loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 704 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (15)

لیتون بینز | مدافع اورتون (در گفتگو با BBC Sport)



(تقدیم کردن پیروزی برابر مویز به هواداران اورتون...) "ما می خواستیم که به شکست برابر پالاس پاسخ بدیم و نشون بدیم که استحکام و ثبات لازم رو داریم و امروز این رو نشون دادیم. به نظرم بازگشت مویز طعم خاصی به این بازی برای هوادارا بخشیده بود. این بازی مفهوم زیادی براشون داشت و این پیروزی نیز متعلق به اوناست چرا که ما در وسط هفته در بازی برابر کریستال پالاس باعث ناامیدیشون شده بودیم." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد

 

(دو گل احمقانه!) "ما دو گل افتضاح رو تقدیمشون کردیم. ولی پاسکاریمون عالی بود، بازی رو خیلی خوب در کنترل داشتیم ولی نتونستیم موقعیتهای کافی خلق کنیم. ما کنترلی عالی روی بازی داشتیم ولی کارمون با دو تصمیم احمقانه تموم شد. اولیش شیرجه زدن جلوی توپ (توسط فیل جونز) بود و این دو گل واقعا ضعیف عمل شد روشون."

(بازی خوب تیم...) "ما بیشتر تملک توپ و میزان پاس رو در اختیار داشتیم و اکثر بازی تحت کنترلمون بود. ولی اون برش آخر رو نداشتیم و اسیر ضد حمله هاشون شدیم. ما دو گل کابوس وار رو تقدیمشون کردیم."

(پنالتی صحیح بود...) "من اعتراضی به پنالتی ندارم. ولی اشتباه افتضاحی بود، چرا که داوید دخیا به سادگی می تونست اون توپ رو جمع کنه."

(ناتوانی یونایتد در خلق موقعیت...) "ما نمی تونستیم که پاس تعیین کننده ای رو ارسال کنیم، یا در یک سوم هجومی بازی هوشمندانه ای ارائه بدیم و این باعث تفاوت دو تیم شد. به نظرم خوب کار کردیم. تیم برتر بودیم ولی بین دو نیمه 2-0 عقب بودیم."

(یونایتد چشم به فصل بعد دارد...) "ما هرکاری بتونیم برای پیروزی در 4 بازی پیش رو می کنیم. ما در مسیری می ریم که برای فصل بعد بهبود داشته باشیم و برای خودمون فرصت خوبی رو برای نبرد در بالای جدول فراهم کنیم." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(یونایتد خوب بازی کرد ولی خلق موقعیت نکرد...)
"ما دو گل بد رو تقدیمشون کردیم. ولی قبل اون توپ رو عالی به گردش در می آوردیم، کنترلی عالی روی بازی داشتیم. ولی چیزی که نتونستیم انجام بدیم خلق موقعیت بود." منبع


روبرتو مارتینز | سرمربی اورتون (در گفتگو با BBC Sport)



(مارتینز و چشم به سه بازی آخرشان...) "دستاوردهای مویز در اورتون هیچگاه فراموش نخواهد شد. سه بازی آتی هیجان انگیزه و ما تلاش می کنیم تا جایی که بتونیم امتیازاتشون رو کسب کنیم. ما انتظار نداریم که آرسنال هم به سادگی امتیاز از دست بده. ما فقط به خودمون توجه داریم و سعی میکنیم حداکثر ممکن امتیازی که در توانمون هست رو کسب کنیم."

(نتیجه ای عالی و دبل برابر مدافع عنوان قهرمانی...) "این پیروزی خیلی بیشتر از اون چیزی که باید شادی آور بود. یک نتیجۀ خارق العاده و اولین دبل ما برابر یونایتد از سال 1969 (مترجم: سالی که اورتون قهرمان لیگ شد!). بیشتر از این نمی تونم احساس غرور داشته باشم.! ما می دونستیم که برابر یک تیم بسیار خوب قرار می گیریم. آمار خارج از خونه شون عالیه ولی ما با تمرکز و کنترل خوب روی بازی عمل کردیم و در ضدحملات برق آسا بودیم."

