loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 717 پنجشنبه 29 فروردین 1392 نظرات (14)

سلام.بچه های گل یونایتدی،شاید چیزی که بخوام بگم رو بدونین و انجام داده باشید.ازونجایی که سرعت اینترنتها واسه دیدن آنلاین بازیهای تیم محبوبمون پایینه،و همیشه با مشکل تیک زدن روبرو میشیم،شبکه سه نظرسنجی تشکیل داده که میدونین خودتون واسه پخش تلویزیونی هستش،و دیشب بعد از بازی اینتر و رم نتایجش رو اعلام کرد که تیم بارسلونا در رده اوله،رئال مادرید رده دوم،و تیم محبوبمون در رده سوم قرار داره که همون تونسته یه کارایی بکنه و امروز که سایت ورزش3 رو دیدم بازی من یونایتد و استون ویلا پخش خواهد شد.لطفآ دوستان گل اگه میتونید با خطهای مختلف پیام بدید که طرفدار منچستر یونایتد هستید.البته دو تا تیم رو باید بگید نمیدونم یکی هم قبوله یا نه و نمیدونم پیام تکراری از یک خط قبول میشه یا نه.که فکرنکنم.

لامصب اختلاف بارسا و رئال خیلیه با ما.اما خوبیش اینه که ساعتهای لیگشون به ساعت لیگ انگلیس برخورد ندارن و اگه به اندازه کافی رآی جمع بشه میتونیم هر هفته که فکر نکنم اما بیشتر ازین از شبکه های خودمون شاهد بازیهای تیممون باشیم..حتمآ دست به کارشید تا این شبکه (رئال سه لونا) ازین حالت تکراری فاصله بگیره.

در ضمن مهلت ارسال پیامک به  20000345 تا قبل از بازی روز شنبه بارسلونا میباشد.

یا خدا چقدر فک زدم.ببخشید


اضافه شده توسط شهاب: تا امشب نام دو تیم رو به این شماره پیامک کنید. پیشنهاد من منچستر یونایتد و آرسناله (چون آرسنال تیم انگلیسیه اونوقت مثلا بازیهای یونایتد آرسنال هم ممکنه پخش بشه شانس پخش شدن بازیهای یونایتد بیشتر میشه!!)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/02/01 و 0:37 دقیقه ارسال شده است

گفت جمع بندی نهایی فردا....
خدا کنه چلسی رو بگیریم....

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/02/01 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

Bacheha 5 shodim بارسا 1 راال2 3بايرن 4. چلسي 5 يونايتد
پاسخ : اصلا درک نمی کنم کیا دوست دارن بازی چلسی رو ببینن شکلک
به خدا زیر سر این دخترای عشق تورسه که هیچی از فوتبال نمی فهمن... کاش می شد نظر سنجی رو مردونه برگزار کنن.. نصف کسایی که رأی دادن دختر بودن حتما دیگه...دخترا هم فقط یه بوفون می شناسن و رونالدو و مسی و تورس شکلک
خدایا فوتبال رو از شر این جماعت نجات بده... آمین!!

این نظر توسط amir007 در تاریخ 1392/01/31 و 23:35 دقیقه ارسال شده است

نه داداش برای ما هم نمیاد فقط یه دلیوری میزنه...
ولی شهاب رای جمع کن ششم خیلی ضایعست فیس بوک توییتر هر جا میتونی بسپار بفرستن...
کانون هوادارای استقلال فک فامیل رای جمع کن
پاسخ : بابا من نمی دونم این مردم چی از یونایتد دیدن این آنتی یونایتدی ها...

این نظر توسط ali در تاریخ 1392/01/30 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

Bacheha bazi inter o rome goftan ye timam ghabole
پاسخ : من یونایتد و آرسنال رو فرستادم شکلک
چون بازیهای آرسنال رو هم حتی به بازیهای اون چلسی و سیتی ترجیح میدم شکلک

این نظر توسط alo در تاریخ 1392/01/30 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

Dash bata to s taid omad bazas s man faghat man u ro zadam chi kar konam?!شکلکشکلک
پاسخ : آقا برا منم تأییدیه نیومد!! مگه برا شما میاد؟!!

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/01/29 و 23:16 دقیقه ارسال شده است

قضیه این دو تا تیمشونم اینه که رعالو بارسا رو بخوای یا نخوای برات ثبت میکنن پیامکایه غلطم به حساب بارسا میره بعد من تا به حال ندیدم که بگن کلمه رو ارسال کن چون اینجوری که نمیشه پیامک هارو شمرد باید عددو فرستاد حالا جالبه من 5 تا اس میزنم تایید نمیشه تو 10 تا اس میزنی همه اینا جمع گردد وانگهی بودجه صداسیما برای پخش بازیهای رعال سلونا شود داش قاسم علی بی خیال که اینا از مافیا بدترن صد سال دیگه هم نمیتونی پیداشون کنی اینا توسط جماعت گاوباز حمایت میشن مواظب شاخاشون باش
فکر بعد از ظهر هم نکنید که یه سریال جومونگی چیزی میزارن میزان تخیل مردم سر به فلک بکشهشکلک من نمیدونم واقعا گزاشتن یه تصویر دزدی از بازیهای انگلیس انقدر سخته که دوبله کردن سریالایه مزخرف چشم بادومیا سخت نیستشکلک
پاسخ : من به اون روز اميدوارم كه گيرم بيفتن آخ خدا يعني ميشه من خودم اين ها رو با دست هاي خودم بكشم

