loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 737 پنجشنبه 23 مرداد 1393 نظرات (8)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 100 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-تیتر: گلن هادل - منچستر یونایتد یک خرید دیگر نیاز دارد تا بتوان آنها را در رقابت برای قهرمانی در نظر گرفت.  
2
-ایجنت خاویر هرناندز در مورد شایعات معاوضۀ چیچاریتو با ویدال به خبرنگاران امریکای جنوبی گفت که فعلا خبری نیست ولی به زودی خبرهایی خواهد شد!

 

"فعلا من نمی تونم در مورد این مسئله صحبت کنم. در حال حاضر خبری در مورد معاوضه ندارم، من با هیچ کس در انگلیس صحبت نکردم، ولی به زودی خبرهایی خواهد شد."

 
3
-101GG به نقل از دیلی میل: یونایتد و افزودن دی ماریا، روخو و بلیند با 80 میلیون پوند به ترکیب. گفته شده شب گذشته اد وودوارد در ورزشگاه کاردیف نظاره گر سوپر جام اروپا بین رئال مادرید و سویا بوده است. (مترجم: کاش اقلا یکیشون بال چپ نبود آدم باور می کرد!)  
Phil Jagielka tips Wayne Rooney for England captaincy Sports Mole 23:37 Wed, 13 Aug 2014
4
-فیل جگیلکا و اشاره به کاپیتانی رونی در تیم ملی انگلیس  
5
-فیل نویل در مورد شمارۀ یازده جدید یونایتد، عدنان یانوزای: من اعتقاد دارم که او بازیکنی بزرگ خواهد شد.  
Michael Owen: Liverpool didn't want me in 2009 Sports Mole 22:46 Wed, 13 Aug 2014
6
-یک خبر تکراری از مایکل اوون و اینکه می خواسته سال 2009 به لیورپول بازگردد ولی بنیتز وی را نخواسته است.  
7
-آموزش تکل زدن به ولبک 12 ساله توسط روی کین در سال 2003! SBN یک جمله زیر ویدئو نوشته که اگر ولبک نتونست درست تکل بزنه به فلان دلیل تقصیر آموزشهای روی کینه! فلان دلیلشو نفهمیدم یعنی چی!  
Dream day for Chevrolet mascots Manchester United - Official Site 22:37 Wed, 13 Aug 2014
8
-برنامۀ ویژۀ باشگاه و شورلت برای نماد یا mascotهایی که روز شنبه در بازی برابر سوانزی کنار بازیکنان به زمین اولدترافورد می آیند. شرکت در مدرسه های باشگاه و شرکت در تور های بازدید و ملاقات با اساطیر.  
9
-وین رونی در اینستاگرام و باورنکردنی خواندن لحظه ای که به عنوان کاپیتان باشگاه برگزیده شد.  
10
Manchester United star Luke Shaw ruled out for four weeks with hamstring injury-منچستر یونایتد تأیید کرد: لوک شاو به دلیل مصدومیت همسترینگ حدود 4 هفته را از دست خواهد داد.  
11
-تیتر - ایجنت بلیند می گوید هنوز پیشنهادی برای موکلش ارائه نشده است.  
12
-تمسخر سیتی در توئیتر توسط گری نویل! اندی میتن، خبرنگار مشهور توئیت زده است که از گیگز پرسیده آیا حاضر است منچستر سیتی را به عنوان شخصیتهای مشهور به رستورانش دعوت کند؟! و گری نویل در توئیتی پاسخ داده که البته! آنها پول زیادی را پرداخت می کنند و زود هم رستوران را ترک می کنند (ایهام - زود حذف می شوند!) هاها!  
13
-  
Man Utd handed MK Dons trip in cup BBC 16:30 Wed, 13 Aug 2014
Reds await League Cup draw Manchester United - Official Site 16:35 Wed, 13 Aug 2014
Wilson, Keane and Zaha to start for Man United? talkSPORT 19:47 Wed, 13 Aug 2014
14

-فکر کنم امشب قرعه کشی دور دوم لیگ کاپ برگزار می شه و یونایتد که به رقابتهای اروپایی راه پیدا نکرده، برای اولین بار پس از نزدیک 20 سال در قرعۀ این مرحله شرکت خواهد کرد. اگر اشتباه نکنم و تاکسپورت نپیچونده باشه، نوشته شده: تیمهایی که یونایتد میتونه باهاشون روبرو بشه آکسفورد، پورت واله، و روترهام رو شامل می شن. توضیحاتی که من سر در نیاوردم در منبع!

