loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 748 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (11)

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/450217861-457056.jpgبایرن در حال بیرون راندن کروس (به منچستر یونایتد؟)، پیشنهاد ارائه شده است و برقراری تماس تلفنی نیز می تواند کاتالیزور این انتقال باشد.

در طی ماههای اخیر تونی کروس با ضربات مهلکی از سوی رسانه های آلمانی مواجه بوده است که به نظر می آید مشوقشان بایرن مونیخ بوده باشد. چهرۀ او به عنوان یک "پول دوست" معرفی شده است، به عنوان کسی که مشکلاتی را ایجاد می کند که نمی بایست به وجود می آمدند، یک عامل مشکل. به دفعات و یکی پس از دیگری یکی از نمایندگان باشگاه به رسانه های آلمان آمده است و از این صحبت کرده است که نباید حقوقهای احمقانه پرداخت کرد و نباید برابر خواسته های ستاره ها تعظیم کرد، و این چیزی نیست که بایرن مونیخ مجبور به انجام آن باشد... این ها حرفهایی است که به دفعات در گوش هواداران فوتبال آلمانی دربارۀ کروس خوانده شده است.

 

در انتهای ماه گذشته رییس بایرن مونیخ، کارل هوفنر شرایط فعلی را با آنچه در مورد میشل بالاک اتفاق افتاد مقایسه کرد و گفت که در مورد بالاک قرارداد پیشنهادی را پس گرفتند. رفتاری کنایی و تلمیحی با کروس پیش گرفته شده است، آن هم نه در یک مورد خاص بلکه به دفعات.

در طی این اتفاقات، این وسط موضوع علاقۀ منچستر یونایتد گزارش شد، رد شد، و دوباره گزارش شد! هفتۀ گذشته ما ادعاهایی را پوشش دادیم که می گفتند فان خال حتی با کروس تماس هم داشته است، که با توجه به رفتاری که بایرن مونیخ با کروس در پیش گرفته، می تواند یک عامل پیشرفت انتقال باشد. همچنین روزنامۀ اسپانیایی اسپورت در همان زمان گزارش داد که یک پیشنهاد 24 میلیون یورویی توسط منچستر یونایتد برای کروس ارائه شده است.

بیلد آلمان بیش از یک بار تأیید کرده است که کروس حقوقی معادل 7 یا 8 میلیون یورو در سال می خواهد. در حال حاضر حقوق وی 4.5 میلیون یورو است. در ماه فبریه این روزنامۀ آلمانی لیست حقوق بازیکنان بایرن را فاش کرد:

ریبری و گوتزه 12 یلیون یورو

شواینشتایگر و لام 10 میلیون یورو

مولر و تیاگو 8 میلیون یورو

نوئر و آلابا و روبن 7 میلیون یورو

مارتینز و بوتنگ 6 میلیون یورو

فان بویتن و رافینیا و مانژوکیچ 5 میلیون یورو

کروس و پیزارو 4.5 میلیون یورو

دانده و بادشتوبر 3.5 میلیون یورو

شکیری 2.5 میلیون یورو

از آن زمان تعداد زیادی از این بازیکنان قراردادشان با افزایش حقوق تمدید شده است، علی رغم اینکه مهلت قراردادشان بیشتز از قرار داد فعلی کروسی بود که قراردادش ژون سال آینده به پایان می رسد. مولر و لام آخرین افرادی بودند که قراردادشان تمدید می شود و حتی پیزارویی که به طرز غیر قابل باوری هم ارزش کروس است در لیست حقوقها، این ماه با پیشنهاد تمدید جدید بایرن روبرو شده است.

