loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 918 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (32)

استوارت متیسن و دیگر اهالی رسانۀ خبری در سالن بزرگ کارینگتون آمادۀ برگزاری نشست خبری رایان گیگز... توئیتی از استوارت:

"احساس پیری می کنم! یادم می آد اون روزی رو که به رایان گیگز اجازۀ حضور در نشست خبری داده نمی شد چون بیش از حد جوون بود!! surprisesurprise"

نشست خبری به زودی برگزار می شود و اخبار تا ساعت 14:00 به وقت تهران ترجمه خواهند شد... منتظر باشید!
 

پاسخ یک سؤال - کت شلوار یا گرمکن؟ خوب خبر دادند که گیگز با لباس تمرینی در نشست خبری حاضر شده است!

در یک مصاحبۀ اختصاصی که از MUTV پخش شد، گیگز انتخاب شدن به عنوان سرمربی یونایتد را "غرور آمیز ترین لحظۀ زندگی خود" نامید.

 

(شک در ترجمه) رایان گیگز در نشست خبری: "بازیکنا این هفته کمی من را دست می انداختند! همیشه یک نشانۀ رییس روی صندلی من در اتاقهای رختکن بود!"

رایان گیگز همچنین می گوید غیر رافائل و RVP بقیه همه آمادۀ بازی هستند و گیگز می خواهد هر 4 بازی را پیروز شود: "این مهمه که در OT (اولدترافورد) فوتبال اروپایی داشته باشیم."


"سر الکس فرگوسن اولین کسی بود که با او تماس گرفتم. من کمی راهنمایی می خواستم در مورد اینکه باید انتظار چه چیزی را داشته باشم. و چه کسی بهتر از او برای مشورت گرفتن؟"

 

"پیام من به بازیکنان این بوده است که من بهشون اعتماد دارم. من بهشون گفتم برن و گل بزنن و لذت ببرن. این فلسفۀ منه!"

 

"وقتی اد وودوارد از من خواست که سرپرستی تیم رو برعهده بگیرم، تردیدی در دادن پاسخ مثبت به دلم راه ندادم!"

 

"باید بگم که این غرور انگیز ترین لحظۀ زندگی منه. این باشگاه بزرگترین بخش زندگی من بوده از زمانی که تنها 14 سال داشتم!"

"من مفتخر و خوشحالم، و کمی مضطرب، ولی همونجور که به عنوان یک بازیکن بی صبرانه منتظر بازی شنبه هستم، به عنوان یک سرمربی هم چنینه."

"من نمی تونم برای ساعت 5:30 فردا (شروع بازی به وقت انگلیس - مترجم) صبر کنم: اون زمانی که قدم داخل اولدترافورد می ذارم. می دونم که ورزشگاه پر از هیاهو خواهد بود."

"من به بازیکنا گفتم که:" من بهتون اعتماد دارم و می دونم که تواناییهاتون چقدره. برید داخل زمین و این تواناییها رو نشون بدید."

 

"ما من یونایتد هستیم، بازی هم در خونه ست. من انتظار پیروزی دارم." (نویسندۀ پیپلز: به همین سادگی! بدون توضیح اضافه! یونایتد همینه! نه مغرور! بلکه فراتر از اون!")


متن کامل و جمع و جور سخنرانی گیگز از MEN

 

تشکر از مویز و هیجان از پست جدید

 

"من می خوام از دیوید مویز که اولین شانس مربیگری من در کادر فنی رو بهم داد تشکر کنم. من همیشه در خاطرم می مونه زمانی رو که در تابستون با من تماس گرفت و خواست به کادر فنی ملحق بشم. البته من هنوز مشغول بازی بودم ولی او به من اولین فرصت حضور به عنوان مربی رو داد. و در وهلۀ دوم باید بگم که چقدر از سرمربیگری یونایتد در بازیهای آتی مفتخرم."

"این باشگاهی بوده که من 25 سال باهاش مرتبط بودم و این لحظه برای من غرورآمیزه و لحظه ای هست که ازش لذت می برم. من از این هفته لذت بردم و بیشتر از هرچیز احساس غرور دارم. شاید حتی غرور آمیز ترین لحظۀ زندگی من باشه و اینکه من از دو هفته و نیم باقیمونده لذت خواهم برد و خنده را به صورت هواداران باز خواهم گرداند."



