loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
xaniar74 بازدید : 475 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (2)
لوئیس فن خال پس از برد 1-3 منچستر یونایتد در برابر بارسلونا، گفت: «نمی‌دانم چرا دی ماریا به این‌جا نیامده است.»

طرفداری- به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد، منچستر یونایتد موفق شد تا در سومین دیدار تدارکاتی‌اش با نتیجه 3 بر 1 بارسلونا به پیروزی برسد. در زیر سخنان لوئیس فن خال را در کنفرانس پس از بازی‌اش می‌خوانید.

در مورد برد و کیفیت گزینه‌های تعویضی یونایتد


تعادل تیم، مهم‌ترین مسئله است. سال پیش در مقابل قهرمان لیگ قهرمانان، که در آن زمان رئال [مادرید] بود، پیروز شدیم. حال در مقابل بارسلونا پیروز می‌شویم، پس بردن امکان‌پذیر است اما ما کمی هم خوش‌شانس بودیم. سه توپ به دیرک دروازه برخورد کردند اما از عملکردمان راضی بودم. هم‌چنین در نیمه دوم، وقتی که جوانان به زمین آمدند، روحیه بالایی را دیدید. از این‌که تعداد موقعیت‌های ما با بارسلونا برابر بود، بیش‌تر از هرچیز دیگری خوشم آمد.

 


-در مورد فرم و آینده داوید ده خیا


در 60 دقیقه اول او را دیدید، که علی رغم مصدومیت و تمرین نکردن برای یک هفته، می‌تواند در این بازی کیفیت‌اش را نشان دهد. فکر می‌کنم کیفیت‌اش را نشان داده است؛ زیرا اولین فرصت از آن بارسلونا بود و وقتی جلوی آن را بگیرید، می‌توانید گل اول را بزنید. همیشه تفاوت بین دو تیم در یک بازی، همین مسئله است. بله، صد البته امیدوارم که ده خیا بماند اما در این دنیای فوتبال، هیچ وقت نمی‌دانید چه پیش خواهد آمد.

 


-در مورد هم‌کاری ممفیس دیپای و وین رونی


بله، فکر می‌کنم که بیش‌ترین تلاش‌شان را می‌کنند تا مراقب و به دنبال یکدیگر باشند و گاهی این از حد می‌گذرد. وقتی جهت‌گیری‌مان عریض‌تر شود، این مسئله اصلاح خواهد شد اما فکر می‌کنم که همیشه خطرساز بودند و این بسیار مهم است. معتقدم که بارسلونا نتوانست با خطر دیپای و رونی مقابله کند اما باید بگویم که عدنان یانوزای نیز طی 30 دقیقه‌ای که به عنوان مهاجم بازی کرد، خطری جدی برای‌شان بود. دیدن این مسائل خوب است.

 


-در مورد تیم جوان یونایتد، که بازی را به پایان رساند


بله، از واکنش جوانان خیلی خوش‌حال بودم؛ زیرا جنگنده‌تر بودند و این چیزی است که همیشه خواهان آن هستم. بیش‌تر دفاع می‌کردند و به جلو می‌رفتند و خب گاهی هم تصمیمات اشتباهی می‌گرفتند و همیشه ازین تصمیمات ضرر می‌کنیم، اما این هم مفید است. اما این تیم، روحیه داشت. ما موقعیت خلق کردیم و با جوانان دو گل زدیم، پس خیلی خوشنودم.

 


-در مورد عملکرد عدنان یانوزای و گل پیروزی‌بخش او


فکر می‌کنم عدنان یانوزای خیلی خوب بود؛ زیرا همیشه به هافبک‌ها و مدافعین، فرصت پاس دادن به خودش را می‌داد. او گلی شگفت‌انگیز زد و معتقدم که این همیشه مهم است. باید با دو مدافع می‌جنگید و بسیار عالی بود. اما کار برای او در مقابل دفاعِ بدون [جرارد] پیکه راحت‌تر بود.

 


-در مورد هواداران در امریکا، که زود بیدار شدند تا بازی‌ها را ببینند


بله، این را همین پارسال هم دیدم. ما پنج بازی در این‌جا انجام دادیم و طی دو هفته 300000 تماشاگر داشتیم. وقتی به تعداد مردمی که در مقابل هتل‌مان یک روز صبر می‌کنند تا فقط بازیکنان را ببینند [نگاه کنید، به عمق مسئله پی می‌برید]... من سعی می‌کنم که امضا و عکس بدهم و کارهایی ازین قبیل انجام دهم اما همیشه برای یک انسان این کارها ممکن نیست؛ زیرا ما برنامه بسیار منظم و دقیقی برای تمرین، غذا خوردن، خوابیدن، تمرین، ملاقات و سایر مسائل داریم. پس آن‌قدرها آسان نیست تا این فوتبالیست‌های حرفه‌ای به این هواداران پرشور پاسخ بدهند. بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپاست اما لباس‌های قرمز بیش‌تری نسبت به لباس‌های بارسلونا می‌بینید و دیدن این مسئله، شگفت‌انگیز است.

