loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
مدیریت بازدید : 727 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (19)

RAFAEL_PEREIRA_NEYMAR_EXAME_SANGUE_1

فرگوسن تأکید کرد که بازسازی کلی در تیم لازم نیست و احتمالا تیم دو خرید تابستانی خواهد داشت: "من با خانوادۀ گلیزر صحبت کردم و و فکر میکنم که خواسته شون ادامۀ روند بود. من فکر نمی کنم که ما بازسازی کلی داشته باشیم. به هیچ وجه. وفق احتمالا دو بازیکن دیگر. بستگی داره. اگر بازیکنی ظاهر بشه که ما حس کنیم با معیارهای ما همخوانی داره، ما قایق رو به آب خواهیم انداخت و بازیکن رو خواهیم خرید، صرف نظر از اینکه چند بازیکن در اختیار داریم." منبع


 

تیترهای امروز:

  • رایان گیگز اطمینان دارد آرسنال از فن پرسی استقبال خوبی خواهد داشت. منبع
  • آرسن ونگر عقیده دارد مایکل کریک توانایی بازی برای بارسلونا را دارد. منبع
  • مارکوئینیوز، مدافع برزیلی 18 سالۀ روم هم اعلام کرد در روم خوشحال است! منبع
  • زیر 21 ساله های ولوز، با تک گل دقیقۀ 86، برابر یونایتد پیروز شد. منبع
  • رافائل اعتراف کرد که تلاش کرده نیمار را برای پیوستن به یونایتد ترغیب کند البته اکنون فکر میکند که او به اسپانیا و رئال یا بارسا ملحق شود. منبع
  • به دنبال جدایی ماریو گوتزه از دورتموند، نشریۀ کیکر یک نظر سنجی برای جانشین مناسب او بین هواداران دورتموند انتخاب کرده است که در بین نامزدها، شینجی کاگاوا اول شد! منبع
  • صحبتهای کریک در مورد ملاقات با استفانی مور، بیوۀ بابی مور فقید. منبع
  • آرسن ونگر رابین فن پرسی را هنگام پیوستن به یونایتد به اشتیاق جام قهرمانی، به یک زن 39 سالۀ آمادۀ تخمک گذاری (افسرده؟) تشبیه کرده بود که بچه ای نداشت و خواهان اولین بچه اش بود! منبع
  • منچستر یونایتد به دنبال برگزاری یک دورۀ تستی پیش فصل به همراه ولینگتون بوئنو، هافبک برزیلی 17 سالۀ دپورتیوو براسیل. منبع
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هنگامه در تاریخ 1392/02/10 و 0:54 دقیقه ارسال شده است

وای اوخ شدی بده دستت بوسش گنم والابوخوداشکلک

اگه نظراتم پیدا گنم اینقدر تفسیر نمیکنم شکلک
پاسخ : والا منم یادم نیست کجا بود شکلک
منم نفهمیدم این دو تا دارن چی کارمیکنن فکر کنم دارن ازشون خون میگیرن ولی شکلک

این نظر توسط ginger prince در تاریخ 1392/02/07 و 20:56 دقیقه ارسال شده است

میثم بیا وب سعیدشکلک

این نظر توسط hossein barca در تاریخ 1392/02/07 و 20:34 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط red7 در تاریخ 1392/02/07 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

اگه رئال حذف بشه اونوقت مورینیو میره چلسی کریس برمیگرده منچستر

پس کریس میاد با یه هافبک دفاعی دیگه به کسی احتیاج نداریم

مثلث طلائی فنپرسی رونی .کریس چه شود خدایی شکلک
من که خیلی دوست دارم این اتفاق بیفته شکلک
پاسخ : اینا حدسه فعلا شکلک
کریس رو خیلی روش امید نبند! رییس با زبون بی زبونی گفته گرونه! امیدوار بودیم نایک یه کاری بکنه که اینم گندش دراومد باشگاه داره با واریر برای اسپانسرینگ لباس باشگاه مذاکره میکنه برای دو فصل بعد که قرارداد نایک تموم میشه شکلک

این نظر توسط marcus finix در تاریخ 1392/02/07 و 20:22 دقیقه ارسال شده است

2تا خرید فرگوسن در تابستان
لواندوفسکی یا دفور
شاسکولف از دسته 6 محلات روسیه که بعدها برای خودش رونالدویی میشه
چقدر من این فرگی رو دوست دارم
پاسخ : شکلک
منم بعید میدونم از پرتغال کسی رو نخریم! وگرنه این مارتین فرگوسن تمام سال اونجا نمی چرید!
احتمال داره از پورتو یا بنفیکا حتما یکی خریداری بشه... شکلک

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/02/07 و 20:15 دقیقه ارسال شده است

راستی ، خوشحالم که رافائل نتونست نیمار رو قانع کنه ، کاش بره رئال ، با این کیفیت و سطح بازی ای که من از این بشر دیدم ده میلیون هم براش زیاده.
پاسخ : من از نیمار متنفرم! یه جا خوندم با این اخلاقش نهایت میشه یکی در سطح ژالمینیا هافبک جنجالی ولی فوق تکنیکی دهۀ گذشتۀ دپورتیوو

این نظر توسط پویا در تاریخ 1392/02/07 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا به نظر من ونگر حرف بدی نزده ، از عطش زیاد رابین برای قهرمانی و فروکش کردن این عطش گفته که خیلیم خوبه.
اگه پاول رو بازی بهش بدیم به عنوان یار اصلی ، با دو تا خرید یکی هافبک وسط و یه وینگر تیم رو میتونیم به خوبی ببنیدیم ، اما اگه پاول نخواد بازی کنه به نظرم هر دو خرید رو بذاریم برای وسط زمین خیلی بهتره چون فعلا زاها رو تو وینگر داریم شایدم ولبک.
پاسخ : دقیقا حرف بدی نزده... ولی این تیتر دیلی میل که کار روزنامه نگارای جنجالی هست، همه رو دچار سو تفاهم کرده شکلک
در کل این تیترها یه چیز میگه، وقتی میری توی خبر یه چیز دیگه ست!

این نظر توسط ALI-S در تاریخ 1392/02/07 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

سلام به همگی 2 خرید عالیه وانیاما یا استروتمن یا گوندوگان رو بگیرن حالا رودریگز رو هم بگیرن تیم کامله البته با احتساب بازگشت فابیو که من از رافائل بیشتر قبولش دارم (شاید از رو دل سوزیشکلک) انصافا تو دفاع بهتره و بازی کردن نیک و عدنان وزاها
پاسخ : سلام علی جان شکلک
من امیدوارم بینز رو بخریم با این حال چون واقعا دوستش دارم!

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1392/02/07 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

عجب شاسگولیه این ونگر.
خب محرض بگو من عرضه نداشتم براش جام بگیرم،رفت تا با فرگوسن بگیره
پاسخ : ایول داش حمید! دقیقا همینه! بارور کردن مهاجمای با قابلیت قهرمانی هم عرضه می خواد که ونگر نشون داد عرضه و ابزار و آلات لازمش رو نداشته شکلک شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1392/02/07 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

حالا خوبه يائسه نشده و تخمك گذاري همچنان ادامه داشته تو يونايتدشکلکشکلک
زشتـــــــــهشکلک
پاسخ : ای وروجــــــک شکلک
خوب چشم و گوشت بازه ها شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 327
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 694
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 13,877
  • بازدید ماه : 37,855
  • بازدید سال : 209,049
  • بازدید کلی : 3,834,214
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30