loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
قاسم علی بازدید : 590 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (13)
ملاقات گری نویل با رایان گیگز

رایان گیگز تقریبا 40 سالست اما ما هنوز میبینیم که تقریبا هر هفته دربالاترین سطح فوتبال دنیا بازی میکند . سه شنبه شب گذشته وی به یک امار شگفت انگیزدست یافت و هزارمین بازی فوتبال رسمیش را جلوی رئال مادرید انجام داد .

 

پایداری و توانایی رایان مثال زدنیست  . تقریبا بعید است که فرد دیگری در این کشور در اینده بتواند به تعداد جام هایی که او کسب کرده برسد .

 

ما سالهاست که با هم رفیقیم و هفته پیش دو روز پس از  هزارمین بازیش همدیگر را ملاقات کردیم . رایان عمیقا از حذف یونایتد از لیگ قهرمانان ناراحت بود .ما گفت و گویمان را با اتفاقات سه شنبه شب شروع کردیم ...

 

گری : الان بعد بازی با رئال چه احساسی داری ؟ هنوز تحت تاثیر اتفاقت بازی هستی ؟

 

رایان : اره از هر دو نظر ذهنی و جسمی هنوز تحت تاثیر اون بازی قرار دارم .خودتو برای همچین بازی بزرگی اماده میکنی و بعد وقتی نتیجه ای که میخواهی را نمیگیری تا مدتی خواب و خوراک نداری . بیشترین چیزی که بعد 30 سالگی تغییر میکند این است که زمان ریکاوری خیلی بیشتر از قبل طول میکشد .

 

گری : وقتی 17 ساله بودی ریکاوری فقط دو روز طول میکشید . حالا چقدر طول میکشدکه به شرایط نرمال برگردی ؟

 

رایان : فکر کنم بعد یک بازی بزرگ اروپایی حدود 4 یا 5 روز طول بکشد . دو روز اول بعد یک بازی بزرگ که من اصلا نمیتونم کاری انجام بدهم . روز بعد بازی من اندکی روی دوچرخه کار میکنم ، تمرینات کششی انجام میدهم و بقیه روز را هم مشغول یوگا و حمام یخ میشوم . روز دوم دوباره برای بیست دقیقه با دوچرخه کار میکنم و بعدش مقداری میدوم تا پاهایم دوباره جان بگیرد و خون به گردش دربیاید .

 

گری : از چه زمانی شروع به مدیریت کردنت بدنت به روش متفاوتی کردی ؟ منظورم ریکاوری درست ، یوگا و خواب بعد از ظهر و از این جور چیزاست .

 

رایان : فکر کنم بعد از اینکه 30 سالگی را رد کردم . بازی های اروپایی و یاکلا بازی هایی که در شب است انرژی زیادی ازت میگیرد چون ان شب اصلا نمیتوانی بخوابی . و هر چقدر که سنت بیشتر شود این بدتر میشود .

 

گری : اگر قبل بازی با رئال در منچستر میگشتی میفهمیدی که چه بازی بزرگی درپیش است . میخوام ببینم که ذهنت در مقایسه با 10 سال پیش چه فرقی کرده ؟ ایا الان بیشتر از قبل، قبل بازی های بزرگ ریلکس هستی؟ یا پیش خودت میگی چه اتفاقی قرار است که بیفتد یا ایا همه چیز خوب پیش میرود ؟

 

رایان : در دوران بازیگری من سه مرحله وجود دارد . مرحله اول وقتی است که تازه وارد تیم شدید و اصلا احساس اضطراب نمیکنید فقط میخواهید بازی کنید و ازش لذت ببرید . مرحله بعد وقتیست که در اواسط دهه بیست زندگیتان هستید ان موقع است که بیشتر راجع به بازی ها و اهمیت ان ها فکر میکنید . بعد هر چقدر سنتان و تجربه تان بیشتر میشود شما بیشتر از قبل از بازی لذت میبرید و ریلکس تر هستید . ذهن من قبل بازی با رئال هیجان زده و تقریبا ریلکس بود . شما مخصوصا بعد اینکه بازی رفت 1-1شده بود این احساس که دائما به خودتان میگویید " چه اتفاقی می افتد ؟ "را دارید . این احساس انتظار و اضطراب را من فکر میکنم که شما بهش احتیاج دارید .این احساس اضطراب راجع به بازی نیست بلکه بیشتر راجع به این است که چه اتفاقی قرار است بیفتد .

