loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 451 یکشنبه 30 فروردین 1394 نظرات (7)

 

لوئیس فن خال سرمربی منچستریونایتد با وجود باخت مقابل چلسی از نمایش تیمش مقابل صدرنشین لیگ برتر رضایت دارد...

 

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، شیاطین سرخ امروز در یک بازی نزدیک نتیجه را در استمفورد بریج 1-0 به حریف خود واگذار کردند تا بعد از 6 پیروزی پیاپی اولین شکست خود را تجربه کنند. سرمربی هلندی یونایتد پس از پایان این بازی در مصاحبه با شبکه Sky Sports گفت:

 

"از نتیجه نا امید شدم ولی از نمایش شاگردانم رضایت دارم. امروز زیاد موثر بازی نکردیم، زیرا با اینکه چلسی دفاعی بازی می کرد ما توانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. سه موقعیت در نیمه اول داشتیم و چلسی هیچ. در نیمه دوم نیز هشت موقعیت گل ایجاد کردیم و چلسی سه فرصت گلزنی، پس این آمار بسیار خوب است. بر بازی مسلط بودیم ولی شکست خوردیم، در فوتبال نتیجه همه چیز است. به بچه ها در رختکن گفتم که هر هفته در حال پیشرفت هستیم. این مهم ترین چیز است."

 

چلسی بعد از گل دقیقه 38 هازارد عقب نشست و با ارائه یک بازی بسته دفاعی تنها به ضد حملات چشم دوخته بود. اما با این وجود فن خال مخالف این موضوع است و به نوعی به دفاع از سبک فوتبال شاگرد سابق خودش پرداخت. او در این مورد اضافه کرد:

 

"هرکس می تواند طبق نظریات خودش عمل کند. برنده همه چیز را می برد. گل آن ها حاصل یک همکاری تیمی و ارائه یک فوتبال جذاب بود. ما اینکار را انجام دادیم ولی ما بیشتر به نتیجه نیاز داشتیم. همیشه بهترین تیم پیروز نمی شود."

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

ژوزه مورینیو سرمربی آبی ها لندن پس از پیروزی تیمش مقابل منچستریونایتد عنوان کرد که به آمار مسابقه اهمیت نمی دهد و تنها نتیجه برای او اهمیت دارد...

 

مورینیو در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای مبنی بر اینکه آیا از اینکه مالکیت توپ را در اختیار نداشتید ناراحت هستید، پاسخ داد:

 

"نه، به هیچ وجه. آن ها می توانستند 99% مالکیت توپ را داشته باشند. وقتی تصمیم می گیرید یک بازی را استراتژیک بازی کنید به آمار اهمیت نمی دهید، بلکه فقط به امتیازات اهمیت می دهید. ما این بازی را استراتژیک بازی کردیم. خود را آماده کرده بودیم تا چند بازیکن مهم آنها را از روند بازی خارج کنیم و هیچکس آنها را ندید. با شجاعت برای پیروزی جنگیدیم و همه کار خودشان را انجام دادند. بر روی تمام ضربات ایستگاهی به خوبی دفاع کردیم. می دانم که مردم ممکن است چه فکری کنند ولی فوتبال استعداد است و استراتژی نیز بسیار اهمیت دارد. من این را دوست دارم."

 

مورینیو همچنین در مورد عملکرد داور اضافه گفت:

 

"دخیا باید به خاطر هند خارج از محوطه جریمه اخراج می شد. این تنها چیزی است که می توانم از آن سخن بگویم. بجز این در صحنه مشکوک هررا، داور به خوبی کار کرد. اگر بازیکن چلسی بود هیچکس در مورد چیزی دیگر حرف نمی زد ولی می تواند دایو هفته لقب گیرد."