بازی برابر نورویچ:

 

"من درست همونجور که مثل یک بازیکن منتظر این بازی بودم انتظارش رو می کشم. در طول هفته خودتون رو برای بازی شنبه آماده می کنید، ساعت 5:30 برابر نورویچ، من می دونم که ورزشگاه پرهیجان خواهد بود. بازیکنا این هفته در تمرینات واقعا خوب بودن و همه شون هیجان زده هستن. همه سر حالن و من فقط می خوام که لذت بررن و به هوادارا در بازیهای باقیمونده دلیلی برای شادی و خنده بدن. فصلی ناامید کننده بوده و من می خوام که در اوج به پایان ببریمش."

"هفتۀ دشواری بود برای باشگاه. وقتی روز سه شنبه اد به من گفت مویز داره تیم رو ترک می کنه و ازم خواست که سرپرستی تیم رو برعهده بگیرم شوکه شدم. هفته ای طوفانی سپری شد و ولی هفته ای که من ازش لذت بردم! شرایط اینروزها طعم دیگه ای داشته، کمی آشوبناک چرا که تنها 4مین روز من به عنوان سرمربیه. من هیچ وقت نمی تونم کامل تصور کنم که چه کاری باید برای سرمربی منچستر بودن انجام بدین یا چه ملزوماتی باید داشته باشید."

 

از گیگز سؤال میشود که آیا علاقمند است که این شغل را برای مدتی طولانی در اختیار بگیرد؟

"من فقط روی برهه ای کوتاه مدت تمرکز کردم، روی چهار بازی باقیمونده، تمرکز اصلی رو این بازیهاست و بازی شنبه برابر نورویچ که بازی سختی خواهد بود چرا که اونا برای بقا می جنگن. برای بعد اون واقعا فکری نکردم هنوز."

 

سپس به شوخی می گوید:

"من برای خودم قراردادی 5 ساله تنظیم کردم! درصورتیکه بتونم!"

"من این هفته کار زیادی ترتیب ندادم ولی هنوز هم به عنوان بازیکن در تیم مشغولم. من این هفته خوب تمرین کردم و از حق نگذریم سر حال رو پا هم بودم! البته نه همه باید سرحال به نظر بیان. بیست و خورده ای بازیکن شانس حضور دارن."

 

گیگز در مورد پیامی که به بازیکنان داده نیز می گوید:

"در تمرینات می خواستم بازیکنا لذت ببرن و خودشون رو نشون بدن. نمی دونم آیا هفتۀ قبل هم به عنوان سرمربی چنین چیزی می گفتم یا نه چون نمایشمون خیلی خوب نبود ولی الآن به این سمت رسیدم و هدف فوری من اینه که شنبه پیروز بشیم لذا باید تمرین رو تا جای ممکن مفرح می کردم و از بازیکنا می خواستم که برن و خودشون رو نشون بدن و اینکار رو هم کردن."

فلسفۀ منچستر یونایتد فلسفۀ من خواهد بود چون من تمام دوران ورزشیم را اینجا بودم! من از بازیکنا می خوام با سرعت، ریتم، اشتیاق، ابتکار و دلاوری بازی کنن، چیزهایی که از یک بازیکن یونایتد انتظار میره. که سخت تلاش کنن، ولی در درجۀ اول از بازی لذت ببرن. به عنوان یک بازیکن من می دونم که اگه از بازی لذت ببرم می تونم خودم رو نشون بدم و این کاریه که من فردا با تیم خواهم کرد."

 

"این فصل برای همه نامید کننده بوده. شما همه با هم پیروز می شید و با هم شکست می خورید. من می خوام در 4 بازی آتی کمی نکات مثبت رو برگردونم. ما سه بازی خونگی در پیش داریم. فرم خونگی ما خیلی خوب نبوده و من می خوام که گل ببینم و تکل ببینم و اشتیاقی رو ببینم که باید در یک بازیکن منچستر یونایتد وجود داشته باشه."

