loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
امیرمحمد بازدید : 554 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (5)
سرمربی هلندی شیاطین سرخ غیبت رابین فن پرسی در دیدار روز شنبه را تایید کرد.
طرفداری- با گزارش Sky Sports، لوئیس فن خال سرمربی منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی تیمش مقابل ساندرلند حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
در مورد رابین فن پرسی
 
- "او مصدوم است. رابین تنها بازیکن مصدوم تیم ما است،  او در زانویش مشکل دارد. فکر نمی کنم مصدومیت او خیلی شدید باشد ولی مشکل در زانو زمان زیادی برای خوب شدن نیاز دارد. یک هفته یا دو هفته نیست ولی صبر می کنیم ببینیم چه رخ می دهد."
 
مصدومیت مایکل کریک
 
-" کریک دیروز برای اولین بار پس از مصدومیت با تیم تمرین کرد. او بازیکنی با تجربه است که برای ما می تواند در پست خودش بسیار مفید واقع شود ولی او نیز نیاز به پیدا کردن ریتم بازی دارد. مایکل فقط یک بار با ما و گروه تمرین کرده است بنابراین او همچنین نیاز دارد تا برای تیم دوم هم به میدان رود."
 
در مورد احتمال بازی رادامل فالکائو در بازی فردا
 
- "احتمال بازی کردن او زیاد است زیرا وقتی یک مهاجم مصدوم می شود، مهاجم دیگری باید جای خالی او را پر کند."
 
- در مورد شکست مقابل سوانزی و به خطر افتادن کسب سهمیه اروپایی با باخت احتمالی مقابل ساندرلند
 
- "باختن در بازی فردا مثل هفته گذشته نا امیدی بزرگی می تواند باشد. وقتی شما با یک هدف  فصل را آغاز می کنید - که هدف ما تمام کردن فصل در بین چهار تیم برتر لیگ است - شما ملزم به انجام آن هستید. ولی هنوز در این جمع حضور داریم، نمی دانم چرا در این مورد صحبت می کنید وقتی اوضاع آنگونه که می گویید نیست زیرا هنوز شانس زیادی داریم. مشکل چیست؟
 
وظیفه ما تمام کردن فصل در جمع چهار تیم اول است، این چیزی است که از روز اول در منچستر در مورد آن حرف زده ایم. همچنین یک برنامه سه ساله داریم و وقتی شما از من در مورد اول فصل می پرسید من هنوز در روز 1 می هستم و هنوز برای رسیدن به جمع چهار تیم قرارداد را امضا می کنم.
 
با وجود تمام رنج هایی که از مصدومیت ها کشیده ایم بهتر شده ایم و با وجود مشکلات زیاد در دفاع گلهای زیادی دریافت نکرده ایم. خوشحال نیستیم ولی می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. وقتی شما به بازی های ما نگاه می کنید در می یابید که در اکثر آن ها تیم بهتر هستیم ولی همیشه تیم بهتر پیروز نمی شود. ما هنوز در جام حذفی حضور داریم. من از نتایج کسب شده خوشحال هستم ولی از عملکرد تیم زیاد راضی نیستم."
 
 
منبع:طرفداری
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
اینم کلیپی از تمرینات امروز منچستر :دانلود
 
با حجم 7 مگ
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/12/09 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

امیر تو بگو چه رنگی میبینی ؟؟؟
بعضیا سفید و طلایی میبینن بعضیا آبی و مشکی !!!!!!
من همین عکس رو دانلود کردم تو گوشیم سفید طلایی بود رفتم یه ساعت بعد اومدم آبی مشکی بود !!!! شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ولا من ابی میبینم با قهوه ای

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/12/09 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

بچه ها نابود شدم اصلا
الان شما این لباس رو چه رنگی میبینید ؟!!
http://8pic.ir/images/hs1iu9ya9wjpx5kdk507.jpg
پاسخ : با این عکس نابود شدی شکلکشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/12/08 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

سلام...
مصدومیت فن پرسی شاید چندهفته ای طول بکشه،امیدوار بودم بازی مقابل آرسنال باشه،بلکه بتونه بدرخشه مقابلشون...شکلک
خبر بازگشت کریک هم خوشحال کننده بود،شاید تو این بازی خانگی و به شرط کسب نتیجه دلخواه،بتونه حداقل اواخر بازی حضور داشته باشه...شکلک
احتمال بازی کردن فالکائو هست،و البته همچنین ویلسون...
فرصت اشتباه نداریم،ایشالا تو بازیهای پیش رو موفق باشیم...
ممنون داداش امیر...شکلک
پاسخ : سلام
خواهش میکنم داش حمید
ونپرسی خوب به ارسنال گل میزنه این فصل اگه بتونیم جام حذفیو بگیریم عالی میشه

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/12/08 و 21:22 دقیقه ارسال شده است

ممنون.
بازیمون رو شبکه ورزش پخش میکنه.
ایشالله یه برد خوب نصیبمون بشه.
پاسخ : خواهش میکنم
خدا کنه بازیو پرگل ببریم این فالکائو هم خودشو نشون بده 10 میلیون دادیم براش اونم تازه واسه یه فصل

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/12/08 و 20:48 دقیقه ارسال شده است

تکبیر
پاسخ : ..شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,372
  • بازدید ماه : 67,664
  • بازدید سال : 311,255
  • بازدید کلی : 3,936,420
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30