 

منبع: طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/01/30 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

جوونا که واقعا خوب بازی کردن مثلا شاو نشون داد اینده داره به نظر من بیلیند میتونه جای کریک کار کنه یانوزای هم که نمیدونم چرا استوپ خورد امیدوارم خرید های خوبی کنیم .جریان دخیا چیه ؟ بعضی از رسانه ها گفتن که دخیا به رئال بله گفته بعدشم احساس میکنم دخیا این اواخر یکم داره شل میگیره البته امیدوارم اشتباه کرده باشم .
پاسخ : به بلیند میخوره،که بتونه جای کریکو پرکنه.اما بستگی داره فنخال واسه کدوم پست بلیند رو در نظر بگیره.چون بلیند یک بازیکن چند پسته ست...
والا هرچندوقت یکبار یهو خبرایی میرسه،نمیدونم سرانجامِ دخیا به کجا میخواد ختم بشه.اما تو همون خبری همکه من خوندم،طرف خیلی قاطع گفته بود دخیا واسه رئاله.
نمیدونم دخیا به باشگاه وفاداره یا نه.شاید بین این دو انتخاب(تمدید با ما-رفتن به رئال)،دخیا میتونه چهره واقعیشو نشون بده.البته تا اینجاش دخیا خوب بوده،نمیشه منکرش شد.اما وقتی به گذشته و صبرو حوصله ی باشگاه و هوادارا نگاه میکنم،میگم: نـــــــع.دخیا باااااااااید بمونه.
ای کاش دوره ای مثه دوره فرگوسن برسه،که هر بازیکنی خواست بره،به راحتی بهش بگیم به سلامت...

این نظر توسط سعید در تاریخ 1394/01/30 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان سلام اقا حمید . اول باید بگم با توجه به این که اقای خاص بعد از بازی اون مزخرفات و در مورد تاکتیک گفت باید سر بلند باشیم علاوه بر اینکه مالکیت توپ با ما بود موقعیت هم زیاد داشتیم درسته باختیم ولی خوشحالم از اینکه دوباره به روز های اوج فرگوسن برگشتیم البته تقریبا . در مورد ترکیب از نظر من ترکیب از اول اشتباه بود و همینطور تعویض ها. اون خوشحالی پایان کار چلسی هم به خاطر این بود که خودشون از وضع بازیشون متعجب بودن که بردن با اون سبک فقققققققققققققط دفاعیشون اگه دقت کنید کل بازی های فصل و باختلاف کم میبردن پس فقط دنبال نتیجه هستن نه بازی تماشاگر پسندانه البته توان و شخصیتش و ندارن. به هر حال خوشحال بودن به خاطر اینکه اخرین فصل که جام میبرن . در کل خوب بازی کردیم . دوستان مطمعن باشد فصل بعد مدعی اصلی قهرمانی میشیم اگر از اول فصل به این شکل بازی میکردیم با 10 امتیاز اختلاف قهرمان میشدیم . بی صبرانه منتظر فصل بعدیم
پاسخ : سلام داداش سعید...
خیلی جالبه که خودِ مورینیو هم میاد میگه من اینطورمو،همینجوری امو ازین حرفا.واقعآ چطور روش میشه.
در مورد تعویض ها هم موافقم،تعویضای خوبی نبود.نه اینکه بازیکنامون بد باشن،موقعیت و شرایط براشون نبود.البته شایدم مجبور بودیم.
اما اگر بخوام در کل بگم: با توجه به، مصدومها و بازیکناییکه نداشتیم،حضور بازیکن جوون نظیر مکنیر،حضور شاو پس از مدتها تو میادین،،،خوب بازی کردیم...کار دیگه ای نمیتونستیم بکنیم...