 

آیا کت و شلوار می پوشی یا گرمکن؟ "هنوز تصمیمی نگرفته ام!"


http:///imgs/2014-04/86121877575927160725.jpg

 

در مورد استفاده از اسکولز و بات:

 

"نیکی با تیم ذخیره ها بود لذا من ازش خواستم بیاد و در تیم اول به من کمک کنه چیزی که خیلی هم ازش استقبال کرد. بعدش هم به اسکولزی زنگ زدم چون میدونم که این باشگاه چه معنایی برای این آدمها داره! اونا هم همون حس من رو به باشگاه دارن و می دونم که در زمان کمی که در اختیار داریم اونا هر کاری بتونن برای موفقیت می کنن و امیدوارم که فصلی ناامید کننده رو در اوج به پایان ببریم."
 

در مورد عکس العمل بازیکنان پس از خبر سرمربی گری او:

 

"بازیکنا کمی با من شوخی کردن! شوخیهایی مثل این سوالا که ماشینت رو کجا پارک می کنی؟ چی صدا کنیم تو رو؟! و همچنین در صندلیم در رختکن یه علامت رییس هم نوشتن! بازیکنا عالی بوده اند و عکس العمل در تمرینات عالی بوده. من فقط تلاش کردم که اوضاع رو آروم کنم و اینکه همه بتونن لذت ببرن. همونجور که گفتم بیاین یک پایانی خوب برای فصلی ناامید کننده داشته باشیم." منبع

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن در تاریخ 1393/02/06 و 23:44 دقیقه ارسال شده است

کاش گلیزرا به حرف زیزو گوش بدنو تیمو دست گیگزی و اسکلزی بدن و حوصله کنن تا دوباره 20-30 یه مربی درس درمون داشته باشیم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/02/06 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

در اقدامي عجيب تركيب بازي امشب توسط گيگز اعلام شد فقط به منشکلکشکلک
ديويد
اورا ويديچ ريو رافائل
عدنان كريك ماتا والنسيا
كاگاوا
روني

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1393/02/06 و 0:20 دقیقه ارسال شده است

خواستم در مورد گزینه های مطرح شده درباره ی مربی گری منچستر صحبت کنم :خوب دونه دونه مرور کنیم بریم جلو
فن خال :گزینه ی خیلی خوبیه .یه مربی بزرگ با کارنامه ی مشخص .به جون ها اعتقاد داره و همچنین اقتدار خاص خودش رو داره.تا حالا توی لیگ برتر مربی گری نکره و این میتونه نقطه ضعفش باشه .
با اومدن فن خال میتونیم به اومدن استروتمن هم امیدوار بشیم.
البته اومدن فن خال هم میشه بعد از جام جهانی و تقریبا اگر انتخاب بشه باید یه لیست خرید بده فکر کنم چون خربد بدون هماهنگی مربی فایده نداره.
درصد اومدن:90 %
درصد موفقت :80 %
گزینه ی بعدی انجلوتی : مربی خوب و بزرگ با کارنامه ی مشخص.اولین مربی که دیدم با کت و جلیقه میاد روی نیمکت شکلک سابقه ی مربی گری در لیگ انگلستان رو داره و همون ساله اول با چلسی قهرمان شد ولی فصل بعدش فصل خوبی رو نداشت و اخراج شد . دانش فنی بالای داره ولی به نظر من گزینه ی مناسبی برای منچستر نیست چون خیلی بهتر از اون پیدا میشه.
درصد اومد :20 %
درصد موفقیت 60 %
یورگین کلوپ : خیلی ها با این گزینه موافق هستن ، البته در این که مربی بزرگی هست هیچ شکی نیست ولی هیچ تظمینی نیست که چون توی دورتموند خوب کار کرده توی منچستر و توی لیگ برتر هم بتونه موفق بشه .با جون ها خیلی خوب کار میکنه و جون های خیلی زیادی رو به قوتبال معرفی کرده ولی به شرایط فوتبال المان هم نگاه کنید که خود فدراسیون المان چقدر هزینه برای اکادمی المان کرده ؟ همین کاری رو که الان انگلستان هم با بودجه ی 200 میلون یوروی میخواد انجام بده . پس این جون گرای دورتموند به خاطر همون مساله هم هست .و فراموش نکنیم که فصل پیش هر بازی دورتموند رو که میدیدم اسمه تمام 11 بازیکنشون رو میوردیم و میگفتیم باید این رو بخریم پس بازیکنهای خوبی رو هم داره.در کل مربی بسیار خوبه ولی یه نوع ریسکه.
درصد اومدن : 0 % در سالهای بعد 60 %
درصد موفقیت : 70 %
خوزه مورینیو : من به شخصه این گزینه رو خیلی قبول دارم.بهتریم مربی حال حاظر دنیا و نابغه ی فوتبال.کار نامه ی کاملا مشخص همراه با موفقیت های زیاد.به نظر من مورینیو به درد منچستر میخوره و کسانی که میگم بعد از چند سال دوباره میره باید بگم که ثبات رو باشگاه به مربی میده نه مربی به باشگاه.اقتدار خاص خودش رو داره جنگ روانی رو خوب بلده/این بهترین گزینه ست .
در صد اومدن : 1 % در فصل های اینده 70 %
در صد موفیت : 95 %
کیروش : مربی که ساختار دفاعی رو خیلی خوب بلده ولی به عنوان مرد اول تیم قبولش ندارم .توی تیمهای مختلفی بوده و موفق نبوده ولی در کنار فرگوسن بهترین فصل رو برامون رقم زد .اومدنش در کنار مربی های دیگه خیلی مفیده و تازه اومدن رونالدو رو هم ساده تر میتونه بکنه شکلک
درصد اومدن : 80 %
درصد موفقت به عنوان مربی : 40 %
به عنوان کمک : 80 %
رایان گیگز : بازیکن محبوب تمام منچستری ها .
گیگز هیچ گونه تجربه ی مربی گری نداره و این باعث نگرانی ولی توی این چند تا بازی باقی مونده میتونه محک خوبی براش باشه . اگر قرار باشه مربی داشته باشیم که با ثبات باشه بهتر که گیگز باشه چون ما این فصل 7 ام شدیم و برای فصل بعد انتظارات پایین تره و میتونه پیشرفت کنه.
البته من این نثلث رو برای گیگز خیلی دوست دارم :
گیگر اسکولز کیروش .
خوب اینها چند تا گزینه بودن که دیدگاهمو گفتم در موردشون.به شخصه من با مورینیو و بعدش با مثلث گیگر حا میکنم .
ولی حرف کلی من اینه که اول یه مربی بزرگ بیاریم که چند سال بمونه تا گیگز هم تجربه کسب کنه و بعد به گیگز یا اسکولز فرصت بدیمشکلک
_________
دوست داشتین تو پایگاه هم کپیش کنید شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/02/05 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

