loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 525 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (5)

 سایت باشگاه - توافق برای انتقال قرضی وینگر منچستر یونایتد، ویلفرد زاها به کریستال پالاس انجام شد.

 

این انگلیسی ملی پوش آخرین خرید سر الکس فرگوسن بود که سال 2013 از سلهورست پارک خریداری شد، هرچند تا آخر آن فصل را در باشگاه خودش قرضی باقی ماند. پس از انجام اولین بازی خود برای یونایتد در پیروزی جام خیریه برابر ویگان اتلتیک، فصل گذشته یک بازی از ابتدا در کپیتال وان کاپ و همچنین دو بازی نیز به عنوان یار تعویضی برای یونایتد در لیگ برتر انجام داد. پس از آن با انتقالی موقت به تیم کاردیف سیتی اوله گونار سولسشر منتقل شد هرچند در جلوگیری از سقوط این تیم ولزی به چمپیونشیپ ناکام بود.

 

او که در حذف یونایتد از کپیتال وان کاپ به دست MK Dons در وسط هفته یک تعویضی بدون استفاده بود، می تواند در این انتقال قرضی به پالاس تجارب گران بهایی را از بازی در تیم اول در سطح اول فوتبال انگلیس کسب کند. این توافق با پالاس پس از بازگشت دوبارۀ نیل وارناک به این باشگاه صورت گرفته است و بدین ترتیب بار دیگر این سرمبری و زاها در جنوب لندن به هم ملحق خواهند شد.

 

در گفتگو با سایت رسمی باشگاه کریستال پالاس زاها از دوران حضورش در یونایتد تا بدین جا گفته است و همچنین از احتمال بازگشت دوباره به یونایتد پس از کسب تجربه در این انتقال قرضی. این وینگر گفته است:

 

"یونایتد باشگاهی بزرگ است، ولی از وقتی که من به آنجا رفتم، کارها مطابق میلم پیش نرفت. در واقع فرصتی برای نشان دادن استعدادم و یا بازی زیاد نداشتم - به همین دلیل بود که فکر کردم یک انتقال قرضی برایم بهترین راه خواهد بود، که کمی تجربه کسب کنم و شاید به عنوان یک بازیکن بهتر به تیم برگردم."

 

"تجربه ای بزرگ بود و به ویژه بازیکنانی که با آنها تمرین می کردم و صحبت می کردم بازیکنانی همچون گیگزی، روبین (فان پرسی)، و رونی. صحبت کردن با چنین بازیکنانی همیشه در آینده ی دوران ورزشی من به من کمک خواهد کرد. روبین راهنماییهایی در مورد زدن ضربات آخر به من می کند و وقتی صحبت از تمام کنندگی و ضربات آخر به میان می آید چه کسی بهتر از روبین خواهد بود؟!"

 

"دیدن آنها و بودن در تمرینات با آنها به پیشرفت هرچه بیشتر من کمک کرده است."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ابوالحسن در تاریخ 1393/06/07 و 10:20 دقیقه ارسال شده است

سالام شهابشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک چطوری؟شکلکشکلکشکلکشکلک خوبه ک تام رو بفروشیمشکلکشکلکشکلک ولی نمیدونمم عاشق این کاگاواهمشکلکشکلکشکلکشکلک شینجیشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکباید بمونهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سالام ابولحسن جان شکلک
شینجی هم هیچ وقت نتونست بازیهای دورتموند رو در یونایتد به نمایش بذاره...

این نظر توسط vahid در تاریخ 1393/06/07 و 1:37 دقیقه ارسال شده است

سلام استاد شهاب شکلک خوبی؟
میگم بنظر تو که چند ساله کارت اینه و تجربه ات بالاست ویدال رو میگیریم؟ خوب توضیح بده
پاسخ : سلام داش وحید گل خوبی داداش؟ شکلک
چه خبر آقا شکلک
راستش اصلا نمی شه امسال رو با سال قبل مقایسه کرد پارسال وضعمون بحرانی نبود و امسال قطعا باشگاه بدون پیش بینی عمل می کنه تو انتقالات... برای همین نمی دونم.
ولی اگه به دل خودم باشه که گفتم ترجیح می دم به جای ویدال دی یانگ رو بخریم شکلک
با قیمت کمتر و کارآیی بیشتر...
شاگرد فن خال هم بوده
ولی شایعۀ ویدال خیلی جدی تره

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/06/07 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

سلام
زاهافکر میکنم به نفعش شد که رفت
کاپیتانی رونی در تیم انگلیس رو تبریک میگم
دیماریا هم که شماره 7 رو گرفت امیدوارم وارث خوبی برای کانتونا ،بست،بکام و رونالدو باشه

شکلکشکلک
پاسخ : سلام مسعود جان دقیقا به نفعش شد که رفت اینجا جایی براش نبود مخصوصا با چینش جدید به هیچ وجه بازی بهش نمی رسید. خدا کنه شمارۀ 7 دی ماریا بر اساس لیاقت باشه نه صرفا برای جذبش! :شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/07 و 0:45 دقیقه ارسال شده است

اینقدر به این طفلی کم بازی رسیدکه اصن چیزی به ذهنمون نمیرسه دربارش.اما حس میکنم اگر به اندازه دو سوم بازیهایی که عدنان بازی کرد،زاها هم بازی میکرد،چه بسا موندنی بود...
به هرحال واس خودش بهتر شد که رفت،مام که چیز زیادی ندیدیم ازش...
پاسخ : زاها فقط یکم خاصیت دریبل زنی داشت همون موقع خریدش هم از کلیپهاش فکر می کردیم می تونه کریس رونالدو بشه برامون اما کریس و پشتکارش تو جهان فوتبال دیگه تکرار نخواهد شد شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/07 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

این پست 40 دقیقه 4 بازدید شکلک
فکر کنم باید پست ثابت خبری رو برداریم طبق معمول شیوۀ نیوزنویی داره به بلاگ ضربه می زنه نمی دونم چه حکمتیه بر عکس انتظار نتیجه دقیقا معکوس میده... شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 233
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 297
  • بازدید سال : 313,745
  • بازدید کلی : 3,938,910
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30