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/01/30 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

تو طرفداری یکی یه حرف زد که واقعا محشر بود.
گفت اگه مورینیو مربیه تیمم بود دیگه وقتمو تلف نمیکردم بازیه تیمم رو ببینم بلکه فقط سعی میکردم نتایج تیممو دنبال کنم.
...............................
فاز هوادارای چلسی اینه که کل هویتشونو مدیون مورینیو هستن و هیچوقت نمیتونن به مورینیو خرده بگیرن، عذر هواداراشون موجه، اما قطعا این سبک بازی کردن هیچ هوادار فوتبالی رو خوشحال نمیکنه، حالا میخواد فلسفه ی مورینیو همین باشه و بگه من اینجوریم و براتون نتیجه رو میگیرم، برای من یکی نحوه ی کسب عناوین خیلی مهمه، خوشبختانه عناوینمون رو بدون هیچ دوز و کلکی بردیم و خیلم از این بابت راحته.
پاسخ : قبل از خوندن این کامنت دقیقآ میخواستم تو کامنت پایین در مورد هواداری بگمشکلک
واقعآ نمیدونم چطور لذت میبرن از بازی تیمشون،ما شده بارها بد بازی کردیم و نتیجه گرفتیم،اما ته صحبتهامون مشخص میشه که از عملکرد تیم راضی نیستیم.
تیمهای نظیر چلسی،که به مربیشون وابسته ن،بعد که مربی میره،به مشکل میخورن.مثه همون سالهایی که مورینیو از چلسی رفت.

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/01/30 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

شخصیت مربیا اینجا معلوم میشه.
بازیه رفت که مساوی شد همه دیدن که مورینیو چه کولی بازی ای در آورد، الآنم که داره دست خودشو جلو میندازه و از اشتباه داوری حرف میزنه!!!!
مورینیو رو تا حالا تحمل میکردم اما واقعا منفوره! در حد بنیتز شخصیت داره!
به قول داش پرهام فصل بعد خودمون مدعی هستیم، اما اینجا باید یه چیزیو متذکر بشم، درسته فصل بعد شانسمون از همه بیشتره اما بردن چلسی در اسرع وقت باید تو الویت باشه، برای بردن این فوتبال اتوبوسی باید بازیکنای خاصی رو داشت که بتونن خط دفاعی رو بشکنن.
امیدوارم این باخت باعث نشه بازیکنا روحیشونو از دست بدن و همچنین مصدوما باید جلوی اورتون آماده بشن، کاشکی فیفا دِی تو این برهه بود.
نمیدونم چجوری بعضیا میان مورینیو رو با برخی از بزرگترین مربیا تاریخ مقایسه میکنن، خودمم این اشتباه رو میکردم و مورینیو رو بعد از فرگی بزرگترین میدونستم، اما این سبک بازی کردن افتخار نداره.
خیلی اعصابم خورده کاشکی تا آخر فصل دوباره با چلسی بازی داشتیم....
دارم لحظه شماری میکنم تا برنامه ی فصل بعد بیاد و ببینم کی با چلسی بازی داریم.
پاسخ : بازم درسته باختیم،اما خداییش سربلند بیرون اومدیم.فنخال تو همون 30 دق اول نشون داد که حتی واسه برد هم اومده.
بازی بعدی هم با اورتون خارج از خونه ست،شاید یکم سخت باشه،ولی حداقل از بازی مقابل چلسی راحت تره.انگیزه بازیکناهم فکر نمیکنم زیاد پایین اومده باشه(ینی نبااااید اومده باشه) چون از قبلش میدونستن با چی و کی (مورینیو) طرفن...
خب بستگی داره مقایسه به چه شکل باشه زانیارجان.مثلآ تو ارائه بازی زیبا یا نتیجه گرفتن... مورینیو تا حدودی تو گزینه دوم عالیه.اما توی ارائه بازی زیبا به معنای واقعی کلمه،هیچچچی بلد نیست. مقایسه هر مربی با فرگوسن اشتباهه.
جدا از بحث تعصب و هواداری،فرگوسن تو کار خودش تک بود...