(کلین شیتی ارزشمند...) "ما برای کسب این کلین شیت سخت تلاش کردیم، کسب کلین شیت وقتی که با دو گل جلو هستید سخت می شه، به ویژه برابر منچستر یونایتد. این نتیجه جلدها کتاب حرف در مورد انسجام و تمرکز این تیم میگه." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)



(در مورد خریدهای تابستانی از مویز سؤال شد که برای احیای تیم چه کاری خواهد کرد؟) "خوب در واقع همین الان هم دست به کار شدیم. و داریم در حال حاضر پشت صحنه روش کار می کنیم. ما هرکاری که در توانمون باشه برای داشتن تیمی که تواناییش بیشتر از این تیم اخیر ما باشه انجام می دیم."

(مویز می پذیرد که عدم حضور در لیگ قهرمانان درد آور است...) "عدم حضور در لیگ قهرمانان متأثر کننده است چون این رقابت جزئی از این باشگاه هستش و ما می خوایم درونش حاضر باشیم. ما هرکاری بتونیم می کنیم که در اسرع وقت به این رقابت بازگردیم." منبع


moyes

 

پرسش و پاسخ کامل دیوید مویز از سایت پیپلز پرسن

 

دیوید، به وضوح یک روز ناامید کننده بود برات، چه حسی داری؟

د.م. "آره اینجوره، ما دو گل افتضاح رو تقدیمشون کردیم. ولی پاسکاریمون عالی بود، بازی رو خیلی خوب در کنترل داشتیم ولی نتونستیم موقعیتهای کافی خلق کنیم. ما کنترلی عالی روی بازی داشتیم ولی کارمون با دو تصمیم احمقانه تموم شد. اولیش یک شیرجه زدن احمقانه بود بود جلوی توپ (توسط فیل جونز) بود و این دو گل واقعا ضعیف عمل شد روشون."

 

آیا این بزرگترین عامل ناراحتی تو بود، که در واقع علی رغم تسلط به بازی نتونستید موقعیت برنده ای خلق کنید؟

 

د.م." اگر به بازی نگاه کنید ما در نیمۀ اول خیلی خوب بازی کردیم با دو گل عقب افتادگی بیرون اومدیم ولی توپ رو خیلی خوب به گردش دراوردیم ولی گاهی نمی تونستیم پاس رو به جلوی نهایی رو ارسال کنیم. و وقتی که موقعیتی خلق می شد تموم کنندگی نهایی رو نداشتیم، اگرچه که همون موقعیتها هم خیلی کم بودن. لذا این بخش ناراحت کننده ی بازی بود که ما نمی تونستیم در یک سوم هجومی خوب کار کنیم ولیمن نمی تونم به شیوۀ بازیشون ایرادی بگیرم چون ما توپ رو واقعا خوب حفظ کردیم."

 

آیا اورتون مایۀ شگفتی تو شد، با بازی ضد حمله ای، بازی رو به جلو نسبت به چیزی که انتظار داشتی ازشون یا فکر می کنی که شیوۀ بازی تیم تو اونا رو به این نوع بازی مجبور کرد؟

 

د.م. "خوب من فکر می کنم اونا وقتی که برابر آرسنال هم بازی کردن کمی به این شکل بازی کردن و نتیجه گرفتن، موقعیتهایی که لوکاکو رو میکاشتن بهشون اجازه می داد ضد حمله بزنن و کمی بهتون فشار می آوردن، ولی همونجور که می دونید در فوتبال باید پیروز بازیها بود، صحبتهای زیادی در مورد شیوۀ بازی میشه ولی مسئلۀ مهم اینه که پیروز بشیم ولی ما امروز پیروز نشدیم." منبع


 

وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(عدم توانایی یونایتد در استفاده از تملک توپ...) "البته که از نتیجه ناراحتیم. به نظرم در نیمۀ اول توپ رو خوب به گردش در آوردیم ولی نتونستیم نفوذی ترتیب بدیم. ما توپ رو خیلی خوب به گردش در می آوردیم و اونا در رسیدن به ما (و گرفتن توپ) به تقلا افتاده بودن، ولی ما باید تلاش می کردیم که از پا بندازیمشون. اونا کاملا عقب نشسته بودن لذا شاید ما باید بیشتر به بازی عرض می دادیم (در عرض بازی می کردیم یا فرارهای بیشتری رو برای فضاسازی ترتیب می دادیم ولی بازی سختی بود."

