loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 706 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (8)

لویی فان خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BT Sports)

 

(خرید کردن متأثر از نتایج نخواهد بود...) "به نظرم این سؤال بیجاییه. هفتۀ قبل گفتم که ربطی به نتایج نداره، ما تنها طبق تجربیاتمون با بازیکنای حاضر در اولدترافورد تا به اینجا خرید خواهیم کرد. نتایج هم مطمئنم که بالاخره درست می شن."

 

(عدم خلق موقعیت و استفاده از موقعیتها دلیل ناکامی...) "ما تیم قویتر بودیم، در نیمۀ دوم که قطعا اینطور بود. ما موقعیت خلق کردیم ولی باید گلزنی کرد. که در این مقوله بود که ناتوان عمل کردیم. پیشرفت مشهوده ولی باید پیروزی کسب کنید. در نیمۀ اول ما بازی مبتنی بر پاس خوبی رو ارائه ندادیم، چیزی که در نیمۀ دوم بهتر به نمایش گذاشتیم. همچنین موقعیتهای بیشتری خلق کردیم. ولی بعد خلق این موقعیتها باید گلزنی کنید، می تونستیم گلزنی کنیم."

 

(فان خال راضی از تطبیق تیمش با دفاع سه نفره...) "ما موقعیتهای زیادی رو تقدیم حریف نمی کنیم، امروز در نیمۀ اول شاید دو موقعیت نصیب حریف شد و در نیمۀ دوم هم شاید همین دو موقعیت. در بازیهای پیش از این هم موقعیتهای زیادی نمی دادیم، ولی باید خودمون موقعیتهای بیشتری خلق کنیم و امروز موقعیتهایی برای گلزنی خلق کردیم و در این مقوله (گل کردن) بود که شکست خوردیم. پیشرفت مشهوده و در حال انجام، ولی باید پیروزی کسب بشه، یک باشگاه مثل منچستر یونایتد باید پیروزی کسب کنه. وقتی که 2 امتیاز از 9 امتیاز کسب می کنید این مسئله ناراحت کننده است."

 

(آیا شوت اشلی یانگ با هند پنالتی بلاک شد؟) "خیر من در مورد مسایل داوری صحبت نمی کنم. مثلا ما خطاهای زیادی به ضررمون اعلام شد در صورتی که تملک توپ بیشتری داشتیم، چطور این ممکنه؟"

 

(در مورد مجوز کار روخو....) "مطمئنم که موقع تقابل با QPR، مجوز کار روخو هم مهیا شده."

 

فان خال تأکید کرد که دی ماریا را محض احتیاط از بازی بیرون کشیده است.

 

فان خال در مورد دالی بلیند: "او برای تست پزشکی به منچستر خواهد آمد و آنگاه شاید ما یک بازیکن جدید در اینجا داشته باشیم. به نظرم داشتن سه مدافع چپ پا خیلی هوشمندانه است!" عکس بلیند در فرودگاه:

 

http://8pic.ir/images/sc26m9kms7dbqm4heuhe.jpg

 

رابی فاولر نیز از فان خال خواسته است که به مربیان حریف احترام بگذارد. و اشاره کرده بعد بازی وسط هفته، امروز نیز فان خال برابر مربی برنلی روی نیمکت نشسته بود!

 

(فان خال معتقد است که تیمش باید با کار روی توپ برنلی را کنترل می کرد...) "شاخ به شاخ شدن با برنلی (در زمینۀ توانایی این تیم) اشتباه ما بود، هرچند که بازیکنا روحیۀ جنگندگی خارق العاده ای دارن. در برابر تیمی همچون برنلی باید با توپ کار کنید (به جای درگیری و جنگیدن)"

 

(اعتماد به نفس پایین تیم در نیمه ی اول...) "به نظرم سطح اعتماد به نفسمون در نیمۀ اول بالا نبود. ولی برای تیمی مثل یونایتد وقتی که اولین بازیش رو با شکست شروع کرده و دومی رو هم مساوی کرده این مشکل طبیعیه. فشار روی تیم بالاتر می ره و باید با این فشار کنار بیاید. در نیمۀ اول می تونستم ببینم که بازیکنا خیلی روی بازی با توپ مضطربن. در نیمۀ دوم این مشکل رو حل کردیم، و شاید این مسئله اعتماد به نفس ما رو بالا ببره."

 

(فان خال اعتراف می کند که یونایتد فعلا در سطح جهانی نیست....) "در حال حاضر قطعا اینگونه نیست. ولی باید صبر داشته باشیم و به این مسئله که این اتفاق خواهد افتاد باور داشته باشیم. خواهید دید."

