loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حسین بازدید : 566 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (5)

فالکائو : من می خواهم به هوادرها خوشحالی را هدیه کنم

 

 

در این جا اولین مصاحبه ی رادمل فالکائو با سایت باشگاه رو براتون اماده کردیم:

 

به منچستریونایتد خوش اومدی رادمل چه احساسی داری؟

مرسی ممنون. من خیلی خوشحال ام که الان جزئی از این باشگاه بزرگ ام من برای این لحظه ی سال های زیادی را صبر کردم و حالا من بازیکن منچستریونایتد هستم.

تو حتما خیلی هیجان زده ای بعد از یک مسافرت طولانی و بلاخره تنظیم کردن انتقال در اخرین دقایق؟

 

اره امروز روز خیلی طولانی ای بود خیلی سخت بود . ما تا اخرین دقایق منتظر بودیم اما من امیدم رو از دست ندادم و الان هم خدا رو شکر می کنم که این اتفاق افتاد.من خیلی خوشحال ام.

 

از این که قراره با لوییز ون هال کار کنی هیجان زده ای؟

بله من برای این خیلی هیجان زده ام . ون هال ون هال یک مربی و ترینر خوب با تجربه ی بالاست و من می خواهم بهترین کار را برای تیم برای او و همه ی هوادارها انجام بدم

 

 

الان تو در لیگ جزیره هستی. نظرت درباره ی فوتبال انگلیس چیه؟

 

برای من بازی کردن در لیگ جزیره یک رویا بود من همیشه می خواستم که اینجا بازی کنم چون این لیگ کیفیت بالایی داره و تیم های خیلی خوبی در اون حاضر هستن و منچستریونایتد هم بهترین تیم در انگلیس هست همه چیز برای من عالیه.

 

 

در ترکیب تیم بازیکن هایی که زبان اسپانیایی صحبت می کنند زیاده و اونا می تونن کمک کنن تو در تیم جا بیافتی....

 

اره امیدوارم بتونن به من کمک کنن (فک کنم ای کیو ش پایینه می ترسه نتونن بهش حالی کنن) من به اون ها برای این که انگلیسی ام تقویت بشه نیاز دارم و فک کنم اون ها بتونن تو موارد زیاد دیگه ای هم بتونن به من کمک کنن تا من در باشگاه احساس راحتی کنم

 

نظرت در مورد ترکیب الان یونایتد چیه؟

 

ما اینجا بازیکن های تاپ زیادی داریم و من اون ها رو تحسین می کنم و من مشتاق ام تا اون ها رو برای اولین بار ببینم من مطمئن ام این فصل برای با فوق العاده خواهد بود.

 

 

برای هوادرها پیامی نداری؟

 

چرا من می خوام ازشون تشکر کنم چون من پیام های زیادی ازشون دریافت کردم و امیدوارم بتونم به اون ها شادی گل و مقام ها رو هدیه کنم

 


 

 

 

اولین مصاحبه ی دالی بلیند با سایت باشگاه

 

 

دالی بودن در منچستریونایتد چه احساسی داره؟؟

 

خیلی حس خوبی دارم و من برای شروع کردن هیجان زدم من خیلی خوشحال ام از این که اینجا هستم (مام خوشحالیم)

 

24 ساعت شلوغی رو پشت سر گذاشتی نه؟


اره واقعا شلوغ بود همه چیزخیلی سریع اتفاق افتاد و من حقیقت اش رو بخوای وقت نکردم در موردش فکر کنم (باریکلا وودوارد با یه شورلت و یه شال بچه رو *ر اش کرده قرارداد رو بسته) ولی باید بگم واقعا خوشحال ام که اینجام (باز هم می گم ما هم خوشحالیم)

 

 

از یونایتد چه شناخت و چه اطلاعاتی داری؟

یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های جهانه و اگه شما به تاریخ نگاه کنید می بینید اون ها کاپ ها زیادی رو بردند و بازیکن هایی رو داشتند که تمام دوران ورزشی شون رو فقط و فقط توی این باشگاه گذروندن

 

 

مثل رایان گیگز و پول اسکولز ان ها بازیکن هایی اند که همه درموردشون اطلاعات دارند و می شناسنشون و خود من هم از طرفدارهای اون ها هستم .

 

 

(دلم واسش تنگ شده......)

بازی کردن برای منچستریونایتد برای  من یک رویا است که به حقیقت پیوسته و خیلی خوشحال ام که این شانس رو بدست اوردم

 

مسلما تو دیگه ون هال رو خیلی خوب می شناسی....


اره من اون رو به خاطر تیم ملی هلند خیلی خوب می شناسم و در اونجا از خوشناسی من بود که تونستم باهاش کار کنم و منتظرام تا این جا هم این کار را انجام بدم.

