loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 688 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (14)


یک پیشنهاد: تشکیل اتحادیه نویسندگان منچستر یونایتد!



Manchester United Writer's
Association

 سلام به همۀ نویسندگان و دست اندرکاران عزیز یونایتدی که هر کدومتون به نحوی برای محبوب ترین و ریشه دار ترین تیم فوتبال زحمت میکشید. لطفا اگر سایت و بلاگ یونایتدی دارید یا جایی سابقۀ ترجمه و نویسندگی اخبار و مقالات یونایتدی و... دارید، حتما ادامۀ مطلب رو مطالعه کنید دمتون گرم! طولانی هست ولی نظراتتون برام خیلی مهمه حتی اگر وقت همکاری ندارید، حتما نظراتتون رو بگید ممنون

خیلی آب و تاب نمی دم حرفا رو جملات رو خلاصه میگم تا همه بخشهاش رو سریع بخونید و نظرتون رو بگید.

 

یک پیشنهاد: تشکیل اتحادیه نویسندگان منچستر یونایتد!

هدف تشکیل این اتحادیه:

اینکه کار بین نویسندگان و مترجمین اخبار منچستر یونایتد کمی هماهنگ تر بشه. با هماهنگی بیشتر فشار کار هر گروه نویسندگی کاسته بشه و دلیل بسیار مهمتر اینکه اخباری هم که در اختیار یونایتدی های پارسی زبان قرار میگیره کامل باشه. به نوعی پوشش اصلی تمامی اخبار منچستر یونایتد با همکاری اعضای این اتحادیه مقدور میشه.

چرا لازمه این اتحادیه تشکیل بشه؟

بارها در محیطها و گروههای مختلف، پیشنهاد ادغام کلیۀ سایتهای یونایتدی و کار کردن همۀ افراد کنار هم جمع شدن همۀ یونایتدیها توی یک محیط در کنار هم مطرح شده.
ولی این پیشنهاد به دو دلیل عملی نیست:
یک - جمع کردن نویسنده ها یک جا ممکن نیست به خیلی دلایل مختلف که بارزترینشون بالارفتن حجم ارسالات اون بلاگ طی روز میشه و باعث میشه خواننده ها کمتر تبادل  نظر کنن و فقط به خوانندۀ محض تبدیل بشن. و خوب سلایق مختلف نویسنده ها و ....کلا دلایل زیادی تعدد نویسنده های یک محل خاص رو زیر سؤال میبره.
دو - جمع شدن همۀ یونایتدی ها دور هم هم به همون نسبت که محیط رو شلوغ میکنه، از اینکه همه بتونن همدیگه رو بشناسن و با هم صمیمی بشن جلو گیری میکنه! بهترین مثال مثال شهر و روستا هست روستا ها جمعیت کم و صمیمی دارن ولی شهرهای بزرگ شاید یک نفر به ندرت 1 درصد آدمها رو هم بشناسه! خلاصه این ایده منتفیه.

ولی در کل این پراکندگی اخبار یونایتد هم نمی تونه مفید باشه، یک پراکندگی بی مورد و غیر ضروری که هیچ کدوم از گروههای کوچکتر هم نمی تونن کل اخبار یونایتد رو "برای مدت طولانی" پوشش بدن.

تنها راهی که این وسط به ذهن بنده میرسه اینه که هر گروه نویسندگی توی سایت خودش به فعالیت و مقاله نوشتن و .... مشغول باشه، ولی کلا در یک سطح بالاتر همه مترجمین یه هماهنگی کوچیک با هم داشته باشیم. یه تقسیم کار بین هم دیگه (فعلا فقط توی اخبار یونایتد، اصلا کاری به مقالات اختصاصی و .... ندارم) داشته باشیم. تا از دو مزیت این کار سود ببریم:

یک - یک خبر و مصاحبه از یک منبع خاص رو ده جا ترجمه نکنیم و ده نفر براش زحمت بی خود نکشن.

دو - با یه سیستم هماهنگ تر، مطمئن باشیم که کل اخبار یونایتد طی یک بازۀ زمانی خاص ترجمه شده و یونایتدیهای خواننده خیالشون راحت باشه که با سر زدن به این 4 یا 5 یا 6 بلاگ و سایت ورزشی و یونایتدی، کل اخبار باشگاه رو خونده.

