loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 666 جمعه 02 آبان 1393 نظرات (4)

تا دقایقی دیگر نشست خبری فان خال برگزار خواهد شد که گزیدۀ صحبتهای وی در اینجا قرار خواهد گرفت.

لویی ون هال می گوید که هر دوی آنخل دی ماریا و هررا برای بازی برابر چلسی آماده هستند.

 

ون هال در مورد تمرین کردن ویکتور والدز، دروازه بان سابق بارسلونا با یونایتد: "هر انسانی جایگاه خود را دارد چرا که هر کس هویتی دارد. این یکی از اصول فلسفۀ من است که شما باید به هر انسانی احترام بگذارید. او فردی خاص است چرا که من قبلا با او کار کرده ام و رابطۀ خود را با هم حفظ کرده ایم، حقیقتی که در مورد هر رابطه و برخوردی برقرار نیست."

 

صحبتهای بیشتر در مورد والدز: "این نباید مایۀ شگفتی شما باشد چرا که من این کار را با بازیکنان زیادی انجام داده ام. من با خیلی از آنها رابطۀ خود را حفظ کرده ام. من در گذشته به رونالد دی بوئر و ادگار داویدز نیز فرصتهایی برای تمرین داده بودم - والدز هم یکی از همین قبیل بازیکنان است. همینطور روبین فان پرسی. وقتی که او در ترکیب تیم ملی هلند برای من بازی می کرد، به وی اجازه دادم که از سازمان پزشکی ما استفاده کند تا برای جام جهانی آماده بماند (مترجم: فکر کنم به سفر فان پرسی به هلند کنار اشتروتمان و فان خال در فصل قبل اشاره دارد). در صورتی که آن زمان من سرمربی یونایتد نبودم، لذا این کار همیشگی من است."

 

در مورد مصدومین: "آندر از قبل هم برای بازی قبلی آماده بود و دی ماریا هم بعد بازی گفته بودم که مصدومیتش نباید سنگین باشد و البته سنگین هم نبود. لذا تمرین کرده است. فقط روز اول بعد بازی را تمرین نکرد، لذا از پنجشنبه تمرین کرده است، مشکلی نیست. متأسفم که باید اعلام کنم بازیکن دیگری به ترکیب باز نخواهد گشت. حتی به کریک اجازه دادم که امروز عصر در لندن برای ذخیره ها (در خانۀ وست هام) بازی کند چرا که به نظرم وی به این بازی نیاز دارد. او به بازی کردن نیاز دارد به ویژه وقتی که 5 ماه هم مصدوم بوده باشید. او به من گفت که این اولین بار است در ترکیب ذخیره ها بازی می کند. آنتونیو والنسیا و جانی اونز نیز فکر می کنم که هنوز به قدر کافی آماده نباشند."

 

در مورد چلسی: "در حال حاضر چلسی یکی از تیمهای بالی جدول است، همانند منچستر سیتی. ژوزه بیش از یک سال است که دارد با تیمش کار می کند و سال گذشته جامی نبردند. شما باید ذره ذره تیم را بسازید. آنها مانند یک تیم منسجم بازی می کنند و ما هم باید همین کار را بکنیم. البته برای 90 دقیقۀ کامل. ما در بازی برابر وست برومویچ آلبیون منجسم بودیم ولی اسیر اشتباهات فردی خود شدیم."

 

در مورد نگرانیها پیرامون مصدومیت دیگو کاستا: "او اگر بتواند از وی بازی خواهد گرفت چرا که ژوزه خواهان پیروزی است. او در 7 بازی 9 گل به ثمر رسانده است - آماری که شایان تقدیر است. او در فرم خوبی است ولی بیمار بوده و لذا شما نمی دانید بازی خواهد کرد یا خیر."

 

در مورد مورینیو که گفته بود از وی در بارسلونا درس آموخته است: "او این سخن را گفته است و این عالی است. چرا که کمتر افرادی هستند که چنین حرفهایی را به زبان می آورند. او می گوید که نه فقط از لوییس فان خال، بلکه از بابی رابسون هم درس گرفته است. این جایگاه را ارج می نهم ولی همیشه خود شما هستید که با توجه به نکات درس می گیرید. من خودم هم کمک مربی بوده ام و همیشه چشمانم باز بوده است و این خیلی خوب است که با چشمانی باز هنگامی که دستیار من بوده به مسائل توجه داشته است. ولی شما خودتان هستید که این درسها را فرا می گیرید."

 

صحبتهایی بیشتر در مورد زمان مورینیو در بارسلونا: "من همان زمان هم می دانستم که ژوزه استعداد سرمربیگری را دارد چرا که در مسابقات حذفی به جای دیگر مربیهای خود به وی اجازه می دادم تیم را هدایت کند. او یک مربی اعجاب انگیز است و دیدن موفقیت او در کسب جام در کشورهای دیگر خارق العاده است."