آقا من کلا گیج شدم خبر بی بی سی نوشته یونایتد با MK Dons بازی می کنه در دور دوم آهان فهمیدم! هرچند تاریخ خبر بی بی سی قدیمی تره ولی بعد قرعه کشی ادیت کردن پست رو زمان این بازی به صفحۀ بازیها و نتایج وبلاگ اضافه خواهد شد.

 
15
Old Trafford, Manchester United, Football, News, Sport, Premier League, Red Devils, Louis Van Gaal, Man Utd, Marouane Fellaini, Belgium, Napoli-طبق ادعای گاتزیتا، یونایتد دومین پیشنهاد ناپولی را نیز برای جذب قرضی فلاینی کافی ندانست و آن را رد کرد.  
Swansea duo return for Man United opener FourFourTwo 18:27 Wed, 13 Aug 2014
16
-دو وینگر سوانزی، ناتان دایر و وین روتلج برای بازی برابر یونایتد آماده خواهند بود. دایر به دلیل زایمان همسرش و روتلج به دلیل مصدومیت جزئی آخرین بازی پیش فصل سوانزی را از دست داده بودند.  
SPOTTED! Arturo Vidal signs ANOTHER Man Utd shirt whilst on pre-season tour Daily and Sunday Express 18:18 Wed, 13 Aug 2014
17
-ویدال باز هم در حال امضای یک پیراهن دیگر یونایتد  
18

-حیف خبرش طولانیه نمی شه کامل ترجمه کنم! ولی خبر محشره! فقط بخونید و لذت ببرید!

 

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/1/590x/Manchester-United-wheelchair-coach-MUFC-United-Red-Devils-498863.jpgمنچستر یونایتد به اولین باشگاهی تبدیل شد که یک مربی فوتبال ویلچر (صندلی چرخدار) نشین را به عنوان مربی بازیکنان غیر معلول استخدام کرده است! این تیم لیگ برتری سهیل رهمان 22 ساله را که به ناتوانی خشک شدن ماهیچه های ستون فقرات مادرزادی مبتلاست استخدام کرد. آقای رحمان سال گذشته و پس از گذراندن کامل مدارک مربیگری از جانب سر الکس فرگوسن یک پیام تبریک دریافت کرد.

 

و اکنون این هوادار شیاطین سرخ یک نقش دوگانه در باشگاه را برعهده گرفته است و درحال حاضر نیز با ستاره هایی چون کاپیتان وین رونی و همچنین مهاجم روبین فان پرسی ملاقات داشته است. آقای رحمان می گوید:

 

"باورنکردنیه. اکثر اوقات به زمین تمرینی می رم و بازیکنا رو می بینم - یه حس عجیبه. من در درجۀ اول یک هوادار خواهم بود، لذا اون طبیعت هوادار بودن رو به همراه دارم. محیط عالیه و همه همدیگه رو می شناسن. همچنین این فرصتی عالی برای من جهت کسب تجربه ست، بودن اطراف مربی هایی که تجربۀ بسیار بالایی دارن."

 

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/1/590x/secondary/190720.jpgاین هوادار مشتاق فوتبال مربیگری را از لیگ ساندی آغاز کرد و از دیوید مویز بابت نقش جدیدش در باشگاه تشکر کرد. آقای رحمان در زمان مربیگری مویز یک جلسه تمرینی در یونایتد را کمک مربی گری کرده بود. او گفته بود:

 

"یک تشکر بزرگ از دیوید مویز. من یک جلسۀ مربیگری در یونایتد انجام دادم و بعد اون جلسه او گفت که چقدر تحت تأثیر عملکرد من قرار گرفته. او می خواست که من رو به کادر باشگاه اضافه کنه - او استارتش رو زد."

