loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 842 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (9)

- هفت روز هفته - هر روز تیترهای نیوزنو - اگر در توانتون هست هر یک از روزهای هفته تیترهای نیوزنو رو پوشش بدهید، خیلی خیلی ممنون می شم اطلاع بدید. زمان گذاشتن پست لازم نیست حتما 10 صبح یا 8 شب باشه، مثلا می تونید پست تیترهای شنبه صبح نیوزنو را شنبه شب در بلاگ قرار بدید.

- ترجمۀ تیترهای کامل هرروز بین نیم ساعت تا یک ساعت زمان خواهد برد و وقت زیادی از نویسنده نخواهد گرفت.

-اگر مایل بودید در سایت یا بلاگ خودتون پوشش تیترها رو تقبل کنید هم اطلاع بدهید تا در جدول زیر لینک داده بشه به پست مربوطه از بلاگ شما. اصل بر تقسیم کار هستش مهم نیست کجا پستها قرار میگیرن. ممنون قلب

 

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

-
شنبه صبح
(جمعه 20:00 تا شنبه 10:00)
یکشنبه صبح دوشنبه صبح سه شنبه صبح چهارشنبه صبح پنجشنبه صبح جمعه صبح
- - شهاب - - - -
شنبه شب
(شنبه 10:00 تا شنبه 20:00)
یکشنبه شب دوشنبه شب سه شنبه شب چهارشنبه شب پنجشنبه شب جمعه شب
- - شهاب - - - -
-United gossip: Reds take on PSG for Di Maria, Benatia to sign... Manchester Evening News 1
-شایعات انتقالات یونایتد - یونایتد در اندیشۀ رقابت با PSG برای جذب دی ماریا - به مدافع روم، مهدی بناتیا قراردادی جدید پیشنهاد خواهد شد.  
-Report: Inter Milan planning bids for Bacary Sagna, Patrice Evra Sports Mole 2
-goal.com گزارش می دهد: اینتر به دنبال جذب مدافع های فرانسوی چپ و راست آرسنال و یونایتد، باکاری سانیا و پاتریس اورا  
-Arsene Wenger gives Joel Campbell hope of having an Arsenal future after Man Utd show Daily Star 3
-آرسن ونگر به تمجید از یول کمپل، وینگر قرضی المپیاکو پرداخته و گفته است او نشان داده با فیزیک فوتبال اروپا وفق پیدا کرده است و بدین ترتیب کمپل را به حضور در ترکیب اصلی آرسنال امیدوار کرد.  
-Royle: Moyes inherited a Man United squad on the decline talkSPORT 4
-جو رویل، سرمربی سابق من سیتی و اورتون در گفتگو با برنامۀ صبحانه های ورزشی با اجرای آلن برزیل (برنامه ای بسیار معروف با اجرای بازیکن سابق یونایتد)، اشاره کرده است که اگرچه مویز تیم قهرمان را تحویل گرفته است، ولی ترکیب فعلی یونایتد تیمی است که در اوج خود قرار نداشت و در سراشیبی نزول به مویز تحویل داده شد.  
-RVP: Give Moyes time Sky Sports 5
-روبین فان پرسی، ضمن تأکید بر لزوم زمان دادن به مویز، موقعیت کنونی یونایتد را بسیار بد توصیف کرد:

"خیلی سخت بود چون هم تیمیهای من گاهی در نواحی ای که من می خواستم بازی کنم حضور داشتن. به همین دلیل بود که مجبور بودم تاکتیکم رو عوض کنم. متأسفانه اونا گاهی در نواحی من هستن."

"بازی خیلی کند بود و ما فقط در کل مسابقه برابر المپیاکو یک شوت در چهارچوب داشتیم که خیلی کمه. همه ناراحتن."

"ما Lousy هستیم (معانی Lousy: شپشو، کثیف، چرکین، ایکیبیری، نکبت، پست، شرم آور، بسیار بد). در یک مکان Lousy (بد) در لیگ، حذف شده از جامهای حذفی و این بازی برابر با المپیاکو هم حالا به نظر میاد کارمون سخت شده. ما خیلی ناراحتیم. فصل سختیه. ما گاهی خوب بازی می کنیم ولی نه همیشه. و شانس هم نداریم. ولی با این حال بهونه ای نیست. ما باید شرایط رو عوض کنیم."

"ما توانایی بازی در یک سرعت بالا با قدرتی بالا رو داریم ولی در یونان بازیمون خیلی کند بود."