 

گری: چه زمانی احساس کردی که قرار است جلوی مادرید بازی کنی ؟ ایا مربی از قبل به تو میگوید که در چه بازی قرار است بازی کنی ؟

 

رایان : دو روز قبل بازی با نوریچ بود که رئیس بهم گفتش که در برابر نوریچ روی سکوها هستم . از همان موقع بود که من به خودم گفتم احتمالا قرار است جلوی مادرید نقشی داشته باشم . البته من نمیدانستم که تصمیم قطعیش را گرفته است یا نه اما به محض اینکه شنیدم جلوی نوریچ نیستم ذهنم روی این موضوع که قرار است جلوی رئال بازی کنم متمرکز شد .

 

گری : چون قرار است سه شنبه بازی کنی ایا باعث میشود که برنامه غذایی ، خواب و تمرینات را عوض کنی ؟

 

رایان : اره ، به محض اینکه فهمیدم جلوی نوریچ نیستم پیش مایک فیلان و تونیاسترادویک ( مربی بدنساز ) رفتم . من تو ذهنم میدانستم که چه چیزی برایم بهتر است و درباره ان با ان ها صحبت کردم . من جمعه با تیم تمرین کردم ، شنبه هم فقط با تونی استرادویک برای یک ساعت دویدم و بعدش تمرینات سبک را به تنهایی انجام دادم .یکشنبه با ان اعضای تیم که روز قبل جلوی نوریچ بازی کرده بودند خودم را گرم کردم و بعدش مقداری دوچرخه و تمرینات کششی انجام دادم .

 

گری : سه شنبه شب بعد شکست مقابل رئال جو الدترافورد سنگین و غم زده بود و من مطمئنم که داخل رختکن هم همینطور بوده است . نقش تو در این مواقع چیست ؟ ایا سعی کردی با بچه ها صحبت کنی و بهشان روحیه بدهی ؟

 

رایان : به عنوان یک بازیکن با تجربه همچین شرایط ناامید کننده را تجربه کردی و قطعا راحت تر از بقیه بخصوص جوانترها میتوانی خودت را جمع و جور کنی  . ما پنج روز بعد رئال باید در جام حذفی جلوی چلسی بازی میکردیم پس کار من و البته مربی و کادر فنی این بود که به بقیه روحیه بدهیم و اهمیت بازی بعدی را بیان کنیم . تو اولین جلسه تمرینی بعد بازی با رئال من چیزی نگفتم . من فکر میکنم که باید به بقیه دو ، سه روزی فرصت بدهید . من چیز زیادی به تک تک بچه ها نگفتم فقط به دو ، سه تا از بازیکنا که نمایش خوبی جلوی رئال داشتند به خاطر بازیشان تبریک گفتم و ازشون تشکر کردم .

 

گری : حدس میزنم که ان ها جزو بازیکن های جوان تیم بودند . تصور میکنم که این صحبت بهشان کمک زیادی میکند تا ذهنشان را از چیزهای منفی دور کنند .

