loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 759 دوشنبه 14 مهر 1393 نظرات (19)

روی کین همه چیز را در مورد خروج جنجالیش از منچستر یونایتد شرح می دهد

 

روی کین باز هم شعلۀ خاکستر جنجال های خروجش از منچستر یونایتد را روشن کرد و اشاره کرد که به سر الکس گفته است انتظار و نیاز تیم به او بیشتر از اینهاست.

 

و کین عقیده دارد این حرفش به فرگوسن به اضافۀ درگیریش با کمک فرگی، کارلس کیروش در جریان یک کمپ تمرینی پیش فصل در آلگاروه و جلسات تمرینی "تکراری" وی بوده است که منجر به خروج شوک برانگیز وی در پاییز 2005 شده است نه مصاحبۀ کذاییش با شبکۀ باشگاه که در آن نمایش هم تیمیهایش در شکست 4-1 برابر میدلزبرو را به انتقاد گرفته بود.

 

هنگامی نیز که از کین خواسته شده بود سخنانش در مصاحبه ای را که طبق دستور سرمربی هیچ گاه روی آنتن نرفت شرح بدهد، سخنان غیر دوستانه ای با فرگوسن و کیروش در برابر دیدگان باقی اعضای تیم اصلی رد و بدل شده بود.

کین می گوید که به جز دروازه بان تیم، ادوین فان در سار، هیچ یک دیگر از اعضای تیم با سخنان وی مشکلی نداشتند ولی فرگوسن و کیروش دود از گوششان بیرون می جهید!

و وقتی کیروش به کین گفت که «تو هیچ صداقت و تعصبی به هم تیمیهایت نشان نداده ای»، کین باز هم به اوج آن تند مزاجی مشهور خود رسید.

 

در حسب حال و خود زندگی نامه ش تحت عنوان "نیمۀ دوم"، یا "The Second Half"، روی کین می گوید:

 

"او درست کنار شانۀ راست من بود، چطور من اون لعنتی رو دوباره نزدمش. با خودم فکر می کردم «ماجرای ویلای پرتغال، خوب تا نکردن با من در تمرینات - و حالا هم به کار بردن کلمۀ تعصب و صداقت در مورد من!»"

 

"من گفتم که «کارلوس لنعتی با من در مورد تعصب و وفاداری صبحت نکن! تو برای کار در رئال مادرید بعد 12 ماه چند سال قبل باشگاه رو ترک کردی. چطور جرأت می کنی با من در مورد تعصب صحبت کنی؟! من فرصت رفتن به یوونتوس و بایرن مونیخ را داشتم.» و حین این دعوا، در مورد کاستیهای تمرین صحبت کردیم. و در مورد برخی مسایل تمرینی صحبت کردیم."

 

( +18 وقتی کیروش تأکید کرد که بازیکنان به این تکرار در تمرینات نیاز دارند، کین پاسخ داده است و این سؤال را مطرح کرده است که آیا کیروش همیشه با همسرش در یک موقعیت عشق بازی می کند؟!)

 

اینجاست که فرگوسن وارد دعوا می شود و می گوید: "کافیست. به قدر کافی شنیدم."

 

کین با رو کردن به سرمربی خود ادامه میدهد: "تو هم همینطور رییس. ما خیلی بیشتر از اینهای لنعتی از تو نیاز داریم. ما بیشتر نیاز داریم رییس. ما داریم پشت باقی تیمها می افتیم."

 

وقتی که دروازه بان هلندی، ادوین فان در سار گفت اگر او بود، لحنی متفاوت را در مصاحبه به کار می برد، روی کین با گفتن این جملات به وی توپیده است: "ادوین، چرا تو خفه خون نمی گیری؟! دو دقیقه ست اومدی در این باشگاه و بیشتر از کل 12 سال من در این باشگاه مصاحبه انجام دادی. MUTV بود - من باید این کار رو انجام می دادم."

 

کین می گوید که به اوله گونار سولسشر نیز هشدار داده شده بود که اگر از سرمربی بابت خروجش به دنبال اسکولز از یک اتاق ملاقات که برای نشان دادن اتحاد برابر کاپیتانشان صورت گرفته بود عذرخواهی نکند برکنار خواهد شد.

 

کین گفت: "طبق گفتۀ اوله، ریو فردیناند با من موافق بود. اینکه آنها برابر میدلزبرو ضعیف کار کردند. تمامی بازیکنان شروع به صحبت کرده بودند و اوله و پل اسکولز در حال ترک اتاق بودند چرا که نمی خواستند وقتی من در آنجا نیستم در مورد من صحبت کنند. من عاشق این هستم - آنها به من وفاداری نشان دادند."

 

"وقتی که اوله می خواست سالن را ترک کند، توسط سرمربی خیلی شفاف به وی گفته شد «از او پیروی نکن». طبق گفتۀ اوله، کارلس فردای آن روز وی را به دفترش فراخواند و به او گفت که برای ترک اتاق از سرمربی عذرخواهی کند وگرنه اخراج خواهد شد."

 

یونایتد کین را به خاطر مصاحبۀ تلویزیونی 5 هزار پوند جریمه کرد ولی روی کین بعد اینکه فرگوسن وی را از یک مسابقۀ تیم ذخیره ها که برای بهبودی و رسیدن به شرایط آمادگی بعد شکستگی پایش قرار بود بازی کند بیرون کشید، می دانست که تقدیر آینده اش در باشگاه مقدر شده است.