"المپیاکو هم خیلی خلق موقعیت نکرد. گل اولشون شانسی بود، گل دوم یک گل عالی بود و برای باقی بازی اونا موقعیتهای خوبی نداشتن."

(مترجم: سایت بسیار معتبر اسکای اسپورتس دقیقا "برای بار دوم" عین این جمله های فان پرسی را در دو خبر مجزا آورده است و واقعا از سایتی با اعتبار اسکای اسپورتس با این شبکۀ گستردۀ ورزشی در فوتبال اروپا بعید است اشکالی در ترجمۀ صحبتهای روبین از زبان هلندی به انگلیسی ترتیب داده باشد. هرچند یکی از کاربران سایت نامعتبر 101greatgoals مدعی شده بود روبین چیز بدی نگفته و اشاره کرده اشکال ترجمه بوده. چند هلندی زبان انجمن redcafe.com صحبتهای روبین را با توجه به فیلم ویدئویی تأیید کرده اند و روبین از تداخل هم تیمیهایش در بازی او گلایه کرده است.)

 
-United share price up despite slump Manchester Evening News 6
-انتظار می رفت نتیجه برابر المپیاکو و شایعات اخراج مویز قیمت سهام باشگاه را در بازار سهام نیویورک کاهش دهد ولی علی رغم این کاهش در ساعت گشایش بورس، ولی نهایتا در پایان بازار قیمت سهام باشگاه با روند افزایشی 33 سنت نیز افزایش پیدا کرد و به 14.98 دلار امریکا افزایش یافت!  
-Moyes overhauls United scouting system ahead of summer splurge Manchester Evening News 7
-به گزارش MEN، به دستور مویز یک دفتر کار در کارینگتون به جمع آوری اطلاعات استعدادیابی بازیکنان سراسر جهان اختصاص داده شده است. گویا اطلاعات استعداد یابی قبلی در سیستم فرگوسن تنها در اختیار سرپرست این استعداد یابی ها، جیم لاولور بوده است و هرچند فرگوسن این سیستم را کافی می دانست ولی مویز راضی نبود و اکنون با دستور مویز، کلیۀ این اطلاعات در اختیار کادر فنی تیم قرار خواهد گرفت.  
-Manchester United set for €50m Barcelona battle for top priority midfielder Sport Witness 8
-تحلیل اسپورتویتنس از رقابت بارسا و یونایتد برای جذب ویدال  
-Ten things Moyes has got wrong at United Manchester Evening News 9
-ده اشتباهی که مویز می توانست در یونایتد بهتر در موردشان عمل کند و اگر اتفاق نمی افتاد شاید به مویز کمک می کرد:

خرید تابستانی - یا عدم خرید تابستانی

برخورد مویز با انتقالات در هفته های پس از انتخاب شدنش، آهنگ فصل پیش رو را تعیین کرد. یونایتد پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن به دنبال یک وزنۀ روحی بالا برنده بود و هر دوی مویز و نایب رییس اجرایی، اد وودوارد عزمشان را جزم کرده بودند. علایق به جذب سسک فابرگاس، کریستیانو رونالدو و گریت بیل، انتظارات را نزد هواداران بالا برد و فقط باعث شد با بسته شدن پنجره ها ناامیدی در  بین آنان موج بزند.

مویز که برخی به وی لقب "مویز دودل" را داده اند، باید با قدرت و قاطعیت بیشتری برای تقویت ترکیبی که فصل قبل با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد تصمیم گیری می کرد. خرید دقیقۀ آخری مروال فلاینی هم بیشتر به یک خرید تسلی بخش شبیه بود، که البته در مورد او هم برچسب قیمت 27.5 میلیون پوندی هر دوی مویز و وودوارد را در عصبانیت فرو برد.

 

تخلیۀ کامل کادر پشت صحنه

وقتی که در تابستان به اعضای قابل اعتماد میز گرد داخلی فرگوسن، یعنی مایک فیلان، رنه مولنستین و اریک استیل، درهای خروجی باشگاه نشان داده شد، ابروهای همه به نشانۀ تعجب بالا رفت.

البته مویز به طریق قابل درکی مردان خودش را در پیرامون خود می خواست - و انتصاب رایان گیگز به عنوان مربی حرکتی زیرکانه بود. ولی این اقدام به معنای تغییری عمده در باشگاهی بود که به ثبات در بیش از یک چهارم قرن شهرت داشت.