هیچ منطقی نمی تواند توجیه کند که چرا بایرن حاضر نیز آن مبلغ ادعا شده در بیلد را برای حقوق درخواستی کروس پرداخت کند. این مبلغ همچنان 4 میلیون یورو کمتر از حقوق گوتزه ای خواهد بود که فصل گذشته به مراتب تأثیر کمتری از کروس داشت. چرا کروس حتی اندازۀ سوگولی دستاموز پپ، تیاگو (با حقوق 8 میلیون) هم ارزش ندارد؟

در هر حال به نظر می آید بیش از آنکه کروس در تقلا برای ترک بایرن باشد، این باشگاه است که دارد وی را از آلمان بیرون میکند. منبع


http://www.fr1908.net/wp-content/uploads/clasie20.jpgسرمربی منچستر یونایتد پول خوبی بابت "ژاوی هلندی" پرداخت خواهد کرد

 

فکر می کنم که همۀ ما این عبارات را شنیده باشیم، مسی آلمانی، رونالدوی بلژیکی، هازارد پرتغالی، این اصطلاحات بی شمار هستند و تقریبا هر کشوری را که در فوتبال می شناسیم، همگی یک لیونل مسی برای خود دارند! با این حال لقب "ژاوی هلندی" یک لقب جدید است که به اکنون گوش ما به شنیدن نوایش روشن شد!

اسپانیا برای تقابل با هلند در جام جهانی آماده می شود و شیوۀ برخورد با این بازی و بالاخص لوییس فان خال سرمربی منچستر یونایتد متفاوت بوده است. برخی روزنامه هایی که بیشتر جنبۀ طنز داشتند حشوهایی را به این مرد هلندی نسبت داده اند و از همین حالا وی را به پارک کردن اتوبوس (فوتبال دفاعی) و خیانت به شیوۀ بازی هلندی متهم کرده اند. برخی روزنامه های دیگر نیز کاملا احترام را حفظ کرده اند و ال کانفیدنشیال یکی از آنهاست.

آنها می گویند که سرمربی منچستر یونایتد گوهری جدید را از زیر خاک بیرون کشیده است و آنها نام آن سنگ قیمتی را "ژاوی هلندی" گذاشته اند. یوردی کلاوسی تنها 22 سال سن دارد و هافبک تیم فاینورد است، آفت مصدومیت ها در تیم ملی هلند به او فرصتی بی نظیر داده است تا در جام جهانی از ابتدا در ترکیب تیم ملی هلند بازی کند.

روزنامۀ اسپانیایی مدعی است که او در لیست لوییس فان خال برای خریدهای منچستر یونایتد قرار دارد و اولدترافورد برای جذب او "مقدار پول خوبی را" پیشنهاد خواهد داد.

خوب، او ژاوی هلندی است. منبع


http://www.xum.ir/images/2014/06/12/article-2009393-0CC8D2E000000578-98634x442.jpgمصاحبۀ AS با دخیا - دخیا اعتراف کرد که هنگام ترک اتلتیکو مادرید و پیوستن به یونایتد گریه کرده است. در مورد شایعات پیوستن دلبوسکه به یونایتد نیز از پاسخ طفره رفته است و گفته است که از خواندن اخبار و حضورش در تیم ملی خوشحال است.

AS از دخیا که یک هوادار اتلتیکو مادرید بوده است سؤال می پرسد که آیا حقیقت دارد هنگام جدایی ازاین تیم گریه کرده است؟ دخیا پاسخ می دهد:

"بله، من کل زندگیم رو در اون باشگاه بودم و این تصمیم سخت بود. منچستر مثل قطاری بود که نباید ازش جا می موندید و من البته از گرفتن این تصمیم خیلی خوشحالم."

رسانه های اسپانیا عادت داشتند که در هر مصاحبۀ او، با پیش کشیدن بازگشت به لالیگا سر بسر او بگذارند، چون حس می کنند که رفتاری که با او در انگلیس شده باید باعث ناراحتیش و میلش برای بازگشت به خانه شده باشد. ولی اکنون و با رفتار محترمانه تری که در لیگ برتر با او  میش ود، این سؤالات نیز از بین رفته اند.