فلسفۀ کار:

http://www.arqhys.com/construccion/fotos/construccion/BULLDOZER.jpgفلسفۀ کار حرکت دادن یه ماشین بزرگ با یک سری چرخ دندۀ کوچیک و بزرگ مجزا از همه! هر چی تعداد چرخدندها بیشتر و باهم هماهنگتر باشن، قدرت ماشین بیشتر میشه! یه گیرباکس مشتی برای یه موتور سنگین که کارهای زیادی ازش بر میاد! ترجمۀ شبانه روزی کل اخبار یکی از قابلیتهای این ماشین میشه!



شیوۀ کار و همکاری پیشنهادی:

فعلا پیشنهاد من اینه که فقط توی اخبار یونایتد این هماهنگی ایجاد بشه.  طبق تجربۀ یک ساله ای هم که من داشتم، ترجمۀ نسبی کل اخبار یونایتد در هر روز 3 تا 4 ساعت وقت میگیره مجموعا. میشه هفته ای تقریبا 30 ساعت. حالا هر کدوم از افراد این مجموعه، باید به یک نحوی مقداری از این 30 ساعت رو ترجمه اخبارش رو تقبل کنن که نوعش خیلی مهم نیست با توافقات همگی میشه به یک جمع بندی رسید.

مثلا یکی می تونه کلا 4 ساعت جمعه ها رو تقبل کنه، یکی می تونه روزی نیم ساعت تقبل کنه، یکی هفته ای نیم ساعت! مهم نیست اصلا چون کار کار بی نهایت هست همون هفته ای نیم ساعت هم کلی از فشار کار کم میکنه!

یا نه می تونیم کلا سیستم تقسیمش رو منبعی بکنیم، مثلا یکی مصاحبه های فرگوسن تو سایت باشگاه رو مسؤولیت ترجمه ش رو بر عهده بگیره. یکی اخبار اسکای اسپورتس، یکی اخبار میرر یا....

اینا رو دیگه حین همکاری تقسیم میکنیم.

نکات و قوانین:

این نکات پیش نویسه بعدا تکمیل میشه با توافق همگی اینا فعلا پیشنهاده.

یک - کسی که حاضر میشه گروهی یک کار رو انجام بده، لزومی نداره توی سایت یا بلاگ خودش اخبار بیشتری نذاره. مثلا میتونه اخبار اسکای رو گروهی تقبل کنه، ولی مثلا دید یه روز بیکاره، کلا اخبار دیگه رو هم برا بلاگ خودش ترجمه کنه. جنبۀ شخصی بلاگ و سایت افراد اصلا هدف این برنامه نیست ما فقط می خوایم یه کار گروهی رو به صورت گروهی انجام بدیم.

دو - در مورد شیوۀ استفاده از اخبار بقیه هم توی این پروژۀ گروهی باید توافق کنیم. من خودم شخصا با لینک دادن به سایت بقیه و نیز با کپی شدن اخبار از این بلاگ به بلاگ دیگه مشکلی ندارم. فقط برام مهم اینه که یونایتدی ها همه اخبار تیم رو مطلع بشن طریقه ش اصلا مهم نیست برام.

سه - ...

دعوت به همکاری:

این اتحادیۀ مفروض، نه رییس داره و نه مسؤول و هیچی نداره نیشخندفقط می خوایم چند نفر با هماهنگی هم کار کنیم کار خودمون سبک بشه کارمون تکمیل تر هم بشه! هر کی هر وقت خواست می تونه مسؤولیتش رو واگذار کنه، می تونه مسؤولیت بیشتر بگیره و....

ولی کلا پیشنهاد من اینه سه شرط کلی برای کسایی که می خوان گروهی کار کنیم قایل باشیم:

یک ترجمه اخبار کار خود افراد باشه. یعنی از تولید به مصرفی باشه که خوب همین کمک زیادی به سرعت کار میکنه.

دو منابع و اخبار موثق توی ترجمه ها به کار بره (لزومی نداره خبر درست باشه، ولی منبع گذاری یا  Citation و .... کامل اجرا بشه)

سه اینکه نویسنده ها وقت کافی برای مسؤولیتی که بر عهده میگیرن و زحمتی که تقبل میکنن داشته باشن. شده هفته ای نیم ساعت تقبل می کنه هر کس، ولی اون هفته ای نیم ساعت رو کامل و مداوم انجام بدیم.

