loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 772 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (14)

دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

(بازی سرشار از پنالتیها...) "تجزیه تحلیل سخته برای بازی ای که سرشار بود از ریخت و پاشهای پنالتی و تصمیمات متعدد، که بعضیهاشون درست بود و بعضیهاشون غلط. روز سختی بود برای ما. در بین دو نیمه با یک پنالتی 1-0 عقب افتاده بودیم، ولی خیلی مشکلی با اون پنالتی و گل نداشتم. ولی دادن یک پنالتی دیگه درست 20 ثانیه پس از شروع نیمۀ دوم منجر به ایجاد کوهی شد بر سر راهمون برای باقی بازی."

(آیا لیورپول بهتر کار کرد؟) "بله. اونا بهتر از ما بازی کردن."

(گلایه از تصمیمات و پنالتیها...) "برخی تصمیمات باهاشون یار بود که درست در لحظاتی که پنالتی ها رو کسب کردن براشون حیاتی بود. در زمانهایی این پنالتیها رو بدست آوردن که در موقعیتهای مشابه به هیچ وجه امکان نداشت چنین پنالتیهایی به سودشون اعلام بشه. بهتره که در موردش صحبت نکنم. تصمیم در این مورد رو به افراد دارای صلاحیت واگذار می کنم و امیدوار باشید که اونا خودشون تصمیم درست رو بگیرن."

(آیا بازیکنان برای بازی تلاش کردند؟) "فکر می کنم که سعیشون رو کردن که همینکار رو بکنن، ولی به نظرم لیورپول خوب بازی کرد. در نیمۀ اول فکر نمی کردم که خیلی تفاوت زیادی وجود داشت، ولی ضربۀ پنالتی نقطۀ عطف نیمۀ اول بود و به سود اونا شد. خوردن یک گل درست بعد بین دو نیمه هم دشوار بود."

(مویز از تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان دست نخواهد کشید..) "ما تا انتها خواهیم جنگید و می بینیم که چطور پیش خواهیم رفت. کار دشواری خواهد بود، ولی باید ببینیم که چه کار می تونیم بکنیم." منبع


وین رونی | مهاجم منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(یکی از بدترین خاطرات وین...) "یکی از بدترین روزهایی بود که من در فوتبال داشتم. هضمش سخته. باید به لیورپول تبریک گفت - اونا خوب بازی کردن - ولی هضمش سخته. هیچ کس نمی خواد ببازه، به ویژه به این شکل و صورت، در ورزشگاه خونگی! اصلا قشنگ نیست."

(ضربۀ سه پنالتی به برنامه های یونایتد....) "هضم اینکه با یک پنالتی عقب بیفتی سخت بود. ما برای نیمۀ دوم برنامه داشتیم، که با پنالتی دومشون اوایل نیمه همه ش نقش بر آب شد. و دیگه مأموریت برگشت به بازی به یک مأموریت دشوار تبدیل شد. به نظرم بعد اون دو موقعیتی داشتیم، که به نظرم اگه یکیشون رو گل می کردیم، می تونستیم برای دومی تلاش کنیم و انجامش بدیم. که البته اینطور نشد. سپس مرتکب شدن پنالتی سوم، اگرچه از دستش دادن، ضربۀ بزرگی برای ما بود. سپس ما بازی رو ده نفره دنبال کردیم. همین کار رو برای ما دشوار کرد و اونا خوب توپ رو خفظ کردن تا بازی رو به اتمام برسونن."

(وین اعتراضی به پنالتیها ندارد...) "من تصاویر پنالتی ها رو دوباره ندیدم ولی از جایی که من در زمین ایستاده بودم فکر نمی کنم بشه اعتراضی به اون پنالتی ها کرد." منبع


دیوید مویز | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

(ناراحتی از شکست...) "همه ناراحتن - همۀ هوادارای منچستر یونایتد - که ما امروز نتیجه نگرفتیم، از گلها و شیوۀ دریافتشون همه ناراحتن."