 

AS از این دروازه بان در مورد نظرش دربارۀ شایعات علاقۀ یونایتد به ویسنته دل بوسکه پرسیده است، و او خیلی هوشمندانه با این پاسخ از این سؤال جهش کرده است و گفته است او گزارشات را می خواند و خوشحال بود که در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است. همچنین دخیا صحبتهایی عادی در مورد خوشحالی از حضور در جام جهانی گفته است، خوشحالی از کارآموزی پیش ایکر کاسیاس و همچنین گفته است که شرایط جوی بارانی تمرینی که اینجا تجربه کرده است درست مانند شرایط شهر منچستر است... و اوضاع کاملا برایش خوب است. منبع


 

 

پی نوشت: سلام خدمت یونایتدی های عزیز surprise طبق بررسی های این یه ماه اخیر و مشورتهایی که پشت صحنه در مورد شیوۀ خبرگزاری تیترهای نیوزنو انجام دادیم (laugh) همونجور که قبلا هم گفته بودم این تیترها متأسفانه به روند عادی بلاگ ضربه می زنه و یه جورایی قشنگ داره می ره رو مغز خواننده های یونایتدی. از استقبال و رویکرد یونایتدیها به بلاگ زمانی که بلاگ مشغول پوشش اخبار نیوزنو هست کاملا واضحه که ذهن هوادار از "این همه شایعه" خسته می شه و اینجاست که ضرب المثل معروف بی خبری خوش خبری در مورد شایعات انتقالات خودشو اثبات می کنه... این مدت هم بسیار ممنون از همه تون که یه جورایی کاملا مرامی زیر این سلسله پستها که باب مذاق هوادارا هم نیست همیشه همراهی کردین با ما... surprisesurprise  تا حالا هم یه دلیل برا سرپا موندن این جمعها و رفاقتها بوده باشه همین مرام شما بوده که همیشه لطف داشتین surprise

به هر حال یه بار دیگه تیترهای روزانۀ نیوزنو با کله خورد زمین و شکست خودشو در شیوۀ خبررسانی ثابت کرد در مقایسه با بقیه شیوه های خبر رسانی... با توجه به اینکه این پستها به شدت مزاحم پستهای دیگۀ بلاگ هم هست و کلا جو صمیمی بلاگ یهو سقوط آزاد می کنه و هیچ پستی اون جو مطلوب رو نداره، روند این پستهای نیوزنو فعلا متوقف می شه و اخبار پراکنده تر پوشش داده میشن (البته شاید موقت! من نمی تونم ترک اعتیادم به نیوزنو رو تضمین کنم laugh). ایشالا که این تابستون با خبرهای بسیار خوب همه سر حال بشیم و یه انرژی تازه برای فصل جدید بگیریم. ممنون از همگی

 
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/23 و 17:17 دقیقه ارسال شده است

ما كي باشيم بابا همه چي بي هدفه جز يارانه ها اونم هدفمند شد ديگهشکلک
پاسخ : اصل کاری شما هستی داداش شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/23 و 11:09 دقیقه ارسال شده است

آذبايجان اوياخدي انقلابا داياخديشکلک
اوياخدي=بيداره
داياخدي=تكيه گاهه حاميهشکلک
تا يه چيزي ميشه آذبايجان اوياخدي ولي نصف بودجه زيباسازي شهر اصفهان
برابره با زنجان تبريز اروميه اردبيلشکلک
پاسخ : ممنون از بابت ترجمه و تکمله شکلک
چه دل پری داری قارداش شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/03/22 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