 

چه نکته ای در مورد سرمربیگری مورینیو بیش از همه فن خال را تحت تأثیر قرار داده است؟ "این نکته که هیچ گاه نمی توانید تصور کنید او چه اندازه انسان با حیا و افتاده ای است - و من این خصیصه را دوست دارم. ولی این تعجب آور است، این طور نیست؟ او یکی از بهترین مربیهای جهان است."

 

توئیتر باشگاه - وقتی از ون هال سؤال شد که آیا ممکن است باشگاه ویکتور والدز را به خدمت بگیرد، ون هال پاسخ می دهد: "یونایتد همیشه شرایط را با چشمان باز زیر نظر دارد"

 

ون هال امروز در مرکز جیمی مورفی در مجتمع تمرینی Aon در مود و اخلاق شوخی قرار داشت. درست در ابتدای نشست خبری، جیمز کوپر از اسکای اسپورتس که به صورت مرسوم و متداول همیشه روزنامه نگاری است که اولین سؤال را می پرسد، از رییس پرسید که آیا تیمش برای بازی برابر چلسی مهیاست، ون هال پاسخ داد: "ما همیشه آماده هستیم، لذا مشکل ما آمادگی نخواهد بود." "سؤال من از شما اینه که چرا همیشه شما از من اولین سؤال رو می پرسی؟" که این حرف ون هال خندۀ حضار را به همراه داشت.

 

به دنبال برخی جوابهای مفرح سرمربی، یکی از خبرنگاران بعد اتمام زمان نشست خبری سعی داشت که یک سؤال اضافه تر بپرسد. این مرد هلندی در حالی که با یک لبخند مجددا روی صندلی خود نشست گفت: "من همچین آدم جذابی هستم! (که ولم نمی کنن!)"

 

http://www.manutd.com/~/media/148F26EC3E4F49968B0968B7B854C2E1.ashx

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/08/03 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

دروود و سپاس فراوان
مورینیو از کی تاحالا افتاده هست؟ یکی دستشو بگیره پاشهشکلک
والدز میخواهیم چیکارشکلک

خداروشکر شبکه سه هم که قراره بازی رو نشون بده.
پاسخ : سلام نسرین خانم خواهش می کنم...
فن خال ماشالا اقتضای سنشه جای نوه هاش میاد تو نشستهای خبری کلی قصه میگه شکلک
ول کن هم نیست یهو فیلش یاد بارسلون کرده شکلک
مورینیو افتاده هم نباشه فردا شب فن خال همچین میزنه دیگه تا یک سال کسی نتونه بلندش کنه...
شکلک

این نظر توسط امیر بهادر در تاریخ 1393/08/03 و 2:12 دقیقه ارسال شده است

شهاب جان واقعا ممنون
پاسخ : خواهش می کنم امیر بهادر عزیز

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/08/02 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

چطور میگه هیچکس از مصدومیت نیومده ؟؟؟ اوانز و والنسیا هم که با تیم تمرین کردن ، کریک هم که برگشت !!!! در اصل ما الان دسگه از تیم اصلی مصدوم نداریم فقط باید بازیکنا خودشون رو به امادگی برسونن !!!!
ای خدا یعنی میشه ما چلسی رو ببریم ؟ اگه بزنیم یه نقطه ی عطف خیلی بزرگی میشه !!! اعتماد به نفس میچسبه به سقف شکلک
اون دیگو کاستا هم میرسه خود فنخال هم میدونه اصلا خودش مورینیو رو بزرگ کرده !!!!!!
والدس رو هم بگیریم عالی میشه !!!! یه رقیب عالی واسه دخیا !!!!
دیگه میدونه هر چی سوتی بده الکی بازی بعدی فیکس نمیشه !!!!
پاسخ : مصاحبه رو همه جا نصفه می زنن تو MUTV در مورد اونز و والنسیا هم توضیح داد شکلک
گفته کریک و اونز و والنسیا هنوز شرایط بازی ندارن مخصوصا کریک بعد 5 ماه عمرا...
اسپورتویتنس به نظرش والدز شاید برا ترسوندن دخیا و تمدید کردن اومده باشه شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/08/02 و 19:11 دقیقه ارسال شده است

خوبه که هررا و دیماریا میرسن.خیلی وحشتناک میشد اگر دیماریا نمیرسید...کاش میشد به طور کامل بازیکنانمونو در اختیار داشتیم...
نمیشه از نبود کاستا مطمئن شد،به مورینیو و صحبتاش نمیشه اعتماد کرد...اما اگر نرسه،عالی میشه...
مورینیو و حیا؟...آخه شکست نفسی چرا فنخال؟...شکلک
یونایتد و قرارداد با والدز؟شکلک...اگر بیای هم باید بری زیر سایه دخیا و لیندگاردشکلک

ایشالا این نبرد استادو شاگرد رو،استاد ببره...
T Y L B شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
متأسفانه تواناییهای مورینیو خیلی زیاده فقط امیدوارم فن خال ازش شناخت کافی داشته باشه برا بازی فردا...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 313,620
  • بازدید کلی : 3,938,785
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30