حرف بیشتر:

باشه ببینم چقدر از این طرح استقبال میشه بعدا با هم حرف می زنیم نیشخند

حرف آخر:

کار اولش سخته! این گیرباکس برای راه افتادن هم اولش خیلی آببندی لازم داره! تا چرخ دنده ها کنار هم راه بیفتیم و موتور صیغل بخوره سختی داره! ولی وقتی هماهنگی ایجاد شد، مطمئن باشید ارزشش رو نشون میده! یک مرجع کامل اخبار یونایتدی! کم چیزی نیست! فکر میکنم چیز ردیفی بشه

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/07 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

حالا باهاشون درباره ش یه صحبت کوتاهی بکن.همین که فروم داره خوراک توئه دیگه.شکلک
هم یه سایت باکلاس برای کسایی که اینجوری دوست دارن.هم یه فرومه که ما همه ش با هم حرف بزنیم.شکلک
فکر کنم قوانینشون رو خوندی.من هم باهات موافقم که مدیریت بزرگی میطلبه.
پاسخ : قوانین رو نه نخوندم والا... اگه بحث فرومه که فروم رو اینجا هم میشه راه انداخت! کلا سایت نمی خوام بشه گیر نده آقا شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/07 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

منم با فرهنگما ولي نه در امكانات شما درحد سوم ابتدائيشکلکشکلک
پاسخ : شما که صد البته شکلک
در حد شما کدومه بابا حد ما که کف حد شما هم نیست شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/06 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

شهاب گرفتم چی میگی.
ولی اگه میشد یه چیزی مثل سایت هایبوری(طرفدارهای آرسنال توی ایران) میزدیم خیلی باحال میشد.تقریبا همینجوریه که میگی.قسمت های جداگانه ای دارن و هر کسی یه کاری رو برعهده میگیره.
ولی اگه تا حالا رفته باشی توی سایتشون میدونی که همه ی قسمت هاش کامل نیستن و بعضی جاها اصلا به روز نیست.یه مشکلی هم که هست خیلی خرج داره ولی با تبلیغات و تقسیم وظایف شاید خرجش از همین وبلاگ ها هم کمتر بشه.
اگه وقت کردی یه سر بزن.
پاسخ : دیدم بابک دمت گرم البته این هایبوری آدرس فرومشونه فکر کنم ادرس اصلیشون Arsenal.ir هست که اون وضعش خوب بود رو پا بود... سایت کار بزرگیه مدیریت بزرگی هم میطلبه...

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/01/06 و 21:53 دقیقه ارسال شده است

دقیقا همینطوره میخوایم اخبار آکادمی و کلا اخبار بازیکنای جوون یعنی زیر 23 سال رو پوشش بدیم.شما گفتی:" خیلی خوب و هلو می شه اخبار آکادمی رو از وب شما برداشت!" مگه نگفتید نمیخواین همه ی اخبار رو تو یک وب جمع کنید.
و تا وقتی که بخوایم این کار رو ادامه بدیم قطعا همه ی اخبارش رو هم پوشش میدیم و هر وقت نخواستیم اعلام میکنیم مثل قبلی(پاول و کلورلی)
ولی نظر من اینه که یه بنر درست کنید و لینک همه ی وب هایی که دارن ی قسمت خاص رو پوشش میدن توش قرار بدید و توی هر وبی
که داره هم کاری میکنه اون بنر رو قرار بدین اینطوری جالب تره وگرنه ما از قبل هم میخواستیم اخبار اکادمی و جوانان رو پوشش بدیم
کلا ایده ی جالبیه و من همش به خودم میگفتم چرا انقدر پراکنده کار میکنید
پاسخ : به داش سعید پس همکار داش فرزادی! بلاگ تام و کلورلی که یادمه برا داش فرزاد بود...
اتفاقا تو فکر اون هم بودم برای بلاگ خودم... همه چی بستگی به نوع همکاریمون با هم دیگه داره... متناسب با نوع همکاری بقیه صاحبای بلاگها... حالا سر اونکه چطور از اخبار همدیگه استفاده میکنیم توافق میشه. من فعلا اون افرادی که می خواستم سه نفرشون نتونستن همراهی کنن...

