loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 765 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (18)

آنخل دی ماریا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

(ماتا که مترجم دی ماریا برای اسکای بود، از قول وی می گوید:) "من بابت اولین بازی خود و اولین گلم بسیار خوشحالم. من در طول هفته این نوع ضربۀ آزاد رو تمرین کرده بودم و لذا این گل برام غیر منتظره نبود."


 

خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد

 

(امیدواری به تداوم نمایش خوب و نتایج خوب...) "به نظرم نسبت به بازیهای قبل ما خیلی خیلی بهتر بازی کردیم. از دقیقۀ اول تا آخرین دقیقه برای گلزنی تلاش کردیم و با بازیکنایی که در اختیار داریم همین کار رو هم باید بکنیم. ما باید خوب بازی کنیم، باید گلهای زیادی به ثمر بنشونیم و در دفاع منسجم باشیم. این یک پیروزی بسیار حیاتیه و امیدواریم که اولین گام از یک سلسله نتایج خوب باشه. اکنون باید در طی هفته سخت تمرین کنیم و امیدوار باشیم که هفتۀ آینده باز هم پیروز بشیم من خودم باید بیشتر به محوطه بزنم. من قادر هستم با گلزنی به تیمم کمک کنم و این دومین گل فصل منه لذا من از این بابت خوشحالم."


لویی فان خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

فان خال در بایرن نیز در بازی چهارم اولین پیروزی خود را کسب کرد و نهایتا قهرمان بوندسلیگا شد. وقتی از فان خال در مورد شباهت شرایط کنونیش در یونایتد با وضعیتش در بایرن سؤال شد، وی گفت که اتفاقا قبل بازی، آندریس یونکر، دستیار سابقش در بایرن و رییس فعلی آکادمی آرسنال، شرایط مشابه بایرن را به یاد فان خال آورده بود. فان خال می گوید:

 

"دستیار من، که اکنون برای آرسنال کار می کند، قبل بازی همین حرف را به من زده بود. و اکنون ما یک گل هم بیش از آن پیروزی با بایرن زده ایم. و شاید این یک نشانۀ مثبت باشد."


 

 

لویی فان خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(فان خال دو دلیل برای شادی دارد...) "امشب شبی ویژه ست چون تولد همسرم نیز هست! من به او کادو دادم ولی به من گفت که بزرگترین کادو پیروزی در بازی خواهد بود! ما این رو به او تقدیم میکنیم."

 

(هنوز هم جا برای بهتر شدن هست...) "ما همیشه باید عملکردمون رو آنالیز کنیم. نتیجه خارق العاده ست ولی ما میتونیم خیلی بهتر باشیم. این یک شروع خوب برای آینده ست. به نظرم ما توان این رو داریم که خیلی بهتر بازی کنیم. من قبلا هم گفتم که بیاید یک شروع جدید داشته باشیم.

 

(در اختیار داشتن بازیکنان...) "از اول سپتامبر ما فقط سه روز رو بعد اینکه ملیپوشها برگشتن با هم بودیم، مشکل خستگی سفر رو هم بهش اضافه کنید، مثل فالکائو. همۀ بازیکنای جدید در شرایط بازی هستن."

 

(رضایت از نتیجه و کلین شیت...) "وقتی که شما پیروزی 4-0 کسب می کنید، به عنوان سرمربی می تونید خوشحال باشید، ولی در سمت سرمربیگری همیشه نکاتی هست که برای بهبود عملکرد تیمتون بخواهید گوشزد کنید و من در بین دو نیمه و بعد بازی همین نکات رو گفتم. من از بابت نتیجه و از نوع بازیمون خیلی خوشحال هستم. کاملا بر بازی سوار بودیم و چندین گل به ثمر رسوندیم و دروازۀ خودمون رو هم بسته نگه داشتیم و کلین شیت کردیم که این مسئله هم حایز اهمیته."

