loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/11/04 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

خب جایزه کد چیه؟شکلک
پاسخ : کد رند خودش جایزه ستشکلک
ولی خب ! اگه جایزه ای هم باشه واسش دیگه مربوط به آقا بابک میشهشکلک
پاسخ : اصلا مثل کد من دیگه پیدا نمیشه! شکلک
شکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1392/11/04 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

مدیر مدیرهشکلک
زینب جان چرا کمک نمیکنی برم صدر؟؟؟؟؟؟شکلک
اقاحمید هم بیخیال صدر میشهشکلک
27777
پاسخ : حتما کمک می کنم بانوشکلک
عجججججب کدی باباشکلک

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/11/04 و 19:03 دقیقه ارسال شده است

این شهاب همیشه آرزوش بود مدیر بشه
خوشحالم به آرزوت رسیدی جوونشکلک
خودم سوتی های زینب خانم رو از این به بعد پوشش میدمشکلک
سوانسی شکلک
نوریچ شکلک
من شکلک
نویسندهشکلک
بقیه شکلک
پاسخ : حتی اگه شده هیچوقت پست نزارم و یا به کامنت ها جواب ندم .. اجازه نمیدم ازم سوتی بگیرینشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/11/04 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

ممنونم از لطفتون. پس مدیر کیه که پست میذاره؟مدیر سایت مگه شهاب جان نیس؟ من قاطی کردم مدیر! شهاب! ؟؟؟شکلک
پاسخ : مدیر همون شهابه!میخواد تاکید کنه که مدیره! شکلک
پاسخ : مدیر که نمی شه گفت قبلا اکانت اصلی بلاگ دست من بود... از اون اکانت به همه جا دسترسی هست و یه جورایی کلیدیه و چون شاید من تا آخر ترم کمتر فرصت داشته باشم بیام و بلاگ هم ماشالا بزنم به تخته از نظر نویسنده و پست وضعش داره میاد رو فرم لذا در شرف انتقال کلیدهای پنل مدیریت به یکی از نویسنده ها هستیم که بیشتر از من بتونه به بلاگ سر بزنه... دوباره اسم اون پنل تغییر می کنه به پنل نویسندۀ جدیدی که با اون پنل کار می کنه وگرنه اینجا مقام نداریم مسؤول هم فعلا مویوم شکلک
پاسخ : منظور شهاب اینه که به پست هاتون تکیه نکنید.خیلی ها پشت این میز بودن و رفتن! شکلک
پاسخ : منظور من همونی بود که گفتم به زیرنویسای بابک توجه نکنید شکلک شکلک

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/11/04 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

سوتی رو که همه میدن
همین زینب خانوم به جای پست پیش بینی منچستر سوانسی نوشته بود منچستر نوریچشکلک
هوش و ذکاوتت که هیچیش نیست حمید جون فقط از بیخ و بن چنین چیزی نداریشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : جالبه سوتی زینب خانم زیاد پوشش داده نشد!این ها همه ش کار مافیاست! شکلک
پاسخ : شایعه ست.. پاپوشه.. امکان ندارهشکلکشکلک
پاسخ : مدارکش موجوده! شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/11/04 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

نه میثم جان...پارتی کدومه...شکلک
راستش من فقط واس یک بار صدرنشینی ، رفتم دست به دامن mr ALI81 شدم...که 5 امتیاز بهم قرضی بدن...
خودشون که حرفی ندارن،اما ظاهرآ مسئول مسابقاتشکلکشکلک تو کارشون خیلی جدی ان و قبول نمیکننشکلک

تصمیم گرفتم متکی به خودم باشم...شکلک
من بلآخره میرم صدر...مطمئنمشکلک
پاسخ : آفرین آقا حمید
مث همیشه نون بازوی خودتون رو بخورین... به هیشکی اعتماد نکنین.. فقط حرفشو میزنن مردم.. باور کن.. خیلی دنیای بی رحمیه شکلک

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/11/04 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

این چمید ولی مطمئنم
پارتی بازی میکنه
اصلا به هوش و ذکاوتش نمیخوره دوم باشه
من اعتراض دارمشکلک
حمید و چمید و جمید و خمیدشکلکشکلکشکلک
پاسخ : حالا سوتی دادین ، می خواین بگین عمدی بوده؟؟؟شکلک
نه آقا جان ! اسمتون رفت تو لیست شما هم !!شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : میثم جان دستت درد نکنه دیگه؟؟؟ شکلکشکلک
مگه هوشو ذکاوتم چشه؟؟؟شکلک
پاسخ : میثم جان شمام بیا تو لیست...شکلک
پاسخ : عزیز من سوتی دادی چرا میخوای جمعش کنی؟!با این کارها فقط سوتی خودت رو بیشتر نمایان میکنی! شکلک
پاسخ : والا بخدا...

این نظر توسط marcusfinix در تاریخ 1392/11/04 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

من بالاخره نفهمیدم این جمید چطوری دومهشکلک
از این کارا نکنیدشکلک
پاسخ : آقای میثم آقا خواهشآ با دم شیر بازی نکن...شکلک
من همین الآنشم که دومم باید چندهفته پیشتر اول میبودمشکلکشکلکشکلک

جمید نه و (حمید)شکلک
تو پست زینب خانمو سوتی؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : کلا بازی قشنگی شده این "سوتی دادن ها " هاااا..شکلک
یا بهتره بگم سوتی گرفتن ها شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1392/11/03 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب خانم من چند وقت نت نداشتم خوب خبرای جدید برام چی دارین؟ نویسنده های جدید رو معرفی کنید آقا شهاب همون شهاب غفاری خودمونه؟
پاسخ : سلام آقا معین.. خوش آمدین.. چرا آخه؟..واسه همین پیش بینی نداشتین؟؟
وب آکادمی هک شده و آقا سعید اینجا پست گذاشتن.. آقا پویا به جمعمون اضافه شدن ! یه نویسنده دیگه هم اومدن !! اسمشون یادم نیست! کی بود؟؟ آها.. فکر کنم آقا شهاب بودن! شکلکشکلک

-----
(جسارت منو ببخشین آقا شهاب .. صرفا جهت شوخی بود) شکلکشکلکشکلک
پاسخ : بسیار بسیار هم عالی این حرفا چیه شکلک شکلک
پاسخ : سلام بر داش معین گل جات بسیار خالی بود شکلک شکلک

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1392/11/03 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

آخر سر قبرم مینویسن بدون 7 از دنیا رفتشکلک
پاسخ : دور ازجون.. بابا این چه حرفیه؟؟شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 548
  • آی پی دیروز : 548
  • بازدید امروز : 2,195
  • باردید دیروز : 1,847
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 17,225
  • بازدید ماه : 41,203
  • بازدید سال : 212,397
  • بازدید کلی : 3,837,562
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30