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/01/29 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

سخنرانی چیه به جان خودم الان دوباره اس دادم تاییدش نیومد اینا همه الکیه اینا با یه اپراتور تلفن همراه دست به یکی کردن تا پول بیش تری به جیب بزنن وگرنه همه میدونن که بایرن مونیخ یا یونایتد یا یوونتوس بیش ترین هوادارارو دارن اصلا تو یه سایت هواداری بارسلونا یا رعال میبینی؟
حالا بزار بهت بگم هواداراشون کیا هستن یکیش بابایه منه سه سال داره بازی بارسلونا رو میبینه اونوقت نمیدونه اسم مربی و استادیومشون چیه یکیش داداشم که طرفدار رعاله اونوقت سر بازیش میره میگیره می خوابه یا میزنه اونور کانالو یکیشم رفیقام که میان میگن مسی رو دیدی 5 تا گل زد بعد که ازش میپرسی به کی گل زد میگن نمیدونم یا اینکه بازی رو ندیدم از اخبار شنیدم حالا میبینی با چه عجوبه هایی طرفیمشکلک
پاسخ : ما خودمون رو بكشيم هم اين رسانه مزخرف ما فقط بازي هاي رئال و بارسلونا رو پخش ميكنه يه روزي بايد جواب پس بدن من يكي كه از حقم نميگذرم يعني اين ضرغامي دست من بيوفته اين بشر رو با خانوادش قتل عام ميكنم چه حالي كنم من اون لحظه

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/29 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

من كه هركي رو گير ميارم موبايلشو ميگيرم ولي من فقط منچستريونايتد رو ميفرستم فكرنكنم قبول نكنن مثلا لطف كردن كه ميگن اسم 2تيم رو بفرستين وگرنه فرقي نداره خدا يكي تيم يكي اونم يونايتدشکلکشکلک
پاسخ : درود بر شما داش سعید

این نظر توسط red7 در تاریخ 1392/01/29 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

آقا منم با 3 تا خط اس دادم پیام تائید نیومد

به قول معروف گشتم نگرد نیست

رای گیری کاملا الکی هست شکلک اما من بازم کار خودمو کردم شاید از رو برن این صدا سیما
پاسخ : پس چرا گوشی من پیام تحویل میده.نباید نا امید شد.این کوچیکترین کاریه که واسه تیممون انجام میدیم.بذارید دروغ باشه.ما کاره خودمونو باید انجام بدیم.دروغ زیاد شنیدیم اینم روش

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/01/29 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

بابا معلومه دیگه این کثافتا که تو رای ها دست میبرن باور کنید من هر چی اس دادم پیام تایید واسم نیومد وقتی میان تا تمرینای بارسا رعال رو نشون میدن معلومه دیگه الانم که دست هر بچه سه چهار ساله گوشی موبایل هست یارو ام بخاطر اینکه رونالدو یا مسی شده قهرمان کودکیش میاد اس ام اس میزنه شانسلونا یا رعال خب اون بچه یا حتی بزرگترش از کجا می خوان بازی فنپرسی یا گرت بیل یا هر کس دیگرو ببینن نشستن جلو تلوزیون سه ساله دارن بازی این دو تا تیم رو میبینن بعدم خوشحالن که همیشه تیمشون برنده میشه عین کارتون فوتبالیستا که سوباسا همیشه برنده میشد الانم اونجوریه فقط به جایه سوباسا مسی جاشو گرفته یه سری ام که اصلا فوتبالی نیستن میگن ما طرفدار این دو تا تیم هستیم که بگن ما هم آره ما هم فوتبال میبینیم دیگه نمیدونن که تو بریتانیا فوتبال اختراع شده نه تو کارتون فوتبالیستا
پاسخ : دمت گرم داش مرتضی.این سخنرانی هیچ عیبو نقصی نداشت؛به خدا جدی میگم.صددرصد باهات موافقم.
و اینکه گفتم سخنرانی دلیلش این بود که بیشتر از یک حرف ارزش داشت حداقل واسه من.بازم میگم دمت گرم.
راسی،رونالدو هم شده کاکرو.شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 357
  • بازدید امروز : 110
  • باردید دیروز : 677
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 2,635
  • بازدید ماه : 64,927
  • بازدید سال : 308,518
  • بازدید کلی : 3,933,683
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30