 

(از فان خال سؤال شد در چه زمینه هایی پیشرفت را مشاهده می کند...) "در بحث تملک توپ. قبل این بیشتر از اونچه باید توپ رو لو می دادیم. در حرکت رو به سمت دروازۀ حریف بازی مستقیمی داشتیم و من این مسئله رو دوست دارم. همچنین موقعیت های زیادی خلق کردیم. اگرچه نسبت به موقعیتهایی که خلق کردیم گلهای کافی به ثمر نرسوندیم. در صورتی که طبق باور من همیشه باید ین موقعیت ها رو گل کرد. ولی خوب، من خیلی خوشحالم."


http://images.dailystar-uk.co.uk/dynamic/58/photos/893000/620x/louis-van-gaal-angel-di-maria-manchester-united-399819.jpg

 

لویی فان خال | سرمربی منچستر یونایتد

 

(فان خال خواهان بهتر شدن دی ماریا!) "چیزهایی  هست که میتونیم توش پیشرفت داشته باشیم، حتی در مورد دی ماریا. او کمی گرفتگی عضله داره. نباید چیز خاصی باشه. همین مسئله هم نشونۀ خوبیه. که نشون می ده او تمام تلاشش رو در بازی به کار گرفته. وقتی که گل می سازید و گل اول رو هم خودتون به ثمر می رسونید پس نباید نمایشتون بد بوده باشه. ولی گاهی بی جهت توپ رو لو می داد."

 

(رسیدن به لیگ قهرمانان و قهرمانی لیگ هدف اصلی لویی...) "من بیش از 25 سال هست که مشغول به کار هستم و تیمهای من همیشه روی بازی هجومی تمرکز داشتن، ولی موضوع مورد تمرکز ما این نیست. تمرکز ما این هست که در سه تیم اول باشیم تا بتونیم به لیگ قهرمانان برسیم. مهمترین مسئله همین هدف مسیرمون هست. باید در یک شیوۀ مشخصی بازی کنیم و باید کیفیتهای خودمون رو بهبود بدیم و من امیدوارم که در انتهای این فصل سرمربی قهرمان انگلیس باشم، اگر میسر نشد، در سال دوم، یا سال سوم به این هدف برسم."


 

فان خال | سرمربی منچستر یونایتد

 

(ناآمادگی بدن بازیکنان...) "مشکلی که داشتیم این بود که به عنوان مثال رافا داسیلوا هیچ وقت 90 دقیقۀ کامل بازی نکرده بود چون در زمان آماده سازی فصل جدید مصدوم شد. اونز از مصدومیت برگشته. یه بار یه 90 دقیقه در امریکا بازی کرد و یک 90 دقیقه هم برابر برنلی و اکنون سومین نود دقیقه ی خودش رو بازی کرد (مترجم: نمایش درخشانش برابر دونز؟!). تایلر بلکت 90 دقیقه های زیادی رو بازی کرده. روخو هم فقط یک 90 دقیقه با آرژانتین بازی کرده بود. شاو از مصدومیت برگشته. بلیند دو 90 دقیقه بازی کرده بود و یک بازی هم در تیم ملی، لذا سه بازی کامل داشته. بعدش دی ماریا هست که اصلا تا به الآن 90 دقیقه ی کامل بازی نکرده بود نه در پیش فصلش نه در فصل جاری. هررا هم بازی کرده، در ایالات متحده بود. خوان ماتا هم همینطور، فان پرسی هم این دومین 90 دقیقه ش هست و لذا مشکل اصلی ما اینه."

 

(نگرانی بابت تفاضل گل...) "من انتظار داشتم که گلهای بیشتری بزنیم چون وقتی به جدول نگاه می کنید ما مثبت دو هست تفاضلمون (+3! این چرا همه چی رو اشتباه می گه!) و فکر می کنم که تا رتبۀ پنجم باید بگردین و شاید اونجا یک تیم با این تفاضل پیدا کنید. ما موقعیتهای زیادی خلق کردیم ولی گلشون نکردیم."

 

(فان خال و در اختیار داشتن ترکیب کامل...) "من قبل بازی به بازیکنا گفتم که باید از امروز یک شروع جدید داشته باشیم چون از بعد 1 سپتامبر و بعد زمان انتقالات این اولین بار هست که با ترکیب اصلی بازی رو شروع می کنیم. ما فقط دو یا سه روز در کنار هم بودیم. من اکنون 27 بازیکن در اختیار دارم، 3 دروازه بان و 24 بازیکن، روز سه شنبه عکس تیم هم منتشر می شه و این 27 بازیکن نفرات اصلی ما خواهند بود."


 

لویی فان خال | در گفتگو با MUTV)

 

(با تیم کامل می توان پیشرفت کرد...) "من قبل بازی گفتم که بیایید یک شروع جدید داشته باشیم. این مسئله ای مهمه چرا که از بعد 1 سپتامبر و بعد بازار انتقالات اکنون میتونیم به فرآیند ساخت تیم بپردازیم و هر هفته پیشرفت کنیم - پیشرفتی که تا حالاهم انجامش دادیم، من باور دارم."