استانداردهای یونایتد در داخل زمین به وضوح افت کرده اند، شاید کمی چهره های آشنا در زمین تمرینی به مویز کمک می کرد که از لغزش جلوگیری کند.

 

غسل تعمید آتشین

کامپیوتر تعیین کنندۀ برنامۀ رقابتهای لیگ برتر به هیچ وجه هیچ مراعاتی با مویز نکرد چرا که مویز در هفته های آغازین رقابتهای این فصل باید با چلسی، لیورپول و سیتی روبرو می شد.

ولی شکوه های علنی در این مورد، به منزلۀ پذیرفتن شکست بود.

درست است، رقیبانی همچون لیورپول برنامۀ بازیهای معتدل تری داشتند، ولی این فرصت برای سرمربی جدید وجود داشت که بتواند با پیروزی برابر تیمهایی که ممکن بود برای قهرمانی با یونایتد رقابت کنند، حضور خود را خیلی زود دیکته کند. در عوض یونایتد در برابر این سه تیم تنها یک امتیاز کسب کرد و هیچ گاه هم از آن شروع بد ریکاوری نکرد.

 

بهانه گیری های خشک و خالی

خیلی طول نکشید که مویز از عدم در اختیار داشتن بازیکنانی با کلاس جهانی گله مند شود.

او ادعا می کرد که یونایتد به 5 یا 6 بازیکن برای رقابت با بایرن مونیخ و قهرمانی لیگ قهرمانان نیاز دارد. اگرچه کمترین شکی وجود داشت در مورد اینکه او به خرید بازیکن برای تقویت ترکیبی که در اختیار گرفته نیاز دارد، ولی با این حال او هنوز داشت با ترکیبی از بازیکنان کار می کرد که فصل قبل کاری کرده بودند رقبای لیگ برتریشان به تشویق آنها بایستند.

شکایات در مورد ترکیب تیمش کاملا پوچ و تو خالی جلوه می کرد.

 

فاکتور ترس

نمایش برابر المپیاکو نمایش بازیکنانی نبود که ترسی از بابت آینده شان داشته باشند.

ولی در زمان حکمرانی فرگوسن، این ترس برای اعضای ترکیب همیشه وجود داشت. ستارگانی که پایین تر از حد انتظار کار می کردند می دانستند که آنها هستند که با درهای خروجی باشگاه روبرو می شوند و نه سرمربی.

شاید البته این اقدام ناخودآگاهانه بوده باشد ولی به هر حال مویز ناخودآگاه به یک "Scapegoat" (بهونه برای توجیه شکستها) مطمئن در نزد بازیکنان تبدیل شده است. او نیاز دارد که تا تابستان صبر کند تا بتواند اعتبار خود را دیکنه کند و قدرتش را اعمال کند - ولی آیا آن زمان خیلی دیر نخواهد بود؟

 

فوتبال تک بعدی

تساوی 2-2 این ماه برابر فولام یک مثال کامل از مشکلات یونایتد در این فصل بود. علی رغم برتری در تملک توپ، تیمشان فاقد ابتکار لازم برای استفاده از این برتری بود. رگباری از سانترها نشان می داد که آنها کنترل کامل را در دست داشتند، ولی مویز لازم بود که به جای اصرار بر این برنامۀ کار اصلی، از نقشهای B یا C استفاده کند. یونایتد تحت نظر مویز بیش از حد پیش بینی پذیر شده است و خنثی کردن حملاتشان آسانتر شده است.

 

تئاتر کابوسها

اولدترافورد دیگر آن دژ محکمی که قبلتر بود نیست. وست بروم، اورتون، نیوکاسل، تاتنهام و سوانزی همگی در این فصل در خانۀ قهرمانان پیروز شده اند، در حالی که ساوتمپتون و فولام هر دو در حالی که یونایتد در تمام کردن کار بازی در برابر حریفان عاجز بود، تساوی هایی دیر هنگام کسب کردند. مویز هنوز هم حمایت هواداران را دارد، ولی او دلایل خیلی کمی در این فصل برای تشویق و هیاهو به آنها بخشیده است.


سخنان در رسانه ها:

فرگوسن معمولا در زمانهای سخت بیشتر روی اوج بود و بهترین کلمات را برای احیای بازیکنانش و تضمین دادن به هواداران مبنی بر بازگرداندن شرایط پیدا می کرد. برعکس نشستهای خبری پس از بازی مویز فاقد حرفهای انگیزه دهنده بوده و حتی اغفال کننده و گولزنک بوده است. او بیش از حد در مصاحبه هایش از بازی خوب تیمش یا از عدم استحقاق برای شکست گفته است در حالی که حقایق کاملا برعکس را ثابت کرده اند. هضم کردن این خطابه ها و لفاظی ها پیش از تقاضای نتیجه و پیروزی کردن از جانب هواداران خیلی دوام نخواهد داشت.


