loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیر بازدید : 514 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (3)

 

 

مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد ، اد وودوارد، با تاکید بروجود یک تیم آنالیز قوی در منچستریونایتد به تشریح این موضوع که شیاطین سرخ چگونه اهداف خود را شناسایی و جذب می کنند پرداخت.
 
وودوارد در این تابستان موفق به تکمیل انتقال دارمیان، دیپای، اشنایدرلین و شواین اشتایگر شده است و کار شناسایی هدف های بعدی را کاری وقت گیر میداند و می گوید که تیم او "بی رحمانه" به دنبال استعداد های جدید می گردند. وودوارد می گوید که برای هر پستی که مدنظر باشگاه باشد یک لیست کوتاه از بازیکنان مختلف تهیه شده است.
 
وقتی از وودوارد خواسته شد تا درمورد جزئیات این فرایند بیشتر توضیح دهد در مصاحبه ای مفصل و اختصاصی با شبکه ی تلویزیونی  باشگاه گفت:
 
"این کار درواقع یک کار کاملا روون و برنامه ریزی شده هستش. ما یک شبکه ی آنالیز جهانی داریم که در بسیاری از کشور های جهان و در بازار های کلیدی از نظر فوتبالی فعالیت می کنند. این مربیان بازی ها را تماشا می کنن و ما داده های بسیار زیادی را دریافت می کنیم که آنها به صورت هرمی طبقه بندی می کنیم تا بتوانیم این داده ها رو به مربی اصلیمون و تیمی که با وی این داده ها رو ارزیابی میکنن تحویل می دهیم.
 
"پس ما میتونیم به یک پست نگاه کنیم و لیستی از بازیکنانی تهیه کنیم که فکر می کنیم به درد منچستریونایتد می خورند و به تیممان کمک می کنند. این لیست آن موقع به لوییز و دسیارانش تحویل داده میشه و آنها نیز یک فرایندی رو برای آنالیز بیشتر طی می کنن.
 
"وقتی که لوییز اهداف خودش رو مشخص کرد، که به نظر من خیلی مهمه که بیشتر از یک هدف برای هر پستی مشخص بشه چونکه شما باید این رو قبول کنید که ممکن است به هردلیلی موفق به جذب اولین هدفتون نشید، پس باید از قبل پیش بینی کرد و دو یا سه بازیکن را در نظر گرفت. سپس تنها کاری که من میکنم این است که با باشگاه و بازیکن مورد نظر وارد مذاکره میشم. این فرایند بسیار سر راست هستش. هر چند که شاید در مرحله ی مذاکرات کار زیاد ساده ای نباشه."
 
به محض اینکه پنجره ی نقل و انتقالات در اواخر آگوست بسته می شود، کار ارزیابی اهداف منچستریونایتد برای سال 2016 آغاز میشود. به نظر میرسد که هدف اساسی این برنامه این است که این اطمینان حاصل شود که منچستریونایتد دارای ترکیبی است که میتواند برای افتخارات بزرگ رقابت کند.
 
وقتی از وودوارد پرسیده شد که تمام این فرایند از چه زمانی آغاز می شود گفت:
 
"زمان شروع این کار واقعا در ماه سپتامبر است. زمانی که پنجره ی نقل و انتقالات بسته می شود، مربیان ما شروع به گشتن در پست هایی می کنند که فکر می کنیم ممکن است در آنها ضعف داشته باشیم و آن موقع تمام فرایند آغاز می شود. سرمربی 4 ماه (تا ژانویه) وقت دارد تا با تیم کار کند و دید بهتری از اینکه خروجی ها و ورودی های تیم چه کسانی هستند پیدا کند ولی کار ما برای جذب آنها باید از قبل آغاز شده باشد.
 
"بله، اساسا لیست بلند بالایی از اسامی وجود دارد چونکه ما همه چیز رو زیر نظر می گیریم. این کاریه که تیم آنالیز ما انجام می دهد. این کاملا بی رحمانه است چون ما به سرعت روی خرید بعدی تمرکز می کنیم. در این مورد من کاملا با هواداران هم صدا هستم. وقتی که ما به آنها میگوییم که این بازیکن را خریده ایم، لحظه ای شادمانی به وجود می آید ولی به سرعت همه می گویند که ' نفر بعدی کیست ؟ '
 
" در زمان مذاکره کار های بسیار زیادی باید انجام بگیره که این کار ها زمان بر هستن. پس من ترجیح میدم که فقط بعد از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات به عقب نگاه کنم و بازیکنان را در زمین ببینم و ببینم که آنها چگونه با تیم هماهنگ شده اند."
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/29 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

The Wolf Of The Old Trafford شکلکشکلکشکلک

http://www.adifferentleague.co.uk/wp-content/uploads/2015/07/Wolf-of-Old-Trafford-640x400.jpg

https://metrouk2.files.wordpress.com/2015/07/captr.png

 http://worldsoccertalk.com/wp-content/uploads/2015/07/the-wolf-of-old-trafford.png

 http://www1.thesportbible.com/images/content/630w/55a4263040f4b.PNG

 https://pbs.twimg.com/media/CJ80bRFVEAArK7G.jpg

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/04/29 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

دروووود .... یکی .......... دفاع رو ..... پر کنه .. ........ اوتامندی .........
پاسخ : خدایی با این تیمی که الان داریم اگه یه دفاع درست و حسابی نخریم خیلی زور داره دیگه !!!
تیم همه چیزش کامله ! گلر دفاع چپ دفاع راست هافبک مهاجم ! فقط یه دفاع وسط میخواهیم که دیگه بریم برای سه گانه شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/04/29 و 16:26 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش امیرشکلک
عجب چهره ی نورانی داره وودواردشکلک
یه دفاع بخره کارش دیگه حرف نداره، البته تا همین لحظه هم عالی بوده کارش، اگرم یه مهاجم مثله زلاتان رو راضی کنه بیاد منچستر دیگه که هیچ کلمه ای در وصفش ندارم بگمشکلک البته اگه با رفتن دیماریا، تونست بیل رو. جذب کنه من میرم پا بوسش شکلک
خود وودی فلسفش از فنخال پیچیده تر و وسیعترهشکلک
پاسخ : خواهش میکنم.....
کلا وودوارد قیافه اش خیلی باحاله !!!
به نظرم وودوارد داره مسترلیگ رو در زندگی واقعی اجرا میکنه ! خودش واسه خودش میره دنبال بازیکن از 4 نفر خوششش میاد بعد میاد به فنخال میگه و این وسط فنخال از بین 4 تا حالا 2 تا رو انتخاب میکنه اینم میره میخره شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 280
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 382
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 382
  • بازدید ماه : 382
  • بازدید سال : 313,830
  • بازدید کلی : 3,938,995
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30