 

(اهمیت گلزنی...) "مهمتریم مسئلۀ امروز اینه که گلهای متعددی زدیم. در بازیهای قبلی ما تیم برتر بودیم، ولی گل زنی نمی کردیم، ولی اکنون 4 گل زدیم و این امر روحیۀ بازیکنا رو بالا خواهد برد."

 

(گلزنی دی ماریا و جا افتادن بازیکنان جدید....) "گل اول اهمیتش بالاست، ما قبل بازی در تمرینات روش کار کرده بودیم ولی دی ماریا در زمان مناسب ضربه رو زد و این اتفاقی نیست که همیشه بیفته و توپ گل بشه. به نظرم بازیکنای جدید خیلی خوب در تیم جا افتادن. همیشه اومدن به فضای لیگ برتر و هماهنگ شدن با نبض بازی این لیگ دشواره ولی اونا خیلی خوب این کار رو انجام دادن - نه فقط دی ماریا."

 

(خوشحالی تماشاگران بعد کسب پیروزی...) "این مسئله هم خیلی مهمه چرا که خیلی منتظر شدن تا یک نتیجۀ خوب کسب بشه. من از هوادارا بابت اعتماد و حمایتشون ممنونم."


 

دالی بلیند | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(تشکر بلیند از استقبال اعضای باشگاه...) "من قبل بازی بسیار هیجان زده بودم. اولین بازی بسیار خوبی بود و من خیلی لذت بردم هوادارا هم خارق العاده بودند. همه چیز خوب پیش رفت. من یک هفته تمرینات خوب رو پشت سر گذاشتم و همه رفتارشون خیلی خوب بود، و به گرمی از من استقبال کردند. من خیلی سریع احساس راحتی داشتم انگار که در خونۀ خودم باشم."

 

(بلیند معتقد است که با فراگرفتن فلسفۀ فان خال، روحیه ی تیم بهتر و بهتر می شود...) "تیم جدید هستش و اول کار می تونه سخت باشه ولی با این حال فکر می کنم که ما خوب کار کردیم. همگی احساس خوبی داریم و وقتی که توپ رو لو می دادیم همه به کمک همدیگه می اومدیم. اجرای هرچه سریعتر این مسئله وقتی که توپ رو لو می دید حایز اهمیته. این همون فلسفۀ سرمربی هست. ما به عنوان یک تیم کارمون رو خوب انجام دادیم. این یک شروع جدیده و ما منتظر بازی بعد هستیم."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/24 و 1:46 دقیقه ارسال شده است

فکر میکنم این اولین مصاحبه ای بود که فنخال از کلمه (فلسفه)استفاده نکردشکلکشکلک
خوبه که فعلآ بازیهامونم سخت نیست و این فرصت هست که بازیکناهم بیشتر باهم مچ شن...
رابین بیشتر وقتا پاسای قشنگی میده،فقط در امر گلزنی ضعیف بوده فعلآ...که ایشالا اونم راه میُفته...
در کل امروز عالی بودیم...اما نباید اینوهم فراموش کرد:بازی با کیو پی آر و داخل خونه بود...اما واسه کسب انگیزه ما به این نتیجه محتاج بودیم...
ممنون داداش شهاب،زحمت کشیدیشکلک
پاسخ : بلیند استفاده کرد به جاش شکلک
والا دم هری ردنپ گرم نچپیدن تو دفاع 10 نفره دفاع کنن...
سوانزی و برنلی که خیلی بد جلو ما بازی کردن...
فقط دونز مردونه ما رو 4-0 برد شکلک
خواهش می کنم داش حمید شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/06/23 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