 

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/1/590x/secondary/190723.jpgعلی رغم ناتوان بودن، آقای رحمان هیچگاه عشقش به فوتبال را از دست نداد و به مربیگری به عنوان یک هدف منطقی برای خود نگاه می کرد. در سن 11 سالگی و پس از چندین مرحله خسته شد و دو سال بعد به دلیل شرایط بیماریش ویلچیر نشین شد.

 

آقای رحمان گفته است: "وقتی شانس بازی کردن از من گفرته شد، به فکرم اومد که این مربیگری تنها راه پیش روی من هست. من می تونم تماشاگر فوتبال باشم ولی من همیشه می خواستم که کاری فراتر از تماشای فوتبال انجام بدم. من تا دانشگاه بالا اومدم و یک بار در دانشگاه بهم گفتن که تو در مورد ورزش خیلی اطلاعات داری چرا در ورزش کاری صورت نمی دی."

 

"من تلاش کردم به توصیه شون عمل کنم و به ورزش رو بیارم و مدارج درس خواندن در رشتۀ توسعه ورزش پیمودم و تصمیم گرفتم که مدارک فدراسیون رو دریافت کنم و سپس به عنوان کار تمام وقت بهش پرداختم."

 

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/1/590x/secondary/190725.jpgاو سال گذشته و پس از کسپ مدارک مربیگری FA خود اولین فرد ویلچر نشین شد که مدرک مربیگری افراد توانمند را دریافت کرده است. آقای رحمان برای مدرسۀ فوتبال منچستر یونایتد به عنوان مربی نوجوانانی که تستی به باشگاه می آیند کار خواهد کرد. همچنین از طرف یونایتد از مدارست برای تمرین دادن بازیکنان بازدید خواهد کرد. آقای رحمان عزم خودش را روی بالاترین سطح فوتبال جزم کرده است و می گوید که برخی مربیهای موفق بوده اند که خودشان تجربۀ بازی فوتبال را نداشته اند. او در این باره می گوید:

 

"من با این دید نگاه می کنم که سرمربیهایی بودن که خودشون فوتبال بازی نکردن، یا اینکه فوتبال رو در سطحی پایین انجام دادن. مثل ژوزه مورینیو. یک مانع دیگه هم قطعا این هست که من نمی تونم چیزی رو که می خوام گوشزد کنم به نمایش بذارمش. من همیشه راه حلی پیدا می کنم برای انجامش. شاید من کمی بیش از بقیه مربیها به شرح و بیان بپردازم."

 

آقای رحمان میگوید که مشکلاتی عملی نیز دارد مثل این مورد که ویلچیر او در زمینهای گلالوده گیر می کند و باید خود را از داخل گل بیرون بکشد. ولی می گوید:

 

"ویلچر گیر می کنه ولی من به کارم ادامه می دم. باید تمرکزتون رو افزایش بدید (شک در ترجمه)."

 

 

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/1/590x/secondary/190727.jpgیک سخنگوی منچستر یونایتد نیز گفت که باشگاه از پیوستن آقای رحمان به آنها خوشحال است و او را به عنوان "الگویی برای همۀ ما" برشمرد. همچنین اضافه کردند که:

 

"در تقابل با مشکلی بزرگ، سهیل نشان داد که سختکوشی و عزم راسخ جواب خواهد داد و می توان بر موانع غلبه کرد. از زمان آمدنش به منچستر یونایتد همۀ افراد باشاه با آغوش باز از وی استقبال کرده اند."

 

ستارۀ سابق یونایتد و انگلیس، نیکی بات اضافه کرد که: "دستاوردش حیرت آوره و با او صحبت کردم و کسیه که به عنوان یک فرد جوون اومده و می دونه که هدفش چیه. این عالیه که اکنون او این کیفیتهای عالی رو با بازیکنای جوون تقسیم می کنه و من مطمئنم که همۀ این جوونها با دستاوردهای او الهام خواهند گرفت."