(روند بازی...) "در مورد ضربات پنالتی، بعضیهاشون درست بود و بعضیهاشون درست نبود. ما در نیمۀ اول به اندازۀ کافی خوب بازی نکردیم ولی لزوما هم به اندازۀ یک گل عقب بودن از حریف بد بازی نکرده بودیم. به نظرم می تونستیم بیرون بیایم و دوباره کار رو درخشان شروع کنی و خودمون رو به بازی برگردونیم، ولی، قبل اینکه حتی روی صندلیهامون بشینیم، یک پنالتی به حریف دادیم. کارها اصلا به سود ما پیش نرفت. وقتی که 2-0 عقب بودیم، یک برهه ای بود که واقعا خوب کار کردیم و سعی کردیم که با یکی دو موقعیت نصفه نیمه خودمون رو به بازی برگردونیم. ولی اون موقعیتها کافی نبود و چیزی که کم داشتیم اخراج شدن یک بازیکنمون بود! اونا اون پنالتی رو از دست دادن، ولی در اون لحظه و با ده نفره بودن، کار پیش رو بسیار دشوار بود. در کل روزی بود سراسر ناامید کننده."

(مویز و شکوه از نمایش دور از انتظار تیمش...) "من از نداشتن شوت در چهارچوب ناراحت بودم و فکر نمی کردم که اصلا اینجور باشه نمایش تیم. به نظرم برای 10 تا 15 دقیقه قبل پایان نیمۀ اول در بازی بهتر شدیم. وقتی که من جناح عدنان رو عوض کردم ما وضعمون بهتر شد و او در جناح راست بهتر کار کرد. ولی تا پیش از اون ما اصلا در حد قابل قبول بازی نکردیم و توضیح دادن این حقیقت سخته. بازیکنا در طول این هفته خوب و منظم به نظر می اومدن - اعتماد به نفس و سختکوشی خوبی داشتن و با انگیزه بودن."

(مویز چهارشنبه هم حمایت هواداران را می خواهد...) "هوادارا عالی بودن و بابت پشتیبانی امروزشون از تیم باید ازشون تقدیر ویژه صورت داد. اگر روز چهارشنبه از ما حمایت کنن، اونوقت شانس صعود در لیگ قهرمانان رو خواهیم داشت. بازیکنا به خوبی از اهمیت بازی چهارشنبه و کاری که باید انجام بدیم آگاه هستن. ما هدفی داریم برای انجام دادن و امیدواریم که بتونیم انجامش بدیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط masi در تاریخ 1392/12/26 و 8:04 دقیقه ارسال شده است

خدایا هر چه زود تر این روز ها رو به پایان برسون تا این گزارشگران احمق صدا و سیمای ****** خفه بشن
کل هواداران دارن سرود منچستر رو میخونن اونوقت این مرتیکه میگه دارن اعتراض میکنن
اون پلاکارد "مویس نابغه فوتبال" از طرف هواداران لیورپول بود اونوقت این الاغ هی میخنده میگه منچستریا دارن اعترا میکنن
ای خدااااااااااااااااااا
شکلک
پاسخ : اون یوسفی اصلا فکر نمی کردم انقدر عقده ای باشه از جاودانی و مزدک و عادل بیشتر از این انتظار نمی ره ولی یوسفی خودشو نشون نمی داد تا حالا...