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/01/06 و 20:35 دقیقه ارسال شده است

منم یه پنج سالی کلاس زبان رفتم و میتونم کمک کنم البته من کنکور دارم همونطور که میدونی ولی معمولا شبا از 9 تا 11 میام پشت کامپیوتر و میتونم به جای این که پس 2013 بازی کنم یا سریال ببینم یه وقتی رو به ترجمه کردن اختصاص بدم اگه به نظرت من میتونم کمک کنم من هستم در ضمن بگم ترجمه کردن برام مشکلی نیست . حالا هرچی خودت میگی
پاسخ : محمدرضا جان اتفاقا بلاگ شدیدا به نویسندۀ مترجم نیاز داریم من و داش قاسم علی و بقیه قطعا تنهایی از پس این یه بلاگ بر نمیایم. اون که بلاگها هماهنگ باشن، اینکه ما نویسنده می خوایم رو نفی نمی کنه... قطعا تابستون ما یارگیری خواهیم داشت. داش روزبه قراره مثلا بعد کنکور برای گزارش هماهنگ کنیم باهاش... من توصیه م اینه شما هم این دو ماه تمرکز رو کامل بذار روی کنکور، من خودم تابستون یه اعلان خواهم زد برای جذب همکار... فعلا همون برای ساعات تفریحت کارهایی که تمرکز فکری نمی خواد مثل PES استفاده کنی خیلی به نفع استراحت فکریت میشه تا اینکه بخوای ترجمه خبر انجام بدی! دمت هم گرم داش محمد رضا! تیر منتظرتم شکلک

این نظر توسط morteza در تاریخ 1392/01/06 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

سلام اى آدم زرنگشکلک چندتا دليل دارم براى اين كه اين كار مشكلاتى داره:

سايتاى محبوب توى گوگل چون مطلب كپى قراره بزارن پيج رنكشون مياد پايين بعضياشونم كلاس بالاان قبول نميكننشکلک بعضى كاربرا هم هستن كه فقط به سايتا سر ميزنن و بلاگو ميبينن فرار ميكنن بعضى ها هم برعكسشکلک بعضياهم مثل من برنامه مشخصى ندارن و تا 5 صبح بيدارنشکلک ازونورم تا 3 بعد از ظهر خوابشکلک ولى كلا متوجه نشدم ولى من خبرارو اينجورى http://reddevils.ir/post/1340 از اسكاى اسپورت ميزارم چون ديگه هر رسانه و ننه قمرى يه چيز ميگه نميرسم همرو بزارم بعدشم بيش تر خبر گذارى ها هم فيل ت رن.

اين فكر به ذهن خودمم رسيده بود ولى جرئت نكردم به كسى بگم چون با خودم گفتم اگه اينجوريه بره چى هركس واسه خودش يه سايت زده من يه فكرى ام دارم اينكه يه بلاگ يا سايت بسازيم بعد براش يه بنر درست كنيم بعد روى بنر بزنيم مثلا گلچين اخبار خبرگزارى هاى پارس يونايتدى بعد تو اون بلاگ يا سايت هركس خبرى كه تو سايتش ميزاره بياد اونجا لينكه خبرشو بده يا يه كسى بگرده تو سايتا و لينكارو بزاره اگه اين عملى بشه واقعا WE ARE UNITED عملى ميشهشکلکشکلک
پاسخ : و علیکم السلام!
کاملا قبول دارم مشکلاتش زیاده! خود من قبل عملی کردن این پست با سه تا از دونه درشتا حرف زدم، جمال و محمد مقدسی و یکی از کله گنده های طرفداری شکلک
هر کدوم به یه نحوی خیلی جواب مثبت نگرفتم! این پست تیری در تاریکیه درواقع! اولین مشکلش همین اثبات فیزیبیلیتی این پروژه برای مخاطباست شکلک
----------------------
ولی جواب:
1- لازم نیست کپی کنن، میتونن لینک بدن، یا اصلا نخواستن مهم نیست، من فقط وسواس کامل بودن اخبار رو دارم برای مخاطب های یونایتدی! طرف مثلا بگه آقا اخبار اسپورتویتنس با من! دیگه من با بقیه ش کار ندارم که توی وبهاشون چی می ذارن چی نمی ذارن! من فقط برای اخبار اسپورتویتنس از سایتشون کپی میکنم یا لینک میدم به سایتشون!
2- این کاربرا که تو گفتی رو قبول دارم البته نه بین سایت و بلاگ! سایت و بلاگ خیلی برای خواننده فرقی نداره ولی فیسدوغ آره خیلیها تو فیسدوغ من دیدم بلاگ رو اصلا قبول ندارن!! اونا دیگه میل خودشونه مشکل من نیست! من می خوام یه مجموعه اخبار کامل تشکیل بشه هر کی نخواست بخونه زوری که نیست!
3- احسنت! همین اخبار اسکای که گذاشتی عالیه... همین خبر یاپ استام که مثلا میگی... من اینو سه جا خوندم... چرا باید یک خبر رو سه نفر ترجمه کنن؟ اگر همه اخبار اسکای رو ترجمه میکنی که خودش عالیه! حالا تا راه افتادن این طرح خیلی مونده ولی مثلا اگه بتونی اسکای رو تقبل کنی خودش عالیه! نگران ف*ل*تر ها هم نباش اونا رو هم میشه یه کاریش کرد...
4- خوب اونکه هر کس برا خودش یه سایت زده ربطی به اصل این ایده نداره. یعنی تو الآن برا خودت یه سایت زدی، با اصل این ایده مخالفی؟! اگر کسی توش مخالفتی داره هیچ اجباری نیست شکلک
5-اون که میگی یه سایت بزنیم، باز حرف اول بچه هاست که همه برن یه سایت جمع بشن، نمی شه اون عملی نیست که همه یه سایت جمع بشن. کار بیخودیه یه سایت جدید زدن، اصلا نمی خوام آرامش فعلی بلاگها به هم بخوره.... من هدفم اونقدر بزرگ نیست! فقط می خوام اخبار کامل ترجمه بشه از این بیشتر هم نمی خوام پا پیش بذارم چون با همینش هم مطمئنم کم میشه همراه پیدا کرد.
البته اینکه یکی بگرده اینکار رو بکنه خودش خوبه... میشه به این هم فکر کرد... اون مرحله بعدی میشه. فعلا اینکه مترجما حاضر باشن با هم همکاری کنن خودش قدم بزرگ اولیه محسوب میشه که هنوز توی اون موندیم.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/01/06 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

