loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 451 جمعه 21 فروردین 1394 نظرات (3)

 

لوئیز فن خال اذعان کرده که از اهمیت داربی برای هواداران منچستریونایتد آگاه است .رابین فن پرسی علی رغم حضور در تمرینات آماده حضور در این بازی نیست .

 

فن خال لحظاتی پیش در کنفرانس خبری خودش گفت :" فن پرسی به تمرینات تیم بازگشته ولی هنوز برای بازی آماده نیست . در مورد شاو و اسمالینگ باید صبر کنیم و ببینیم . در مورد شاو مطمئن نیستم ولی اسمالینگ شاید بتواند بازی کند.

 

انگلیسی ها می گویند هیچ وقت به ترکیب تیم برنده دست نزنید ولی من همیشه چشم هایم را باز نگه می دارم . شما باید بازیکنان ترکیب اصلی را با نیمکت نشینان مقایسه کنید . شما باید به کیفیت حریف نگاه کنید و براساس بازیکنانی که در اختیار دارید تصمیم بگیرید.

 

نه تنها دی ماریا برای بازگشت به ترکیب ابتدایی می جنگد بلکه همه بازیکن هایی که در تمرینات شرکت می کنند به دنبال حضور در ترکیب هستند . من امروز یک مسابقه دستگرمی در تمرین برگزار کردم و تیم سفید پوش عملکرد خیلی خوبی داشت . در حالی که در این تیم همه بازیکن های ترکیب ابتدایی ما حضور نداشتند بنابراین نیمکت نشینان دارند می جنگند و من همیشه این را دوست داشتم . به بازیکن ها گفتم که روحیه جنگندگی شان را دوست دارم.

 

من همیشه مطمئن هستم چون به تیمم باور دارم . بازی بین دو رقیب همیشه یک بازی خاص است . البته که رویای پیروزی در داربی را در سر دارم همه بازیکن ها باید این رویا را داشته باشند . من، دستیارانم و بازیکن ها چندین روز است که در فکر پیدا کردن راهی برای شکست دادن سیتی هستیم . شما می خواهید این بازی را ببرید چون روی وضعیت تان در جدول تاثیر می گذارد.   

 

حالا که بازی ها را بردیم به رتبه سوم رسیدیم در حالی که یک ماه پیش همه غیر از من می گفتند که رسیدن به این رتبه غیر ممکن است . اگر در رتبه سوم کار را تمام کنیم موفق شدیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم و یک رتبه بالاتر از آن چیزی که تصور می شد قرار گرفتیم.

 

ما در مقابل آرسنال باختیم که برای ما بسیار ناامید کننده بود ولی فرم خوب مان را در لیگ ادامه دادیم.

منچسترسیتی اخیرا نتایج خوبی نگرفته است ولی فکر نمی کنم که این مسئله در چنین بازی تاثیر گذار باشد.

 

اگر در خیابان های منچستر قدم بزنید می بینید که همه درباره داربی و بازیکن ها صحبت می کنند . بازیکنان ما مخصوصا غیر انگلیسی ها و همچنین خود من از معنای پیروزی یونایتد در مقابل سیتی آگاه هستیم . همه می دانیم که این بازی چقدر مهم است.

 

درباره جو شهر بهتر است از همسرم سوال بپرسید چون او بیشتر از من در سطح شهر حضور داشته است . من اکثرا در داخل باشگاه هستم و تیم را تمرین می دهم و بعد به خانه می روم تا دیگر مراحل آماده سازی را انجام دهم ولی همسرم به من گفته که مردم راجع به داربی صحبت می کنند . آرایشگر همسرم طرفدار منچسترسیتی است بنابراین بحث های زیاد بین این دو خانم شکل گرفته است . این موضوع را دوست دارم چون در فوتبال شما برای هوادارن بازی می کنید و امیدوارم که بتوانیم پیروزی را به هواداران هدیه بدهیم. "

 

منبع: 90tv

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1394/01/22 و 13:47 دقیقه ارسال شده است

دروووود
سپاس از شما
من پیشنهاد می کنم همسرش آرایشگرشو عوض کنهشکلک
به طور عجیبی به این بازی خوش بینمشکلک
پاسخ : سلام...
خواهش میکنم نسرین خانم...
اگه بردیم نگهش داره،که هِی یونایتدو بکوبه تو سرششکلک ولی اگر باختیم،واقعآ نگه داشتنش لزومی نداره...شکلک
خداروشکر،ایشالا که ببریم.از لحاظ آماری هم،واقعآ اوضاع نامناسبیه.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/01/22 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

این فن خال هم بعضی وقتا خیلی وارد جزییات میشه، آرایشگر و آشپز و مخصوصا زنششکلک
انصافا این فنخال تو یونایتد خیلی آرومتر شده،تو رزومش که نشون داده مربیه پرحاشیه ای بوده اما تو منچستر به بلوغ اخلاقی رسیدهشکلک
لحظه شماریا واسه بازی با سیتی شروع شده، ایشالله میبریمشونشکلک
پاسخ : والا دیگه سنشم زیاد شده :| وگرنه بدشم نمیاد سر به سر بذاره.همون،بلوغ اخلاقی که گفتین درسته...شکلک
الان که من این پاسخو مینویسم،دقیقآ 27 ساعت دیگه بازی شروع میشهشکلک ایشالا که میبریم.

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1394/01/21 و 23:13 دقیقه ارسال شده است

اشپز باشگاه نکته خاصی آنالیزی طرح نقشه ای چیزی نگفته ؟؟؟ شکلک
2 تا با کفگیر بزنه تو دهننشون تا نبازن شکلک
والا...........
رمز دبل شدن لیورپول اشپز باشی بوده شکلک
پاسخ : اوه اوه راسّم. از مسبب دبل شدن لیور فراموش کرده بودیم...شکلک
خدا سایه آشپزباشی رو از سرتیم کم نکنه...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 225
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 287
  • بازدید ماه : 287
  • بازدید سال : 313,735
  • بازدید کلی : 3,938,900
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30