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/12/25 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

بعد از قرنی اومدیم یه بازیو کامل ببینیم کوفتمون شدشکلک
دیگه آخرا فشارم افتاده بود
امروز به این نتیجه رسیدم که خیلی خوبه و خوشحالم که نمیتونم بیشتر بازی ها رو ببینم
کی این وضع میخواد تموم بشه

پاسخ : متأسفانه فعلا در نقطه ای هستیم که انقدر ضعیفیم که باید از بردن تیمهای بزرگ "خیلی خیلی ذوق کنیم" و از نبردنشون یا شکست جلوشون اونقدرها هم ناراحت نشیم :|

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1392/12/25 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

مطمئنا ییروزی برابر لیورپول برای تک تک هواداران با اهمیت تر از کسب رتبه چهارمی و رسیدن به چمپیونز لیگ بود. ولی من مطمئنم که مویس این را نمیدانست.هر چنداهمیت رسیدن به چمپیونز لیگ را هم نمیداند.به خدا دردناک است در دنیایی که فوتبال به صورت نوین و علمی ارائه میشود از سوی باشگاه محبوبم فوتبالی < عصر حجری > را شاهدیم . تیم مویس تاکتیک ندارد - حریفان آنالیز نمیشوند ، برای دفاع ساختاری تعریف نشده است ، مویس از بازیکنان کارآمد نمیتواند به درستی استفاده کند همچنین مویس سرعت بازی یونایتد را کند کرده و در مقابل سرعت حریفان ناتوان است. ای کاش باشگاه ساختاری بهتری داشت و از اسطوره های یونایتد در عرصه مدیریتی و تصمیم سازی و تصمیم گیری بیشتر بهره مند میبود تا روند گذار از دوران به دوران دیگر بدون ایجاد خلل در حرکت کلی باشگاه طی میشد و شرایط حاکم کنونی پدید نمی آمد.
راستی یادتان می آید زمانی فرگوسن میگفت "موفقیت هر باشگاه را تاریخ آن باشگاه میسازد"؟ به نظر شما بهر نیست قبل از اینکه "ناکامی " وارد تاریخ باشگاه شود و آینده را تباه کند چاره ای اندیشید؟
پاسخ : خوب علی جان تقریبا همۀ حرفها درست و فعلا ظاهر ماجرا کاملا علیه مویز رو نشون میده... ولی اگر بخوام کمی این حسها رو که بر علیه مویز هست تعدیل کنم و کمی در دفاع از مویز توی این موارد حرف بزنم:
من فکر می کردم مویز به دلیل اورتونی بودن بیشترین دشمنی رو بین تیمهای رقیب با لیورپول داره قطعا (من اینجور فکر می کردم و امیدوارم این دشمنی با 11 سال مربیگری در گودیسون توی وجود مویز ایجاد شده باشه... بعید می دونم نشده باشه..)
- با چمپیونزلیگ کاملا موافقم.
- با آنالیز نشدن حریفها هم هرچند موافقم ولی البته که زمان فرگوسن هم این آنالیز انجام نمی شد انصافی... من پارسال از سایت thebusbybabe.com نزدیک ده تا آنالیز بازی ترجمه کردم آنالیزهایی که همه درست بود و فرگی اجرا نمی کرد و مثلا از نورویچ و .... گل می خوردیم...
- در مورد دفاع به نظرم مویز نتونسته مهرۀ اصلی که می خواست (بینز) رو تابستون جذب کنه... لذا من خیلی بهش ایراد نمی گریم تو این مورد...
----------------------
در کنار همۀ اینها اخباری از همین نارضایتیها در بین بازیکنان در جو تمرینا به گوش میرسه.... که حاکی از خراب بودن اوضاعه.....
----------------------
در مورد جملۀ آخر: دیر نمیشه قطعا... همونجور که از سالهای 70 تا 86 دوران بین بازبی تا فرگی خیلی دیر نشد.... البته که اون برهۀ تاریک هم جام داشتیم... حتی 86 تا 90 فرگی هم برهۀ تاریکی محسوب میشد.. کارنامۀ فصل اول مویز اصلا و ابدا قابل قابول نیست و "هیچ نقطۀ روشنی نداشته" ولی دیر نمی شه قطعا...البته می شه به شیوۀ آبراموویچ با دیمتئو ها و بنیتزها قهرمانی اروپا کسب کرد.... ولی... شکلک

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1392/12/25 و 22:19 دقیقه ارسال شده است