نکات مهم بازی شکلک :
1-رو دست 4-4-2 لوزی سیستم نیست، خیلی خوبه خدایی...
2-دیماریا و هررا به عنوان شاتلر خیلی خوب بازی کردن. بلیند هم هافبک دفاعیه خوبی نشون داد ولی خط حمله ی حریف هم خیلی ضعیف بود باسه همین تو وظایف دفاعیش خوب محک نخورد، تو فاز هجومی نشون داد که قابل اعتماده.
3-رابین تو این سیستم باید تحرک بیشتری داشته باشه مثل زمانی که تو آرسنال وینگ بازی میکرد، یه خورده ایستا بازی کرد تو 2 بازی اخیر و گرنه امروز بیشتر میتونستیم بزنیم.
4-چه قدر مَرده رابین یعنی خیلی با اون پاسش به فالکائو حال کردم شکلک در حد پوریای ولی کار کرد شکلک ماتا هم یه پاس عجیب به رونی داد یه متری دروازه که هر چی گشتم توجیحی باسش پیدا نشد شکلک
نکات منفی بازی :
1-بازی نکردن پریرا شکلک
2-حضور 90 دقیقه ای اونز (ایشالا با برگشتن اسمال و جونز میشینه رو نیمکت)
3-اعتماد به سقف و خود خواهی عدنان ... خیلی بیشتر شبیه رونالدو داره میشه تا گیگز ! ایشالا که فن خال گوششو میپیچونه درست میشه شکلک
4-دست کم گرفتن بازیکنای حریف و چند تا لو دادن بی مورد از دیماریا. هرچند که قشنگ نیرو محرکه ی تیم بود انصافا.
5-رونی پشت مهاجم خیلی بهتر از رونیه مهاجم شده.
پاسخ : 1- نمی دونم چرا نکات مهم بازی رو از نکات منفی بازی جدا کردی شکلک هرچی می گردم توجیهی پیدا نمی کنم شکلک
2- دی ماریا تو شاتلر تو کار دفاعی ضعیفه به نظرم...
3- رابین سنش هم رفته بالا مصدومیت هم اذیتش می کنه نمی تونه تحرک قدیم رو داشته باشه.. البته کلا ناآماده ست شاید خستگی جام جهانی باشه و دوباره بعد یه ماه راه بیفته... در مورد پاسش به فالکائو هم کلا جالب بود..یک صحنه قبلش که فالکائو شوتید به دست گرین، روبین بدجور به رادامل تشر زد! بعدش برا اینکه یاد فالکائو بده خودش اون پاس رو انداخت! که البته خوب ننداخت اصلا انداخت پشت سر فالکائو... ولی حرکتش قشنگ بود شکلک
5- در مورد پریرا سایت 101GG نوشته بود باشگاه در تقلا برا تمدید با پریرا هستش و برا همین آوردنش رو نیمکت تو بازی اصلی ...
6- در زمینۀ پشتکار و استفاده از جاه طلبی در رسیدن به قلۀ فوتبال کریس رونالدو برا من تابو و خط قرمز خاصی حساب میشه! نمونه ش در تاریخ فوتبال به هیچ وجه پیدا نمی شه بهترینه بدون شک.. اگه مارادونا و مسی و بست با استعدادشون بهترینهای تاریخ شدن، کریس رونالدو با استعداد ذاتی نصف اونا خودشو رسوند در زمرۀ نوابغ فوتبال... در مقایسه مثلا باید بگم اسطورۀ بزرگی مثل اسکولز به شدت جاه طلبی رو کم داشت... کسی که اونقدر زود از تیم ملی خداحافظی کرد... عدنان بیشتر قد و سرخوده... وگرنه کاش تلاش و پشت کارش به کریس بره!
7- رونی من هنوز نتونستم بازیش رو زیر نظر داشته باشم... دوران گذار کاپیتانی هست... ولی از رونی کاپیتان انتظار کانتونا رو دارم من شکلک
رونی کاریزمای بکام و کانتونا رو نداره فعلا... یه همچین کاپیتانی مرا آرزوست شکلک
منتظرم یکی دوماه دیگه رونی با گلهای تعیین کننده ش با بازوبند بشه همون کانتونا شکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/06/23 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب خیلی مردی
پاسخ : کوچیکتم داش امیر یه دونه ای شما داداش شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/06/23 و 23:34 دقیقه ارسال شده است

He is NOT Blind شکلک
--------------------
Daley Blind made 112 passes for Man Utd today with 96% accuracy, the fifth highest total recorded in a PL game this season
شکلک
پاسخ : تو فصلهایی که با فرگی موفق بودیم همه بازیکنامون درصد پاس نزدیک 89 و 90 داشتن... خیلی خوبه اگه دوباره به این آمار برسیم

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/06/23 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

كي ميگه 4دفاعه بود؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سيستم سه دفاعه بودش فقط وقتي روخو ميرفت جلو بلكت ميشه دفاع چپ
وقتي ام رافا ميرفت اوانز ميشد دفاع راست.چرا الكي ميكنين تو پاچه فن خال كه اونيكه مثلا شما گفتين بوده و بردهشکلک
پاسخ : تو این بازی که حالا تحت فشار نبودیم خیلی اینکه چند دفاعه باشیم مهم نبود اصلا! تو همین سیستم هم هرچی بود به قدر کافی مدافع وسطهامون اونز و بلکت سوتی دادن! البته کنار دخیا شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/06/23 و 23:23 دقیقه ارسال شده است

