loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 448 یکشنبه 25 آبان 1393 نظرات (5)

مایکل کریک به هواداران یونایتد هشدار می دهد که آنها باید به شیوۀ صبورانۀ فوتبال فان خال عادت کنند.

 

  • این هافبک به هواداران می گوید که باید با فوتبال صبورانه تری خو عادت کنند.
  • هواداران اولدترافورد در دوران الکس فرگوسن در وفور هیجان بازی هجومی به سر می بردند.
  • لویی ون هال یک شروع معمولی را در یونایتد تجربه کرده است.
  • کریک در زمان حضور در تیم ملی دچار مصدومیت کشالۀ ران شده است.
  • این بازیکن 33 ساله به لیست غایبین بلندبالای یونایتد اضافه می شود.

 

دیلی میل - هافبک منچستر یونایتد مایکل کریک به هواداران باشگاه هشدار می دهد که آنها باید به شیوۀ صبورانه تر فوتبال فان خال نسبت به فوتبالی که در سالهای پرافتخار فرگوسن تجربه کرده اند عادت کنند. کریک 33 ساله به تغییر شفاف تاکتیکی در فوتبال تیم تحت نظر فان خال اعتراف می کند، تیمی که بعد یک شروع مهیج اما پر آشوب در این فصل و شکست های 4-0 و 5-3 برابر ام کی دانز و لستر سیتی، در سه بازی گذشتۀ خود برابر منچستر سیتی، چلسی و کریستال پالاس تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

 

http://dev.thepeoplesperson.com/wp-content/uploads/2014/07/van-gaal-ferguson-twitter-welt.jpg

 

تحت هدایت فرگوسن اولدترافورد به لقب "تئاتر رؤیاها" مفتخر شد و هواداران عادت داشتند شعارشان "حمله - حمله - حمله" را بخوانند و بشنوند. ولی هافبک انگلیسی می گوید که تا زمانی که ون هال در باشگاه است، اوضاع متفاوت خواهد بود، و اشاره می کند که علی رغم خریدهای هجومی در تابستان همچون آنخل دی ماریا و فالکائو، این مرد هلندی کارها را به شیوۀ خودش پیش خواهد برد. کریک می گوید:

 

"فلسفه متفاوت است مثل این مورد که وی خواسته ش این است که ما تملک توپ را برای برهه هایی طولانی از بازی حفظ کنیم و در بازی خود ضرب و آهنگ بگیریم."

 

"در حالی که تا پیش از این، به ویژه در بازیهای خانگلی همیشه دستور این بود که در سریعترین زمان ممکن با سرعت و برندگی حمله رو ترتیب بدهیم. حتی شده به قیمت اینکه گهگاهی هم توپ را از دست می دادیم باید پیوسته حمله کردن را جزو برنامه های خود حفظ می کردیم."

 

"در واقع شیوۀ تاکتیکی در بازی تغییر کرده است، نمی توان گفت کدام غلط و کدام درست است، در واقع به نظر من فقط دو باور متفاوت (از دو سرمربی) را شاهد هستیم."

 

"بازیکنان مشکلی از این نظر نداریم، ما به آن عادت می کنیم، هر روز این شیوه را می بینیم و آن را فرا می گیریم. برای هواداران هم اوضاع همین بوده،اگر منصف باشیم و بخواهیم از این عمل آنها تقدیر کنیم، آنها هم (در حمایت) عالی بوده اند."

 

"گاهی که شما توپ را در تملک تیم حفظ می کنید، ممکن است هواداران فکر کنند که خواسته شان این است ما توپ را مستقیم به فاز حمله ببریم. ولی این حفظ توپ معنا و هدفی دارد، صرفا به خاطر این نیست که توپ را حفظ کرده باشیم (یا وقت کشی مثلا). لذا این حفظ توپ چیزی است که همه باید به آن عادت کنیم."

