loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
بابک بازدید : 727 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (11)

 


با اجازه من هم میخوام یه پست ارسال کنم.

آرسن ونگر داره یه پیشنهاد 35 میلیون یورویی برای گوتزه آماده میکنه.بعد از این که دوباره به عادتش برای خرید بازیکن های جوون برگشته. (موفق میشه؟سال پیش هم میخواست گوتزه رو بخره ولی باهاش مخالفت شد و به جاش آیسفیلد از آرسنال سردرآورد.)

چلسی ماه آینده یه پیشنهاد 23.5 میلیون یورویی برای شورله ارائه میده.

رئال مادرید برای آوردن بواش و بیل به تیمشون حاضره 60 میلیون یورو هزینه کنه.

آرسنال دیگه دنبال بگوویچ نیست و برای خرید آدلر با 6 میلیون یور

موناکور هم به رقابت برای جذب فالکائو وارد شده.میگن هرطور شده میخوان بخرنش. نیشخند

همشهری پر سر و صدا هم میخواد رو دست چلسی بلند بشه و کونته رو به خدمت بگیره.ولی خودش همه چیز رو رد کرده.

مورینیو پایان فصل و بعد از جدایی از رئال پیشنهاد چلسی رو بررسی میکنه.البته اگه به لیگ قهرمانان راه پیدا کنن.

منچستر برای تقویت خط هافبکش به دنبال متیچ هستش و حتما براش پیشنهاد میده.از توافق هم هیچ چیزی ننوشته.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/25 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

مرسی بچه ها.حالا خوبه یه خبر کوچیک ترجمه کردم.انشاا... بعد کنکور کمک میکنم.باز هم قول میدم صد در صد نیست ها!حالا اگه نویسنده شدم انقدر اذیت میکنم زودتر دعا میکنید برم.شکلک
نترس داداش شهاب شریف قبول بشم نمیرم.خوشم نمیاد توی تهران زندگی کنم.
من قول دادم برای آقا میلاد هم ترجمه کنم.خیلی سرم شلوغه.شکلک
پاسخ : چه بهتر! اتفاقا وب میلاد خبر بذاری خیلی خوبه با هم هماهنگ میکنیم شکلک
همون قضیه اتحادیه نویسندگان یونایتد رو میگم شکلک شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/01/25 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

مرسی اقا بابک
به نظرم گوتزه بدرد لیگ انگلیس نمیخوره مثل کاگاواشکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/25 و 19:46 دقیقه ارسال شده است

پس به به بابك آقاي گل بعده كنكورشکلک

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/25 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

مرسی رفقا.
این که من نویسنده شدم شایعه ست.تکذیب میکنم.شکلک
ولی اگه زنده بودم بعد از کنکور این کار رو میکنم.
سعید جان رویس و گوتزه پکیج کاملن.بدون هم هیچ جا نمیرن.شکلک
-------------------
من وقت استراحتم تموم شده.فعلا خداحافظ.شکلک
پاسخ : موفق باشی شکلک
شکلک

این نظر توسط Saeed275 در تاریخ 1392/01/25 و 19:43 دقیقه ارسال شده است

هر تیمی که آلمانی بیشتر داشته باشه من از اون تیم بیشتر متنفر میشمشکلک
پاسخ : اون یه آلمانیمون کاش آدلر میبود شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/01/25 و 19:40 دقیقه ارسال شده است

رويس هم مياد يونايتدشکلک
به به سلام بابك آقاي گلشکلکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/01/25 و 19:34 دقیقه ارسال شده است

سلام بابک جان،خوش اومدی دادا

این نظر توسط بابک در تاریخ 1392/01/25 و 19:33 دقیقه ارسال شده است

من خودم هم دوست ندارم فعلا نویسنده بشم.3-4 ماه دیگه انشاا... در خدمتتون هستم.
شرمنده انقدر نظمش افتضاحه.من از این جور چیزها هیچی نمیفهمم.شکلک
ترجمه م بد نیست ولی از بلاگ و این جور چیزها هیچی حالیم نیست.
پاسخ : دشمنت شرمنده بابا خیلی هم عالیه! حالا یه سری فوت کوزه گری داره خودم بهت میگم اول کار! ایشالا پس سه ماه دیگه منتظریم شکلک شکلک
مترجم اینجا شدیدا نیاز میشه مخصوصا تابستون شکلک
ایشالا حالا از مهر دوباره برق شریف قبول شی نرسی کمکمون کنی شکلک
ولی تابستون رو رو کمکت برا ترجمه خبر حساب کردیمها شکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1392/01/25 و 19:26 دقیقه ارسال شده است

بلکه این گوتزه بیاد دورتموند کنار این مرتساکر و پودولسکی این آرسنال رو از دست این بختکی که گیر کردن توش و ما رو از دست این سیتی و چلسی بی ریشه نجات بده شکلک
چلسی اون فالکائو رو قورت بده تو گلوش گیر نکنه تا بعد.
ویاش هم واقعا مربی خوبیه. حیف شد از یورو لیگ حذف شدن می تونست جلو چلسی رو بگیره و بازهم قهرمان بشه توی این جام. آدلر دوست داشتم بیاد یونایتد حالا این ونگر چرا انقدر از آلمانی ها آویزون شده؟!
این آدلر الگو بچگیش اشمایکل بوده عکس و پوستر اشمایکل رو میزده در و دیوار اطاقش شکلک
ایشالا که چلسی نره لیگ قهرمانان ما رو خدا از شر این خوزه مورینیو حفظ کنه.
ماتیچ هم که دیشب خبرش رو اسپورتویتنس گفت چیز جالبی بود خبرش خبر مهمیه اگه راست باشه
دمــــــــــــت گـــــــــــرم ســــر بــــابـــــــــی شکلک

این نظر توسط منچستری در تاریخ 1392/01/25 و 19:10 دقیقه ارسال شده است

به هیچ وج منل وجو نباید بزاریم گوتزه بره جای

چون واقعا به کار تیم میاد خیلی خوب تیمو رو به جلو هدایت میکنه


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 765
  • باردید دیروز : 3,996
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 9,644
  • بازدید ماه : 9,644
  • بازدید سال : 323,092
  • بازدید کلی : 3,948,257
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30