(گلهای بد کار یونایتد را سخت کرد...) "همه می دونن که بازی در این ورزشگاه سخته و اورتون هم با بازی دفاعی کار رو برامون سخت کرده بود، ولی ما دو گل واقعا بی مورد خوردیم موردی که باید حذفش کنیم از بازیهامون چون با خوردن این جور  گلها کار رو برای خودمون برای برگشت به بازی سختتر می کنیم. البته که به محض اینکه گل اول رو زدن ما متوجه شدیم که کار برامون دشوار خواهد شد و گل دوم هم ضربۀ مهلک دیگه ای بود. گل خوردن در چنین ورزشگاهی اون هم درست قبل پایان نیمۀ اول چیز جالبی نیست. اورتون در فرم خوبی قرار داره و اعتماد به نفس زیادی دارن لذا ما می دوستیم که بازی سختی خواهد بود. می دونستیم که اگه بعد شروع نیمۀ دوم بتونیم یک گل بزنیم می تونیم تحت فشار بذاریمشون ولی متأسفانه این اتفاق نیفتاد. روی گل اول به نظرم توپ به وضوح به دست فیل خورد و ما علی رغم داشتن کنترل روی بازی مجبور شدیم که عقب افتادن به واسطۀ یک پنالتی رو بپذیریم. روی گل دوم هم در درجۀ اول ما باید جلوی ضد حمله رو می گرفتیم. اونا به پشت مدافعین ما زدن و البته از حق نگذریم که ضربۀ تموم کنندۀ خوبی هم بود، ولی به قدر کافی (بهونۀ خوبی) نیست."

(در مورد تک به تکی که برابر تیم هاواراد خراب کرد...) "من سعی کردم توپ رو از بالای سرش گل کنم. من بازی تیم (هاواراد) رو باهاش آشنایی دارم و می دونم که سریع دراز کش می شه. بعد تماشای بازیهای تیم من فکر کردم که می تونم توپ رو راحت از بالای سرش گل کنم، او درازکش خواهد شد. ولی او تونست توپ رو بگیره، لذا من خیلی از شرایط اون ضربه راضی نیستم. در کل نتیجه کاملا برای ما ناامید کننده بود." منبع

 

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد

(از مویز در مورد شایعات خروج ولبک در انتهای فصل سؤال شد...) "دنی ولبک برای من بسیار مهمه و من واقعا ارزش بالایی رو روش می ذارم. همونطور که می دونید داستانهای زیادی گفته شده. من فقط می تونم بهتون بگم که دنی ولبک واقعا مهمه - هم برای من هم برای منچستر یونایتد." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/02/01 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

فکر کنم تکذیب شد
United’s director of communications, Phil Townsend, reportedly told CNN’s Jon Sinnott that “”Nothing has happened at all. I don’t know where the suggestion has come from.
پاسخ : چه جالب !
پاسخ : شکلک ////
پاسخ : خبر اخراج داره قطعی تر میشه کهشکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/02/01 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

سلام.من همین الان رسیدم خونه اومدم به اخبار یه سری زدم دیدم یشتر خبرگذاری های معتبر زدن مویز اخرج شدهشکلک
پاسخ : اسکای هم خبر رو زد شکلک
پاسخ : سلام...
جدآ؟شکلک شکلک
پاسخ : اره شکلک:
پاسخ : الآن منم یه چیزایی تو سایتای فارسی دیدم...شاید یک اتفاقایی بیفته...شکلک
پاسخ : البته اسکای زده که منبعش تایید شده نیست شکلک
پاسخ : فعلآ که نوشتن (قراره) اخراج بشهشکلک
پاسخ : طبق تذکرهای چند روز گذشته گلیزرها به مویس(رسوندن من یو به لیگ اروپا)،هر اتفاقی ممکنه بیفته...
پاسخ : من که میگم اخراج نمیشه مگر این که از الان با یه سرمربی خوب (امیدوارم فنخال نباشه :| ) قرارداد بسته باشن که اونم با توجه به این که مربی های خوبی الان بدون تیم نیستن بعیده کلا من فکر میکنم مویز حداقلش تا نیم فصل اینده هست
پاسخ : نمیدونم والاشکلک امیدوارم ختم بخیر بشهشکلک
پاسخ : عه ! واقعا نوشتنااااا..! علی نگا کرد .. من که بلد نیستم!!
پاسخ : من الآن اینو دیدم(((رسانه های انگلیس دقایقی پیش خبری را منتشر کردند که دیوید مویس با تصمیم هیات مدیره باشگاه منچستر یونایتد اخراج شده است و او تا پایان فصل با این تیم خواهد بود)))