http://youngdevils.rozblog.com/

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/01/06 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

این وب ماست اگه کمکی میکنه در خدمتیم(NEW)
پاسخ : خیلی عالیه داش سعید فقط الآن سه تا پست بیشتر نذاشتین... من درست نمی تونم قضاوت کنم وب شما چه اخباری می خواد بذاره... فعلا حدسی که می تونم بزنم اینه که خوب اخبار آکادمی هست و خیلی خوب و هلو می شه اخبار آکادمی رو از وب شما برداشت! این عالیه! البته به شرطی که تضمینی تمام اخبار مربوط به آکادمی رو بذارید. یا هر بخشیش رو که میتونید تقبل کنید...
بهت خبر میدم همین مسئله رو داش سعید شما چندتا پست بذارید من قلق سایتتون بیاد دستم حتما باهات هماهنگ میکنم شکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/06 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

من بد ترجمه نمیکنم.یه معلم سابق زبان هم تو خونمون داریم.ولی بدبختی اینه که کنکور دارم.
ولی میخوام درباره ش حرف بزنم:
هماهنگی با هم سخته.هر کسی هم وبلاگ میزنه دوست داره همه بگن وبلاگش از همه بهتره.هر چند شاید روزانه 2 نفر هم بهش سر نزنن.ولی شاید اون هایی که بازدید کننده زیاد دارن و مرد هستن قبول کنن.
بعضی ها هم نمیتونن با برنامه خودشون رو هماهنگ کنن.بالاخره زندگی مشغله داره دیگه.اون موقع طرف اگه آدم خوبی باشه ناراحت میشه که نتونسته کارش رو انجام بده.
بحث مهمش هم صمیمیته.هیچوقت یادم نمیره قبل از درست کردن سایت چه کارهایی قرار بود بکنیم.ولی خیلی از بچه هایی که براش زحمت کشیده بودن رفتن.
کلا من همین وبلاگ و وبلاگ آقا میلاد رو به همه جا ترجیح میدم.
--------------------
به نظرم میشه کارها رو تقسیم کرد.بعدا از مطلب هم دیگه توی سایتتون استفاده کنید.ولی هر کسی که کار رو انجام میده نه کسی که فقط کار بقیه رو نگاه میکنه.
پاسخ : بابا دمتون گرم خونه تون خیلی امکانات دارید خدایی شکلک
همونه با فرهنگی والدینت فرهنگی بودن مثل خودمی شکلک
منم با فرهنگم شکلک
-----------------
تو که برو بیرون کنکور داری بچسب به درست وگرنه با دسته جارو از سایت پرتت میکنم بیرون شکلک
-------
در جواب نظراتت اول اینکه خیلی ممنون خیلی خیلی ممنون. اما جواب من:
1- هماهنگی درسته که سخته. ولی من اصلا نمی خوام ما "مکمل" هم باشیم! یه جورایی فقط می خوام "متمم" هم باشیم. (مجموعه ای حرف نمی زنم!) یعنی فقط می خوام جمع بلاگ من مثلا با بلاگ عدنان و بلاگ آقا میلاد و سایت امیر و ... دقیقا مساوی باشه با کل اخبار یونایتد حالا می تونیم اشتراک هم داشته باشیم!
مجموعه ای بخوام بگم میشه اجتماعمون بشه مجموعۀ مرجع، ولی اشتراکمون لزوما تهی نباشه شکلک
یعنی برعکس مجموعه ای لازم نیست متمم هم باشیم شکلک
-----------
فقط می خوام هر کی از این ده هزار تا صلوات اخبار یونایتدی، صدتاش رو تقبل کنه. خودش هر چی هم امن یجیب و الغوث الغوث خواست بخونه شکلک
اونش دیگه مهم نیست مهم اینه که این ده هزار تا صلوات هم حتما خونده بشه...
---------------
2- باز هم میگم هر کی می خواد بلاگش بهتر باشه، هزار تا راه هست برای اینکار... هدف این برنامه فقط اینه که اخبار یونایتدی کامل باشه. هر کی لطف کرد و جلو اومد، همون صد تا صلوات دسته جمعی رو بفرسته کار گروهی راه بیفته، بعدش دیگه کلا بره تو بلاگش تکیه بزنه شکلک که بهترین بلاگ بشه شکلک اونش دیگه اختیار هرکی باخودشه! کلا همه اخبار رو خودش ترجمه کنه! ولی بخش گروهیش رو ما کار داریم.

