loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
حمید بازدید : 618 چهارشنبه 19 آذر 1393 نظرات (10)

 

مایکل کریک 5 بازی از بهترین بازیهای دوران پر افتخار ورزشی خود را رده بندی کرده است. توضیحات زیر را به همراه هر عکس مشاهده بفرمایید:

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

Chelsea, 2008/05/21

 

 

1 - "رتبۀ یک قطعا بازی مسکو و فینال لیگ قهرمانان خواهد بود، که با اختلاف بهترین بازی دوران ورزشی من است. به این راحتی ها بازی ای به این راحتی نمی تواند جای این بازی را به عنوان بهترین بازی بگیرد!"

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

Wigan, 2008/05/11

 

 

2- "من بازی در خانۀ ویگان در آخرین بازی فصل 2007/08 را انتخاب می کنم، بازی ای که گیگزی گلزنی کرد تا ما قهرمان لیگ بشویم. آن بازی آخر هفتۀ قبل بازی در مسکو بود و هفته ای بسیار خاص بود."

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

Schalke, 2011/05/20

 

 

3- "بازی در خانۀ شالکه در نیمه نهایی لیگ قهرمانان. ما 2-0 پیروز شدیم ولی انصافا می توانست نتیجه با 6 یا 7 گل به پایان برسد. یک بازی عالی بود."

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

Milan, 2010/02/16

 

 

4- من همیشه بازی در سن سیرو و پیروزی 3-2 برابر میلان را در خاطر دارم (در سال 2010). من اخراج شدم، که از بد اقبالی بود، ولی ما چند بازی را در آن ورزشگاه شکست خورده بودیم لذا آن پیروزی بزرگی محسوب می شد."

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

Roma, 2007/04/10

 

 

5- "قطعا پیروزی 7-1 برابر روم  را در لیگ قهرمانان انتخاب می کنم. من در آن بازی گلزنی کردم - که گل قشنگی هم بود - خوب این هم 5 بازی برتر من."

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir-Orton در تاریخ 1393/09/20 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

بازی با رم خیلی خوب بود بیشرف شکلک من عاشق اون دوتا گلشمشکلک
پاسخ : بردهای پرگل همیشه لذتبخشهشکلکاونم مقابل تیمهای نامی... گلش فوق العاده بود...شکلک

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/09/20 و 0:15 دقیقه ارسال شده است

شکلک

من کوچیکتم علی آقاشکلک
ولی انصافا جای شکرش باقیه که بازی رو دیدی و به هر حال یه چیزایی یادت هستشکلک
ما که ندیدم باس تو حسرت اون حال و هوا بمونیم...
انصافا هیچی مثل ترکوندن این آلمانیای پرادعا(مخصوصا اون بایرنشون)حال نمیدهشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/09/19 و 23:10 دقیقه ارسال شده است

سلام مهران7 عزیز خوبی؟شکلک
خیلی چاکررررررررررررتم دربستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
اره منم با استیاق نشستم همه رو خوندم
من میلان رو همیشه دوس داشتم البته یونایتد اول و اخره ولی چون تو کوچمون یکی از دوستام میلانیه تیره یعنی دوت از دوستام واسه همین محکومم به تنفر از تیم میلانشکلک
راستی من این شکلکایه نظر قبلیم رو با دست گذاشتم واسه همین زیاد با متن نمیخونهشکلک
در ضمن فینال 99 بچه بودم بازی رم دیدم ولی دقیقا همه ی خاطراتش مثل حباب میمونه یکم تارِ واسه همین چون خیلی بچه بودم فقط یادمه بابام و شوهر خالم داشتن میدین اخر شب بود منم منم یه چیزایی یادمه ولی یکم تارِ شکلک
حالا مثلا از من و کریک و تمام طرفدارایه تیم ملی انگلیس بگن خاطره بگینشکلک
روم به دیوارشکلک

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/09/19 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

سلام به علی آقای گلشکلک
چطوری داش؟
دو تا خاطره منچستری ها رو که میشنوم خیلی کیف میکنم
یکی خاطراتشون از فینال 99
یکی هم خاطراتشون از فینال مسکو
لامصب هر چند بار که تعریف کنن جذابهشکلک