آخ جون فابرگاس رفت چلسی! شکلک یکی از آرزوهای من این بود که نیاد تیممون! شکلک
احتمالا شنیده بود من بهش گفتم تنبل! شکلک
ولی جالبه که 2 سال پیش گفته بود اگه من رفتم چلسی میتونید من رو بکشید! شکلک
پاسخ : خدااااااااااااااااارو شکرشکلک
پس میتونیم دیگهشکلک
پاسخ : آره داداش حمید! البته ما از اولم میتونستیم! شکلک
اینم آمارش تو بارسا:
http://u.goal.com/422100/422180_heroa.jpg
بدون تعصب ( و حسادت البته شکلک ) میگم هافبکی نبود که مشکلات ما رو حل کنه!همه میدونن من از فابرگاس بدم میاد البته! شکلک و کسی که پیتزا پرت کرده طرف فرگی حتی لیاقت تمیز کردن توالت های باشگاه رو هم نداره! شکلک اینم پارسال گفته بودم البته ولی مهم بود! شکلک
پاسخ : منم بهش امیدی نداشتم...اصلآ تو دل برو هم نبودشکلک
من از بارسایی بودنش بدم میاد...یکی از دلایلی که باعث شد ازش متنفرشم،انداختن لباس منچستر بود...
پاسخ : با انداختن که شعور خودشو نشون داد البته! شکلک کوکه خوبه ولی من خیلی دوستش دارم! شکلک
ولی فکر کنم براش خیلی سنگین بود بهش پیشنهاد ندادیم! شکلک خیلی صبر کرد بیچاره کاش یه پیشنهاد الکی بهش میدادیم! شکلک
پاسخ : اومدیم الکی پیشنهاد دادیمو اونم قبول کرد؟؟؟اونوقت چی؟شکلک
پاسخ : یه پیشنهاد در حد 15 میلیون یورو برای بارسا و 4 میلیون یورو حقوق سالیانه خودش که دیگه راهی برای قبول کردن نداره داداش حمید! شکلک
پاسخ : آهااااااااااااا..ازون لحاظ(قیمت پایین)شکلک اینجوریکه از ارزشای اون بدبخت کم میشد بازشکلکشکلک
پاسخ : دیگه مجبور بودیم دیگه!آخه خطر قبول کردن داشت! شکلک
پاسخ : شکلکشکلک(خطر قبول کردن)...نه آقا چرا اجبار،خب اگه نمیخوایمش از همین اول پیشنهاد نمیدیم دیگهشکلک چه کااااااااااااااریه خب؟شکلک
پاسخ : بابا به خاطر انتظارش گفته بودم! شکلک وگرنه تا وقتی اندرسون هست هافبک نمیخوایم که! شکلک
پاسخ : اصن اسمش که میاد یه جوووووووووری میشمشکلکشکلک طفلک اندرسونشکلک
پاسخ : واقعا! شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/03/22 و 18:16 دقیقه ارسال شده است

من خودم از طرفدارای نیوزنو هستم به شدت و حتما همه پستاشو تا ته میخونم ولی حقیقتا باسه خیلی افراد شاید یکم حوصله سر برنده باشه شکلک علی الخصوص که اگه در طول سال رو تک تیره(!) در عرض این 3 ماه روزنامه ها میزارن رو حالت رگبار و یه کله بازیکن لینک میکنن به یونایتد و این برای هوادارا اصلا خوشایند نیست.
البته تو که خودت ریش سفید این کاری ولی اگه به پیشنهاد من بود همون ستون جدا رو اختصاص میدادم بهش و البته خبرا به صورت خلاصه(مثل همین پست یا پستای حسین مثلا). یا حتی اصلا بدون شایعات نقل و انتقالات!!! (البته این مدلی شاید اولش عجیب به نظر بیاد)
خلاصه که نیوزنو کمیتش فوق العاده جامعه ولی طبیعتا کمیت خبرها که میره بالا کیفیتش میاد پایین!
به هر حال خیلی زحمت کشیدی شهاب دمت گرم اینجوری به باقی زندگیت هم بهتر میرسی و یه خستگی هم در میکنی شکلک
پاسخ : دقیقا با حرفات موافقم امید جان یکی از اصول خبرنگاری که اینجا یادگرفتم اینه که جامع بودن اخبار اصلا و ابدا معیار نیست دقیقا به قول تو این کمیت بالا باعث افت کیفیت میشه... گلچین کردن و اینکه تشخیص بدی کدوم خبر مهمتره از جامعیت مهمتره... البته من تو این مورد هیچ وقت تبحر نداشتم شکلک
کلا آدمهای وسواسی نمی تونن خلاصه برداری کنن یا مطالب مهمتر رو تشخیص بدن آدمهایی مثل من فکر می کنن همه چی باید باشه و یه چیزی نباشه مطلب ناقصه شکلک
آخ آخ این قسمت خستگی در کردنه رو بدجور پایه م شکلک
البته من کلا سه ساله دارم خستگی در می کنم موندم فردا که زندگی اصلی شروع شه چه خاکی بریزم شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/22 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