 

"سرمربی موضعش در مورد خاسته هایش و استانداردهایی که به آنها می رسد کاملا محکم است. این وظیفۀ ماست که به آن خواسته ها برسیم و اگر در این راه موفق نباشیم او به ما خواهد گفت که شیوۀ درست چه است. رویۀ صحیح همین است."

 

"به نظر من راز موفقیت او در سرمربیگری برای این همه سال در این سطح از فوتبال همین است که می داند چه زمانی این هالۀ استحکام و قاطعیت را اطراف خود داشته باشد، و کی با بازیکنان خودمانی شود. آدمیزاد به این مرز و محدوده حول خود نیاز دارد چرا که این هاله است که باعث می شود قابل احترام شوید و مردم اطرافتان به خواسته هایتان پاسخ بدهند."

 

De Gea has his finger checked by a physio. (©GettyImages)

 

فان خال از رونی در خط هافبک استفاده کرده است تا به تیم شکل و شمایل مستحکمتری بدهد و نقش کریک نیز در جلوی 4 نفر خط دفاع نقشی کلیدی است، اگرچه او احتمالا بازی شنبۀ آینده در خانۀ آرسنال را به دلیل مصدومیت کشیدگی کشالۀ ران در تیم ملی و پیوستن به لیست بلند بالای مصدومین منچستر یونایتد از دست خواهد داد، لیستی که شامل بازیکنانی چون فیل جونز، کریس اسمالینگ، جانی اونز، مارکوس روخو و داوید دخیا نیز می شود.

 

این ضربه ای دیگر به کریکی است که به تازگی از مصدومیت لیگامان قوزک خود که در تمرینات پیش فصل در اولین هفتۀ فان خال در باشگاه حاصل شده بود، برگشته است. او اعتراف می کند که:

 

"تا پیش از این حداکثر زمانی که از تیم اصلی غایب بوده ام نهیاتا 5 یا 6 هفته بوده است. این مصدومیت طولانی وحشت آور است، به ویژه در سن بالا، شما نمی خواهید خیلی بازیها را از دست بدهید، نمی دانید چقدر دیگر زمان دارید. نه اینکه از الآن به پایان دوران ورزشی خود نگاه کنم، ولی آدمیزاد هیچ وقت مطمئن نیست."

 

"ولی به گذشته نگاه می کنم و فکر می کنم که در برهۀ خوبی از بازی خود قرار داشتم، سالها اقبالم خوب بودکه مدت زیادی مصدومیت نداشتم که از بازیها بیرون بمان."

 

"رفتم روی قوزک خودم، مسیرم رو که تغییر دادم، تعادلم رو از دست دادم، پایم پیچید و بعدش قیریچ (خرد شدن!)"

 

"اول دردناک بود ولی بعدش درد خوابید و من با خود فکر کردم که پس نباید خیلی مصدومیت بدی باشد. بعدش که برای اسکن رفتم متوجه شدم."

 

یونایتد اکنون دقیقا در همان رتبۀ هفتمی است که سال گذشته تحت نظر دیوید مویز فصل را به پایان بردند و کریک خواهان این است که تیم سریعا در جدول خود را بالا بکشد. او می گوید:

 

"ما دچار فراز و فرودهایی شدیم ولی امیدواریم که آن دوران سر آمده باشد، و تمام شده باشد. ما خواهان پستی و بلندیهای زیاد نیستیم، قطعا ما خواهان هیچ فرود و پستی نیستیم."

 

"ما می خواهیم تلاش کنیم و به پیشرفت ادامه دهیم، حس ما این است که در این مسیر هستیم ولی همانطور که قبلا گفتم این نتایج است که شاهد این ادعا خواهد بود لذا اکنون واقعا زمان آن رسیده که سلسله ای از نتایج خوب را پشت هم کسب کنیم، تا برای برخاستن و اوج گرفتن در آن لیگ شتاب لازم را بگیریم."

