. ون پرسی آماده است. جونز کل هفته تمرین کرده ولی برای بازی با گالاتاسرای آماده می شود.

نورویچ سیتی:

راهنمای فرم: نورویچ در حال حاضر با 11 امتیاز از 11 بازی در ردۀ 15 لیگ قرار دارد. نورویچ تحت سرپرستی کریس هوتون، مربی جدیدش شروع کندی داشت و تا هفتۀ هشتم طعم پیروزی را نچشید – که البته آن پیروزی هم پیروزی تحسین برانگیز 1-0 برابر آرسنال در کرو رود بود. از آن زمان قناری ها در 4 بازی در لیگ بدون شکست بوده اند و آخرین بازیشان نیز در خانۀ ریدینگ 0-0 شده. آنها همچنین به یک چهارم نهایی لیگ کاپ راه یافته اند.

اخبار مصدومین: مدافعشان راسل مارتین به دلیل مصدومیت کمر بازی نخواهد کرد ضمن اینکه مهاجم تیم، هری کین Kane نیز دچار شکستگی استخوان متاتارسال شده است.

ترکیبهای احتمالی:

یونایتد: از فرگی انتظار می رود که در این بازی بهترین ترکیبش را به میدان بفرستد و در عوض در بازی وسط هفته برابر گالاتاسرای در ترکیه به تیم استراحت بدهد. در دروازه احتمال حضور دخیا هست ضمن اینکه با توجه به خطرناک بودن قناریها در هوا، احتمال حضور لیندگارد نیز پایین نیست. ریو فردیناند نیز قطعا در ترکیب اولیه خواهد بود و احتمالا کنار اسمالینگ یا اونز (اگر آماده باشد) خواهد ایستاد. اورا و رافائل نیز در دو سمت بازی خواهند کرد.

یونایتد  در این بازی خیلی مشکلی برای برتری در میانۀ میدان ندارد و انتظار می رود فرگوسن از ترکیب 4-4-1-1  و یا 4-2-3-1- خودش به جای 4-3-3 یا ساختار لوزی استفاده کند. مایکل کریک تقریبا حضورش در ترکیب قطعی است و پل اسکولز و کلورلی به عنوان گزینه های اصلی برای شراکت او درخط هافبک محسوب می شوند. گیگز و اندرسون نیز از دیگر گزینه ها محسوب می شوند.

در خط حمله نیز والنسیا در بال راست خواهد بود. فرگوسن قبلا تأکید کرده که چیچاریتو نیز در این بازی از ابتدا در ترکیب خواهد بود. رونی و روبین فن پرسی نیز در حال حاضر حذفشان از تیم عملی نیست پس اگر هر دو سالم باشند، انتظار می رود که ون پرسی زوج چیچا در خط حمله باشد و رونی به سمت چپ متمایل شود. اگر رونی به بازی نرسد نیز می توان از ولبک یا حتی اشلی یانگ در جناح چپ استفاده کرد.

نورویچ سیتی: جان رودی شمارۀ یک تیم محسوب می شود ضمن اینکه سباستین باسونگ و ماکل ترنر Turner نیز گزینه های اول در دفاع وسط هستند. انتظار می رود که استیفن وایتاکر به جای مارتین مصدوم در دفاع راست بازی کند ضمن اینکه انتظار می رود خاویر گاریدو در سمت چپ حضور داشته باشد. الکساندر تتی Tettey و رایان جانسون نیز زوج محتمل خط میانی هستند و آنتونی پیلکینگتون در جناح چپ بازی می کند و یکی از روبرت اسنوگراس Snodgrass و الیوت بنت Elliott Bennett در بال راست خواهد بود. گرنت هالت نیز وزنۀ نورویچ در خط حمله محسوب می شود ضمن اینکه وز هولاهان نیز به عنوان بازیساز پشت سر او به کار گرفته خواهد شد.


تاکتیکها:

* مبانی بازی نورویچ سیتی: تحت هدایت پل لامبرت، قناریها تیم به مراتب شناورتری بودند – در وسط یک بازی می توانستند به ترکیبهای 4-2-3-1، 4-4-2، 4-3-3 یا 4-4-2 با ساختار لوزی یا حتی 3 مدافع در عقب شیفت پیدا کنند – این تاکتیهای قوی به آنها کمک کرد که فصل گذشته پس از صعود، در لیگ برتر بمانند.