 

وقتی که کین رفت از فرگوسن بپرسد که چرا بازی نمی کند، به وی گفته شد که با ایجنتش مایکل کندی صحبت کند. کندی به وی گفت که برای یک ملاقات در دو روز بعد در زمین تمرینی کارینگتون احضار شده است. کین به کندی گفت: "آنها در تلاش هستند که از شر من خلاص شوند."

 

در ملاقات فرگوسن به او گفت: "ببین روی، من فکر می کنم که به پایان کار رسیده ایم." کین موافق بود ولی شوکه شد وقتی که گیل یک بیانیۀ مکتوب را مهیا کرد. او گفت: "همه چیز را آماده کرده بودند. آن بیانیه یک نارنجک دستی دیگر بود که به سمت من پرتاب کردند. نه یک ساعت بعد و دو ساعت بعد ملاقات، یا بعد مذاکرات جدایی - همان لحظه آن بیانیه را نوشته بودند!"

 

کین همچنین عصبانی بود که در بیانیه سالهای خدماتش را نوشته بودند 11 سال و نیم، در حالی که در حقیقت وی 12 سال و نیم بود که در باشگاه بود.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/16 و 20:40 دقیقه ارسال شده است

ممنون بابت تمامی نظرات من جواب اگه ندادم در مورد نظرات دلیل بر نخوندن نیست دلیل بر این بود که طبعا طبق نظر خودم با نصف کامنتها موافق بودم و با نصفی مخالف شکلک
از زیبایی کار کم می شه اگه بخوام بیام زیر نظرات بگم موافقم مخالفم شکلک
عاشق همین تبادل ایده هستم به صورت بکر و بدون پاسخ شکلک
---------------
یه نظر هم خودم اضافه کنم: دقت کردید این کیروش عجب ماموز آب زیر کاهیه... هرجا رفته دعوای زیر زیرکی به پا کرده... اون از نیستلروی و روی کین که یه جورایی عامل خروج جفتشون از باشگاه بود... اون از دعواهاش با فدراسیون پرتغال... کلا آدم نچسبیه خدایی شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/07/15 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

كين مين سرالكس هرچي بگه همونه خفه خون بگير لطفاشکلک

این نظر توسط ali-mufc در تاریخ 1393/07/15 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

مرسی داش شهاب
کین زبونش خیلی تیزه.بقول سر الکس قوی ترین عضو بدنش زبونش بود.این زبونش کاری کرده تا بقیه ازش کینه به دل بگیرن و بر علیهش بشن
هر چی هم شده باشه،بالاتر از سر الکس نیست و نخواهد بود
پاسخ : خواهش می کنم داش علی شکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/07/15 و 12:33 دقیقه ارسال شده است

جاي خاليش به شدت احساس ميشه توي تيم.بنظرم جاي خالي اسكولز رو ميشه تا حدي پر كرد ولي روي كين رو فكر نكنم

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/07/15 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

قطعا کی روش به کین حرف خیلی بدی زد ولی کین هم خیلی زود عصبانی میشه و بد حرف میزنه. کین با تعصب بود ولی فحش و تکل و داد نشونه تعصب نیست!

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/07/15 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

کین: فرگی نمی خواست بکام شمارۀ 7 بپوشد. (متن در نظرات پست ثابت خبری)

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1393/07/14 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

سلام شهاب جان ممنون بابت این پست زیبا.
هنوز بعد سالها دلم برای روی کین و جنگندگی اش تنگ میشه.کاپیتان و رهبر به تمام معنا.
اهل تملق و چابلوسی نبود و بی پروا نقاط ضعف را مطرح میکرد چون برایش مهم بود.به یاد می آورم چند سال قبل که با فرگی از مرحله گروهی چمپیونز لیگ حذف شدیم به عنوان کارشناس گفت : " منچستر به نتیجه ای دست یافت که استحقاقش را داشت . آن ها باید حذف می شدند".
پاسخ : سلام علی جان خواهش می کنم قابلی نداشت

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/07/14 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

یعنی همه ی این قیل و قالا و سر و صدا ها سر یه باخت به میدلزبرو بود ؟!!!!!
پس روی کین اگه سال قبل تو تیم بود که مویس رو تیکه تیکه میکرد شکلک
ولی دیگه خداییش قشنگ نیست این دعوا ادامه پیدا کنه .... اینجا بابی چارتون باید ریش گرو بزاره دست فرگی رو بزاره تو دست روی کین شکلک

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/07/14 و 22:25 دقیقه ارسال شده است

تو کل مدتی که متن رو بعد از این جمله\"او درست کنار شانۀ راست من بود، چطور من اون لعنتی رو دوباره نزدمش\" میخندم فقط یه سوال ذهنم رو مشغول کرده بود که واقعا چرا نزدش،یعنی واقعا چرا،باید میزد فکش رو میاورد پایین
به نظر من اخلاقش و تعصبش هر دو ستودنیه
چه پایان تلخی...شکلک
روی کینشکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/07/14 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

روی کین یه کاپیتان واقعی بودشکلک
ولی با خلق و خویِ غیر معمول،حتی تند مزاجم نمیشه گفتشکلک

اون قسمت در مورد اسکولز و سولسشر فوق العادس...
با اینکه جبهه ی مخالف فرگوسن بوده!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,394
  • بازدید ماه : 67,686
  • بازدید سال : 311,277
  • بازدید کلی : 3,936,442
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30