 

مایکل کریک در جریان نمایش پویانمایی "عطش پیروزی" ساخته شده توسط Nissin این سخنان را ایراد کرده است.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/08/26 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

به نظر من بیشترین مشکل مویز این بود که با بازیکن هااز همون اول نتونست ارتباط درستی برقرار کنه، بازیکن ها هم دوستش نداشتن و هم قبولش نداشتن، حتی میشه گفت مویز با طرفدارها هم این ارتباط رو برقرار نکرد و نتونست خودش رو دیکته کنه در حالی که جالبه بیشتر هوادارها حتی با نتایج به مراتب ضعیفتر به فن خال اعتقاد دارن!! ... ارتباط مربی و بازیکن خیلی بیشتر از اون چیزی که به نظر میاد روی نتایج تیم تاثیر داره، الی ماشاا... میشه مثال زد راجع بهش ، از موفقیت های فرگی با تیم بگیرید تا مورینیویی که فقط تو رئال موفق نبود و همه میدونن با کاسیاس و چند تا بازیکن دیگه مشکل داشت،از تیم های گواردیولا تا حتی تیم ملی خودمون با مایلی کهن!!!!
ستاره ی تیم پارسال بدون شک عدنان بود.عدنانی که میشه گفت مویز بهش میدون داد ولی همون نابغه ی پارسال، امسال شده یه نوجوون خودخواه که بازی تیم رو خراب میکنه ،چون به نظرم اون ارتباط رو با فن خال نتونسته برقرار کنه.
چند تا ازگل هایی که پارسال دخیا خورد رو خدایی من هم میتونستم بگیرم (شکلک) ولی الان شده ستاره ی تیم. فردیناند پارسال رو با فصل قبلش مقایسه کنید یا مثلا کریک پارسال افتضاح بود در حالی که فصل آخر فرگی بهترین بازیکن تیم بود...
سیمئونه یا کلوپ الان گفته میشه که نوابغ دنیای مربی گری ان در حالی که به نظر من خیلی زوده باسه قضاوت، موفقیت این 2 تا مربی یه جورایی به خاطر ارتباط فوق العاده قویشون با شاگرداشونه و هیچ تضمینی نیست جای دیگه هم موفق بشن، کما این که دورتموند امسال یکی از کاندیداهای سقوطه!
________________________
مویز خدای تاکتیک نبود، مثل اکثر اسکاتلندی های دیگه (!)، ولی اون آدم نفهمی که همه فکر میکنن هم قطعا نبود.زیر سایه بنر آقای برگزیده موند و نتونست خودش رو اثبات کنه... مویز مربی خوبی بود وهست فقط به نظرم در زمان اشتباه و در جای اشتباهی به کار گرفته شد.
_______________________
پ.ن 1: شهاب جون با 95% حرفات موافقم خیلی دقیق و حساب شده بود، فقط با اون قسمت مخالفم که گفتی با خرید بینز مویز موفق میشد،دلیلم هم همون ارتباط برقرار کردنس، شاید نتایج مقطعی بهتر میشد ولی مشکل بازیکن ها با مویز ریشه ای تر از این نتیجه گرفتن صرف بود.
پ.ن 2:فکر کنم تنها هوادار یونایتد باشم که سبک توتال فوتبال رو به شدت میپسندم !!! شکلک
پاسخ : اتفاقا اون کامنتم لینک همون مقاله از MEN رو که دادم همین نکته رو از بعد روانشناسی گفته که فن خال بهتر می تونه بقیه رو نسبت به صلاحیتش متقاعد کنه برعکس مویز. دقیقا این حرفت درسته من بارها گفتم مویز عبدالصمد مرفاوی جزیره بود حتی اگر چیزی هم بارش نبود چون بلد نبود مصاحبه کنه نابود شد شکلک
خوب در مورد بینز من یک مرض بازیکن جناحی دارم کلا شکلک
حتی به نظرم دلیل ناکامی فن خال در این سیستم 3-5-2 هم صرفا مصدومیت لینگارد تو 25 دقیقه اول بازی با سوانزی بود شکلک
اگه لینگارد مصدوم نمی شد فن خال فصل رو رؤیایی شروع می کرد و اوضاع خیلی فرق می کرد.
در مورد بینز هم همینه نظرم چه کار کنم اینم یه مرضه دیگه شکلک
------------------
نه فقط تو نیستی خیالت تخت تو فیسدوغ منچستری هایی هستن که دهن من رو سرویس نمودن با توتال فوتبال شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/08/25 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