منچستر هیچ برنامه ای برای حمله نداشت.
شما فکر کن بازی ۰-۰ تمام میشد ، خوب ما چند تا موقعیت گل داشتیم؟ یکی داشتیم .که این اصلا خوب نیست.من به شخصه دیگه از بازی یونایتد لذت نمیبرم.
خدایش این اخلاقه منه ، من ار باخت متنفرم و به خاطر همینم منچستر رو انتخاب کردم ولی الان از باختی که اوردیم تعجب نکردم.پیشبینی من هم باخت بود که میتونید برید نگاه کنید.این اصلا خوب نیست.
چیزی که توی این باخت مشخصه اینه که مویس هم مقصره .
ولی خوب شما بازی بازیکنهای خودمون هم نگاه کنید.
به جز دخیا همه بد بودن .چی کار کردن که تعریف کنیم ازشون ؟
رونی شد فرشته ی نجات تیمم ؟ ون پرسی فقط بلده ایراد بگیره که از من خوب بازی نمیگیرن ؟ عدنان که کلا ۴-۵ تا بازی خوب انجام داده .دفاع که کلا در حد شموشک ، نباشه بهتره .اخه اینا چرا اینطوری شدن ؟
البته یه جواب هم براش دارم ، انگیزه .بازیکنهامون انگیزه ندارن دیگه.
اصلا اون جنگندگی داخلشون دیده نمیشه .کل بازی امروز از یه صحنه خیلی خوشم اومد اونم واکنش اخراج ویدیچ بود ، همین .
الکی هم داوری رو نباید بهونه کرد ، رافائل اخراج داشت اون هندش.
اگرم اخراج ویدیچ اشتباه بود دقیقا بعدش کریک هم یه خطا کرد که اونم داور نگرفت .دقایق ابتدای بازی هم جونز یه تکل زد که اونم مشکوک بود.پس داوری هیچی.
مشکل از خودمونه . .
به نظر من همه یه اولتیماتوم میخوان . اونم از بالا سریشون و اخر میرسه به هواداران که باید اولتیماتوم رو بدن .
گرون ترین بازیکنهای لیگ توی تیممونن ولی الان دیگه سهمیه هم نمیگیریم.
پاسخ : منچستر اوضاعش اصلا خوب نیست...
البته من یه تئوری دارم که جز مورینیو، هرکس دیگه ای جای فرگی می اومد (از کلوپ گرفته تا....) اول کار دچار مشکل میشد...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/25 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

بهترين بازيكنمون ماتا بود دمش گرم واقعا با غيرت جنگيد
خيلي سرد بازي ميكنن
آقا يادتونه فينال با بارسا چند دقيقه اي توپ به پاي بازيكنامون نخورد سرالكسشکلکچه لگدي زد به اون درو اومد يعني ذره اي از اون باخت ناراحت نشدم چون غيرت داشت اون مرد و به بازيكنا هم تزريق ميكرد...
اين باختها چه ضربه اي به هويت مربيگري مويس ميزنه!هيچي
پاسخ : مویز داره مثل یه کنترلر on و off عمل می کنه شکلک
هر وقت این بازی گفتن فلان مخزن پر شده بازی بعدی شیرش رو کامل می بنده هر وقت گفتن خالی شده بازی بعدی شیر ورودی مخزن رو کامل باز می کنه شکلک
هر وقت بهش میگن اونز رو بازی نده نمیده، میگن ویدیچ و فردیناند رو نده بازیشون نمی ده... عکس میندازن روی جلد میگن بازی با المپیاکو ولو شده رو نیمکت از بازی بعدیش هی میاد کنار زمین مثلا بگه من فعالم شکلک
الآن شیر غیرت رو باز کرده تو مخزن شکلک
دو بازیه داره میاد کنار زمین از بعد بازی با المپیاکو شکلک
درست میشه ایشالا شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/12/25 و 21:31 دقیقه ارسال شده است

