loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 534 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (5)

 یادداشت: چرا به فکر قلب ما نبودی فرگی؟

نباید طرفدار منچستریونایتد باشی تا از شنیدن خداحافظی او بدنت یخ کند و نتوانی آب دهانت را قورت بدهی. چطور ممکن است نیمکت منچستریونایتد را بدون او تصور کرد؟ همین چند هفته قبل بود که از برنامه اش برای موفقیت یک دهه بعد شیاطین سرخ گفته بود و ما (طرفداران فرگوسن، نه طرفداران منچستریونایتد) دلمان خوش بود که حداقل برای چند فصل دیگر او را خواهیم دید. با همان پالتوی بلند مشکی، با آدامسی در دهان و خوشحالی های دوست داشتنی اش بعد از گل های تیمش.

از دیشب که شایعات در مورد بازنشستگی او قوت گرفت، کسی چندان به آن توجهی نکرد؛ چه اینکه در همه این سال ها بارها این شایعات را شنیده بودیم و هیچ اتفاقی نیفتاده بود. خود فرگی تنها یک بار در سال 2001 از بازنشستگی اش در پایان فصل گفته بود و البته – خوشبختانه- روی حرفش نماند. حتی وقتی در تمام طول فصل قبل شایعه حضور گواردیولا یا مورینیو روی نیمکت شیاطین از اینور و آنور شنیده می شد، مطمئن بودیم که همه اینها شایعه است.

می دانستیم که فرگوسن اگر به فکر قیمت سهام باشگاه در بورس نیویورک نباشد، مطمئنا به قلب ضعیف میلیون ها هوادارش در سراسر دنیا فکر خواهد کرد اما به نظر می رسد یک اتفاق پیش بینی نشده، او را به گرفتن چنین تصمیمی واداشت. او بارها گفته بود که خط قرمزش، سلامتی اش است و اگر روزی احساس کند که نشستن روی نیمکت، ممکن است  سلامتی اش را به خطر بیندازد، از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد.

همین چند روز قبل اعلام شد که او مجبور است در تابستان، به دلیل مشکلی که در لگن خاصره اش دارد، زیر تیغ جراحی برود و فراموش نکرده ایم که در سال 2004، قلب بیمارش را هم برای مداوا به تیغ جراحان سپرده بود.

به هر حال، دلیل بازنشستگی ناگهانی او هر چه که باشد، مدت ها طول خواهد کشید تا به دیدن منچستریونایتد بدون فرگوسن عادت کنیم. حالا این دو بازی باقی مانده مقابل سوانسی و وست بروم، آخرین فرصت ما برای دیدن مردی است که فوتبال دنیا بدون او، بی تردید چیزی کم خواهد داشت. چه طرفدار منچستریونایتد باشیم یا نه، مطمئنا دلمان برای پیرمردی که جنگجویی اش را بارها تحسین کرده ایم، تنگ می شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/02/18 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

ایولا داش گل این جملش خیلی ارومم کرد " من خوشحالم که بگویم من دو مسئولیت مدیریت باشگاه و نماینده بودن را خواهم گرفت."
منتظر مدیر شدنش میمونم.
پاسخ : فرگوسن هيچوقت از منچستر جدا نميشه

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/02/18 و 18:44 دقیقه ارسال شده است

میگم داش قاسم علی هیچ مصاحبه ای از خود رئیس نیست؟؟؟
پاسخ : هست داداش من چرا كه نه

متاسفانه شایعاتی که در روزنامه ها مطرح شده بود حقیقت داشت و از طرف باشگاه و سر الکس این خبر ها تائید شد.