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/09/19 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه
مرسی داش حمیدِشکلک
بازی با ویگان ک اینقد قهرمان لیگ شده بودیم ک من بدون استرس میدیدم بازی رو
یادمه همون بازی امیل هسکی فکر کنم بازیکن ویگان یه ضربه سر زد وقتی بازی 1-0 بود ک حمیدرضا صدر گفت سر الکس همون موقع در حالت احتزار به سر برد درست و دقیق یادمهشکلک)
بازی با چلسی تو پنالتیا داشتم میمردم فرداش هم امتحان عربی نهایی داشتم پنالتی جان تری هیچ راهی ب نظرم نرسید قران رو از تو پنجره برداشتم گرفتم دستم تمام لحظه هایه سختی ک کشیده بودیم تا رسیده بودیم فینال... بازیهایه پر استرس نیوکمپ و الترافورد جلو بارسلون تمام سختیهایی ک کشیده بودیم ...دلم میسوزید واسه رونالدو ک اگه قهرمان نشیم نمیتونه بهترین بازیکن جهان بشه...تمام این سختیها اومد جلو چشام وقتی ک تری داشت به سمت دروازه راه میرفت...گفتم خدایا هیچوقت هیچی ازت نمیخام خیلی سختی کشیدیم به این قران نزار ببازیم جون من مارو قهرمان کن شکلک(
پنالتی رو زد بیرون چقدر سجده ی شکر رفتم همون موقع پنالتی انلکا ک خراب شد بازم سجده ی شکر رفتم وقتی تمام جشنهایه بازی تموم شد رفتم تو کوچه انگار نه انگار ک نزدیک ساعت 3 بود تو حیاط داشتم از کیف زیاد میمردمشکلک)
فرداش وقتی رفتم مدرسه بچه ها گفتن: دلمون خوش بود منچستر میبازه تو امروز دهنت بستست صبح زود میگیری خفه خون میگیری(آخه من زیاد حرف میزدم درباره ی منچستر)همون روز عروزسیم بود اخرش یه امتحان عربی دادیم عالی اصلا برام مهم نبود امتحان شکلک)
دقیقا همین هفته بکی از بچه های مدرسمون پسر عمم رو دیده بود گفته بود بهش پسر داییت دیوونه بود صبح میومد همش حرف منچستر و رونالدو ویدیچ رو میزدشکلک)
خداروشکر ک من عاشقه یونایتدم شکلک)
پاسخ : سلام علی جان...شکلکخواهش میکنم...شکلک
به به،چه خاطرات شیرینی...شکلککاش لحظه هامون پرشه از این خاطرات شیرین...
رونالدو بعد ازینکه پنالتی شو خراب کرد،خیلی احساس گناه میکرد...لحظه ای که وندرسار توپ آنلکارو گرفت،بدجور خوشحال شد...شکلک
بازیکنامون چجوری خوشحالی میکردن خدا...شکلک دلمون واسه اونجور خوشحالیها یکذره شده...

این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/09/19 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

کریک خاطره هاش هم خوبه! شکلک
---------------
دیشب جیمی کرگر توی توییترش نوشته بود: "سوالم از هوادارهای لیورپوله. آیا صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان رو به بردن بهترین تیم هفتم فصل گذشته ی انگلیس ترجیح میدید؟!"
گری نویل هم جواب داده: "چی میشه اگه هر دو رو ببازید؟! فقط یه تصور."
شکلک
پاسخ : وااااای پاسخ نویل فوق العاده ست که...شکلک اگر این اتفاق بیُفته عاااااالی میشه...
تو روزهایی که ما انگیزه داریم و برعکسِ ما،اونا انگیزه شونو از دست دادن،بهترین فرصت واسه نابود کردنشونه...شکلکشکلک خداکنه که اینطور بشه...

این نظر توسط mehran se7en در تاریخ 1393/09/19 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

آخ آخ همشون خاطره انگیز بودن انصافا...
برای امثال من که فینال 99 رو ندیدن به نظرم خاطره انگیزترین بازی فینال مسکو هستش
یعنی لحظه ای تری رفت پشت توپ رو کامل یادمه
توپ رو کاشت...بازوبندش رو برد بالاتر و دورخیز کرد
وقتی سر خورد انگار دنیا رو بهم داده بودنشکلک
بازی با میلان خیلی خوب بود...
گل مسخره رونالدینیو رو با گل شانسی اسکولزی جواب دادیمشکلک
از اون بازی دو تا صحنه یادم نمیره...
یکی تعویض نانی با والنسیا که باعث شد با خودم بگم فرگی اشتباه کرد(ولی والن با بازی خوبش و البته پاس گلش یه تو دهنی بهم زد); )
دومی هم یادمه اولین بازیای اوانز بود و خیلی تجربه نداشت و داشت سوتی میداد تو بازی و اشتباه زیاد میکرد تا اینکه فرگی اومد کنار زمین و سرش داد و بیداد کرد(طوری ک کرک و پر من از پشت تلویزیون ریخت)
بعد داد فرگی اوانز بازیش درست شد و عین آدم بازی کرئ
فرگیشکلک
ــــــــــــــــــــــــ
بسه چقدر حرف زدمشکلک
پاسخ : بله...خدارو شکر منچستر واسه بیشتر نسلها،از خودش بهترینهارو به جا گذاشته...شکلک
ظاهرآ تو اون فریاد،فرگی از کوره در رفته بود،عــجـــیـــب...شکلکبیچاره اوانز...
باران مسکو،از بهترین خاطراته...شکلک
--------------
نه آقا اختیار داری،خوبکاری کردی...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/19 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

