loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
زینب بازدید : 432 سه شنبه 13 بهمن 1394 نظرات (0)

 

 

 

 

XI: De Gea, Darmian, Smalling, Blind, Borthwick-Jackson, Fellaini, Carrick, Lingard, Mata, Martial, Rooney.
 

Subs: Romero, McNair, Varela, Schneiderlin, Herrera, Pereira, Memphis.

 

 

 

stoke City: Butland; Johnson, Wollscheid, Muniesa, Pieters; Whela 

Afellay; Walters, Bojan, Arnautovic; Crouch

 

------

 

 

.

 

فلینــی 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1394/11/14 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

یه خبر فوری
گفته میشه تا 48 ساعت آینده گیگز از یونایتد جدا میشه و به عنوان سرمربی سلتیک انتخاب میشهشکلکشکلک
امیدوارم این اتفاق بیافته، اینجا هیچ پیش رفتی نمیکنه
پاسخ : میـــــــــــــــــگم چرا نیس شکلکشکلکشکلکشکلک

------

واااای !!! واسه الانمون بد میشه!!

ولی خب سرمربی سلتیک خوبه .. واسه گیگز خوب میشه

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/11/14 و 0:57 دقیقه ارسال شده است

لیورپول هم 2-0 فعلا باخته شکلک
پاسخ : این لیورپول همون لیورپدل راجرزه هیچ فرقی نکرده که شکلک

این نظر توسط Xaniar در تاریخ 1394/11/14 و 0:39 دقیقه ارسال شده است

من این حرف زو فقط بعنوان یه کاربر میگم:
من خودم چند ساله اینجام و یادمه اینحا چه برو و بیایی داشت، واقعا تو بلاگ های هواداری منچستر تا جایی که دیدم تک بود و هست، اما خب رسانه ها ی دیگه پیشرفت کردن و گسترده تر شدن مثل طرفداری، اکثر هوادارا اونجا هستن، همینطور پایگاه هواداران، خب واقعا خوشاینده این اتفاق و من خوشحال هم هستم، خودمم اونجا حضور دارم.
کسی رو به زور نمیگم بیاد اینجا، اصلا رسالت این وب زور گفتن و دیکته کردن خواسته ها نیست، اینجا از همون اول برای هوادارای پرشور توسط داش شهاب ایجاد شد و همون وقت هم فقط برای منچستریونایتد بوده و هست،
اما نباید کم لطفی بشه، اینجا همیشه در حد مقدور به روز بوده.
البته قطعا بچه های دیگه بغیر از من کارشون واقعا تک و بیسته، من خودم غلط و اشتباه زیاد تو متن هام دارم شکلک
اما الآن زینب خانوم و آقا بابک و در گذشته خود داش شهاب و داش حمید و امیر و بقیه کارشون حرف نداشت.
داش حمید که همیشه بهترین والپیپر ها رو برای هوادارا قرار میدداد.
داش شهاب خودش کل مصاحبه ها رو بصدرت آپدیت ارائه میکرد،
شک نکنید و مطمئن باشد اینجا زمان حضور داش شهاب به روز ترین رسانه ی منچستری بود شک نکنید تو این مورد، هیچ جا مثل اینجا اخبار و حوادث رو سریع ارائه نمیداد.
معتقدم درسته اینجا یخورده شاید افت کرده باشه اما تازه رسیده به سطح بقیه بلاگ ها!!! تازه من معتقدم بازهم بهتره شکلک
بعنوان یه کاربر و هوادار موظف بودم اینا رو بگمشکلک
پاسخ : ممنوووووووون

چه کامنت پر انرژی و واااقعا لازمی بود برا حالم !!

ممنووووووووونم... چققد حالم خوب شد .. مرسی مرسی مرسی

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/11/14 و 0:39 دقیقه ارسال شده است

رووووونی
و گللللللللل شکلک

و بااازهم ماااتااا شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/14 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

من موندم این بازیکنای استوک چه غلطی میکنن شکلک دو سه تا حمله ی جوون دار بکنید دیگهشکلک
...
بازهم گیر کردم تو 5 دقیقه :|
قبلنا دو تا کامنت پشت سر هم اینجوری میشدشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/11/14 و 0:09 دقیقه ارسال شده است

چه توپی رو گل نکرد ماتا

در غیر اینصورت رونی میزد شکلک

ولی کلا خیلی باهوشه.. راحت از افساید فرار می کنه

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/14 و 0:04 دقیقه ارسال شده است

گل قشنگی بود
ماتا هم جفت گلها از رو خلاقیت و هوش اون بثمر رسید
....
زینب خانوم فکر کنم من و شما این چند روزه فقط واسه خودمون پست میزاشتیم و کامنت میزاشتیم و میزاریم :| :|
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : بازدید امروز رو زده هزار و خورده ای شکلکشکلکشکلک

اره والا .... شکلک
الان زده 10 نفر انلاین
ربات نباشن صلواااات شکلک
پاسخ : واقعا هزار و خورده ای!!!! رفرش های خودمونو حساب میکنه، یا اینکه من رو فقط یبار در روز محاسبه میکنه شکلک
چون من در روز خودم تنهایی حدود 200 بار یا میام سایت یا رفرش میکنم شکلک
10 نفر هم آنلاین،ماشالله شکلک دارن بازیو رصد میکنن شکلک
پاسخ : بازدید کل وب .. با هر بار رفرش محاسبه میشه

اما بازدیدها پست با آی پی هسش..

بله هزار و خورده ای بود.. گمون نکنم ما ایـــــــــــن همه اومده باشیم شکلکشکلک

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/11/14 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

واااای

منو این همه خوشبختی محااله

اصلا انتظار نداشتم ثبت شه شکلکشکلک

یهو به دلم خورد این سری قبل 5 دقیقه ثبت میشه ... گفتم کپی می کنم بصورت پاسخ ارسال می کنم

اماااا ارسال شد شکلکشکلکشکلک

باورم نمیشه

مرررسی رزبلااگشکلکشکلکشکلک

-----------------



مث این سری که 2 بار زدم و ثبت نشد!

----

واسه من \"پاسخ \" غیر فعال شده .. نمی تونم از پشت صحته جواب بدم!!

ینی خوشحالیم 2 دقیقه هم دوام ندااره هااا
یه جا اگه راه اومد .. از اون ورمیزنه تو ذوق شکلک

این نظر توسط xaniar در تاریخ 1394/11/13 و 23:59 دقیقه ارسال شده است

پس رفتیم واسه برد.
خدا خفت کنه فنخالشکلک
حالا که دارید میبرید، یه 7-8 تا گل بزنید دیگه...
اینم بگم استوک تیمش خیلی خستس، هفته ی قبل چهارشنبه تو اتحادیه 120 دقیقه بازی کردن، بعدش تو جام حذفی شنبه بازی دشتن و سه روز بعدشم که الآن بازی دارن، تیمشون واقعا خستست...

این نظر توسط زینب علی در تاریخ 1394/11/13 و 23:55 دقیقه ارسال شده است

آقا زانیار

فکر کنم بازم پشت خط موندین شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 148
  • آی پی دیروز : 447
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 832
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 313,626
  • بازدید کلی : 3,938,791
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30