چقدر حرف زده :|
انصافا امروز هررا و دیماریا ترکوندن بلیند هم بدون اشتباه بود ولی نمیدونم چرا زیاد بهش امید ندارم که بازیکن تاپی باشه اخرش بتونه یه بازیکن معمولی رو به بالا بشه
عدنان هم دو تا موقعیت خوب رو از دست داد مخصوصا دومی رو که دیگه خیلی خودخواهی کرد :|
ترکیب هم دقیقا این بود
دخیا
روخو بلکت ایوانز رافا
--------بلیند--------
--دیماریا------هررا
--------ماتا----------
-رونی---ونپرسی--
راستی چرا دیگه حرف از فلسفه نزده؟شکلک
پاسخ : فلسفه رو بلیند گفت شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/06/23 و 23:21 دقیقه ارسال شده است

سعید 4 دفاعه بازی کردیم ، اما سیستم لوزی بود تقریبن ، تلویزیون انگلیس هم چند بار فورمیشن 4 نفره ی خط هافبک رو نشون داد که کاملن لوزی بود ، دیماریا سمت چپ و هررا سمت راست.
در مورد دفاع هم کاملن حرفت درسته ، ضعف تو بازیای گذشته کاملن به سیستم بازی بر میگشت و نه ضعف فردی مدافعا.

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/23 و 23:19 دقیقه ارسال شده است

رافائل هم قشنگ ی کلاس بالاتر از والنسیا بازی می کنه و برای لیگ برتر فوق العادست.
پاسخ : رافائل تو حمله اصلا نمی شه والنسیا رو باهاش مقایسه کرد.. جنگندگیشون یکیه... ولی تو کار دفاعی شاید بشه گفت والنسیا یکم بهتر از رافائل باشه... انرژی هم مهمه والنسیا به نظر میآد قدرت بدنیش بیشتر باشه برای پستهایی که وینگ راست یک نفر تنها عمل می کنه...
ولی تو حمله والنسیا و یانکو عملا سمت راست تیم رو فلج می کنن

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/23 و 23:17 دقیقه ارسال شده است

مثل این که 4 دفاعه بازی کردیم! من چون از وسطا بازی رو دیدم گیج شدم.
سیستم این بود؟
روخو بلکت اونز رافا
دیماریا بلیند هررا ماتا
رابین رونی

باید زودتر از این سیستم استفاده می کرد. بازی رو بردیم ولی باید ثبات داشته باشیم و همین روند رو ادامه بدیم فعلا هم که بازی ها سخت نیستن و کم کم خیلی از تیمای مدعی هم امتیاز از دست دادن.

بنظر من بزرگترین تفاوت تیم با گذشته دی ماریاست، پاساش خارق العادست. البته وسط زمین یخورده توپ لو میداد که امیدوارم اونم حل بشه.

بلیند و هررا خیلی خوب بودن. بلیند هم بازیکن خوبی بنظر میرسه. امیدوارم بیشتر از اون شوتا بزنه چون یکی از چیزایی که ما این اواخر تو تیم نمی دیدیم شوتای از راه دور بود.

اونز و بلکت هم عالی بودن، فقط ی جا روخو پاس اشتباه داد که بلکت نتونست جمعش کنه ولی خوشبختانه گل نشد. مقصر صد در صد بلکت نبود.

دخیا هم خدا رو شکر یکی دو تا توپ گرفت.

با همه اینا کوییز پارک رنجرز تیم نیست. امیدوارم با 4 دفاعه ادامه بدیم.

خوبه دو تا بازی گل نخوردیم، همون طور که قبلا گفتم بنظرم همه دفاع هامون از لحاظ فردی خوبن فقط باید تو سیستم(منظورم 433 و 352 و... نیست) جا بیفتن.
پاسخ : اون صحنه بلکت مقصر بود... در واقع مقصر که چی بگم چوب بی تجربگیش رو خورد مهاجم QPR رو پشت سرش ندیده بود... اونز هم 3 یا 4 تا پاس کمجونش داشت کار دستمون میداد... از مصدومیت برگشته دوباره میاد رو فرم ایشالا...
دخیا خیلی بد داره کار می کنه...

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/23 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

چقـــــــــــــــــــــــــــــدر حرف می زنه این ابوالبشر فان خال :| :| :|
آقا جدی منم این سال بی اعصاب شدم حوصله شو ندارم! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 469
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,264
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,912
  • بازدید ماه : 3,912
  • بازدید سال : 317,360
  • بازدید کلی : 3,942,525
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30