شوخي كردم ياشاسين آذربايجانشکلک
پاسخ : می دونم می دونم کلا آذربایان دایاخدی معنیشم نمیدونم شکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/03/22 و 16:24 دقیقه ارسال شده است

من خودم از این تیترهای نیوزنو لذت میبرم.همیشه هم منتظرم اقا شهاب بزاره بخونم
پاسخ : خیلی خیلی لطف داری امیر جان... خوب یه هدف همینه که شما میگی... برای همین تو فکر ایجاد یک بلاگ جدا برای تیترها بودم.... ولی کلا این تیترها هر سایت و بلاگی اینجوری قرار داده بشه اثرات سو داره رو جو و شلوغی اونجا... ایشالا تا تابستون یه راه خوب پیدا میشه... شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/03/22 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

کروس هم برای پول میادشکلک
بله مثال قطارش یه گم شبهه برانگیزهشکلک
پاسخ : البته به قیافه ش نمی خوره اهل شبهه و اینا باشه شکلک
ولی خوب می ترسم این ساکتیش فقط به دلیل ضعیف بودن زبان انگلیسیش باشه و بشه مصداق بارز از آن بترس که سر به تو دارد...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/22 و 15:14 دقیقه ارسال شده است

دستت درست داش شهابشکلک
تبريزي ها اينجوري نچسبن ول كن داششکلک
پاسخ : نه آقا کی گفته همچین چیزی شکلک کسی حق نداره همچین حرفی بزنه
کسی رو نگرفتم که شکلک شکلک
حواهش می کنم داش سعید شکلک

این نظر توسط ابوالحسن در تاریخ 1393/03/22 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکسلام از دوسال بیش میام عاغای غفاریانشکلک شکلک همون طور فهمیدم که شما فهمیدی من از اذربایجان میامشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکاغا شهابشکلکشکلکشکلکشکلک سایتتشکلکشکلکشکلک خودمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خوش اومدی مراقب خودت باش داداش

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/22 و 13:32 دقیقه ارسال شده است

سلام...شکلک
ایشالا کروس بیاد...اما نه بخاطر پولشکلکبخاطر باشگاهشکلک
(منچستر مثل قطاری بود که نباید ازش جا می موندید)آفرین دخیا شکلکمگه ما جز حمایت چه رفتاری با دخیا داشتیم؟شکلک مگه جز این بوده که فصل اولش،ما بخاطر تفاضل گل جامو از دست دادیم(گرچه که تنها او مقصر نبود)
راستش دیگه منم از پاول ناامید شدمشکلک چقدر دوست داشتم این پسر فیکسمونشهشکلک
حالا امیدوارم بتونه قابلیتهای خودشو نشون بدهشکلک
----------------------
داش شهاب خیلی ممنونشکلک هرکار که میدونی درسته همونو انجام بده...دستتم درد نکنهشکلکشکلک
پاسخ : سلام حمید جان شکلک
کروس اینجور که بوش میاد خودش نمی خواد بیاد شکلک
کلا با توجه به حرفهای مویز ... نمی دونم شاید زمان مویز می خواسته بیاد... چون مویز می گفت داشتم رو مخش کار می کردم! بعد حالا که فان خال اومده یعنی پشیمون شده کروس؟ یا نه بیشتر با کله میاد یونایتد از بابت اینکه با فان خال خوب کار کرده تو بایرن شکلک
الله اعلم...
پاسخ : از یه حرف دخیا می ترسم... یونایتد و قطار! قطار برای رسیدن به مقصد به کار میره... قطاری که کریس رونالدو هم ازش برای رسیدن به مقصد استفاده کرد شکلک شکلک
پاسخ : ستاره شدن،و پیوستن به تیم مورد علاقه؟؟شکلکشکلک
آخرِ نامردیهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 189
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 189
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 313,637
  • بازدید کلی : 3,938,802
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30