loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 609 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (5)

 

تولد یک سالگی وب مبااااااااااااارکتشویقهورا

آرزو می کنم منچستریونایتد و همه دوستان منچستری پاینده و سربلند باشند

و با آرزوی سلامتی برای آقا شهاب عزیز !!

آقا شهاب بهتون خسته نباشید و خداقوت میگم.. همیشه شاد باشید

 

 

 

 

 من عذر میخوام همینطوری و بی مقدمه اعلام کردم!! شرمنده! 

انشاالله تو یک پست جدا مراسم بزرگی میگیریم

 

 

 

                                 عکس جدول    

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/07/04 و 8:55 دقیقه ارسال شده است

شهاب مارو يكسال پيش خبر نكرده بود كه پس تبريك نميگمشکلکشکلک
تبريك ميگم داش شهاب گل منچستريشکلک
صدرشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : آهااااااااا !! صدر جدول منظورتونه؟؟!!!!شکلک
پاسخ : سلام داش سعید بابا من غیر فعال کردم بعد دوباره فعال کردم همین شکلک
خدایی اینجا بدون حضور تو یکی صفا نداره همه پررو میشن از مورینیو گرفته تا مانچینی و رونی کسی نباشه بخوابونه دهنشون شکلک

این نظر توسط حسام در تاریخ 1392/07/04 و 8:42 دقیقه ارسال شده است

منم تولد یه سالگی وب رو تبریک میگم
خسته نباشی زینب علی خانم
پاسخ : متشکرم آقا حسامشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/04 و 7:48 دقیقه ارسال شده است

داش شهاب عزیز تبریک...
نمیدونم اگه این وب نبود من از کجا سر در میاوردمشکلک
احتمالآ معتاد میشدمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اما نه جدی میگم،دست گلت درد نکنه...امیدوارم همیشه خوبو سالمو تن درست باشی(البته نه مثه دیشبشکلک )
بهترین روزهای اینترنتی من از وقتی شروع شد که با شما آشنا شدم،و همینکه میدونم دوستان نتی خوبی هم دارم واس من کافیه
...همینو بس
با تشکر از شما و تمامی نویسنده های عزیز...
پاسخ : داش حمید منم متقابلا تبریک میگم ...
خوب بدون اغراق میگم منم بهترین ساعات اینترنتی خودم رو بدون شک اینجا کنار شما داداشای گل سپری کردم و میکنم تعارف که نداریم شکلک شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/07/04 و 7:42 دقیقه ارسال شده است

نه بابا اعتراض چیه...نمردیمو مام سبز شدیمشکلک
اونم تو چه بازی ای...لیورپولشکلک دست کاپیتان جراردو یاراش درد نکنهشکلک
در ضمن تولد یک سالگی وب رو هم به شما تبریک میگم و از زحماتتون متشکرم...
...................
پاسخ : می بینین تو رو خداشکلک
پاسخ : متشکرم.. من هم از شما و زحماتی که خیلی خالصانه کشیدید سپاسگزارم ! شکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1392/07/04 و 0:46 دقیقه ارسال شده است

آقا حمید!!
رتبه رو ببینید!!!شکلک
باز اعتراضی هست؟؟؟؟شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 408
  • بازدید ماه : 41,883
  • بازدید سال : 213,077
  • بازدید کلی : 3,838,242
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30