 

(دی ماریا بهتر خواهد شد...) "دی ماریا آن بازیکن با کلاس جهانی که در مادرید دیده بودیم نبود. نمی توانید این انتظار را داشته باشید چون او ابتدا باید با فرهنگ انگلیس و بازیکنان دیگر پیرامونش خو بگیرد. و بازیکنان اطراف نیز باید با وی تطبیق پیدا کنن. هی باید حرفهای خودم رو تکرار کنم این باعث می شه همه از حرفام خسته بشن."

 

(در مورد روبین فان پرسی...) "در اولین بازیش او 60 دقیقه بازی کرد و امروز هم 70 دقیقه بازی کرد. مسئلۀ بالابردن تدریجی زمان بازیش مطرحه (باز لغت Build Up به کار رفته ) مضطرب کننده است، ولی این جزئی از جهان فوتباله، دلیلش هم جام جهانیه. مایۀ افسوسه ولی مجبوریم این کار رو بکنیم وگرنه برای فصل آماده نخواهد شد."


 

خوان ماتا | هافبک منچستر یونایتد (در گفتگو با MUTV)

 

(ناراحتی از نتیجه...) "مشخصه که ما نارحتیم. ما برای کسب سه امتیاز به اینجا اومدیم ولی موفق نشدیم. در نیمۀ دوم بهتر بازی کردیم ولی برای پیروزی کافی نبود."

 

(بیلد آپ مبتنی بر توپ بلند مشکل تیم بود...) "شاید در بخش Build Up (طرح ریزی حمله یا طرح ریزی گردش توپ - در مورد این کلمه یک مقاله در بلاگ قرار خواهد گرفت چرا که جزو تاکتیکهای مهم فان خال برای تیم است) مشکل اعتماد به نفس داشتیم و سعی داشتیم بیلد آپ (گردش توپ) را از عقب زمین آغاز کنیم ولی گاهی این کار رو خوب انجام نمی دادیم. ما باید به جنگیدن ادامه بدیم چون این خواستۀ سرمربیه. ما باید باور داشته باشیم چرا که بازیکنان با کیفیت برای انجام این کار رو در اختیار داریم. از نظر من در 20 دقیقۀ آخر بازی بر بازی سوار بودیم ولی گلزنی نکردیم. اکثر زمان بازی در نیمۀ اونا بازی کردیم که نشونۀ خوبیه، ولی اگر از این موقعیتها گلزنی نکنید فایده ای نخواهد داشت. من ایمان دارم که وقتی در یک سوم هجومی بازی می کنیم، توانایی خلق موقعیت رو داریم ولی در نیمۀ اول خیلی بیش از حد توپ بلند ارسال کردیم که شاید دلیل این بود که به خوبی نیمۀ دوم بازی نکردیم. اگر به بازیکنایی که در اختیار داریم نگاه کنید، توانایی ارائۀ فوتبال خوب رو داریم. فقط باید به تلاش و داشتن باور و بردباری هنگام به گردش انداختن توپ (بیلد آپ) از عقب زمین ادامه داد."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/06/08 و 21:27 دقیقه ارسال شده است

هعی خدا چی بگم .......
352 نمیتونه تو انگلیس جواب بده
چون قشنگ کناره ها بازیکنامون همیشه با 2 نفر روبرو میشن که این یعنی کلا کناره هامون فلج میشه !!!! اونوقت باید از وسط حمله کنیم که بازم فنخال اشتباه کرده رفته رونی رو گذاشته نوک که اینجوری باز هم موتور تیم خاموش میشه !!!!!
واسه همینه ما نمیتونیم زیاد فشار بیاریم ، موقعیت هامون ( همون یکی دوتا) رو پاس های دیماریا بود .....
بعد یه چیز دیگه
آقا این 352 اگه قرارباشه یه روزی هم جواب بده روزیه که اون 3 تا حداقل 2 سال کنار هم با این سیستم بازی کرده باشن و 3 تاشون هم تو اوج فوتبال خودشون باشن نه اینا که تو 2 متری خودشون بازیکن میبینن پای چپ و راستشون رو با هم قاطی میکنن .....
ولی خیلی ضایع رازیه ها 150 تا خرج کنی روخو ، شاو ، هررا رو بخری بازم بعد 3 بازی اندرسون و یانگ و بلکت واست بازی کنن.....
پاسخ : فعلا نمی شه درصدی موفقیت برای 3-5-2 قایل شد... اگر هم موفق بشه میشه معجزه خطابش کرد...
البته مربی اینتر می گفت ویدیچ راحت می تونه تو دفاع سه نفره جا بیفته چون دفاع سه نفره از دفاع چهار نفره راحتتره شکلک
بستگی به کیفیت مدافع هم داره باید قبول کنیم کیفیت بلکت و اونز و جونز فرسنگها پایینتر از کیفیت مدافعینی مثل ریو و ویدیچه...