منم با این سبک هندبالی به شدت مخالفم ولی شما یه چیزی رو در نظر نمیگیرید ....
نمیدونم میتونم منظورم رو خوب برسونم یا نه ولی نتایج مویس رو نگاه کنید به مرور زمان به جای پیشرفت ، پسرفت داشت !! ما با مویس حتی چند روز صدر جدول هم بودیم ولی اون سقوط آزادی که اواسط و اواخر فصل داشت کلا همه چیز رو به گند کشید ....
دلیلش هم میدونید چی بود ؟ یکنواختی بازی تیم بود ... اینکه همش سانتر سانتر سانتر بود !!
ولی فنخال اگه یه بازی ببینه تیمش داره از یه جا ضربه میخوره سریع روش رو عوض میکنه ... مثالش هم اینه اول با 352 شروع کرد ، دید اصلا نمیشه 442 لوزی کرد دید بازم دفاع جواب نمیده 4141 کرد سیستم رو ... این زمانی رو هم که برده من بهش حق میدم چون اولین ماه های حضورش تو انگلیسه ولی مویس .... 11 سال تو انگلیس بوده !!!!!
باز هم میگم منم از این روش هندبالی تیمش خوشم نمیاد ولی خوب به نظرم تنها کسی که تقریبا به همون روش فرگی بازی میکنه الان مورینیو هستش ... دفاع مستحکم ، در آن واحد یه ضد حمله میزنن گلش میکنن .... حالا با یکمی ارفاق کلوپ هم اینجوری بازی میکنه ....
ولی وقتی نمیشه این 2 تا رو آورد به نظرم الان بهترین گزینه واسه ی ایجاد تغییر و تحول همین فنخاله !!!!
راستی خودش هم قول داده که تو این 3 سال سعی میکنه یه چمپیونز بیاره ....
اگه بتونه بیاره حالا هندبالی ، بسکتبالی ، واترپلوییش واسه من فرقی نداره .... شکلک
پاسخ : اینکه فن خال درس تاکتیک بلده کاملا درست و این کارش که تاکتیکها رو تغییر داد و جلو چلسی و سیتی نتایج خیلی بدی کسب نشد قابل تقدیر بود. اما خوب از نظر هلندی بودن، یک مقاله بود در مورد گاس هیدینک خوندم و تاکتیکهایی که تو چلسی، استرالیا، کرۀ جنوبی، روسیه و ... به کار گرفت! محشر بودن! تو روسیه برابر سنت همیشگی فوتبال ابرقدرت شوروی ایستاد و تاکتیک جدیدی رو برای خودش دیکته کرد! تو این مورد گاس هیدینک محشره انصافی فن خال به نظرم باید بره یه چند کلاس درس پیش هیدینک بگذرونه شکلک
انصافی ولی من جام گرفتن هندبالی دوست ندارم حالا دلیل مسخره ای هم داره اگه بعدا حوصله شد میگم دلیلش رو شکلک
در رابطه با این بازیها هست که رو میز سه تا سکه می نداختیم هل می دادیم سکه ها رو از وسط هم به سمت دروازۀ حریف گل می زدیم با دست دروازه بانی می کردیم نمی دونم کی یادشه شکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/08/25 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