تیتو ویلانوا مرد شکلکشکلکشکلک
پاسخ : شکلک..شوخی می کنیشکلک
پاسخ : بعد اینکه گفتی، دیدم داداش، روحش شادشکلک
پاسخ : روحش شاد

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/02/05 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

الان ناگهانی یاد هیتسفیلد افتادم یعنی این بشر عالیه اگه بیاد چی میشهشکلکشکلک

این نظر توسط Giggs (محمد معین) در تاریخ 1393/02/05 و 19:23 دقیقه ارسال شده است

بالاخره بازیکن مورد علاقمو رو صندلیه سرمربی میبینم!شکلکشکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/02/05 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

شهاب بهترینی پسر
دمت گرم داداش
همیشه دعات میکنم.خیلی هوای هوادارا رو داری

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/02/05 و 17:30 دقیقه ارسال شده است

ببین الان بره نوریچ رو بگیره بیاره 7 عالیه ولی اینکه 7-8 سال تو همون رتبه نگه اش داره خوب یعنی چی یعنی افتضاح دیگه !!!!!!! پس چطور شما میگید ونگر داغونه تعطیله 9 سال 0 جام ... این که از اون هم بدتره !!!!!!
این هم که میگی بازیکنا باهاش لج کردن میگم همش از بی عرضگی خودش بود ... عرضه اش رو نداشت تا بازیکنا رو کنترل کنه ..... مربی بعدی هم که میاد باید بتونه حریف بازیکنا بشه دیگه حداقل چیزیه که کار کردن با ستاره ها لازم داره ...
پاسخ : یعنی چی افتضاحه؟تو انتظار داری نوریچ بیاد مدعی قهرمانی بشه؟نمیدونم اون جدولی که دو ماه پیش گذاشتم رو دیدی یا نه ولی توی اون جدول ه میزان خرج کردن تیما توی چند سال گذشته رو نوشته بود اورتون یکی مونده به اخر بود میدونی یعنی چی؟یعنی مویر نمیتونست ستاره بخره بعد تو انتظار داری چطوری این تیم بیاد و مدعی قهرمانی باشه؟.بعدشم داری اورتون رو با ارسنال مقایسه میکنی؟حالا درسته ونگر اینقدر میگه من ستاره ندارم ولی تو این چند وقت چقدر صرف خرید بازیکن کرد؟به نظر تو مویز توی اروتون میتونست این کار رو بکنه؟
مطمئنا برای تیم اورتونی که موندن تو لیگ تا قبل مویز بزرگترین خواستش بود رسیدن به لیگ اروپا اونم بدون هیچ خرج کردنی کاری فراتر از فوق العاده بود همونطور که فرگی با نصف خرج کردنای سیتی و چلسی قهرمان میشد.
امیر درسته از مویز خوشت نمیاد ولی ادم نباید چشمش رو همه چیز ببنده همه ی کارشناسای فوتبال به کار فوق العاده ی مویز تو اورتون اذعان دارن ولی نمیدونم تو چرا قبول نمیکنی.حالا هم که مویز هم رفت فکر نکنم این بحث ها هم سودی داشته باشه

