loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/02/01 و 17:22 دقیقه ارسال شده است

هـــــــــــــــــــی بعضی ها (اسم نمیبرم ریا نشه شکلک ) میگفتن باید منفی 1 بگیرم و شما (بنده) هفت بگیرم تا ازشون تو جدول عبور کنم شکلک
همه دوازدهمین جدول ها شکلک اونایی که از آخرن امید قهرمانی هستن و نقش نوریچ رو تو جدول دارن شکلک
2004
پاسخ : شما دو سه هفته قبل این ادعا رو کرده بودین!! اون موقع قطعا باید اونی که اسمشو نیاوردین که ریا نشه 1- می گرفت و شما هم 7 تا ازش جلو بزنین!
بههههلهشکلک
پاسخ : 2014شکلکشکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/02/01 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

وا چه ربطی داره شکلک
مسائل پشت پرده من رو دهم کردید شکلک من مسابقه رو تحریم میکنم شکلک
پاسخ : ربط داره !!
اسامی جدول تغییر نمی کنه ! یعنی هر کس زودتر(اولین روز) کامنتش ثبت شده من هم زودتر تو جدول نوشتم! بنابراین ترتیب کلی تغییر نمی کنه و بعد از این که بر اساس رتبه بندی مرتب میشه اونی بالاتر قرار می گیره که زودتر اسمش نوشته شده.
دست من نیست. جدول خودش انجام میدهشکلک
پرانتز نوشت : تا نیاوردمتون سیزدهم (یا دوازدهمشکلک).. یعنی جای خودمو با خودتون عوض نکردم کوتاه بیاینشکلک شکلکشکلکشکلک
به قول آقا امید حرمتی گفتن! انگار نه انگار خانوما مقدم ترنشکلک
پاسخ : به هر حال ! من از عوامل پشت پرده نیستم!! آقا شهاب رو خبر ندارم (میدونمااا.. نمی خوام مستقیم بگمشکلک )شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/02/01 و 1:28 دقیقه ارسال شده است

پرهام شکلک
من هم اعتراض دارم.
چرا من نهمم و سعید هشتم؟! درسته سعید امتیازش بالاتره ولی مرام و معرفتتون کجا رفته !یه تعارفی بفرمایی چیزی لااقل ... شکلک
پاسخ : والاشکلک
شکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/01/31 و 22:36 دقیقه ارسال شده است

اعتــــــــــــــــراض دارم شکلک
چرا من دهه هستم و امید نهم ؟؟؟ شکلک
امتیاز برابره من 4 تا پیش بینی صحیح داشتم امید 2 تا شکلک
پاسخ : اون قوانین رو من دستی آخر فصل مرتب می کنم ایشالا شکلک
اول تیر البته احتمالا شکلک
پاسخ : البته منظورم از من زینب خانم بود شکلک
نمی دونم چرا رو حساب جوگیری پارسال گفتم من :|
پاسخ : اینو قبلا هم توضیح دادمشکلک
اگه هم امتیاز هستین نحوه ی رتبه بندی به اولین روز شرکت در مسابقه بر می گرده! هر کی زودتر ثبت کرده باشه رتبه ش بهتر خواهد بودشکلک
ظاهرا آقا امید زرنگ تر از شما بودن در این مورد پس !شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/31 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون زینب خانم...
این نتایج رو،تا اینجای فصل تحمل کردیمشکلک دیگه باقیش چیزی نیست...
امیدوارم تمام شدن این فصل،برابر بشه با شروع منچستری قدرتمند (بعد از نقل و انتقالات)...شکلک
و به امید خریدهای خوب...شکلک

ممنون بابت زحماتتون...
پاسخ : خواهش می کنم اقا حمید
ان شاالله.. امیدوارم رتبه مون حداقل بدتر از 6 نشه!!
خواهش می کنم..


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 193
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 349
  • بازدید امروز : 135
  • باردید دیروز : 1,351
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,677
  • بازدید ماه : 1,486
  • بازدید سال : 172,680
  • بازدید کلی : 3,797,845
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30