1.مویس رو خود فرگی آورد و خودشم برکنارش کرد.اینو از مصاحبه های فرگی میشه فهمید که راضی به موندن مویس تو یونایتد نبود.که یکی از حرفاش این بود که مویس بزرگی یونایتد رو درک نکرد و من هم به این حرف خیلی ایمان دارم.
2.حرف سطحی هستش که بگیم با بینز ما خیلی خوب میشدیم یعنی با یه دفاع کناره میتونستیم انقدر پیشرفت کنیم؟ با عقل جور در نمیاد.فلینی؟من همین الانم راضی به بودنش نیستم.وقتی منچستر یونایتد هستی هافبکت باید یکی مثل روی کین یا پل اسکولز باشه.درسته کم پیدا میشه ولی پیدا میشه! با 3 4 تا بازی خوبم نمیشه رو یه بازیکن قضاوت کرد
3.یکی از دلایلی که سران باشگاه فن خال رو انتخاب کردن به عنوان سرمربی به نظرم تحولاتی بود که فن خال تو هر تیمی که میره ایجاد میکنه.ما بعد فرگی به یه تحول اساسی نیاز داشتیم اینو اکثر کارشناسا هم گفتن و فن خال بهترین گزینه بود واسه این تحول.شما میبینید وقتی فن خال به بایرن یا بارسا رفت چه تحولات عظیمی ایجاد کرد که واقعا مثبت بود. و جانشینان فن خال تو این دو تیم افتخارات زیادی کسب کردن
4اینکه فرگی فوتبال هجومی و زیبایی ارائه میداد شکی نیست ولی شما ببینید تو این چند سال اخر که فرگی سرمربی تیم بود همین فوتبال رو ارائه میدادیم؟نه چون فرگی هم میدونست باید با شرایط کنونی خودتو وقف بدی . الان دفاع کردن تو فوتبال بیشتر مورد توجه تیماست تا حمله کردن مخصوصا لیگ جزیره.1999 یا 2008 با الان خیلی فرق کرده.الان نمیشه فقط با حمله کردن پیروز شد
5.به نظرم مویس رو نمیشه با فن خال مقایسه کرد.مویس درسته اورتون رو ساختش ولی 11 سال بدون جام بود دلیلشم فقط یه چیزه:جاه طلبی
مویس برنده نبود مویس جاه طلب نبود مویس وقتی رونیمکت میشست انگار از قبل بازی باخته بود.یادش بخیر دراز کشیدنش رو نیمکت!
مویس به درد همین رئال سوسیداد میخوره که شاید جلوگیری کنه از سقوطش و سالها یه تیم متوسط بمونه...
در آخر:به نظرم تفاوت فرگی سیمئونه یا مورینیو یا کلوپ یا انجلوتی با مربیای دیگه غیر از مسائل تاکتیکی حس پیروزی طلبی این مربیاست که به بازیکنا انتقال میدن
پاسخ : 1- مواففم به ویژه اینکه فرگی یک ماه قبل صریحا اشاره کرد مویز بازی یونایتد رو کند کرده بود.
2- بینز و فلاینی در اورتون زوج خیلی خوبی بودن. فلاینی هم بازی با چلسی هم بازی با وست بروم ناجی فن خال شد. می تونست ناجی مویز هم باشه اگه مکمل خوبی می داشت به نظر من...
3- خوب من سلیقه م با اون تحولات سازگار نیست دلیلش رو هم کامل پایین توضیح دادم.
4- فرگی سالهای آخرش تو اروپا که سلطه گر بود، 2009 و 2011 چون حاضر نشد جلو توتال فوتبال یا چه می دونم تیکی تاکای بارسا اتوبوس مورینیو بچینه قهرمان نشد وگرنه مثل اینتر 2010 و چلسی 2012 قهرمان این دو سال فرگی می بود. فرگی جلوی تاکتیک بدون ریسک گواردیولا به ریسک خودش وفادار موند و حاضر نشد جلو تاکتیک حملۀ هندبالی دفاع هندبالی و اتوبوسی بچینه. فرگی به فوتبال زیبا وفادار موند. 2012 هم که رئال کهکشانی رو که همه میگفتن له می کنه یونایتد رو با چه زیبایی داشتیم نابود می کردیم با نبوغ فرگی... ولی امان از دست چاکر...
5- در این مورد موافقم البته برای همین میگم نه مویز نه فان خال هیچ کدوم مربیهای مورد علاقۀ من نیستن و به عشق گیگز زمستونو سر می کنم شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/08/25 و 9:37 دقیقه ارسال شده است