 

رایان : اره و دقیقا به همین خاطر بود که من این کار را کردم . زخم و غم شکست روی ما بزرگتر ها هم برای مدتی میماند اما ما با کمک تجربه مان سریعتر از بقیه با ان کنار می اییم . شما به اینده نگاه میکنید و به بازی با چلسی فکر میکنید اما شاید برای جوانترها کنار زدن  این حقیقت که از لیگ قهرمانان کنار رفتیم سخت تر باشد . ان ها با خودشان فکر میکنند که " ایا من خوب بازی کردم ؟ " اما واقعا سه شنبه کسی نبود که خوب بازی نکرده باشد . نمایش خوبی ازتیم بود . همه چیز طبق برنامه پیش میرفت تا اینکه ان اخراج رخ داد . پس فکر میکنم که چیزهای زیادی است که باید بهشان افتخار کنیم .

 

گری : یونایتد تو سال های حضورت در اینجا به جز 4 سال در بقیش قبل از فینال از رقابت ها کنار رفته است ایا اینبار احساس متفاوتی نسبت به دفعه های قبل داشتی ؟چون در گذشته با نمایش های بد خودمان حذف میشدیم اما این بار احساس متفاوتی داشت چون نمایش تیم بسیار خوب بود .

 

رایان : اره این عجیب است . فکر کنم که مدت بسیار طولانی بود این ناامیدی شدید را احساس نکرده بودم . اما تو ذهنت چیزهای مثبتی هم است چون من فکر میکنم که ما عالی کار کردیم . ما در بعضی دقایق از رئال یک تیم معمولی ساختیم .

شما  در ان لحظه بودید که همه چیز بنظر درست میرسد . مربی همیشه درباره بازی های اروپایی میگوید " مراقب باشید چون هر لحظه ممکن است که سقف بریزد" و دیدیم که این اتفاق سه شنبه افتاد البته این بار اصلا نمیشود که بازیکنان را بخاطر نمایششان سرزنش کرد . برای همین هم است که احساس عجیبی داریم . همه در رختکن ساکت و در هم شکسته بودند . در واقع همه شوکه بودند . اما نکات مثبتی هم از این بازی میشود برداشت کرد .

 

گری : اخرین بار کی این قدر احساس ناامیدی و ناراحتی کردی ؟

 

رایان : اخرین بازی فصل گدشته تو لیگ در خانه ساندرلند ( از دست دادن لیگ در اخرین دقیقه با گلی که اگوئرو برای سیتی در مقابل کوئینز بثمر رساند . )

 

گری : ایا ان احساس را در تابستان هم همراه خودت داشتی ؟

 

رایان : ان احساس ناامیدی بزرگی بود . سعی میکنی که باهاش کنار بیایی اما وقتیکه به تعطیلات میروی هر روز به ان لحظات فکر میکنی و به خودت میگویی که باید فلان چیز را جور دیگری انجام میدادم . بعد دوباره سعی میکنی که ان را فراموش کنی اما یک ماه بعد ان گل اگوئرو را دائما در شبکه  Sky Sports میبینی و دوباره همه چیز بیادت می اید . من دیگه از دیدن ان گل خسته و مریض شدم .

 

گری : درست بعد اخراج نانی تو سعی کردی که جمعیت را به هیجان بیاوری . البته که تو عاشق یونایتد هستی اما کمتر دیدیم که اینطور احساساتت را نشان دهی چه چیزی باعث ان شد ؟

 

رایان : من هرگز همچین کاری نکرده بودم . فکر کنم چون عصبانی بودم و سعی داشتم که به خودم روحیه بدهم . من اصلا فلج شده بودم ! جمعیت ان شب فوق العاده بودن و من فقط میخواستم که به ان ها هم روحیه بدهم و امیدوار بودم که با استفاده از تشویقشان میتوانیم برتری به رئال داشته باشم . من اصلا بهش فکر نکرده بودم فقط دیدم توپ به بیرون رفت و ادرنالینم زیاد شد و ان کار را انجام دادم . وقتی از این کارها میکنید معمولا خود به خود اتفاق میفتد  نقشه ای برای ان نکشیدید . سه شنبه یکی از ان شب های خاص الدترافورد بود .

 

گری : وقتی که داور کارت قرمز را بیرون کشید ...