وای پرهام جان واقعا تو اون لحظه چه حالی داشتی تو!!شکلک عجب رفیق بی کلکیشکلک
من بازی چلسی رو همون اولش خوابم برد یدفعه فردا صبحش قبل از امتحان رفیقام گفتن بردید یه شارژی شدم سر امتحانشکلک
بازیه روم که خیلی خاطره انگیز بود...
بازی با میلان که 2_0 افتادیم عقب بعدش تو یه ضد حمله ریو فردیناند و رونالدینیو تک به تک شدن و اگه رونالدینیو فردیناند رو رد میکرد گل سوم رو خورده بودیم ،رونالدینیو پاشو تند تند عوض کرد و فردیناند پاهاش گره خورن اما تو یه لحظه فردیناندشکلکهنرنمایی کرد و توپو از رونالدینیو گرفت ،قبل بازی هم که کلی ویدیو از جوونی ها و بچگیای بکهام پخش کرد شبکه سه شکلکشکلک
بازیه شالکه که این نویر رو خوب سوراخش کردیمشکلک
پاسخ : خدمت، به تنهایی دو سال عمر فوتبالی منو نابود کردشکلک دوتا از بازیهاکه خیلی دوست داشتم ببینمو نتونستم،دوتا بازی رودر رو با میلان بود. مخصوصا بازی اولین تقابل بکهام و منچستر.اون بازی واسم آرزو شد کلآشکلکمنم برا تلافی، دوسال بعد فول مچشو گرفتمشکلک... اما خب پخش زنده ش، یه لذت دیگه ای داشت...شکلک حیف شد...

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/19 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

بازی با ویگان رو بخاطر کلاس کنکور نتونستم ببینم شکلک
رفیقم هم sms داد که 1-1 شد و قهرمانی پرید شکلک
با وضعیت داغونی اومدم خونه وقتی اخبار ورزشی رو دیدم اصلا ترکوندم خونه رو شکلک
فینال که سر پنالتی تری چشمامو بستم و دستم رو گذاشتم رو دکمه خاموش کنترل تا وقتی گل شد برم بخوابم فرداش امتحان نهایی داشتم شکلک
بازی با میلان هم انتقام خوبی از 2 لیگ قهرمانانی بود که حذفمون کردن
پاسخ : اشکال نداره حالا. منم یادم نمیاد بازی ویگان روشکلک
بهترین انگیزه ایکه میتونست واسه امتحان فرداش،نصیبت بشه... شکلک
آخکه دلمون واسه موفقیتهای اروپایی تنگ شدهشکلکاما چون میدونیم برمیگردن، جای حسرت نمیمونه...شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1393/09/19 و 17:12 دقیقه ارسال شده است

به به ممنونشکلک
کریک عشقهشکلک
حیف سنش رفته بالا ،البته اگه ازش به درستی استفاده بشه تا دو فصل دیگه هم میتونه بدرخشه اما باید هرچه زودتر یکی عینه خودشو بخریم که اونم استروتمنه تو همین ژانویه یا تابستون کار انتقالش باید تموم بشه،امشبم بشینیم ببینیم چطوری بلزی میکنه پس از بازگشت از مصدومیتش.شکلک
بلایند هم خوبه اما یکم دو دلم راجبش،خیلی خوشحال میشم که همین بلایند جای کریک رو واسمون پر کنه اما بنظرم استروتمن شاید بهتر باشه ،کلا بین استروتمن و بلایند گیر کردمشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم...شکلک
کریک یکی از قدیمی و محبوبترینهای باشگاست...شکلکواقعآ حیف این بازیکن که سنش بالاست. بازم با این وجود، خیلی خوب کار میکنه...
نمیدونم چرا حسم نسبت به بازیکنی که پیشنهاد باشگاه رو رد میکنه، دیگه تغییر میکنه.استروتمن هم چندبار اینکارو کردهشکلکچه فایده که تا میان تو تیممون، میشن عزیز دردونهشکلکشکلکبهرحال امیدوارم اتفاقی که به صلاح باشگاست بیُفته...شکلکمنم باید با شرایط کنار بیام...شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,230
  • بازدید ماه : 4,230
  • بازدید سال : 317,678
  • بازدید کلی : 3,942,843
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30