 

-در مورد مزایای ماندن در منطقه «بِی (Bay)»


ما همین حالا هم چیزهای زیادی را در این تور تغییر داده‌ایم. در تور قبلی در ساحل شرقی بودیم. آن‌جا گرم‌تر و هوا شرجی‌تر بود که این نکته منفی بود. حال در ساحل غربی هستیم و باز هم گرم است اما مردم به من گفته‌اند که این گرما طبیعی نیست. ما فقط دو کمپ تمرینی داریم. سال گذشته مجبور بودیم تا طبق برنامه‌های زمانی متفاوتی، پرواز کنیم. حال دو هفته طبق یک برنامه زمانی داریم. امکانات بهتری داریم. امکانات «سی‌هاوکس (Seahawks)» جایی فوق العاده برای تمرین کردن بود. حال امکاناتی عالی در «ورزشگاه آوایا (Avaya)» و هم‌چنین «دانشگاه استنفورد (Stanford)» یافته‌ایم. دوشنبه در آن‌جا دو بار تمرین خواهیم کرد. در کل کمپ تمرینی بهتری داشته‌ایم. سال پیش هم یکی داشتیم و هیچ معنای خاصی ندارد؛ زیرا اولین بازی را در مقابل سوانزی سیتی واگذار کردیم. به همین خاطر است که در تمام تور گفته‌ام که مهم‌ترین بازی در مقابل پاریس سن ژرمن یا بارسلونا نیست، بلکه در مقابل تاتنهام هاتسپر است.

 

-در مورد امکان بازی باستین شواین‌اشتایگر در مقابل تاتنهام


این را نمی‌دانم؛ زیرا باید خودش را ثابت کند. هر بازیکنی باید خودش را ثابت کند و باستین شواین‌اشتایگر نیز [ازین قاعده مستثنی نیست]. انتظار دارم که در مقابل پاریس سن ژرمن بازی کند. بیایید امیدوار باشیم که من را قانع کند!

 

-در مورد پیوستن آنخل دی ماریا، مارکوس روخو و خاویر هرناندز به تور


شنیده‌ام که او (دی ماریا) پرواز نکرده است، پس نمی‌توانم چیزی بگویم. او و مارکوس روخو پرواز نکرده‌اند. او (روخو) مشکلات پاسپورت دارد، ازین مسئله خبر دارم. اما نمی‌دانم دی ماریا چرا پرواز نکرده است. چیچاریتو در این‌جاست.

......................................................

پس از انجام این مصاحبه اکثر رسانه ها و سایت های ورزشی انتقال دیماریا به پاریسن ژرمن تموم شده دونستن و معتقدن که این انتقال طی روزهای آینده انجام میگیریه.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/05/04 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

سلامشکلکخواهش میکنم شکلک
عدنان شاید راه فن پرسی رو ادامه بده که از وینگر و هافبک و شماره 10 تبدیل شد به یه مهاجم نوک شش دونگ. چرخشش و کنترلش عالی بود، خیلی سخته از بین لینگارد و پریرا و یانوزای یکی رو انتخاب کرد، هر سه تاشون ویژگی های منحصر بفردی دارن، امیدوارم امسال خودشون رو نشون بدنشکلک
دیپای خیلی خوبه، از اوناست که میره رو مخ بازیکنای حریفشکلک
دیماریا بای بایشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1394/05/04 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلام...شکلک
این بازی نکته های مثبت زیادی داشت که از مهمترینش میشه به گلزنی عدنان اشاره کرد...شکلک
دیپای اعتماد به نفس زیادی نشون میده،هرچند که بعضآ به ضررش و باعث لو رفتن یا خراب شدن توپش شده،اما آدمو یاد رونالدو و عملکرد اوایل پیوستنش میندازه آدمو. تقریبآ میشه گفت این اعتماد به نفس دیپای خوبه.اما اگر به اندازه باشه،بهتره...
ظاهرآ باید شاهد جدایی دیماریا هم باشیمشکلک رسانه ها که خیلی شلوغش کردن،اما نیومدن دیماریا و طرز صحبت فنخال هم میتونه ثابت کننده باشه.

ممنون داداش زانیار...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 467
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 2,083
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 2,083
  • بازدید ماه : 43,558
  • بازدید سال : 214,752
  • بازدید کلی : 3,839,917
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30