loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 960 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (14)

سلام به همگی! به صورت آزمایشی گزارش زندۀ زیر رو یک مدت اجرا می کنیم! مدتها بود آرزوی من مشارکت همۀ یونایتدیها در یک فضا برای اخبار بود که راحتترین گزینه یک گروه در فیسبوک بود ولی متأسفانه دسترسی بهش برای همه مقدور نبود. لذا گزارش زندۀ زیر رو انتخاب کردم!

با اکانتهای فیسبوک و توئیتر می تونید لاگین بشین و کامنت بدون تأیید بذارین داخل پنجره (بدون اکانت هم می تونید کامنت بذارین ولی تأییدی می شه که من باید باشم و تأیید کنم) (من این اپلیکیشن رو در نت پیدا کردم و صد البته مسؤولیتی بابت اکانت توئیتر و فیسبوک شما عزیزان نمی تونم قبول کنم هرکسی با مسؤولیت خودش لاگین بشه laugh)

 

خواهش می کنم همگی در همین زمینه در انتقال اخبار مشارکت کنید این پنجره می تونه خیلی عالی بشه. حتی الامکان هم بحث روی خود اخبار باشه حالا شاید اگه خیلی شلوغ بشه کامنتا یه قاعده بذاریم که تو پنجره فقط اخبار ارسال کنیم و هر نظر جانبی بود در کامنتهای خود رزبلاگ بحث کنیم... برا گزارش زنده هم کاربرد خیلی خوبی خواهد داشت این اپلیکیشن! پیشاپیش ممنون از مشارکت همگی! اخبار از نیوزنو بذارین مرسی

 

اگر کسی براش پنجره لود نشد با ذکر نوع اینترنتتون در کامنتها اعلام کنید که بدونیم برای چند نفر مشکل به وجود میاره مرسی surprise

لطفا تا بارگذاری کامل پنجرۀ زیر شکیبا باشید

 

Live Blog News15 January 15
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/10/25 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

من که کاری نکردم فقط پیشنهاد دادم شکلکشکلک
پاسخ : مرسی که پیشنهاد دادی...شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/10/25 و 21:46 دقیقه ارسال شده است

چی شده؟؟؟

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/10/25 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

دوستان کامنت گذاری دیسکاس به همت سعید اضافه شد آخر پست... میتونید توش عکس بذارید و .... عالیه... امیدوارم جواب مطلوب بده... شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/10/25 و 20:11 دقیقه ارسال شده است

مجانی و بدون محدودیت شکلکشکلک
https://disqus.com/
فقط قکر کنم قراردادنش تو قالب یک کم مشکل باشه شکلک

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/10/25 و 19:55 دقیقه ارسال شده است

نه من حدودا! یکی دو ماه قبل از این که به تو بگم تو ی سایت دیگه گذاشته بودمش شکلک
خبر های من را تایید نمی کنی؟
پاسخ : سعید لینک دیسکاس رو بده این محدودیت داره شکلک
دیسکاس بدون محدودیت بود؟
پاسخ : یکی دیگه پیدا کردم فکر کنم مجانیه شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/10/25 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

آقا گند خورد تو نقشه :| شکلک
این سقف داره و الآن من با همین یک پستم نصف سهمیه یک ماهم مصرف شده شکلک
حیف شد چیز خوبی بود لامصب :|

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/10/25 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

ی جوریه، ولی من کلا از این حرکات استقبال می کنم شکلک اون دیسکاس هم ی چیز تو همین مایه ها بود شکلک راحت تر هم بود شکلک این اپلیکیشن گوشی هم داره؟؟
پاسخ : یادمه دیسکاش رو تو گذاشتی تا دو هفته کلا کامنتای رزبلاگ پوکیده بود شکلک
الآن فردا جواد میاد در اینجا رو تخته می کنه شکلک شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/10/25 و 19:28 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان shahab gh یک پروفایل دیگته تو فیس یا مال توییتر ؟شکلک
پاسخ : معین جان من اصلا با فیسم نتونستم وارد این بشم یه دونه کامنت اون ته دادم با توئیترمه همون شاغلام... این شهاب غ ها همه شون اکانت همین سایت کاور ایت لایو هست که کامنت که ریپلای یا ارسال می کنم با این اسمم میاد

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/10/25 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

فقط فارسی بذاریم؟؟شکلک
پاسخ : رفرش می کنم دوباره نمیاد :|
یعنی صفحه ای که پنجره داشت بی پنجره میشه

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/10/25 و 16:53 دقیقه ارسال شده است

من پنجره ای نمی بینم :|
------
فلچر قراره بره؟؟؟شکلک
پاسخ : الان که چند دقیقه گذشته ، چک کردم.
صفحه به اندازه ی پنجره (احتمالا) سفید شده و از بخش نظرات فاصله گرفته. اما خود پنجره رو نشون نمیده!
پاسخ : حاااالااااا پنجره رویت شد.. متشکرم شکلک
نمی دونم چقد گذشته شکلک
پاسخ : یا خدا شکلک شکلک شکلک
چند دقیقه؟! چند ساعت؟! شکلک شکلک شکلک
خدا بخیر کنه اینجوری که بد شد شکلک
پاسخ : هر بار که تغییراتی صورت گرفته یه رفرش هم کرده بودمااااشکلک
مثلا بعد که صفحه سفید شد رفرش زدم .. دیگه نمی دونم چقد طول کشید چک کردم دیدم پنجره اومده شکلک
پاسخ : الان چک کردم یه کم بیشتر از دو دقیقه طول کشید شکلک
البته صفحه جدید باز کردم و صفحه قبلی رو رفرش نکردم... ترسیدم بره دیگه برنگرده شکلک
پاسخ : انگیزۀ شما از ریفرش کردن صفحه ای که در حال لود شدنه چیست؟ عایا؟ شکلک
پاسخ : این که باز میاد پنجره یا نه؟؟شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 249
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 329
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 313,777
  • بازدید کلی : 3,938,942
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30