 

رایان : من سریع پیشش رفتم تا بگم که نگاه نانی روی توپ بود اما بعد به پستم برگشتم چون ان ها باید یک ضربه ازاد میزدند . در واقع وقتی که داور داشت کارتش رابیرون می اورد من داشتم بهش نگاه میکردم . من هرگز همچین شوکی را در زمین فوتبال تا به حال تجربه نکرده بودم چون اصلا انتظارش را نداشتم و هرگز هم استادیومی که دچار همچین شوکی بشود ندیده بودم .

 

گری : من از 5 سالگی به الدترافورد میروم و تا بحال استادیوم را این شکلی ندیده بودم . عصبانیت و یا سر و صدا نبود همه بهت و حیرت زده بودند . تا 10 دقیقه بعد اخراج تقریبا همه تو شوک بودند .

 

رایان : اره همینطور بود . تنها چیزی که من بهش فکر میکردم این بود که "خب ، بیایید تلاش کنیم و فضاها را ببندیم . بیایید تلاش کنیم که این را پشت سربگذاریم " و من فکر میکنم که ما این کار را انجام دادیم اما واقعا چیزی راجع به ان گل نمیتوانید بگویید . گل مودریچ درخشان بود . اگر ما 11 نفره هم بودیم انتوپ گل میشد و کاری از دست های هیچ کس بر نمی اومد .

 

گری : جو رختکن چطور بود ؟

 

رایان : رختکن ساکت بود و من دو ، سه بار خواستم چیزی مثل " بیایید مطمئن شویم که لیگ و حذفی را حالا میبریم " اما اصلا نتوانستم چیزی بگویم . من فقط ده دقیقه تو گوشه رختکن نشستم و  با کسی حرف نزدم . همه ساکت بودند . وقتی که فینال لیگ قهرمانان و یا لیگ را در اخرین بازی میبازید اوضاع خیلی بدتر هم است چون دیگر بازی بعد ان وجود ندارد و فصل تمام  شده است . وقتی یک بازی را میبازید ویا نمایش فردی خوبی ندارید نمیتوانید برای رسیدن بازی بعد صبر کنید  چون خیلی زود ان ناامیدی از بین میرود .

 

گری : در 2 ماه اخیر تمرکز بزرگی در تیم دیده شده است ایا این بخاطر ان گل اگوئرو و از دست دادن لیگ به ان وضع است ؟ ایا به این معنیست که همه اتفاقات واشتباهات پارسال را بیاد دارند ؟

 

رایان : قطعا خاطرات پارسال بخشی از این تمرکز و دقت تیم است . در اولین فصل کامل من در یونایتد ما لیگ را به لیدز باختیم و فصل بعد شما اصلا نمیخواهید که ان احساس دوباره تکرار شود . شما دوباره نمیخواهید ان احساسی که ما در رختکن ساندرلند در فصل پیش داشتیم را تجربه کنید . بنابراین یک عزم و اراده قوی وجود دارد که نگذاریم ان ها دوباره تکرار شود . اما چزهای دیگری هم است مثل اینکه بازیکن ها روی فرم هستند و مصدومان کمی داریم . تمرینات درست به اندازه خود بازی سخت است . درصبح های جمعه به دو تیم ده نفره تقسیم میشویم و هر دو تیم قوی هستند . بازیکن ها همه اماده و سرحال هستند و من میدانم که انتخاب ترکیب تیم برای مربی مثل یک کابوس است .

 

گری : در سن 39 سالگی ایا روزهایی داری که به خودت بگویی که این بازی برای من خیلی سریع است ؟

 

رایان : ان بازی هایی که باید جلوی رافائل بازی کنم اره این احساس را دارم ...

 

گری ( با خنده ) : تنه میزنی بهش و یا هلش بدهی ؟

 

رایان ( با خنده ) : من فقط تنه میزنم ! تام و کارا ( مایکل کریک ) که تو وسط زمین هستند دائم داد میزنند که" اونجا چه کاری داری میکنی " و منم فقط ان گوشه دارم به بقیه تنه میزنم و هلشان میدهم !