 
19
-عکس العمل هواداران در توئیتر به کاپیتانی رونی  
20
-گویا روخو برای مجبور کردن اسپورتینگ به فروش وی به یونایتد، در خواست خروج داده بود و همچنین از تمرین با اسپورتینگ سر باز زده بود. ولی رییس اسپورتینگ اشاره کرد که روخو و اسلیمانی با تنبیه انضباطی شدیدی مواجه خواهند شد.  
13 things you didn't know about Marcos Rojo Telegraph.co.uk 16:40 Wed, 13 Aug 2014
1
-  
Video: Valencia highlights Manchester United - Official Site 16:35 Wed, 13 Aug 2014
2
-ویدئوی هایلایتهای بازی برابر والنسیا از MUTV - دانلود کنید  
Fletcher learns from the best Manchester United - Official Site 14:45 Wed, 13 Aug 2014
Darren Fletcher Determined To Rise To Vice-Captain Challenge at Manchester United Inside Futbol 16:33 Wed, 13 Aug 2014
3
-صحبتهای فلچر درمورد کاپیتانی ترجمه شود.  
4
-جان اوشی و حمایت از کاپیتانی وین رونی  
5
-یک سوپر کامپیوتر جدول نهایی لیگ برتر را پیش بینی کرده است. سیتی قهرمان، یونایتد چهارم  
Analysis: Ander Herrera's debut Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Matchday VIP Packages available for 2014/15 Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Free Museum Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Singing Section made permanent Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Win a Season Ticket for 2014/15* Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
 
Facts about Flares Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Match Ticket Touting Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Old Trafford Matchday Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Time to take the full ‘Old Trafford Experience’… Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
Opening Hours Manchester United - Official Site 15:15 Wed, 13 Aug 2014
6
-سایت باشگاه یهو چش شده بود همۀ این خبرها رو پشت هم گذاشته :| حوصله ندارم :|  
Manchester United v Valencia: Fan gallery Manchester Evening News 14:20 Wed, 13 Aug 2014
7
-  
8
-دخیا و هررا و ... در توئیتر  
I can't wait to lock horns with Man Utd boss Louis Van... Daily and Sunday Express 13:26 Wed, 13 Aug 2014
9
Manchester City, MCFC, Citizens, Manchester United, MUFC, Van Gaal-تیتر - من نمی توانم برای شاخ به شاخ شدن با لوییز فان خال بیش از این صبر کنم. مانوئل پیگرینی  
10
-  
11
-  

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Mohammad در تاریخ 1393/05/23 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد 30, م پوندي من يو براي مدي بن عطيه
Espn
پاسخ : نمی دونم من بازیهاش رو که اصلا ندیدم ولی چه تیغی بزنه روم ما رو سر این و اشتروتمن شکلک

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/05/23 و 13:05 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم کاکو شهاب شکلک
پاسخ : چاکر داش مسعود شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/05/23 و 11:58 دقیقه ارسال شده است

هنوز هیچی نشده مصدوم دادیم اونم یک ماهه :|

گزینه های مناسب تر و بهتر از روخو هم هست،
امیدوارم ویدال بیاد

مشکل از گیرایی ولبکِ وگرنه تو تکل زدن استادی بهتر از روی کین وجود ندارهشکلک
پاسخ : اونم تو پستی که هم اورا رو فروختیم هم بوتنر و ضمن اینکه گیگز هم بازنشسته شد... تو پستی که سه تا خروجی داشتیم فقط یک ورودی داشتیم که اونم مصدوم شد.. خیلی بده ..
البته من کلا قضیه تکل رو نفهمیدم چی هست شکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/05/23 و 11:07 دقیقه ارسال شده است

