loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 457 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (1)

 

 

  • Nightmare: Fink says the experience of 1999 helped inspire Bayern to glory.مدافع بایرن مونیخ در فینال 99، تورستن فینک اعتراف می کند که بدترین شب ورزشی او همان فینال نوکمپ بوده. اشتباه فینک در دفع کرنر ارسالی بکام روی سر اشمایکل و ... بود که منجر به اتفاقات عجیب آن شب شد. توپ دفع شدۀ او جلوی پای گیگز افتاد و ضربۀ گیگز و گل تساوی شرینگام و ادامۀ ماجرا... فینک می گوید:
    "در دوران ورزشی من، آن شب پایین ترین نقطه بود. همه به من نگاه می کردن چون من در دفع توپ مرتکب اشتباه شده بودم." منبع

  • تیتر انگلیسی: ریو فردیناند علی رغم اینکه پیشنهادهایی با حقوق 300 هزار پوند در هفته از باشگاههایی در خاور میانه، امریکا یا چین دارد، می خواهد در یونایتد بماند. منبع
  • ریو فردیناند در گفتگو مجله چهارچهاردو می گوید که کریستیانو رونالدو تنها بازیکنی بود که جرأت میکرد با سرالکس شوخی های عملی بکند مانند قایم کردن کفشهای الکس!

"رُنی (مخفف رونالدو) سوگولی او بود و با چیزهایی از این قبیل شوخی میکرد و برمیداشت در میرفت!" منبع

 


  • مورینیو در گفتگو با سان فاش کرد که روز یکشنبه در اولین سفر از 4 سفری که برای مد نظر گرفتن دیدارهای حریفش در لیگ قهرمانان، منچستر یونایتد در نظر دارد، به اولدترافورد خواهد آمد تا دیدار لیورپول و یونایتد را تماشا کند:
    "من به سرالکس فرگوسن گفته ام که دارم میام. منچستر یونایتد برابر لیورپول – بازی بزرگیه."
    "و من همیشه می خوام که دیدار رقیبانم رو زنده تماشا کنم. می خوام برم اونجا و با چشمای خودم ببینم."
    "امیدوارم قبل اینکه با یونایتد بازی کنیم، فرصت کنم سه یا چهار بار بازیشون رو ببینم. من مطمئنم که سرالکس هم همین کار رو خواهد کرد. او هم برای تماشای بازی ما خواهد آمد." منبع

  • http://img.skysports.com/11/07/800x600/Chris-Smalling-Manchester-United_2619460.jpgکریس اسمالینگ در گفتگو با سایت باشگاه می گوید که از بازگشتش به روند عادی بازی پس از دوران وحشتناک مصدومیت خوشحال است:
    "من الآن حس خوبی دارم. اکنون تونستم که چند بازی انجام بدم و الآن فقط این مسئله مطرحه که به این روند ادامه بدم."
    "هرچه بیشتر بازی کنید بیشتر در ریتم بازی قرار میگیرید و اعتمادتان افزایش پیدا می کند."
    "من در حال حاضر فقط می خوام دور از مصدومیت بمانم و دوره ای خوب رو ادامه بدم: مسابقات مهم زیادی پیش روی ما است."

    "این دوره ای که گذشت یکی از بدترین دوره مصدومیتهایی بود که من داشتم. هیچ وقت آسون نیست که شما اول فصل رو از دست بدید ولی بعدش برگردین و بخواهید به کار ادامه بدید. ولی من خوش شانسم که برگشتم به تیم."
    "مسئله اصلی که شما موقع برگشت از مصدومیت روش تمرکز می کنید، اینه که به ریتم عادی خودتون برگردین."
    "شما غایب بودید در حالی که بقیه آماده بودن و بازی می کردن و خوب کار می کردن و این مسئله ایجاب می کنه که شما سختتر تلاش کنید تا بتونید خودتون رو به فرم بهتری قبل از مصدومیتتون برسونید." منبع

  • Footballfancast - هواداران وست هام، به قیمت بالای بلیطهای بازی تکرار این تیم با یونایتد در اف ای کاپ که هفته آینده در اولدترافورد برگزار می شود اعتراض دارند. قیمت بلیطهای بازی در آپتون پارک تنها 20 پوند بود ولی یونایتد قیمت بازی اولدترافورد را 45 پوند تعیین کرده است. قانون قبلی فدراسیون اینگونه بود که دو تیم با توافق هم قیمت بلیطها را تعیین می کردند ولی اکنون تیم میزبان قیمت را تعیین می کند. حد اقل قیمت تعیین شده از طرف فدراسیون برای یک بازی دور سوم 15 پوند است.
    و در حالی که یونایتد لازم است تنها 15 درصد صندلیها را به وست هام اختصاص دهد، عواید مسابقه به دو بخش 42.5 درصدی تقسیم شده و به طور مساوی بین باشگاهها تقسیم می شود.
    5 درصد عواید نیز توسط فدراسیون برداشته می شود و 10 درصد باقی نیز در صندوقی برای جوایز مسابقه اف ای کاپ واریز می شود. منبع

  • Talksport - کریگ برلی Craig Burley، اسطورۀ سابق چلسی، در گفتگو با اسپورتس برکفست می گوید که انتقال به اولدترافورد برای لمپارد عالی خواهد بود ولی یونایتد نیازی به او ندارد!

"منچستر یونایتد باید فرد جوانتری را پیدا کند. اونها باید به دنبال فرانک لمپاردی برای آینده باشن، بازیکنی که شش، هفت یا هشت سالی جوانتر باشه."

"اونها در حال حاضر پل اسکولز، رایان گیگز رو دارن. سرالکس می تونه با یک هافبک پا به سن گذاشته دیگه هم کار کنه؟ این انتقال برای لمپارد عالی خواهد بود، ولی من فکر نمی کنم اتفاق بیفته." (مترجم: این حرفهای اسطورۀ لندنی، در تأیید صحبتهای دیروز اشپورتویتنس کاملا آنها را توجیه می کند) منبع


  •  خبر کوتاه: به گزارش سان، سلطنتی ها (لقب تیم ردینگ)، نظر منچستر یونایتد را در مورد انتقال قرضی دنی ولبک به تیم ردینگ جویا شده اند و پس از نظر مثبت حریف، اکنون از به خدمت گرفتن این مهاجم انگلیس اطمینان کامل دارند. منبع
  • خبر کوتاه: سرالکس فرگوسن، داویده پتروچی و اسکات ووتون را قرضی به تیم پسرش در چمپیونشیپ، پیتربورو می فرستد تا از سقوط این تیم جلوگیری کنند. گویا ووتون قبل از انتقال قرضی، قراردادی دو ساله هم با باشگاه امضا خواهد کرد. منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حسام در تاریخ 1391/10/20 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

این رونالدو هم خیلی شیطونه شکلک
فرگی هم فکر کنم بازی بارسا و رئال رو تماشا کنه
دم ریو گرم شکلک
پاسخ : فکر کنم فرگی قبل بازی رفت یه سر بزنه به عمو خوزه شکلک
---------
می پکونیم لیورپول رو شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 441
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,228
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,876
  • بازدید ماه : 3,876
  • بازدید سال : 317,324
  • بازدید کلی : 3,942,489
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30