loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 449 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
معرفی مسعود هستم متولد 1فروردین 1367 متولد بندرعباس هستم . رشته مهندسی راه ساختمان تحصیل کردم تو شرکت نفت مشغول به کارم
تاریخچۀ هواداری دقیق یادم نمیاد کوچیک بودم یادمه از مدرسه فرار میکردیم که بازی منچستر رو ببینم اون زمان دیوید بکام عالی بود نیستروی هم که اسمشو صدا میزدن ماشین گل زنی منچستر (بلدوزر)یه مهاجم سیاه پوست داشت که قاتلی بود واسه خودش
بازیکن محبوب نانی.کریس.رافائل.نیستروی.بکهام.وندرسا که واقعا محرکست.توز که دیونش بودم حیف که فرگی شوتش کرد بیرونک((: سولچیر مثل چیچا بود هر وقت بازی میکرد میترکوند
بازیکن محبوب غیر یونایتدی رونالدوی اینترمیلان/روسیچکی دورتموند/زانتی/ویری اینترمیلان/رکوبا اینترمیلان/رائول
تیم محبوب غیر یونایتد دورتموند/اینترمیلان/اما دنیا فقط منچستر به عشق فرگی کبیر
اسطورۀ مورد علاقه من اسکولز خیلی خوشم میاد چون میرسید پشت 18 چنان شوتی میزد که تور پاره میکرد
میشه گفت اریک.جورج بست.اما اریک کم یادمه واسه همین بیشتر گیگز و اسکولز انتخاب میکنم
تیم منفور تیم اسپانیایی متنفرم/میلان.یونتوس مافیا فوتبال/آرسنال بدم نمیاد چون همیشه مایه خنده منه با باختاش ((:
بازیکن منفور مسی.مغرور/شوچنکو.الاغ/از کل میلانی ها به جز گتوسو .و اینزاگی بقیش بنداز دور
تیم ملی آرژانتین - ایران - آلمان چون آریایی یه جوارایی
علایق خب فوتبال که حرفش جداست.دعا زیاد گوش میدم.صبح واسه نماز بیدار میشم نماز که خوندم دعا زیارت عاشورا.فرج امام زمان و دعا روزهای هفته همیشه گوش میدم/بعدش حال داشتم ورزش میکنم /وای وای صبحانه که حداقل 2 بار میخورم
نقل قول من هر چی از آقا حضرت آلعباس خواستم بهم داده .توصیه میکنم هر وقت با دلت بهش رجوع کنی خیلی زود حاجت میده
موراد دیگر حیف که فرگی همیشه بیشتر قهرمانی لیگ براش مهمه تا لیگ قهرمانان این منو اذیت میکنه .چون تیم تقویت نمیکنه واسه جام باشگاه ها( چون نسبت به تیم دیگه مهره کمتری میگیریم همیشه تو نقل انتقالات گوی میده دست رقیبان خیلی دوست دارم کریس برگرده
توضیحات دیگر انشاالا همیشه سالم باشین رو لباتون خنده باشه هیچ وقت با هوادرای نفهم تیم های دیگه مدارا نکنید 3 سوت حاشون بگیرین مخصوصا این تیم اسپانیایی /یادمه داداشم آرسنالی بود از بس جام نگرفتن رفت طرف دار رئال فقط به خاطر کریس یه بار زیاد رفت رو مخ منم یه گاز شیک گرفتمش

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 218
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 899
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 899
  • بازدید ماه : 42,374
  • بازدید سال : 213,568
  • بازدید کلی : 3,838,733
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30