سلام
ممنون داداش شهابشکلک
امسال چلسی قهرمان میشه ما هم سومشکلک(ابر کامپیوتر من پیشبینی کردشکلکشکلک) )
دم منچستر هم گرم که اقا رحمانو مربی کرد
استفاده از لیگ فانتزی چجوریه؟ شکلکشکلک
پاسخ : منچستر منظورم بود شکلکشکلک
پاسخ : سلام داش امیر گل خواهش میکنم شکلک
خوب همون پاسخ آرین رو تکرار می کنم و می گم من جرأت پیش بینی ندارم فعلا شکلک
لیگ فانتزی هم اون
how to play
یه توضیحی داده... راستش منم تو این لیگ جدیدم خیلی سر در نمیارم کاش یکی از بچه ها که اطلاعی داره امروز یه پست بذاره توضیح بده که اصلا به چه دردی می خوره شکلک
-----
راستی داش امیر: شوخی کردیم ویرایش ممنوع شکلک
سیستم اینجا اینجوره که : یک بار ویرایش مشکلی پیش نمیاره... از دو بار ویرایش به بعد بین خطوط کامنت فاصله می افته که میشه حذفشون کرد ...

البته کلا ویرایشت به این صورت باشه که مثلا من چیتر رو بکنی منچستر وگرنه اگه کل کامنت رو بخوای پاک کنی از اول تایپ کنی خراب میشه چون آخرش یه سری کد اختتامیه داره
پاسخ : ممنون
اشکال نداره
من که زیاد اشتباه تایپی ندارم شکلکشکلک
پاسخ : نه خیر ! ما اینجا با کسی شوخی نداریمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط shervin در تاریخ 1393/05/23 و 9:38 دقیقه ارسال شده است

حتی اگه مهاجمم نخریم من موافق رفتن چیچام!
روخو هم دفاع چپه فکر نکنم وسط بتونه خوب جواب بده.
پاسخ : اتفاقا اگه قرار باشه با چیچا ویدال رو بخریم فکر کنم به سود همۀ طرفین باشه! حیف چیچا فقط همبازی توز میشه :|

این نظر توسط Arian-Giggs در تاریخ 1393/05/23 و 8:27 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب
ب نظر من امسال اول نشیم(چلسی) قطعا دوم میشیم
چون لیور و من سیتی و اورتون و آرسنال تیمی نیستن که بخوان دوم شن
اون ابر کامپیوتر هم چرت زیاد میگهشکلک
پیش بینی من:
1.چلسی
2.یونایتد
3.من سیتی
4.لیورپول
5.آرسنال
6.اورتون
پاسخ : خواهش می کنم آرین جان...
خوب من خودم که اصلا نمی تونم لیگ امسال رو پیش بینی کنم... تمام معادلات جزیره به هم خورده... سوارز رفته عوضش لیورپول جاش کلی بازیکن خوب خریده نمی شه گفت کدوم کفه سنگینتره برای لیورپول... کلی سرمربی خوب توی جزیره هست الآن... خود مارتینز اورتون تمام مهره هاش رو حفظ کرده و تو گودیسون باز هم شکست ناپذیر خواهند بود... پوچتینو تو لیگ برتر مونده که سرمربی بسیار خوبیه و از اون ور هم به جاش کومان اومده تو ساوتمپتون... مویز با فان خال جایگزین شده... قدرت پیگرینی و مورینیو هم که تو تمام تیمهای قبلیشون ثابت شده ست... از طرفی خیلی سخته بخوایم آرسنال رو پایینتر از چهارم پیش بینی کنیم تیمی که سالهاست رتبه ش رو حفظ کرده تو جمع بیگ 4 ... من اصلا نمی تونم پیش بینی کنم

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/05/23 و 3:21 دقیقه ارسال شده است

بازدید پستها کم شد یهو از پست کلیپ هررا شکلک
یعنی برا اون لینک فوتبال فانتزی بالاست؟؟؟ طبق منطق نباید اون تأثیری تو بازدید پستها داشته باشه به نظرم شکلک
نظر عمومی شکلک
پاسخ : چرا عمومی؟؟شکلک
شکلک
پاسخ : خوب ما که خودمون پستها رو می خونیم! می خوام ببینم بچه ها اون لیگ فانتزی بالا مزاحم بوده براشون یا نه دلیل دیگه ای داشته شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 547
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,148
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,178
  • بازدید ماه : 41,156
  • بازدید سال : 212,350
  • بازدید کلی : 3,837,515
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30