3- برای هماهنگی و مشغله هم گفتم حتی هفته ای نیم ساعت یا یک ساعت هم عالیه! مثلا من خودم هنوز به امیر نگفتم چون می دونم گاهی پیش میاد که حتی همون هفته ای نیم ساعت هم نمی تونه سر بزنه به نت شکلک به میلاد هم هنوز نگفتم چون نمی دونم فکر کنم ترجمه خیلی وقته توی برنامه خودش نبوده. به محمد مقدسی گفتم و مسؤولای یونایتدی طرفداری و به جمال از بلاگ عدنان و چند جای دیگه... محمد که گفت تا تابستون نمی رسه ترجمه کنه. طرفداری هم اینجور که من جواب گرفتم به همین شیوۀ خودشون راضی هستن و به جایی که کل اخبار یونایتد رو (اعم از ریز و درشت و زرد و غیر زرد!) پوشش بده اعتقاد ندارن. جمال هم هنوز جواب نداده. هماهنگی خیلی لازم نیست توی اینکار چون بلاگها مختلفه. برای هماهنگیش هم راه زیاده حالا کسی چراغ سبز بده من هزار تا راه برای هماهنگی بلدم...
4- اون بحث صمیمیت هم نفهمیدم درست منظورت رو ولی خوب اونم برمیگرده به اختلاف سلیقه! یه سری دوست دارن جلوی بایرنی ها و میلانی ها و ... یه سایت با کلاس و به روز یونایتدی داشته باشن و یه جای محکم میخوان که دهن پر کن باشه جلو بقیه هوادارا، خوب مدیریتش و خرج و .... ش هم به نسبت خیلی کار بیشتری می طلبه...یه سری هم مثل من واقعا بلاگ رو ترجیح میدم اصلا علاقه ای هم به سایت و زحمتای اضافه ش ندارم تا عمر دارم هم دیگه این اشتباه رو که برم سایت بنویسم رو تکرار نمی کنم شکلک
همین بلاگ نویسی از سرمون زیاده! اتفاقا اینم تو دلایل آوردم که یکی شدن سایتها و بلاگها یکی نیست دلیلش هم همون اختلاف سلیقه ست...
5- در مورد خط آخرت، منم دقیقا همین نظر و پیشنهاد رو دارم.... ترجمۀ اخبار رو تقسیم کنیم، بعد هر کی خواست استفاده کنه... یه جورایی مثل اوپک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/01/06 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

شکلک...شکلک...شکلک...شکلک
ببخشید که کاری ازم برنمیاد شهاب جان.
از زحمات بی دریغت سپاسگزاریم..........
پاسخ : یعنی چی کاری ازت بر نمی اد داش حمید! نویسنده و .... کشکه شکلک
اصلش یونایتدی ها هستن که یه محیط رو روشن نگه می دارن! من فقط دارم یکم جیلیز ویلیز میکنم فقط برا اینه که دوست دارم اخبار یونایتد کامل بشه وگرنه اینا بهونه ست اصل دور همیشه شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 3,968
  • بازدید ماه : 3,968
  • بازدید سال : 317,416
  • بازدید کلی : 3,942,581
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30