loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 814 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (11)

-

بخشهایی از زندگی نامۀ سرالکس فرگوسن

-Manchester United boss tried to sign Fernando Torres when he was 16-years-old. 1

Torres could have joined United as a teenager. (©GettyImages)"سر الکس فرگوسن فاش میکند که یونایتد فرناندو تورس را در سن تنها 16 سالگی مد نظر داشته است: "ما بارها تورس رو زیر نظر داشتیم و وقتی 16 ساله بود سعی کردیم او رو به خدمت بگیریم."

 
-Sir Alex Ferguson has admitted Wayne Rooney told him he should have signed Mesut Ozil. 2
-Ozil now stars for Arsenal (©GettyImages)

فرگوسن فاش میکند که رونی پیش از درخواست برای ترک باشگاه در سال 2010، از وی خواسته بود مسوت اوزیل را جذب کند و فرگی هم در پاسخ به رونی گفته است: "جواب من این بود که این هیچ ربطی به او نداره که ما برای جذب کی اقدام میکنیم."

 
-Ferguson reveals he is unsure who threw the pizza during the infamous 'pizza gate'' scandal after Manchester United's win over Arsenal in 2004. 3
Wenger & Ferguson used to be fierce rivals (©GettyImages)فرگوسن مدعی است پیروزی 2-0 سال 2004 که نوار 49 بازی بدون شکست آرسنال را پاره کرد، ذهن ونگر را "معیوب یا خراب" کرد (داغونش کرد) و همچنین فرگوسن مدعی است نمی داند دقیق کدام بازیکن آرسنال به سمت وی پیتزا پرتاب کرده است اگرچه برخی می گویند او فابرگاس بوده است. همچنین فرگوسن نهایتا باز ونگر را بی نصیب نگذاشته و ادعا کرده است که جک ویلشر تنها بازیکن بومی است که آرسنال در طی سالیان حضورش برای توپچیها پرورش داده است.  
 Sir Alex Ferguson: Liverpool's Steven Gerrard is not a top, top player 4
-Ferguson has slated Gerrard (©GettyImages)

سرالکس بر خلاف سایرین، استیون جرارد را بازیکن تاپی نمی داند: "و من جزو معدود افرادی هستم که حس میکنن جرارد بازیکن خیلی خیلی تاپی نبوده."

فرگی معتقد است جرارد در بازیهایی که با زوج اسکولز و کین روبرو میشد، به ندرت پاش به توپ می خورد! با این حال فرگوسن فاش میکند که در سال 2005 که چلسی نیز به دنبال جرارد بود، تلاش کرده بود جرارد را جذب کند. همچنین فرگی اشاره میکند که دوران بازیهای ملی مایکل کریک دوران پر کشمکش و پرتقلایی بود و دلیلش هم حضور فرانک لمپارد و استیون جراردی بود که به مراتب "خود ستا تر و رجز خوان تر" بوده اند!

 
-Ferguson reveals details of deal to sign Robin van Persie from Arsenal 5
-Wenger was fuming, says Fergie. (©GettyImages)

سرالکس فرگوسن فاش میکند که در جریان مذاکراتش برای جذب فان پرسی از آرسنال، آرسن ونگر باورش نمی شد که فرگوسن و یونایتد نمی خواهند برای چنین بازیکنی مبلغ 25 میلیون پوند درخواستی را پرداخت کنند! فرگوسن می گوید: "من به ونگر هشدار دادم که ما هیچ گاه 25 میلیون پوند نخواهیم داد. آرسن بهت زده بود و باورش نمی شد! نمی تونست باور کنه که یونایتد نمی خواست برای چنین بازیکنی 25 میلیون پوند خرج کنه."

"من دوباره بهش گفتم: من 25 میلیون پوند رو قبول نمی کنم! آرسن ازم پرسید که بهترین پیشنهادم چیه؟ جواب: 22 میلیون پوند. پاسخش این بود که آرسنال 22.5 میلیون پوند میگیره، و 1.5 میلیون پوند اضافه هم اگه یونایتد طی دوران قرارداد فان پرسی لیگ برتر یا لیگ قهرمانان رو ببره، پرداخت بشه. و قرارداد نهایی شد!"

 
-Ferguson insists he wasn't tempted to become England manager 6
-Ferguson launched his new autobiography on Tuesday. (©GettyImages)

در دو موقعیت در سالهای 1999 و 2001 به سرالکس فرگوسن سرمربیگری تیم ملی انگلیس پیشنهاد شد و فرگوسن می گوید هیچ تمایلی برای قبول کردن این مسؤولیت نداشته است: "هیچ راهی وجود نداشت که من بهش فکر کنم. مثل یک تحت از سوزن بود که من اصلا مایل نبودم روش بخوابم!"

 
- Ferguson suggests Frank Lampard is overrated  7
-Ferguson does not believe Lampard was world class (©GettyImages)

فرگوسن همچنین تأکید میکند که لمپارد را یکی از بهترین هافبکهای فوتبال نمی داند! "لمپارد، از نظر من، یک خدمتگذار عالی برای چلسی بوده، ولی فکر نمیکنم که او رو بشه در زمرۀ نخبگان فوتبال ملی جای داد."

