loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 543 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (0)

 

 

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، چکیده ای از کنفرانس مطبوعاتی سرمربی هلندی یونایتد را مرور می کنیم:

درباره عملکرد منچستریونایتد و اهمیت این پیروزی:

این یک پیروزی بسیار خوب بود. پیروزی در این بازی یک التزام به حساب می آمد و وقتی که در دقیقه 4 با یک گل عقب می افتید، کار بسیار سخت می شود. باید اذعان کنم که آن ها گل شگفت انگیزی را به ثمر رساندند. باید این را در نظر گرفت که شکست دادن یک حریف آلمانی بسیار مشکل است. آن ها بسیار سازمان دهی شده و با برنامه بازی می کردند، اما با این وجود ما به بازی برگشتیم و موقعیت های زیادی را خلق کردیم. در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم، اما موقعیت هایمان را به گل تبدیل نکردیم و این مشکل ما بود. تنها از پنالتی ـی که از این داور گرفتیم موفق به زدن گل شدیم. نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید، اما با موقعیت هایی که ما خلق کردیم، می توانست 1-3 به پایان برسد. سپس باید به روندمان ادامه می دادیم و همین کار را هم کردیم، اما فقط برای 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم. آن گل باعث شد تا تیم دچار انتقال شود، زیرا با وجود اینکه وولفسبورگ پرس را انجام نمی داد، تیم ما توپ را در اختیار خود نگه نمی داشت.  بنابراین مشکل این بود که ما خودمان توپ ها را لو می دادیم. این اتفاق به وسیله خود ما افتاد، زیرا بازیکنان خسته هستند و تعداد بازی ها در انگلستان بسیار زیاد است. در 5 بازی گذشته، حفظ توپ را به طرز شگفت انگیزی انجام داده بودیم، اما در این بازی دیگر نمی توانستیم این کار رابکنیم. باید ریکاوری، ریکاوری و ریکاوری کنیم، زیرا یکشنبه با آرسنال بازی داریم و آن ها دیشب بازی کردند، پس یک روز بیشتر برای ریکاوری در اختیار داشته اند.

آیا یونایتد باید در فاز هجومی با موقعیت شناسی بیشتری کار می کرد؟

البته، زیرا شما باید بازی هایتان در لیگ قهرمانان را با پیروزی پشت سر بگذارید و وقتی که بهتر از موقعیت هایتان استفاده می کنید، بازی را زودتر به نغع خودتان رقم می زنید. ما در نیمه اول فرصت انجام این کار را داشتیم، در نیمه دوم نیز می توانستیم بازی را کنترل کنیم. این کار را نکردیم و من روی نیمکت تیم عذاب می کشیدم. باید اعتراف کنم که هواداران هم عذاب می کشیدند و حتی خود بازیکنان هم عذاب می کشیدند. با این حال بازیکنان با روحیه تیمی به کارشان ادامه دادند. ما موقعیت های زیادی را به تیم حریف ندادیم. تنها آندره شورله یک موقعیت را داشت. ما هم 2 موقعیت روی ضد حملات داشتیم. با این حال من بسیار خوشحال هستم. باید این بازی را می بردیم و اکنون به همراه 3 تیم دیگر با تفاضل گل یکسان در  کنار 3 تیم دیگر گروه در صدر هستیم.

دلیل تعویض شدن باستین شواین اشتایگر، آنتونیو والنسیا و ممفیس:

تعویض والنسیا تاکتیکی بودند. من می خواستم که از سانترهای تیم حریف از سمت راست جلوگیری کنم و آنتونیو اجازه می داد که آنها سانتر کنند. همچنین متوجه شدم که وولفسبورگ از سمت راست موثرتر بازی می کند. شواین اشتایگر خسته شده بود و دلیل تعویض او همین بود. او توپ ها را لو می داد و در حالت عادی او بهترین بازیکن ما در حفظ توپ است، پس باید از بازی خارج می شد. در مورد ممفیس هم همین مسئله صادق است.

با توجه به گلزنی کریس اسمالینگ، آیا از او راضی بودید؟

البته. او این کار را در مقابل پی اس وی آیندهوون هم داشت انجام می داد و در آن بازی هم می توانست گلزنی کند. حالا در این بازی گل زده است. بسیار خوشحال هستم، زیرا این موجب افزایش اعتماد به نفس و روحیه او خواهد شد. پیشرفت او به عنوان یک بازیکن فوق العاده بوده است، بنابراین من از او بسیار راضی هستم.

 

-------------------------------------------------

هکینگ: گل دوم منچستریونایتد مزخرف بود!

 

ه گزارش سایت Goal، دیتر هکینگ - سرمربی وولفسبورگ - و  شاگردانش در دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب به مصاف منچستریونایتد رفتند و با وجود اینکه خیلی زود از حریف انگلیسی خود پیش افتادند، اما در نهایت با دو گل از خوان ماتا و کریس اسمالینگ، بازی را به حریف واگذار کردند. هکینگ پس از پایان بازی گفت:

ما بازی را خوب شروع کردیم و با گلزنی در دقایق ابتدایی، منچستریونایتد را غافلگیر کردیم. گل تساوی آن ها روی یک ضربه پنالتی بود و گل دوم هم نا امید کننده بود. ما در زبان آلمانی به این گل می گوییم "مزخرف" (واژه به کار رفته توهین آمیز تر بود).  در 25 دقیقه پایانی به آن ها فشار آوردیم و مشکلات زیادی را برایشان به وجود آوردیم. مورگان اشنایدرلین در دقیقه 84 روی یولین درکسلر خطا کرد و باید کارت قرمز می گرفت. ما می توانستیم در چند دقیقه پایان بازی مقابل یک تیم 10 نفره بازی کنیم. حالا همه چیز به 2 بازیمان مقابل آیندهوون بستگی دارد که پایه های صعودمان به دور بعد را بنا کنیم. همانطور که لوییز فن خال در روز گذشته گفت، باید در بازی های خانگی به پیروزی برسید.

 

منبع : طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,370
  • بازدید ماه : 67,662
  • بازدید سال : 311,253
  • بازدید کلی : 3,936,418
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30