تحت نظر هوتون، نورویچ بیشتر ترکیبهای 4-4-1-1 و 4-2-3-1 را بازی کرده است. در برابر تیمهای قویتر، آنها با ترکیب دفاعی تر و با دو ردیف چهارتایی بازی کرده اند و با حضور گرنت هالت و نیز هولاهان در بین هافبک و حمله، چشم به گلزنی داشتند. هالت یک مهاجم فیزیکی است که در هوا عالی عمل می کند و توانایی حفظ توپ در جلو برای افزوده شدن دیگر مهاجمین را دارد. ضمن اینکه توانایی استفاده از سانترهای ارسالی از جناحین را دارد. بالهای نورویچ پیوسته مشغول فرستادن توپ رو محوطه هستند و ضمن اینکه مدافعین کناری نیز معمولا برای کمک به حمله، جلو خواهند آمد. دو هافبک مرکزی تیم معمولا عقب می ایستند و توپ را به جناحین می فرستند یا بلند برای استفاده هالت ارسال می کنند.

*هالت یار هدف تیم نورویچ: در سالهای اخیر و در حالی که ویدیچ قالبا مصدوم بوده، یونایتد در مقابله با تیمهایی که یک مهاجم مرکزی بزرگ و فیزیکی داشته اند به مشکل برخوده است. هالت نیز چنین مهاجمی است. فردیناند، اسمالینگ و اونز همگی مدافعین قهاری در هوا هستند (البته اونز در یک سال اخیر پیشرفت بیشتری داشته) ولی هیچ یک به مستحکمی ویدیچ در خط دفاع و قدرت هوایی نیستند. هالت یار کلیدی قناریها در خط حمله محسوب می شود و احتمالا دوئل نفر به نفر با او به طور پیوسته بر عهدۀ یکی از اونز یا اسمالینگ خواهد بود در طول این بازی. هالت هدف تمامی توپهای بلند نورویچ است و احتمالا اینکه یونایتد چقدر در مهار او موفق باشد، تعیین کنندۀ میزان موقعیتهایی خواهد بود که برای تیم میزبان برای گلزنی و کسب نتیجه به وجود می آید. همچنین برای نورویچ خارج شدن از فشار یونایتد نیز مهم است. در ضربات ایستگاهی نیز یونایتد در دفاع از سیستم ترکیبی یارگیری/منطقه ای استفاده کرده است – و در این سیستم گم نکردن هالت توسط مدافعین در هنگام یارگیری حیاتی تر خواهد بود. حذف هالت از جریان بازی در این بازی به منزلۀ حذف تمامی خطرهای هجومی نورویچ خواهد بود.

* یونایتد باید با سرعت حرکت زیاد حمله کند: نگرانی اخیری که در بازیهای قبلی برابر تیمهای سطح پایینتر به وجود آمده این بوده که سرعت بازی ما پایین بوده و بیهوده و بدون ایجاد کردن هیچ خطری مالکیت توپ را در دست داشته ایم. باید به بازی سرعت داد و از اشتباههای دفاعی استفاده کرد و گلهای متعددی به ثمررساند. نورویچ به واقع زورش به تیم ما نمی رسد، ولی آیا یونایتد می تواند آن سرعت زیاد لازم را به بازی بدهد و از ابتدا نبض کار را در اختیار بگیرد؟

برای یونایتد معقول خواهد بود که ریسک کند و یک هافبک مرکزیش و دو مدافع کناریش را به خط حمله بکشاند چرا که آنها نشان داده اند می توانند بعد دریافت گل هم بازی را برگردانند. ولی اگر شیاطین سرخ بتوانند یک گل زود هنگام از طریق این حملات پر دامنه به ثمر برسانند، آنگاه نورویچ کمی برای جبران نتیجه به جلو خواهد آمد. و همین منجر به یک پیروزی بسیار آسان برای سر الکس خواهد شد. ولی خوب اگر تیم هوتون گل اول را به ثمر برساند، آنها در جلوی دروازه شان خیمه خواهند زد و گلزنی به آنها سختتر خواهد شد. یک گل زود هنگام از یونایتد در بازی شنبه، کار را برای آنها بسیار بسیار راحتتر خواهد کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط احمد رضا عبدالهی در تاریخ 1393/09/29 و 18:20 دقیقه ارسال شده است

سلام/خوبی/به وبم سر بزن و اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم/حتما یسری بزن و مطالبمو بخون/مرسی/نظر یادت نره/با اجازه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 397
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 397
  • بازدید ماه : 41,872
  • بازدید سال : 213,066
  • بازدید کلی : 3,838,231
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30