انصافا باید رافایل رو اخراج میکرد ولی جراردو چی؟مثل وحشی ها حمله کرد به فلینی؟یا نیمه دوم فلانگان 100 در 100 باید کارت زرد دومشو میگرفت
من اصلا داور رو کار ندارم هرچند که خیلی تو بازی تاثیر گذاشت که بیشترشونم به ضررمون بودن من میگم چرا رافایل باید اون هند بچگانه رو بکنه یا جونز مثل تراکتور بره رو بازیکن حریف ؟چرا ون پرسی باید هرچی توپ گیرش میاد رو یا پاس بده به حریف یا شوت بزنه اوت ؟
مطمئنا تاکتیک اشتباه مویز بوده که ما فقط یه شوت تو چهارچوب داشتیم ولی اشتباه بازیکنا و داور مطمئنا نقش عمده ای توی این نتیجه داشته
پاسخ : خوب فکر کنم جرارد سرش خورد به سر فلاینی درسته؟ اگه دستش می خورد احتمالا اخراج داشت...
فلانگان چقدر بدم میاد ازش شکلک
رافائل و فابیو تا ریشۀ باشگاه رو خشک نکنن بیخیال باشگاه نمی شن شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/12/25 و 21:28 دقیقه ارسال شده است

من تازه فروكش كردم!
داداش من سرالكس نه مريضي الحمدالله نه چيزي
پس نوكرتم بيا اين تيمو جمع كن
پاسخ : شرایط جوریه که من حس می کنم خود مویز هم تو رودربایستی سرالکس مونده رو کار شکلک
شاید خودش ترجیح میداد الآن استعفا بده شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/12/25 و 21:24 دقیقه ارسال شده است

آقا لیورپولیها حرف زیاد زدن توئیت سوارز و ... و حرفهای روجرز و جرارد... من کلا گیجم بعد ترافیک شب عید و شلوغی اومدم خونه این نتیجه مثل پتک خورده تو سرم.... اصلا مغزم قد نمی ده اگه کسی هست به خوندن مصاحبه های حریف هم علاقمنده بگه ترجمه کنم شکلک
ولی فعلا منتظرم ببینم خودیها چی میگن بذاریم تو پست....

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/12/25 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

نیمۀ اول اصلا و ابدا خوب بازی نکردیم.... لیورپول یک سر و گردن بهتر و مطمئن تر از ما بازی می کرد هم تاکتیکی ضعیف بودیم (مویز مقصره) هم از نظر روحیه و کار تیمی (بازیکنا)
ولی فکر نمی کنم داور مقصر باشه...رافائل بیشتر از همه مقصره صحنۀ پنالتی اول رو من دیدم... واقعا داور خیلی راه اومد رافائل رو اخراج نکرد.. یه تکل بی مورد رو پای جرارد و بعدش یه پنالتی الکی... که کاملا از قصد بود و حتی بیرون محوطه هم اون هند کارت زرد داشت چه برسه تو محوطه!

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/12/25 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

همینه دیگه چه بخواهیم و چه نخواهیم همینه
خدا این فصل رو زودتر به پایان برسونه
جدا از باخت این خنده های یوسفی بعد از گل سوم لیورپول خیلی خیلی رو مخم رفت
از داور هم بابت اخراج و هتریک در اعلام پنالتی تشکر ویژه دارم
پاسخ : کاملا موافقم داش حسام متأسفانه همینه و چاره ای جز تحمل نیست.... اول فصل می گفتم که این فصل کسب سهمیه شروعی رؤیایی برای مویز خواهد بود و متأسفانه اون شروع رؤیایی اتفاق نیفتاد و یک شروع کاملا معمولی بدون هیچ کار خاصی رو از مویز و کادر جدیدش شاهد بودیم... چاره ای نداریم جز امید داشتن به فصل بعد...


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 483
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,286
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,934
  • بازدید ماه : 3,934
  • بازدید سال : 317,382
  • بازدید کلی : 3,942,547
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30