 

 

تو تابستون موفقی رو با مربی در جام جهانی پشت سر گذاشتی حتما برات یه تجربه خوب بوده....


بازی کردن در جام جهانی واقعا تجربه ی محشری بود جام جهانی که تاثیر زیادی روی جهان میزاره ما با وجود ون هال تیم خیلی خوبی داشتیم و برای هم مثل یک خانواده بودیم و این خیلی خوب بود که من هم جزئی از اون بودم.

 

بدون شک مربی یکی از مهم ترین دلایلی بود که تو می خواستی این انتقال انجام بشه؟

اره اون به من خیلی اطمینان داره و من از این بابت خوشحال ام.

 

هیجان انگیزترین قسمت شاگرد لوییز ون هال بودن کدومه؟

 

اون توقع داره که همه چیز در تمرینات و بازی ها 100% باشه و همه دوست دارن که این رو برای او و برای خودشون خلق کنن این یکی از بزرگترین نقاط قوت مربی هست.

 

احساس ات از این که این قدم بزرگ رو برداشتی و از یک تیم که تمام دوران ورزشی ات رو درش گذروندی به یونایتد بیای چیه؟

 

یه مقدار گیج کننده است! من از وقتی که 7 سال ام بود در ایاکس بازی می کردم و برای من اندازه ی تمام دوران زندگی ام بود اما من الان 24 سالمه و به نظرم این حرکت خوبی بود و شانسی مثل این دوباره به سراغ ادم نمیاد ایاکس به من تمام اون چیزهایی رو که به عنوان یک بازیکن جوان نیاز داشتم داد و همین طور در ترکیب اصلی و خیلی خوشحال ام که مدت زیادی رو در اونجا بودم و این اون ها بودند که به من کمک کردند تا به اینجا بیام.

 

 

در این 17 سالی که تو ایاکس بودی چه چیزهایی یاد گرفتی؟

(گفت 17 راستی 17 هم خالیه بهش هم میاد ها!!!)


بدون شک چیزهای زیادی برای گفتن هست چون شما هر سال چیزهایی رو یاد می گیریند در تیم جوانان و سپس در ترکیب اصلی و تجربه ی که در لیگ لیگ قهرمانان و جام های مختلف بدست میاد و در بازی های دشوار مقابل حریف های قدیمی و بعد من تجربه ی جام جهانی رو داشتم توی این تابستون بنابراین من توی این سال های چیزهای زیادی رو تجربه کردم و یاد گرفتم.

 

 

تو در این جا با رابین فن پرسی کار خواهی کرد کسی که براش اون گل معروف مقابل اسپانیا رو ساختی.....

اره اون واقعا یک گل زیبا بود رابین شخص خیلی خوبیه و در جام جهانی خیلی به من کمک کرد و من منتظرام تا دوباره با او کار کنم.

 

 

به عنوان یک بازیکن منچستریونایتد بیشتر از همه مشتاق منتظر چه چیزی هستی؟

من منتظر بازی کردن در الترافورد مقابل هوادرها هستم من با ایاکس در لیگ اروپا به این ورزشگاه اومدم و بازی کردن در این ورزشگاه واقعا فوق العاده بود.

 

 

در اخر نظرت در مورد امکانات مجموعه تمرینی ای او ان چیه؟

(فک کنم رفته اونجا از این امکانات ها ندیده بوده کلی تعجب کرده هی خیره خیره نگاه کرده که حالا دارن ازش اینو می پرسن)


واقعا بزرگه و همه چیز عالی به نظر میرسه و از ایاکس همه چیز یه مقدار بزرگتره ولی خوب به خاطر همینه که یونایتد یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا است.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/06/11 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