هفته پیش تو ردزکافه فیسبوک بحث سر فنخال شد و یکی داشت با مویز مقایسه ش می کرد. یه پستی گذاشته بود. این نظر من زیر اون پست بود و از بیلدآپ هندبالی فن خال گله کرده بودم و اینکه شک دارم دوست داشته باشم یونایتد فوتبال هجومی خودش رو با بازی هندبالی بارسا و بایرن جایگزین کنه. این نظر رو اینجا کپی می کنم با حذف اصطلاحات غیر قابل بیان در خارج فیسبوک شکلک

1- بحثی که خود من دارم اصلا تو مقایسۀ فن خال و مویز نیست بر خلاف بحث این پست و اصلا نمی خوام مقایسه کنم کدومشون بهتر تیم رو می ساختن. به نظرم باید به مویز یک سال دیگه زمان داده می شد تا هواداراش ساکت بشن. من عدالت رو تو این می دیدم.
2- در مورد شخص فن خال و خوب بودنش. من از شیوه ای که بارسا بازی می کرد و حالا هم نسبتا شیوۀ بایرن خوشم نمیاد. من فلسفۀ فرگی رو که سنت قدیم یونایتد هست خیلی دوست دارم. دو تا دفاع وسط محکم، مدافع کناریهای کلاسیک بریتیش، بال چپ و راست و مهاجم نوکهای عالی. من دوست ندارم تیمم مثل بارسای 2010 هندبال بازی کنه دوست ندارم تیمم با وجود مدافع و دروازه بان به معنای واقعی افتضاح در حد جرارد پیکه و مارتینز ایندی و والدز نتیجه بگیره. شیوۀ هلندی رینوس میشلز و کرایوف و فن خال و شاید بعدش رایکارد باعث شد بارسا تیمی بشه که علی رغم خط دفاع سیرکش هیچ کس حتی فرگوسن نتونه جلوش ایستادگی کنه مگه با دفاع هندبالی (بخون اتوبوسی) جلو این حملۀ هندبالی.... من این بیت شعر فرگوسن رو می خوام باشه تیمم:
Fergie Keeps the Manchester Traditions
We play all out in attack
and we\'re solid at the back
فن خال داره یک بیلدآپ بدون ریسک یاد بازیکنا میده که من اصلا با اون فوتبال بزرگ نشدم. من با فوتبال سولسشری و شرینگامی سراسر ریسک فرگی بزرگ شدم... علی ای حال من اصلا بیشتر از سه سال فان خال رو که میخ شده روی نیمکت تحمل نمی کنم... دلم به گیگز خوشه که هم زیر نظر فن خال یکم فوتبال آکادمیک یاد میگیره، هم اینکه بعد سه سال افسار تیم رو میدن دستش و دوباره هیجان و اووووف... تا اون موقع سربازیم رو هم رفتم ایشالا زن رو هم گرفتم و تو خونه شب و روز با حرص خوردنهای گیگز کنار خط حال می کنم شکلک فن خال مرد موندن تو تیم من نیست شکلک
3- این نظر در رابطه با خود پست بود به بلاگ ربط نداره شکلک
4- حالا که کامنت اول حامد بحث خرید ماتا شد این رو هم دیشب یادم اومد می خواستم بگم. الآن میگم. این بی انصافیه که بگیم به خاطر فن خال این همه ستاره اومد تیممون. مویز ماتا رو خرید که نیمکت نشین چلسی بود. فن خال دی ماریا رو که نیمکت نشین رئال بود و خودش گفته (همین دیشب) که می خواست بیشتر بازی کنه. شاو و هررا که ماحصل مذاکرات مویز و وودوارد هست خود فان خال در توضیح خریدشون گفت باشگاه می خواست اینها رو بخره من که اومدم رضایتشو دادم چون بازی جفتشون رو دیدم و پسندیدم. این دو نفر مذاکراتشون توسط مویز انجام شده بود. البته در مورد شاو فقط یه شائبه هست که خبر خیلی جدیش بازی پارسال تو سن ماری که گیگز سرمربی بود اعلام شد یعنی باز می شه به اخراج مویز ربطش داد. ولی خود اسپورتویتنس کل تابستون پارسال داشت این خبر رو پوشش می داد که هررا آرزوش پیوستن به یونایتد هست. فالکائو هم که در مورد انتقالاش از تیمهای صعود کرده به لیگ قهرمانان به مقصد تیمهای بدون سهمیه حرف نزنیم سنگینتریمشکلک