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/01 و 10:16 دقیقه ارسال شده است

جانشين پادشاه بايد...
مربي اينارو ولش عشق است منچستريونايتد والسلامشکلکشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/01 و 9:53 دقیقه ارسال شده است

از اسم مويس حالم بهم ميخوره ديگه!
انگار جونز به تنهايي تيم رو به فنا داده!
ممنون داش شهابشکلکشکلک
پاسخ : شکلک
خواهش می کنم شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/02/01 و 0:34 دقیقه ارسال شده است

سلام داش شهابشکلک
منم از صبح هِـــی خواستم بابت ولادت پست بذارم،هـــــی گفتم نه،داش شهاب احتمالآ آماده و تنظیم کردهشکلک
به هرحال من هم به نوبه خودم روز زن و مادر رو به همه تبریک میگم ...

بابت ترجمه هم،دستت طلا داداششکلک
پاسخ : سلام داش حمید شکلک
نه داش حمید خیالت راحت گفته بودم که تا خرداد اینا مصاحبه میذارم فقط اونم به زور تازه ...
خواهش می کنم داداش شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/02/01 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

درود و خسته نباشید به شما
خیلی خوشحالم که این بازیهای آخرو نمی بینمشکلک

راستی شلمشوربا چیه؟؟؟
پاسخ : سلام نسرین خانم سلامت باشید همچنین
منم مجبورم که نبینم شکلک
فکر کنم آشه نمی دونم شکلک منظورم این نوع مصاحبه ها هست که همه قر و قاطی شده...

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/01/31 و 23:58 دقیقه ارسال شده است

فقط خدا رو شکر که این فصل لعنتی داره تموم میشه
پاسخ : واقعا خدا روشکر... ولی کاش اقلا 4 تا بازی بعدی رو ببریم مخصوصا ساندرلند رو سقوط بدیم دسته دو شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1393/01/31 و 23:39 دقیقه ارسال شده است

یه بازی دیگه برای مویس و جمله ی همیشگی ما بد شانس بودیم و موقعیت نداشتیم.
قبل از این که در مورد بازیکنها نظر بدم بگم که ایجاد موقعیت تنها بر روی بازیکن نیست و اگر مربی بخواد میتونه با بازیکنهای معمولی هم موقعیت ایجاد کنه .اگر ایجاد شد که مربی خوب کار کرده اگر ایجاد شد و گل نشد که بازیکن بد بوده.(نمیگم به بازیکن هیچ ربطی نداره اتفاقا تقش پرنگی هم داره من سبک بازی رو میگم )ما هیچ برنامه ی برای حمله نداریم.یعنی هیچی .دو عنصر حجومی یهنی ماتا و کاگاوا هو تو زمین بودن ولی باز فایده نداشت.
البته در این که بازیکنها هم بد کار کردن هیچ شکی نیست.
دخیا که یکی از گلاش پنالتی بود و اون یکی زاویه بسته .دومی رو نباید میخورد.
جونز که خوب نبود .نمیدونم چرا اینطوری شده.
اسمالینگ هم که پست اصلیش بازی نمیکرد و هر وقت دفاع راست بوده دقیقا همین بوده.اقا یه بازیکن توی پستی خوب بازی نمیکنه نمیشه که کاریش کرد.میشه؟همون اول والنسیا بازی میکرد بهتر بود.
کاگاوا توی کنترل توپ چرا اینقدر ضعیفه ؟
رونی هم که دیگه از همه بد تر !! چندین پاس اشتباه و ارسالهای بی برنامه .رونی چند بازی اصلا خوب کار نمیکنه.یه تک به تک هم خراب کرد که البته به جز اینه که من توی جدول پیشبینی 1 امتیاز بگیرن تاثیر دیگه ای نداشتشکلک
بازی کردن ولبک هم برای من جالب بود .اینطوری که من شنیده بودم ولبک و کلورلی و .. تنبیه شده بودن به خاطر شب زنده داریشون ولی الان دیدم که بازی کرد .اگر اون خبر درست باشه بازی دادنش واقعا چرت بود دیگه.
مویس باید اول خودش رو به بازیکنهای تیمش ثابت کنه بعدشم به ما .
البته از حق هم نگذریم مویس بالاخره بعد ۱۲ سال تونست کاری بکنه که اورتون بالاتر از منچستر تو جدول لیگ رو تموم کنه شکلکشکلک
این اخری شوخی بود ولی متاسفانه شوخی تلخی بود
پاسخ : آره این دفعه که باید شکست رو گردن می گرفت (ناسلامتی جلو تیمی باختیم که یازده سال توش بوده) برداشته می ندازه گردن بقیه...
جونز دفاع وسط همیشه جز گل به خودی خراب کاری کار دیگه ای نکرده خیالت تخت جوری نشده شکلک
همیشه همین جور بوده دفاع وسط شکلک
خوب ترسیده ولبک واقعا بره آخه رسانه ها شایعه کردن ولبک آخر فصل میره...
و اینرو بگم که بعد رفتن فرگوسن ناخودآگاه تیم ضعیف می شد (مگه با اومدن مورینیو که اونم یه پاسخ زودگذر بود) و اگر مویز نمی اومد تنها یکی از مربیهای خارج یونایتد می شد که شاهد ضعف یونایتد بودن... من از اول فصل این رو می گفتم و مطمئن بودم از سقوط این فصل... مثل یک کشور که پادشاهش می میره هر کاری کنی دچار تزلزل می شه... مگه در موارد خیلی خاص