خب ، خرید بازیکن همیشه برای ما یه آرزوی دست نیافتنی بود ، اما حالا این فصل که این ههه خرید داشتیم که هم کیفیت و هم کمیت رو برآورده میکنه ، یه جورایی خیلی دوست ندارم این وضعیت رو ، همون زمان سر الکس که با بدبختی بربا رو میخریدیم اما مطمئن بودیم که قهرمان میشیم برام لذت بخش تر بود تا الانی که چندین ستاره خریدیم اما به کسب سهمیه هم امید نداریم.
این فصل که با رفتن دو تا از استعدادهای برتر آکادمی گذشت ، حالا ولبک رو با این توجیه که بهش بازی نمیرسیده و برای پیشرفت خودش بهتر بوده که بره میشه قبول کرد اما لارنس واقعن حیف شد ، با اون استایل و اعتماد به نفس ، امیدوارم موفق بشه و واقعن در آینده حسرتش رو بخوریم ، اما امیدوارم که فن خال قولش در مورد آکادمی رو لااقل از فصل آینده عملی کنه و پاول و کینی که قرضی رفتن ، لینگارد و ویلسون و پریرایی که همه جوره خودشونو ثابت کردن رو به تیم اصلی اضافه کنه.
حسین جون جالبه که منم بد جورد دلتنگ شاهزاده ی زنجفیلی مون شدم ، دیروز با دوست لیورپولیم بحث بود که جرارد بهتره یا اسکولز ، گفتم جرارد حتی از لمپارد هم بهتر نیست چه برسه به اسکولز ، خلاصه بد جورد دلم هواشو کرده.
پاسخ : اسکولز مخصوصا که این چند فصل اخیر با مشکل هافبک مواجه بودیم واقعا همه دلتنگ اش شدن
جرارد کیه؟؟؟
کاگاوا یه فصل زیر دست فرگی بود اون افتخاری که جرارد این همه ساله می خواد کسب کنه رو کسب کرد جرارد عددی نیست که شکلکشکلک

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/11 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

خیلی خیلی ممنون داش حسین این پست رو ترکوندی دمت گرم شکلک
من دیشب می خواستم بلیند رو بذارم حسم نکشید شکلک
1- فالکائو فقط و فقط به خاطر پول اومده شک نکنید! کسی که می ره موناکو بعد که موناکو می ره لیگ قهرمانان میاد یونایتد! این بازیکن فقط دنبال پوله! عشقشم رئال بوده همیشه! مطممئنم حقوقش هم جوری هست که با حقوق بدون مالیاتش تو موناکو برابری کنه... پادشاهی موناکو متأسفانه معاف از مالیاته و خیلی سخته رقابت تو حقوق با باشگاهشون نسبت به جایی مثل انگلیس که کل حقوق می ره تو جیب ملکه شکلک
2- فالکائو مهاجم دو پای خیلی خوبیه با پای چپ و راستش گلهای فوق العاده ای می زنه... فقط خیلی مناسب سیستم تک مهاجم ضد حمله ای هست یعنی از اون مهاجماس که تنهایی ازش بازده بیشتری می شه کشید نه مثل یونایتد که اکثرا حمله ش شلوغ باید باشه... فکر کنم فان خال بخواد سیستم رو متمرکز کنه رو ضد حمله نیست خیلی مدافعین خوبی داریم! خدا بخیر کنه!
3- بلیند هم از هوشش خیلی تعریف می کنن مثل همین پاسش رو گل رابین به اسپانیا... الآن تو مهاجمامون رابین که فلسفه رو یاد گرفته! رونی که کاپیتانه! فالکائو هم که خرید جدیده! نمی دونم کدوم قراره نیمکت بشینن :|
پاسخ : خواهش می کنم شهاب جانشکلک
کاری نکردم که....
1- حالا واسه هرچی که اومده مهم نی فقط کمک کنه جام رو بگیریم بعدش خواست بره ریال بره
منم والا موندم شاید می خواد رونی رو وینگ راست یا هافبک تهاجمی بزاره چون والنسیا که سانتر مانتر بلد نی فقط شوت می کنه تو محوطه

این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/06/11 و 11:21 دقیقه ارسال شده است

فالکائو پارسال تو لیگ 1 17 بازی نوک بود 9 تا گل زد
ولبک پارسال تو لیگ برتر 13 بازی نوک و پشت مهاجم بود 9 تا گل زد

این نظر توسط ریحانه در تاریخ 1393/06/11 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

ممنون آقا حسین
دخیا و ماتا از ۲۰۱۱تا الآن اینجان و هنوز کلاس زبان میرن بعد شما به این بدبخت که تازه اومده میگید آی کیو ش پایینه!
خب حقم داره الآن ماتا و دخیا دوتا شاگرد دیگه هم دارن که میخوان بهشون زبان یاد بدن واسه همین ابراز امیدواری کرده

واسه ما اینجا هم روز طولانی بود هم شب
در پاسخ به جمله‌ی آخر:خدا کنه همینطور که میگی باشه
پاسخ : خواهش می کنم.
اخه برگشته می گه من امیدوارم بتونن به من کمک کننشکلک
حالا ماتا و دهیا که خوبن والنسیا یادمه تا فصل قبل مترجم داشتشکلکشکلک

این نظر توسط amir mu7 و دیگردوستان(نام دوستان زیر کامنت) در تاریخ 1393/06/11 و 10:26 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش حسین شکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 532
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 1,932
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 16,962
  • بازدید ماه : 40,940
  • بازدید سال : 212,134
  • بازدید کلی : 3,837,299
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30