روخو رو هم امیدوارم ستاره ندونیم... تنها تفاوت فن خال و مویز من یک بار تو بلاگ اشاره کرده بودم تو این رقم خوردکه فان خال و مویز جفتشون تا روز آخر انتقالات صبر کردن برای خرید مهره ای که به شدت لازمش داشتن با این فرق که فان خال از اومدن شاگرد سابقش بلیند مطمئن بود ولی مویز به شدت از نیومدن شاگرد سابقش بینز رکب خورد و 4 میلیون پوند که رو قیمت فلاینی رفت هیچی، اون داستان کونترائو شب آخر تو اردوی پرتغال پیش اومد و ما موندیم و اتوبان شهید اورا در دست احداث جناح چپ تیم...
این رو من قلبا و عمیقا بهش ایمان دارم مویز اگر بینز رو می خرید، یکی از موفقترین برهه های مربیگری یونایتد با دو خرید بینز و فلاینی رقم می خورد فلاینی این فصل چرا شاخ شده؟ چون جفت حرکات شاخش جلو وست بروم و چلسی از سانترای یکی بود که مثل آدم سانتر کنه دی ماریا رو میگم. تو اورتون چندتا گلاش رو سانترهای بینز بود؟ مویز چوب بی تجربگی و مشنگی وودوارد رو هم خورد با اون سیرکی که باشگاه سر خرید هررا پارسال درآورد.
برا همین میگم مویز باید امسال رو هم می موند تا بعد خریدهایی که می خواست روش قضاوت می شد..
5- در مورد بحث تاکتیک هم که پیش اومده، من خودم نظری نمی دم چون سررشته ندارم. ولی این مقاله حق رو می ده به سیامک و حامد. مخصوصا اونجاش خیلی قشنگ گفته که مویز به وقایع یونایتد عکس العمل (غیر ارادی) نشون می داد، ولی فن خال به این وقایع \"پاسخ\" (همراه با آگاهی) نشون میده... این رو داشتم برای بلاگ ترجمه می کردم تا وسطهای حرفهای فن خال رفتم پاک شد شکلک
دیگه حوصله م نکشید دوباره ترجمه ش کنم سخته... ولی بد نیست بخونید. نظرات یه روانشناس هست تو کتابش با عنوان \"چطور همچون فرگی بیندیشیم.
http://www.manchestereveningnews.co.uk/business/sports-psychologist-damian-hughes-dives-8083081

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/08/25 و 9:22 دقیقه ارسال شده است

اين همه مصدوم ؟؟؟ قرار نيست اين زنجيره تموم بشه انگاري.شهاب جان بابت پست تولد واقعاَ ازت ممنونم.اميرحسين اولين تولدش يه كادوي خيلي خوب گرفت مرسي از همه بچه ها
پاسخ : وظیفه بود آقا سعید شکلک
حالا در خدمت امیرحسین هستیم سالها شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 563
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,452
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,482
  • بازدید ماه : 41,460
  • بازدید سال : 212,654
  • بازدید کلی : 3,837,819
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30