loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 583 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (9)

 

 

 

 

معرفی من محمد هستم متولد 72/7/6 و اصلیتم دماوندی هست و دیپلم تجربی دارم و الان دانشجو رشته حسابداری کارشناسی پیوسته هستم. 
تاریخچۀ هواداری من اول طرفدار ارسنال بودم ولی وقتی بازی یونایتد و آرسنال رو دیدم که یونایتد دیگه با گل ون نیستلروی روند پیروزهای طولانی مدت آرسنال رو قطع کرد هم از بازی و سبک یونایتد خوشم اومد و هم از سر الکس.......... 
بازیکن محبوب سر رایان گیگز و اسکولز و بست 
بازیکن محبوب غیر یونایتدی مسی-زیدان- مالدینی-مارادونا 
تیم محبوب غیر یونایتد هیچ فقط و فقط یونایتد کبیر
اسطورۀ مورد علاقه سر گیگز و اسکولز و بکهام و رونی و گری نویل 
تیم منفور رئال-بایرن(کل فوتبال آلمان فقط یکم دورتموند خوشم میاد)-سیتی-لیورپول
بازیکن منفور کریستیانو رونالدو-په په-جوردی آلبا-کرگر-بیل کل بازیکنای المانی به جز تا حدودی رویس
تیم ملی فرانسه 
علایق من باشگاه والیبال میرم و هم دیدن و از بازی کردنش لذت میبرم آهنگ های قدیمی از ستار- سیاوش - معین و هایده و ایرج 
توضیحات دیگر

از سرالکس متشکرم که 27 سال به تیم ما عزت داد.

از سرور عزیزم شهاب متشکرم که چنین محیط خوبی را فراهم کرده برامون.........فقط شهاب تو میدونی معنی comperesition چیه؟

نقل قول اگر روزگار با تو نساخت تو باید با آن بسازی 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/28 و 7:21 دقیقه ارسال شده است

حمید جان من مسی رو خیلی دوسش دارمشکلکشکلک ........ولی حمید عزیز من همیشه سعی کردم که هیچ وقت خواهش های نفسانی و احساساتم بر عقلم غلبه نکنه
پاسخ : حق انتخاب داری دیگهشکلک چی بگمشکلک.........ووووآاااااااا،این عالیه.شکلک اما خب بعضی وقتا واسه هر اتفاقی،یک لحظه کافیه،و واسه هر آتیشی،یک جرقه.میتونه ناخودآگاه هم اتفاق بیُفته.شکلکشکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/06 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

حمید جان آقاییشکلکشکلک
ببخشید زینب خانم اگه باب میل شما نبودشکلکشکلکشکلک
پاسخ : همچنین،مرسی داش محمد...شکلک
پاسخ : اختیار دارین شکلکاتفاقا برام خییلی جالب بود..
فکر نمی کردم دهه هفتاد حتی این اشخاص رو بشناسن شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1393/12/06 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

باور کردنی نیس با این علایق از دهه هفتاد باشینشکلکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/12/06 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

جهشت از سمت آرسنال به منچستر خوب بود داش محمد...شکلک از چه بازی ای هم با لندن وداع کردی...شکلک غیرممکنها به دست منچستر و سرآلکس ممکن میشه...(میشد)
مسی بازیکن محبوب؟شکلکشکلک در مورد زیدان وجه مشترک داریم اما...اخلاقش خوب بود(در کنار بازیش)
سبک علایقت،تا حدودی گویای احساساتته...شکلک
دستت دردنکنه محمدجان...شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/05 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

چاکریم امید جانشکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1393/12/05 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

چاکر داش محمد گل شکلک

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/05 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

سلام نگار خانم...............من از خیلی وقته پیش هستم ولی گفتم بزار یه بیوگرافی داده باشم

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/12/05 و 12:51 دقیقه ارسال شده است

چرا من فکر کردم اینجام تولده؟؟ شکلکشکلک

شما قبلا اینجا میومدین تازه بیوگرافی گذاشتینشکلک
شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/12/05 و 12:47 دقیقه ارسال شده است

تولدتون مبارك شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 456
  • بازدید ماه : 41,931
  • بازدید سال : 213,125
  • بازدید کلی : 3,838,290
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30