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/02/05 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

بسیار بسیااااار سپاس از شماشکلک
آدم این مصاحبه ها رو میخونه انرژی می گیره. شگفت انگیزهشکلک
بهترین نشست این فصل

رئیس کوچولوشکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/02/05 و 16:43 دقیقه ارسال شده است

خوب جوکر تو که میخواهی اون همه بازیکن رو کنار بزاری دمت گرم مردونگی میکردی و از یونایتد می رفتی تا تیم تو بدبختی خودش بسوزه و بسازه و به تو هم هیچ ربطی نداشته باشه !!!!!!!!
--------------------------------------------------------------

محمدرضا اگه با اخراج مربی ای که 11 سال هیچ موفقیتی تو یه تیم لیگ برتری ( حتی جام اتحادیه ای که سوانسی هم تونست بگیره) نداشته و تو 10 ماه تیم قهرمان رو کرد تیم 7 جدولی احتمال اینکه ما به لیورپول دوم تبدیل بشیم زیاد میشه ، مطمئن باش با بودن اون مربی دیگه احتمالی وجود نداشت 100٪ تبدیل بهاون لیورپولی میشدیم که میگی !!!!!‌
پاسخ : حرفت در مورد اون موقع اورتون کاملا غیر منطقی هست.من طبق جدول همین الان برات مثال میزنم فرض کن مویز الان بره و سرمربی نوریچ بشه و بعد دو فصل این تیم رو بیاره جز ء 7 تیم اول و توی هفت هشت سال بعدی تیم تیم رو همیشه مدعی کسب سهمیه های اروپایی نگه داره به نظر تو کار کوچیکی کرده؟
از نظر من قهرمان شدن تو جام های حذفی حالا چه اتحادیه و چه حذفی اونقدری که نیاز به شانس داره نیاز به کیفیت نداره وگرنه تو این چند سال گذشته ما باید حداقل یکی دو باری توش قهرمان میشدیم .
من از کارنامه مویز تو یونایتد دفاع نمیکنم واقعا فاجعه بود ولی این که تو داری کارنامشو توی اورتون زیر سوال میبری واقعا خنده داره.
بعدشم یکی از ناراحتی های من اخراج مویز هست که میگیم بر فرض درست باشه به نظرت بازی در اوردن های بازیکنا جای ناراحتی نداره؟از کجا معلوم با مربی بعدی این کار رو نکنن؟تو دیگه خودت تابستون بودی که موقع گزارش بازی های تور پیش فصل تا مویز دو تا بازی رو باخت همه گفتن به درد نمیخوره از کجا معلوم همین اتفاق برای مربی بعدی نیوفته؟
در کل بگم که من از اخراج مویز ناراحتم ولی این ناراحتی یک صدم اون ناراحتی که به خاطر شرایط تیم دارم هم نیست.
سر اخر هم امیدوارم سال دیگه همین موقع نگیم صد رحمت به مویز شاید اگه اون رو نگه میداشتیم الان شرایط فرق میکرد


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 34
  • تعداد اعضا : 206
  • کاربران آنلاين
  • 01.louiebrelt
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,045
  • بازدید ماه : 4,045
  • بازدید سال : 317,493
  • بازدید کلی : 3,942,658
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30