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1394/01/30 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

کل دنیا تو کار دفاع اتوبوسی موندن شکلک تقصیره فن خال نیست
ولی جدا از اتوبوس (به من ربط نداره هر جور میخوان بازی کنن) ما بدشانس بودیم یه توپ اومد سمت دروازه گل شد
توپ های ما گل نشد شکلک
چلسی و مورینیو تموم شدن
امسال اگه نیم فصل اول بقیه تیما ضعیف نبودن چلسی به این مفتی ها قهرمان نمیشد
امسال یکی از سطح پایین ترین فصل های لیگ برتر بود احتمالا سطح پایین ترینش
یه تیم معمولی بین 19 تیم معمولی تر قهرمان شد
چلسی و مورینیو عیارش جلو پاریسن ژرمن 10 نفره مشخص شد
با این شرایط فصل بعد ما ارسنال شانس نخستیم بعدش چلسی و سیتی
پاسخ : وقتی توپ اومد جلو دروازه مون،با خودم گفتم آخ جون دخیا چه خوب زاویه هازاردو بسته احتمالآ بگیره،که یهو دیدم: اوه،از تو لاییهاش گذاشت تو گلمون...شکلک
نا گفته نماند که وقتی ماتا بازی قبل به سیتی گل زد هم همینطور،فکر میکردم هارت خوب زاویه ماتا رو تنگ کرده،که ماتا هم از تو لاییهای هارت گلش کرد...شکلک
چلسی خیلی ترسوئه،مثه تیمهای کوچیکی که به مساوی راضی ان تا با اختلاف نبازن.

این نظر توسط نگار در تاریخ 1394/01/30 و 9:44 دقیقه ارسال شده است

با این طرز بازی چلسی و این همه مصدوم که مجبوره رونی رو بذاره هافبک دفاعی نتیجه ی دور از ذهنی نبود،
ولی برا فصل بعد فن خال اگه بخواد مدعی قهرمانی باشه غیر از خرید بازیکن کارآمد(!) باید به فکر تغییر تاکتیک جلو این تیمای اتوبوسی که تعدادشونم کم نیس بکنه
پاسخ : بازی وقتی مقابل اینجور حریفا سختتر میشه که یک گلم خورده بشه.دیگه مگه میشه نفوذ پیدا کرد.در کل بازی مقابل اینجور تیما یخورده مشکله.

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1394/01/30 و 8:38 دقیقه ارسال شده است

روند و نتيجه كاملاَ قابل پيش بيني بود.ماتا و فليني رو از كار انداختن و نزاشتن مثلثهاي كنار زمين به خوبي شكل بگيره.آزپليكوئتا مثل يه سگ پاچه گير دنبال ماتا ميدويد.دقيقا مورينيو رو سيستممون كار كرده بود.بنظرم ما هم بايد ياد بگيريم تاكتيك عوض كنيم توي بعضي بازيها و شايد مجبور شيم دفاع كنيم و مالكيت رو به تيم حريف بديم كه متاسفانه فقط رو بازي خودمون تمركز داريم و همش حفظ توپ اونم اكثرا توسط مدافعينمون كه همش پاس رو به عقب به دروازه بان ميدن.ايشالا فصل بعد جبران ميكنم.چقدر دوست دارم مورينيو رو دبل كنيم
پاسخ : آره خب،با توجه به شناختی که از مورینیو بود،میشد توقع چنین بازی داشت.
دیشبم آخرای بازی یخورده حفظ توپامون رفته بود رو اعصاب.البته قبول دارم که چلسی هم اجازه پیش روی نمیداد. اما تفاوت بازیکنارو میشد وقتی فهمید که: توپ وقتی به رونی وسط زمین میرسید بازیو به جلو هدایت میکرد،اما وقتی به بازیکنای دیگه مون میرسید بیشتر رو به عقب حفظ توپ میکردن.
آخه نتیجه1-0 دق 80-90 که تیم چیزی برا از دست دادن نداره،بزنین تو قلب دفاع حریف دیگه...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 473
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,117
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,117
  • بازدید ماه : 43,592
  • بازدید سال : 214,786
  • بازدید کلی : 3,839,951
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30