loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 450 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

 

پس از اعلام رسمی اخراج لوئیس فن خال، اد وودوارد نایب رئیس باشگاه منچستریونایتد در این خصوص بیانیه ای را منتشر کرد که به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، متن آن از این قرار است:

 

مایلم از لوئیس و کادرش به خاطر کارهای عالی ای که در دو سال حضورش در این جا انجام داد و جام دوازدهم مان در جام حذفی را به ارمغان آورد (که موجب قهرمانی اش در چهار کشور مختلف شد) تشکر کنم. او به طور کاملا حرفه ای و با کرامت در مدت حضورش در این جا رفتار کرد. او با میراثی که برای مان باقی گذاشته از جمع مان جدا می شود؛ اعتماد به نفسی که به بازیکنان جوان بخشید تا در بالاترین سطح توانایی های شان را به نمایش بگذارند. کلیه مقامات در باشگاه، بهترین ها را برای وی در آینده آرزو می کنند.

گفتنی است که باشگاه منچستریونایتد جانشین این مربی را به زودی معرفی خواهد کرد.

 

 

بیانیه ی لوییس فن خال پس از ترک باشگاه منچستریونایتد:

بسی مفتخرم که به منچستریونایتد کمک کردم برای دوازدهمین بار در تاریخ باشگاه قهرمان جام حذفی شود. این افتخار  را داشته ام که در دوران مربیگری ام بیست جام را تصاحب کنم، اما بردن اف ای کاپ که تاریخ غنی ای در پس آن است، همیشه یکی از خاص ترین دستاورد هایم محسوب خواهد شد.

از این که نمی توانم برنامه های سه ساله مان را به اتمام برسانم، خیلی نا امید شده ام. احساس می کنم پایه های باشگاه برای رو به جلو کار کردن و دست یابی به عناوین مهم تر محکم شده است. امیدوارم قهرمانی در جام حذفی برای باشگاه سکویی برای موفقیت این مجموعه محبوب بین طرفداران پرشورش در فصل بعد باشد.

با مربیگری در هلند، اسپانیا و آلمان، همیشه دنبال این بوده ام تا در انگلستان مربیگری کنم و در فرهنگ این کشور حاضر باشم. هر دو این تجارب به وقوع پیوستند و فوق العاده بودند. از بازیکنانم تشکر می کنم و بهترین ها را برای شان در فصل آینده آرزو می کنم. کار کردن با آن ها لذت بخش بود و مخصوصا این که برایم با ارزش است که می بینم بازیکنان جوان  این بخت را یافتند تا با با بازی در تیم نخست، مزدشان بگیرند. من به آینده و ادامه پیشرفت این بازیکنان نگاه می کنم.

از مالکان و مسئولان منچستریونایتد ممنونم که به من این فرصت را دادند تا در این باشگاه بزرگ مربیگری کنم. همچنین می خواهم سپاس گزاری ام را به هواداران شگفت آور منچستریونایتد اعلام کنم. به واقع آن ها بهترین طرفداران جهان هستند.

من مدیون حامیان و کادر فنی ام بوده ام، کسانی که در مدت حضور در باشگاه، برایم همه کار کردند. عمیقا از همگی اعضای باشگاه ممنونم؛ تیم تحقیقاتی، تیم پزشکی، مسئولان آماده کننده لباس تیم، مدیریت باشگاه، کادر خبری، مربیان، اعضای آکادمی، مسئولان زمین چمن، و تدارکات حاضر در اولدترافورد و ، تمامی کسانی که حمایت های بی دریغ شان را نثار تیم من در یونایتد کردند. هرگز در طول ۲۵ سال مربیگری ام، چنین حمایتی را نداشتم. 

در پایان تشکر ویژه ای از سر آلکس فرگوسن و سر بابی چارلتون دارم که همیشه پشتیبان من و خانواده ام بودند و با آغوش باز در دوره مربیگری ام در منچستریونایتد من را پذیرا شدند.

 

 

منبع:طرفداری

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamed eminem در تاریخ 1395/03/06 و 18:41 دقیقه ارسال شده است

خوب تموم شد مدوران فن خال و مثل دوران مویس فراموش می کنم
حالا نوبتی هم باشه نوبتی خوزه است

این نظر توسط سعید در تاریخ 1395/03/04 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

مورینیو اومد بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید برای منچستر و پرسپولیس هستمشکلک

این نظر توسط ghasemali در تاریخ 1395/03/04 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی
برای مادر یکی از بهترین دوستان زندگیم دعا کنید بچه ها
سرطان تیموس داره و میخواد عمل کنه
از تمام وجودتون برای یک مادر دعا کنید
پاسخ : سلام دوست عزیزشکلک
ان شاالله سلامتیشون رو بدست بیارن و شفا پیدا کنن شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 271
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 1,183
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,183
  • بازدید ماه : 42,658
  • بازدید سال : 213,852
  • بازدید کلی : 3,839,017
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30