 

گری : ایا روزهایی هستند که تو باید در ان بازی های تمرینی خودت را مدیریت کنی؟

 

رایان : اره من باید این کار را بکنم . من تو بازی های تمرینی وینگ چپ بازی میکنم و احتمالا باید جلوی والنسیا و رافائل بازی کنم . تو کدام بازی لیگ میتونی کسانی بهتر از ان ها پیدا کنی ؟همین باعث میشود که تو هم بهتر کار کنی و تلاشت را بیشتر کنی . تو میدانی که من چجوریم دیگه اگر کسی توپ را از من بگیرد فقط یک چیز در ذهنم است " تو نمیتونی همچین کاری را با من بکنی "

 

گری: من کاملا یادم است که چه زمانی فهمیدم که به اخر خط رسیدم . ان بازی با وست بروم در روز سال نو 2011 ، انجا بود که فهمیدم دیگر در 35 سالگی کمکی از دستم برای تیم بر نمی اید و تبدیل به نقطه ضعف تیم شده ام . همچین لحظه ای برای تو کی است ؟ چه چیزی باعث میشود که تصمیم بگیری که دیگر ادامه ندهی ؟

 

رایان : وقتی که دیگر روی نتوانم روی بازی ها تاثیر بگذارم و نتوانم به تیم کمک بکنم . شما باید مراقب باشید . تو از لحظه وست بروم خودت گفتی اما من هم چند تا از ان لحظه ها داشتم ...

 

گری : واقعا ؟

 

رایان : اره مثلا امسال جلوی کلوژ و ان بازی با تاتنهام در الدترافورد . اون بازی جلوی تاتنهام من در بین دو نیمه تعویض شدم . اون روز تیم بد بود اما من هم بد بودم . یا ان بازی با کلوژ در خانه که من واقعا شوکه کننده بودم . معمولا دور و بر کریسمس یعنی وقتی که هوا سردتر است و فاصله بازی ها کم است و معمولا خیلی از بازیکن ها افت کردند من به اوج میرسم و انجاست که من بیشتر از همیشه بازی میکنم و مربی هم میداند که چه زمانی از من استفاده کند .

 

گری : در ان مواقع وقتی که همه چیز بد پیش میرود و با خودت فکر میکنی که "این ممکن است که اخرش باشد " . ایا از این لحظات داشتی ؟

 

رایان : اره ولی زیاد این احساسات دوام نمی اورد . بعد ان دو بازی که مثال زدم من واقعا ناامید بودم .

 

گری : چگونه خودت را سر پا نگه میداری ؟ ایا به رسانه ها گوش میدهی ان هایی که میگویند گیگز باید دیگر خداحافظی کند ؟

 

رایان : نه ، حرف های بقیه و بخصوص رسانه ها روی من به هیج وجه اثر ندارد . البته وقتیکه جوان بودم چرا تحت تاثیر قرار میگرفتم ولی الان نه

 

گری : تو چه موقعیتی این تغییر کرد ؟

 

رایان : سال 2002 بود که از من انتقادات زیادی میشد . من چند تا بازی خوب کار نکرده بودم و فکر میکردم که این انتقادات اغراق امیز است . ان موقع 28 یا 29 ساله بودم و تحت تاثیر قرار گرفتم اما بعدا یه جورایی سورپرایز شدم که چقدر خوب ان دوران را پشت سر گذاشتم و با خودم گفتم که " اوه ، انقدرها هم بد نیست . اصلا این صحبت ها اهمیتی ندارد "

 

گری : پس اوایل فصل تو از ان لحظات ناامید کننده داشتی اما مثل من تصمیم به خداحافظی نگرفتی اما تو اون مواقع به چه چیزهایی فکر میکردی ؟

 

رایان : من به این فکر میکردم که حالا باید راجع به این نمایش های بد چکار کنم.