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/01/31 و 23:24 دقیقه ارسال شده است

از صبح تو دانشگاه حواسم بود میام شب مصاحبه می ذارم ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س) رو به همه تون تبریک بگم ولی ماشالا خستگی و این نتیجه ی درخشان باعث شد یادم بره... شرمنده با تأخیر به همه تبریک می گم و روز زن و مادر رو هم به همۀ بانوان عزیز و مادران گرامی این مرز و بوم تبریک می گم...شکلکشکلک
پاسخ : و اینکه ببخشید مصاحبۀ امروز یکم شلمشوربا شد دلیلش هم خستگی که گفتم بود.. هم اینکه من نمی دونم چرا مصاحبه برا اسکای هست ولی پیپلز پرسن زودتر کاملش رو میذاره! بعد نمی دونم چرا خود اسکای اینجوری شکسته شکسته میذاره!
والا به خدا اعصاب نذاشتن برامون هرکی یه تیکه از مصاحبه رو میذاره بعد با هم همپوشانی داره من الآن مغزم نمی کشه هم پوشانیها رو حذف کنم شکلک

این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/01/31 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

يه چيزي، فک کنم اگه براي نظردادن، بجاي قسمت نظرات از ته پست ها براي نظر دادن استفاده کنين، اگه اشتباه کد رو وارد کنيد، کامنتتون نمي پره!شکلک
........
داش شهاب من ديگه بايد برم برا نهايي بخونم، بعدشم برا کنکور از اول تابستون و ديگه نيام بهتره. از اين تيم هم که بخاري بلند نميشه. استقلال هم که نرفت اسيا، خلاصه سال بعد سرمون خلوته
برام دعا کنيد! شکلک
پاسخ : خوب حقیقتش اینه که تنها فایده ی رزبلاگ بعد تغییر قسمت نظرات اینه دیگه نظرات نمی پره شکلک
یه دو ماهی هست درست شده...
آقا برو به سلامت خدا به همراهت... خدایی بهترین چیز همون درسه شکلک
منم تا خرداد یا حتی تیر رو نیستم... یا شاید حتی فراتر از آن شکلک
نتیجه کنکور دکتری اومد امروز رتبه م بد نبود باید تا آخر خرداد برم دو سه جا مصاحبه خلاصه منم سه ماه سخت رو دارم....
محتاجیم به دعا حاجی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 335
  • بازدید امروز : 257
  • باردید دیروز : 2,942
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 7,702
  • بازدید ماه : 19,323
  • بازدید سال : 190,517
  • بازدید کلی : 3,815,682
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30