سر الکس قرار است در باشگاه به عنوان مدیر و سفیر باشگاه بماند. او در این رابطه گفت:

“این تصمیم که بازنشست بشوم چیزی است که راجع به آن بسیار فکر کرده ام و چیزی نیست که نسبت به آن کم توجه باشم. وقت درستی است. مهم بود که سازمان تیم رو در شکل درستی ترک کنم و فکر می کنم این کار را انجام داده ام. کیفیت این تیم که قهرمان لیگ است و بالانس سنی که در تیم است باعث موفقیت در بالاترین سطح می شود و از طرفی دیگر ساختار آکادمی با بازیکنان جوان تیم اطمینان می آورد که باشگاه آینده روشنی دارد.”
“وسایل تمرینات ما جزو بهترین در دنیای ورزش است و خانه ی ما اولد ترافورد به درستی به عنوان یکی از بهترین زمینهای دنیاست. در آینده، من خوشحالم که بگویم من دو مسئولیت مدیریت باشگاه و نماینده بودن را خواهم گرفت. با این فعالیت ها و خیلی چیزهای دیگر، من خوشبین به آینده هستم.
من باید از خانواده ام تشکر کنم، حمایت و عشق آنها به من ضروری بوده است. همسر من، کتی، با پشتیبانی و تشویق من یکی از مهمترین عوامل در دوران حرفه ای من بوده است. از بازیکنان و کارمندان که بگویم، گذشته و حال، می خواهم از همه آنها به دلیل حرفه ای بودن همیشگی و فداکاری آنها که کمک به داشتن موفقیت های به یاد ماندنی زیادی شده است تشکر کنم. بدون همکاری آنها، تاریخ این باشگاه انقدر گرانبها نمی بود.”
“در سالهای ابتدایی حضورم، پشتیبانی هیئت مدیره و سر بابی چارلتون به خصوص، به من این روحیه و اطمینان رو داد که یک باشگاه فوتبال بسازم به جای فقط یک تیم فوتبال. در دهه ی گذشته، خانواده ی گلیزر به من این اجازه رو دادند که منچستر یونایتد را به بهترین نوع توانایی خودم اداره کنم و از طرفی واقعا خوش شانس بودم که با مدیر اجرایی خوبی همانند دیوید گیل کار کنم. من واقعا از وجود همه ی آنها سپاسگزارم.”
” خطاب به طرفداران، متشکرم. حمایتی که در طول سالها از من کرده اید واقعا استثنایی بوده است. برای من افتخار بزرگی بوده است که بتوانم باشگاه شما را هدایت کنم و مدتی که در منچستر یونایتد مربی بودم را گرامی می دارم.”


این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1392/02/18 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

غیر قابل باوره سرم داره منفجر میشه شکلک
پاسخ : ناراحت كننده است و تا چند وقت هم تو شوكه اين خبر خواهيم بود اما بايد به فرگوسن هم حق داد نميشه با 71 سال سن انقدر فشار رو تحمل كرد يه خون تازه به تيم لازم بود بايد اتحادمون رو بيشتر كنيم و پشت تيممون باشيم و هرگز نااميد نباشيم و به قهرماني هاي بعد با يه سرمربي جديد فكر كنيم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/02/18 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

آره سرالكس...
هرموقع باختيم...حذف شديم
ميگفتيم يه فرگي هست كه دلمون بهش خوشه عيبي نداره.............
ولي از اين به بعد..............................................................................................................................اين رسمش نبود مرد

این نظر توسط bistane در تاریخ 1392/02/18 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز، وب جالبی داری اگه دوست داشتی با ما تبادل لینک بکن....2 تا لینک زیر رو ثبت کن و به ما خبر بده تا تو رو لینکت کنیم:

چت روم => http://chatbaran.ir/
خرید شارژ => http://www.bo2charge.com

راستی برای ثبت لینکت عجله کن....چون ما یه دایرکتوری افزایش بازدید هستیم و به 200 نفر اولی که عضو بشن ، لینک ویژه رایگان میدیم، فعلا 10-15 نفر از 200 نفر پر شده و فکر می کنم تا فردا پر بشه، پس اگه دوست داری سریع لینک ما رو ثبت کن و به ما خبر بده تا تو رو توی دایرکتوریمون ثبت کنیم، از آیدی زیر هم میتونی به ما خبر بدی تا تو رو هم ثبت کنیم....منتظرتم

Justben20123@yahoo.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 542
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,051
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,081
  • بازدید ماه : 41,059
  • بازدید سال : 212,253
  • بازدید کلی : 3,837,418
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30