 

گری : و تو چکار کردی ؟

 

رایان : از همین چیزهای احمقانه مثلابه خودم گفتم  " خب ، من قرار نیست که روی نان تستم کره داشته باشم ! من باید یک ساعت زودتر از معمول بخوابم . باید مطمئن شوم که برای دو هفته بعد هر جلسه تمرینی به خانه بروم و به پاهایم استراحت بدهم ."

من نوشیدنی الکلی نمیخورم و با اینکه وزنم معمولا ثابت است سعی میکنم که شام خیلی دیر نخورم . من از نظر ذهنی وضعیتم خوب است این از نظر فیزیکی است که باید مطمئن شوم در وضعیت مطلوبی قرار دارم .

 

گری : ایا هزارمین بازی برایت معنی خاصی داشت ؟

 

رایان : نمیخوام بی اعتنا و بی تفاوت بنظر برسم اما واقعا معنی خاصی نداشت .وقتی که بازنشسته شوم به ان شب و انجام هزار بازی فکر میکنم و بهش افتخار میکنم .اما فعلا این جور چیزا برای من خیلی اهمیت ندارد .

 

گری : تو در کلاس های مربیگری شرکت کردی و بزودی مدرکت را هم میگیری . خودت را سه سال دیگر در کجا میبینی ؟ در حال مربیگری ؟

 

رایان : فکر کنم . به همین خاطر است که در کلاس ها شرکت کردم تا خودم را اماده کنم . به عنوان یک فوتبالیست شما خیلی به اینده نگاه نمیکنید برای همین ممکن است که وقتی بازنشسته شدم نظرم عوض شود . اما اگر تصمیم به مربیگری بگیرم سناریو های متفاوتی وجود دارد مثلا به کادر مربیگری در یونایتد بپیوندم و یاد بگیرم که همه چیز در یک باشگاه فوتبال چگونه انجام میشود و بعد یک پست مربیگری را قبول کنم .

 

گری : منچستر یونایتد مشخصا یک شغل رویایی است اما ایا شغل دیگری برای رایان گیگز به جز مربیگری در یونایتد وجود دارد ؟

 

اره فکر کنم وجود دارد . ما تو کلاس ها هم با هم صحبت کردیم که ایده ال ایناست که هدایت تیم های اکادمی و یا ذخیره یونایتد را بر عهده بگیری تا بتوانی دراین کار تجربه بدست اوری . اما ممکن است که این رخ ندهد . مثلا ممکن است که من بازنشسته شوم و همان موقع مربیگری یک باشگاه خوب بهم پیشنهاد بشود .

 

گری : انرا قبول میکنی ؟

 

رایان : از الان نمیتوانم چیزی بگویم اما ایده ال این است که مثل وقتی که فوتبال را شروع میکنید دورانی را به عنوان کاراموز بگذرانی تا تجربه بدست اورید .

 

گری : در بیست سال اخیر ایا بازیکنان جوان تغییر کردند ؟

 

رایان : اره ان ها الان قدرت بیشتری دارند .

 

گری : این چیز خوبی است یا نه ؟

 

رایان : هنوز جوان هایی هستند که که میخواهند پیشرفت کنند اما حقیقت این است که اگر بخواهند میتوانند بهترین قرارداد را در سنین خیلی پائین بدست اورند و کاری از دستان شما برنمی اید چون الان قدرت دارند .

 

گری : ایا شده که فکر کنی " من نیاز دارم که این ها رو به مسیر درست بیارم " ؟

 

رایان : اره اما من این کار را با روش نیش دار و طعنه امیز میکنم نه اینکه انها را بکشم کنار و بگویم که " چکار داری میکنی ؟ قرارداد را امضا کن " .