این نظر توسط پویا در تاریخ 1393/06/08 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

گویا زاها بازی کرده و گل هم زده برای پالاس!
حالا ما اینجا موندیم با یانگ و والن
پاسخ : زاها انصافی تو همون چند موقعیت بازیش خوب کار نکرد... براش بازگشت به پالاس بهترین گزینه بود شاید احیا بشه...

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/06/08 و 20:23 دقیقه ارسال شده است

به نظر منم راس میگه فنخال،تا "سیستم تیم" روبراه نباشه،"خرید" زیاد نمیتونه تآثیر داشته باشه(تا حدودی البته)
دیگه تو دوهفته اگر روخو مجوزش جور نشد،بهش بگو نمیخواد بیادشکلک
دیماریا بازم خوب بود با اینکه دو روز از اومدنش به باشگاه میگذره...
ممنون داش شهابشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
والا همینو بگو کاش اصلا مجوزش جور نشه شکلک

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/06/08 و 20:21 دقیقه ارسال شده است

کلا فن خال نیمکتُ خیلی دوس داره شکلک

وسط بازیم اصاً نمیاد کنار زمین یه حرفی یه دادی،

رونیم به عنوان کاپیتان باید تیمُ تو زمین تهییج کنه که نمی کنه...

کلا الان بد جوری مشکل روحیه داریم،
بد بازی کردن یه سری بازیکنای خوبمون مثه همین رونی یا فن پرسی و ماتا فقط به خاطر همینه،امیدوارم بازیکنای جدیدمون دچار این مشکل نشن
پاسخ : دقیقا درسته یکی از مهمترین مشکلاتمون این فصل روحیه هم هست روحیه ای که خیلی عوامل من جمله مشکلات پارسال و همچنین خروج سه اسطورۀ طراز اول در خط دفاعی هیچ کمکی بهش نکرد...
امیدوارم از بازی با QPR و بازگشت تعدادی از مصدومینمون من جمله شاو و هررا و همچنین صادر شدن مجوز روخو و در نتیجه بازتر شدن دست فان خال شاهد بازیهای به مراتب مهیجتری از یونایتد باشیم...

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/08 و 20:20 دقیقه ارسال شده است

دوستان عزیز من دو هفتۀ شلوغ رو پیش رو دارم بازی هم نداریم تا 23 شهریور امشب موقت از بلاگ خداحفظی می کنم تا بازی رسمی بعدی شکلک
برای همگی مهر ماه خوبی رو هم آرزو می کنم ایشالا فصل جدید زندگیتون مخصوصا دانشجوها که از یه هفته دیگه شروع میشه با موفقیت و ثبات بی نقص پیش بره شکلک
پاسخ : مرسی خداحافظ
همچنین
پاسخ : مرسی داش امیر

این نظر توسط نگار در تاریخ 1393/06/08 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

کم کم داریم به این نتایج عادت می کنیم
و من اصــــــــــلـــــــاً ایـــــــنــــــــو دوســـــــــــت نــــــدارم شکلک
_________
خط آخر ( فان خال برابر مربی برنلی روی نیمکت نشسته بود) ینی چی؟
پاسخ : فان خال بعد سوت پایان بازی رو نیمکت نشسته بود و نرفت سمت مربی حریف مربی برنلی بلند شد رفت طرف نیمکت باهاش دست داد... البته فان خال تیم میزبان نبود ولی خوب حق با فاولره کلا حرکتش خیلی جالب نبود جلو مربی MK Dons هم خیلی بهشون محل نذاشت با اینکه 4-0 باخته بود!

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/06/08 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

ساعت 6 بازی تموم شده الآن دو ساعت گذشته :|
سایت باشگاه هنوز مصاحبه ای در مورد بازی نذاشته...
این نیک کپک سرش کجا گرمه خدا می دونه :|

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/06/08 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

جوری بزن پا نشن شکلک
http:///imgs/2014-08/22148292409591252039.jpg
پاسخ : خمیازه ش وسط بازی شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 206
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 105
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,070
  • بازدید ماه : 4,070
  • بازدید سال : 317,518
  • بازدید کلی : 3,942,683
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30