توپ و تشر زدن به نامهای برزگ

تغییر در فرم وین رونی تنها دستاورد بزرگ مویز پس از انتصابش با به اینجا محسوب می شود، ولی تعداد ستاره های یونایتد که پایینتر از حد انتظار بازی کرده اند بیش از حد زیاد است. او در گرفتن بهترین عملکرد از شینجی کاگاوا شکست خورده است تا جایی که به نظر می آید خروج این بازیساز ژاپنی در تابستان اجتناب ناپذیر باشد. روبین فان پرسی در این فصل با مصدومیتها دست و پنجه نرم کرده است، ولی در بازی برابر المپیاکو نمایشی ناامیدانه را جلوه داد، نمایشی که نقطۀ اوجش از دست دادن یک موقعیت دیرهنگام بود. شایعات پیوسته ای در مورد روابط او با مویز وجود داشته است، در حالی که هر دوی این افراد هر گونه اختلاف نظر را رد کرده اند. نظرات پس از بازی او به گزارشگران هلندی خط تأییدی بود بر ترس و نگرانی او.

پادشاهان بازگشت (Comeback Kings) خلع شده اند

یونایتد در این فصل در 16 موقعیت گل اول را خورده است - و 11 بازی از این تعداد را نهایتا باخته است. تیمی که هیچ گاه مشخص نمی شد کی شکستشان قطعی شده است، به راحتی هر چه تمامتر دچار آشفتگی شده اند.

مویز در دوباره روشن کردن جرقۀ روحیۀ "هیچ گاه به مرگ اعتراف نکن یا Never-Say-Die" که معنا و مفهوم بزرگترین تیمهای زمان فرگی بوده است ناتوان عمل کرده است.

یونایتد اگر می خواهد شکست 2-0 برابر المپیاکو را جبران کند و یک فصل تأسف بار را نجات بخشد، به بخش قابل توجهی از این روحیه نیاز دارد.

 
-Manchester United transfer news: Van Persie out, Kroos contract progress The Peoples Person 10
-گاردین نوشته است که صحبتهای فان پرسی در مورد هم تیمیهایش نشانه ای از خروج او در تابستان خواهد بود.  
-Dutch coach calls Manchester United a ‘swamp’ that Van Persie must leave The Peoples Person 11
-ریموند فرهین، مربی هلندی در تازه ترین تاخت و تازش به یونایتد در توئیتهایی در 26م فبریه انتقاداتی به وین رونی و یونایتد وارد کرده و اشاره کرده رونی دیگر بازیکنی با کلاس جهانی نیست و یونایتد برای کسب درآمد در تورهای بین المللی او را حفظ کرده و اشاره کرده فان پرسی فرصت زیادی برای کسب جام در دوران ورزشیش ندارد و باید "مرداب یونایتد" را ترک کند!  
-Manchester United threaten to suspend season ticket holders from derby clash unless... Mirror.co.uk 12
-گویا یونایتد دارندگان بلیطهای فصلی را تهدید کرده است بلیط بازی برگشت برابر المپیاکو را خریداری کنند وگرنه از حضور این افراد در دربی برابر سیتی جلوگیری خواهد کرد!!!!!!!  
-Inter Sporting Director Hits London to Finalise Nemanja Vidic Deal While Dreaming... Inside Futbol 13
-مدیر ورزشی اینتر در لندن است تا قرارداد ویدیچ را نهایی کند.  
-Manchester United midfield starlet reaffirms dream to play for Brazil The Peoples Person 14
-آندرا پریرا، باز هم بر علاقه ش برای بازی برای تیم ملی برزیل تأکید کرد.  
-Crerand: Reds can still progress Manchester United - Official Site 15
-پدی کرراند: یونایتد هنوز فرصت صعود دارد.  
-Stuart Mathieson: An open letter to David Moyes Manchester Evening News 16
-نامۀ سرگشادۀ استوارت متیسون، نویسنده ی MEN به دیوید مویز  
-Manchester United agree to pay higher clause for Atletico star Sport Witness
Chelsea & Manchester United prepared to pay star striker's €38m clause Give Me Sport
17
-شایعات اسپورت ویتنس از تمایل یونایتد برای خرید دیگو کاستا از اتلتیکو مادرید
یونایتد آمادۀ پرداخت مبلغ آزاد سازی 38 میلیون یورویی
 
-Evra coy on future plans Sky Sports 18

اورا نسبت به شایعات در مورد آینده ش ساکت است. از اورا در مورد آینده ش سؤال شد و او اشاره می کند که تنها زمانی گزینه های دیگر را بررسی می کند که داستان عشقیش با یونایتد "شکست" بخورد.