من مثلا میگم " فکر میکنی کی تو را میخرد ؟ بعد از اینجا کجا میخواهی بروی ؟ " این را با یک قیافه جدی میگویم و ان ها به فکر میروند که "ایا گیگز جدی است یا دارد شوخی میکند ؟ " و بعد من میخندم و دور میشوم . این کار ذهن ان ها را مشغول میکند و با خودشان میگویند این شوخی بود یا جدی ؟

 

گری : وقتیکه تو ، من ، اسکولزی ، بکس ، فیل و نیکی بات بزرگ میشدیم با هم بسیار رفیق بودیم . اما وقتیکه فقط من و تو و اسکولز در باشگاه باقی ماندیم از قبلهم بیشتر به هم نزدیک شدیم . احتمالا تو الان با اسکولزی بیشتر از همیشه نزدیک هستی .

 

رایان : اره ، در جوانی من و نیکی بات به هم نزدیک بودیم و تو با بکهام ، فیل و اسکولزی نزدیک بودی . اگر میخواستی ما را به دو گروه تقسیم کنی اینطوری که من گفتم بود .

اما همانطوری که گفتی هر چقدر بزرگتر شدیم بیشتر با هم نزدیک شدیم و اوقات بیشتری را با هم میگذرانیم .

 

گری : سال 2004 وقتیکه من 28 ساله بودم ما هر دو در یک مجتمع مسکونی زندگی میکردیم . ما هر روز صبح با هم ماشینمان را روشن میکردیم و به تمرین میرفتیم و همان موقع بود که شروع کردیم زمان زیادی را با هم خارج از زمین فوتبال بگذرانیم .

 

رایان : و همان موقع بود که تو بیشتر از همیشه ریلکس کردی ! تو دوست داشتی که بیرون بروی و نوشیدنی بخوری . تو قبلش هم اهل بیرون رفتن بودی ولی از ان سال ما دوتا به طور منظم به بیرون میرفتیم و غذا میخوردیم .

 

گری : زمانی که تو برای اولین بار وارد ترکیب یونایتد شدی این رسم بود که بازیکن ها همه بعد بازی برای خوردن نوشیدنی با هم بیرون بروند ...

 

رایان : اره ان موقع بعد هر بازی ما بیرون میرفتیم .

 

گری : الان نسبت به زمانیکه 20 سالت بود چقدر بیرون میروی ؟

 

گیگز : تقریبا هیچ جا نمیرم ! شاید هر دو ماه یکبار

 

گری : یعنی در طول فصل تنها 4 بار بیرون برای شام و یا ... میروی ؟

 

رایان : اره من دیروز بیرون رفتم و چند تا نوشیدنی زدم . اخرین باری که نوشیدنی الکی خورده بودم تو کریسمس پارتی یعنی 20 دسامبر بود .

 

گری : پس تو دیروز بیرون رفتی چون فکر کردی که نیاز داری تا حال و هوایی عوض کنی و فکرت را از اتفاقات سه شنبه دور کنی ؟

 

اره ، من برای نهار با چند تا از دوستام بیرون رفتم . من مقداری نوشیدنی خوردم و بعد تصمیم گرفتم که یه مقدار بیشتر بخورم . ما ساعت 3 بیرون رفتیم و من حدودساعت 8 خونه بودم . بعضی اوقات ذهنت این را بیشتر از هر چیزی احتیاج دارد .

 

گری : فکر میکنی چرا خیلی از بازیکن ها نتوانستند مثل تو تا این سن ادامه بدهند ؟

 

رایان : نمیدانم . فکر میکنم که خیلی چیز ها بوده که به نفع من رقم خورده است. مثلا اگر در باشگاه دیگری بودم ایا الان در حال بازی بودم ؟ من واقعا نمیدانم .

اینجا ما امکانات فوق العاده ای در کارینگتون داریم . من اصلا مجبور نشدم خانه ام را عوض کنم و همیشه یک مربی داشتم . در اینجا همیشه بازیکن های خوبی در اطرافم داشتم . این ها چیزهایی هست که به نفعم بوده است . یکی از مسائل این است که من قبول کردم که هر هفته نمیتوانم بازی کنم در حالیکه خیلی ها با قبول این مشکل دارند. من میدانم که این بازی نکردن متوالی در نهایت به نفعم هست .