 
- 8
-  
- 9
-  
- 10
-  
- 11
-  
- 12
-  
- 13
-  
- 14
-  
- 15
-  
- 16
-  
- 17
-  
- 18
-  
- 19
-  
- 20
-  
- 21
-  
- 22
-  
- 23
-  
- 24
-  
- 25
-  
- 26
-  
- 27
-  
- 28
-  
- 29
-  
- 30
-  
- 31
-  
- 32
-  
- 33
-  
- 34
-  
- 35
-  
- 36
-  
- 37
-  
- 38
-  
- 39
-  
- 40
-  
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/08/05 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

تنهایی یعنی …
عبور می کنم هر روز
از کنار نیمکت های خالیه پارک….
طوری که انگار کسی در نیمکت های آخرین
انتظارم را میکشد و به آنجا که میرسم...
باید وانمود کنم که باز هم دیر رسیده ام!!!
پاسخ : عشق خیابونی و تو پارکی شکلک شکلک شکلک
من پارک رو موقع پیری دوست دارم از دست زنم بریم رو نیمکتای پارک با پیرمردای محل هر هر کر کر و لوس بازی شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/08/05 و 9:40 دقیقه ارسال شده است

شما نیایی من یادتم دیشب داریوش گوش میکردم همه اش یادت بودم میدونی اون کامنتی ک برای شعر داریوش برام نوشتی شعر داریوش و گذاشتم دارم زیر پتو زار میزنم خیلی باحال بودشکلک
پاسخ : آخ آخ اون موقع هم حسابی افسردگی داشتم شکلک
یادش بخیر
شما لطف دارین هنگامه خانم منم همیشه به یادتونم... از این به بعد سعی میکنم حتما سرزدن به دوستان عزیز اولویت باشه اونم دوستان قدیمی و بامرامی مثل شما شکلک

این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/08/02 و 6:21 دقیقه ارسال شده است

هر چه بادا باد امشب من به می لب میزنم


دم زنام نامی زیبای حیدر میزنم


می ک من گویم الطاف علیست


مستی این می فقط یک یا علیست


یاعلی ذستم بگیر روز غدیر


من غلامی رو سیاهم یا امیر


جان زهرا یا علی دردم ببین


لطفت ای شاه نجف از من نگیر

عید شما مبارک
پاسخ : به به سلام هنگامه خانم به خدا دیشب می خواستم بیام وبتون تبریک بگم این بازی منچستر رو پخش نکردن اعصابمون به هم ریخت از همه کارا موندم رفتم خوابیدم شکلک
تبریک میگم عید رو به شما هم الآن میام وب خدمتتون شکلک

این نظر توسط omidgh در تاریخ 1392/08/01 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

تو همیشه میتونی دنیا رو سورپرایز کنی پیرمرد ... شکلک
پاسخ : یعنی کک انداخت به تمبون دنیا شکلک

این نظر توسط M3hrdad در تاریخ 1392/08/01 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

ما بدون سرالکس اینجا نبودیم اما بنظرم اشتباهات زیادی مرتکب شد و خودشم به بعضی هاش اعتراف کرده
نخریدن خیلی از بازیکنا مثل اوزیل که مشخص بود چقد خوبن و قیمتشونم زیاد نبود فقط باید یکم از رئال و اینا بیشتر خرج میکرد
سیاست خروج بازیکنای بینظمش هم شاید خیلی خود بود شاید هم بشه گفت ضربه ی زیادی زده
عاشقشم هرچی که بشه
پاسخ : دقیقا خوب هیچ مربی کامل نبوده و هیچ وقت هم قبل نقل و انتقالات دقیق مشخص نیست کدوم بازیکن ستاره می شه و میترکونه.... فرگی خوبیش اینه به اشتباهاتش اعتراف کرده... البته حسرت نخریده ها رو خیلی کم خورده انگشت شمارن جو هارت یکیشون بود.... اوزیل نبود توشون شکلک

این نظر توسط رسول صداقت تنها در تاریخ 1392/08/01 و 2:00 دقیقه ارسال شده است

مرسی ممنون آقاشهاب ایشالاسرفرصت ادامه شم ترجمه کنید
پاسخ : خواهش میکنم داش رسول دیگه همه سایتا زدن ترجمه های همه بخشها رو ترجمه دوباره ش خیلی توفیری نداره شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/07/30 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

ای جوووووونم الکس
پاسخ : دلمون براش یه ذره شده بود دیگه...

این نظر توسط نگار در تاریخ 1392/07/30 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

همش که شد "فاش می کند"...
این کتابه یا جعبه سیاه هواپیما! شکلک
امیدوارم ایرانم بیاد شکلک
پاسخ : خوب فاش میکند دیگه شکلک
دقیقا جعبه سیاه هواپیما بوده مثکه شکلک
نمیاد چون بیاد هم قطعا تو ایران از یک Sir شده توسط ملکۀ انگلیس استقبال شایانی به عمل نمی اد و بی احترامیهای زیادی به دلایل سیاسی به سرالکس خواهد شد شک ندارم... نیاد بهتره جدا....

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1392/07/30 و 22:47 دقیقه ارسال شده است

حتما سر الکس دلیلی داره واس خودش ولی لمپارد یکی از بهترین هافبکایی که من دیدم
پس کی خوبه؟
شکلک
پاسخ : باید اصل زندگی نامه رو خوند... ولی اینطور که رسانه ها کشیدن بیرون خیلی چرت توشه.... میگم باید اصلشو خوند دید چیه قضیه...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/07/30 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

عجب تیکه های وحشتناکی انداخته!رسما زده توی کار شست و شو.
پاسخ : قشنگ کل جهان فوتبال رو شسته انداخته تو آفتاب خشک شن شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 549
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 549
  • بازدید ماه : 42,024
  • بازدید سال : 213,218
  • بازدید کلی : 3,838,383
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30