او ب هRMC Sport می گوید: "عشق من به باشگاه تغییر نخواهد کرد. من عاشق منچسترم. وقتی که عشقم با منچستر شکست خورد اون وقت احتمالات دیگه رو بررسی می کنم.."

"من فقط به حال فکر می کنم. در ماه می من 33 ساله خواهم بود. من واقعا می خوام از جام جهانی بعدی لذت ببرم، از هر لحظه لذت ببرم و هر چه در توان دارم نشون بدم."

اورا در مورد بازنشستگی فرگوسن می گوید: "تغییر بزرگی بود، باید هضمش کرد - هیچ کس تغییر رو دوست نداره. تیم به مدت 28 سال (؟) با فرگوسن کار کرد."

"و پشت سر سرمربی جدیده که ما هر کاری می کنیم تا بتونیم برای لیگ قهرمانان بعدی سهمیه بگیریم."

 
-No comment! Arsene Wenger refuses to discuss Robin Van Persie's Man Utd... Daily and Sunday Express 19
-از آرسن ونگر در مورد صحبتهای اخیر فان پرسی در مورد هم تیمیهای یونایتدیش سؤال شد و ونگر گفت هنوز آن صحبتها را نشنیده است و در مورد چیزی که نشنیده است صحبت نخواهد کرد!  
- 20
-  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/12/08 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلک
انقدر اسم لوک شاو رو شنیدم که دوست دارم لوک شاو جایگزین اورا بشه...شکلک چجوریاستشکلک؟.

آقای جو رویل:به اینکه تیم قهرمان تحویل مویس داده شد ، شکی نیست،پس حرف مفت نزن،اصلآ بتوچه...؟؟؟مویس حمایت لازم رو داره

فن پرسی جان،واسه این حرفت، جوابی ندارم...جز:دستت درد نکنه،جای جاش که برسه تو در حد ما؟؟؟.......
ما به تیم،متکی بودیم و هستیم...نه بازیکن(البته اگر حرفاش درست ازآب دربیاد)

رونی بهترینه،با یکی دوتا بازی بد،نمیشه در موردش تصمیم گرفت///اما در کل، رونی،بازیکنی،با کلاس جهانی
شکلک

آفرین اورا...

ونگر عزیز،تو هرچی هم که بگی؛واس ما مهم نیس...
شکلکT Y L B شکلک
پاسخ : سلام YWCSHB شکلک
آقا دمت گرم جوابیه ها به ونگر و جو رویل ما رو نابود کرد اصلا شکلک شکلک شکلک
روبین فعلا فقط یک مصاحبه بوده و بعدش هجوم کل رسانه ها... هرچند چشمم آب نمی خوره روبین در یک یونایتد ضعیف موندنی باشه ولی باید ببینیم عکس العمل بعدی تیم چیه خود مویز را روبین در نشستهای خبری و مصاحبه ها چی جور توجیه می کنن

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/08 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

ايول چيچا عالي گفتهشکلک
اينجا جاي با تعصب هاست جناب رابين
پاسخ : ...شکلک

این نظر توسط Amir-Orton در تاریخ 1392/12/08 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

واقعا مویس میتونه تیم رو جمع کنه ؟
http://distilleryimage0.ak.instagram.com/21eafc349e8011e3b825122510c6161c_8.jpg

اخه این بشر هیچ نکته ی مثبتی نداره کاری کرده که ادم روش نمیشه حداقل تو محیط دوستان از منچستر و مویس دفاع کرد.
تنها تیمی که همچنان از منچست ر میترسه ارسناله
در مورد 10 نکته هم باید بگم با همه ی نکته ها موافقم....حرفای چیچا و رابین درسته...
نظر شخصی من اینکه موییس دیگه قابل تحمل نیست اگه هم ی روزی شوکفا بشه واقع یرای من یکی سخته مثل فرگی دوسش داشته باشم ... ب امید اخراج مویس ئلی چه فایده خیالی باطل نیست شکلکشکلک
واقعا اسکوچیچ بیاریم تیم درست میکنه به هر تیمی 4 تا 4تا میزنهشکلکشکلکشکلک
شهاب الان مارو نابود میکنه شکلک
اسم مربی شاختاردونیسک چیه؟ واقه مربی خوبیه شکلک
پاسخ : این رو موافقم که مربی ای که به استقلال 4 تا بزنه تو هر لیگی توانایی مربیگری داره شکلک
اسم شاختار رو هم نمی دونم شکلک