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/12/22 و 19:07 دقیقه ارسال شده است

چقدر زیاد بود ولی تمام شد
خیلی گفتگو جالبی بود
ممنون قاسم علی جان شکلک
پاسخ : خواهش ميكنم

این نظر توسط ALi در تاریخ 1391/12/22 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

MaNaM MoTMaEn NiSTaM vali GHaRAR BoD 48 SAATe BaD AS BaZi RAFT AnJAMShe
پاسخ : نه علی جان سایت باشگاه هم بازی بعدی رو زده بازی با ردینگ... اگه امروز بود حتما یه نشستی، کنفرانسی، چیزی... هیچ خبری نیست خیالت تخت.. امکان نداره امشب بازی باشه

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1391/12/22 و 10:44 دقیقه ارسال شده است

عزيز امروز نيست
ما بازي بعديمون با ردينگه اونم 16 مارچ

این نظر توسط ALi در تاریخ 1391/12/22 و 10:25 دقیقه ارسال شده است

BaZi DaRe Ba CeLSi BaRGAShT JAM HaZFi nemiDONaM SaATe ChanDeشکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1391/12/22 و 8:30 دقیقه ارسال شده است

مگه امروز يونايتد اصلا بازي داره كه بخوان نشون بدن؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط ALi در تاریخ 1391/12/22 و 8:22 دقیقه ارسال شده است

BaCheHa BaZi EMROZ Ba CeLSi NeSHon MiDanشکلک

این نظر توسط Ho3ein_wazza در تاریخ 1391/12/22 و 8:14 دقیقه ارسال شده است

سلام داادش قاسم علي
ديشب از دانشگاه اومده بودم با اينكه خسته بودم همش رو خوند(ولي بعدش دووم نياوردم و لالا....)معمولا اين جور مصاحبه ها رو تو سايت هاي انگليسي حصوله خوندنش رو ندارم ولي اگه يه نفر ترجمش كنه حتما ميخونمش
پاسخ : دمت گرم خيلي حوصله داري داش حسين واقعيتش خودم هنوز نخوندم

این نظر توسط قاسم علي در تاریخ 1391/12/21 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

نه داداش خيل يهم خوبه خودم ميخواستم اين كار رو انجام بدم ولي بلد نبودم
پاسخ : داش قاسم علی عصری شیوه ش رو برات میگم وقتی بیام نت...
ولی کلا دنگ و فنگ داره... حالا برات میگم عصر
پاسخ : پس نميخواد بگب چون اصلا اعصابم نميكشه

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1391/12/21 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

دمش گرم به این امید خان... جدا مرده...
داش قاسم علی راستی من پستت رو اینجوری ادیتش کردم خوبه؟ چون اون کد نمایش مشروح مصاحبه دست منه اینجوریش کردمها! اگه خوشت نیومد بگو ورش دارم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1391/12/21 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

دروغ چرا همه ش رو که نخوندم هنوز شکلک
ولی یه معما برام مطرحه من این رو سه روز پیش دیدم انگلیسیش رو، گفتم بی خیال دو روز بعد تیکه تیکه ش میاد آدم میذاره!! حالا موندم کدوم آدمی نشسته کل این رو ترجمه کرده؟ شکلک
سرچ هم کردم فقط رسیدم به وب مرتضی اینا شکلک
خدایی دمش گرم هر کی نشسته کل اینو ترجمه کرده!
پاسخ : اين رو يكي از كاربران اينترنتي و هوادار متعصب منچستر به نام اميد معني كرده واقعا دمش گرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 391
  • بازدید امروز : 263
  • باردید دیروز : 899
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 4,766
  • بازدید ماه : 16,387
  • بازدید سال : 187,581
  • بازدید کلی : 3,812,746
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30