این نظر توسط Matin در تاریخ 1392/12/08 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

بازیکنا ام خیلی تو این وضع مقصرن . راستش ما نمیدونیم قبل بازی تو رختکن چی میگذره ؟شکلک شاید مویس بعضی وقتا نه همیشه چیزای خوبی به بازیکنا میگه ولی اونا خودشون نمیتونن خواسته ی مربیشونو اجرا کنن . من اینطور فک میکنم . ولی این موضوع از تقصیرات مویس کم نمیکنه .
شما من سیتیو نگاه کنین ، پیگرینی آآآآآان چنان سابقه ی درخشانی نداره . ولی اومده با سیتی داره میترکونه.
به نظر من فن پرسی دیگه خیلی داره لوس بازی در میاره . از شل و ول شدنه تازگیای خودش نمیگه میاد این حرفارو میزنه ، بعدشم محسن راست میگه یه چن بار مویس باید سشوارشو روشن کنه بازیکنا حساب کار دستشون میادشکلک
پاسخ : انصافی پیگرینی ته سابقه درخشانه ویارئال پیگرینی یکی از دوست داشتنی ترین تیمهای من بود شکلک
بعدش رئال نذاشتن کار کنه و بعد هم که تو مایورکا باز ترکوند... کلا پیگرینی مربی خیلی خوبیه....
ولی خوب مویز نمی دونم کلا هدفش چیه از زندگی این روزها شکلک
ایشالا این تابستون یه حال اساسی به تیم بده...

این نظر توسط Mohsen در تاریخ 1392/12/08 و 18:05 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم هرناندز افرین ب شرفت
خاک بر سرت مویس ک بلد نیستی جواب دندان شکن بدیشکلک
اینم مصاحبه هرناندز در جواب فن پرسی:
Chicharito: Without your team-mates you are nothing
پاسخ : خوب چیچاریتو هم یه جورایی بد کرده ... البته این روزها همه روزنامه ها کمر بستن تیم رو از درون بپاشونن هر حرکتی رو بر ضد دیگر اعضای تیم تلقی می کنن و شروع کردن تفرقه افکنی

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1392/12/08 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب دوست داشتني خودم
خيلي ممنون بخاطر ترجمه خبر ها
در مورد اون ده مورد با همشون موافقم مخصوصا در مورد كادر فني كه اصلا نبايد كادر قبلي رو بيرون مي كرد و با اين كارش چوبش رو خورد
پاسخ : سلام داش قاسم علی گل خواهش می کنم شکلک
من با اون مورد مصاحبه های پس از بازیش به شدت موافقم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/08 و 17:13 دقیقه ارسال شده است

فقط سرالكسشکلک
پاسخ : .... شکلک شکلک

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/12/08 و 16:05 دقیقه ارسال شده است

فن پرسی مسخرشو در اورده
داداش من میخوای بری این بچه بازی ها چیه!
مشکل دقیقا همینجاست ک ستاره تیم جای افزایش روحیه میاد از هم تیمی هاش انتقاد میکنه میاد میگه we are disappointed.
ای گند بزنن ب این روحیه دادنت مویس اگه دوبار سشوار روشن میکردی فن پرسی اینجوری پررو نمیشد
پاسخ : فان پرسی آخه بعد پنالتیش به پالاس واقعا خوشحال بود من موندم چطور ممکنه یک دفعه چنین حرفایی رو توی تلویزیون هلند بزنه حرفایی که اصلا لازم هم نبود شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/12/08 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

بزرگترین سوال من این روز ها اینه که آیا بازیکنی تو تیم به توانایی مویز اعتقاد داره؟
مرسی داش شهاب گل .
پاسخ : شکلک
نمی دونم شکلک
خواهش می کنم داش امید عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 593
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 593
  • بازدید ماه : 42,068
  • بازدید سال : 213,262
  • بازدید کلی : 3,838,427
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30