loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
Xaniar بازدید : 471 شنبه 12 تیر 1395 نظرات (0)

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، رایان گیگز پس از رسمی شدن جدایی اش از این باشگاه، بیانه ای را در این زمینه منتشر کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

پس از 29 سال حضور در منچستریونایتد به عنوان بازیکن و مربی دستیار، این را می دانم که پیروزی و قهرمانی در DNA باشگاه وجود دارد. همینطور ویژگی هایی همچون میدان دادن به جوانان و ارائه فوتبالی هجومی و هیجان انگیز. خوب است که انتظارات بالایی داشته باشیم و درست است که انتظار پیروزی و قهرمانی را داشته باشیم. منچستریونایتد انتظار قهرمانی را دارد و شایسته چیزی جز قهرمانی نیست.

به همین دلیل، جدایی از باشگاهی که از 14 سالگی جزئی از زندگی ام بوده، تصمیم بسیار بزرگی است. این تصمیمی نیست که به آسانی گرفته باشم. من خاطرات بسیار ویژه ای را با خودم خواهم برد. همچنین تجربیات یک عمر را با خودم خواهم داشت و امیدوارم که در آینده برایم مفید واقع شوند.

با این حال، اکنون زمان مناسبی برای جدایی به نظر می رسد و با اینکه هیچ برنامه ای برای ورود سریع به حرفه سرمربیگری ندارم، اما فعالیت کردن به عنوان سرمربی یک باشگاه، کاریست که می خواهم انجام دهم.

به شدت خوش شانس بوده ام که دو سرمربی بزرگ را به عنوان راهنما داشته ام؛ ابتدا با سر الکس (فرگوسن)، که بخش اعظمی از زندگی ام را با کار کردن با او و یاد گرفتن از او گذراندم و اعتقاد دارم که بزرگترین سرمربی تاریخ فوتبال است، و در سال های اخیر با لوئیس فن خال که کارنامه اش خود بیانگر همه چیز است. دانشی که از آن ها به دست آورده ام بی نهایت با ارزش بوده است.

می خواهم از اعضای کادرهای فنی و تیم های حمایتیِ باشگاه که در تمام این سال ها با آن ها کار کرده ام، تشکر کنم. نتایج داخل زمین حاصل سخت کوشی های خارج از آن است. دستاوردهای کنونی ام بدون فداکاری و تعهد این افراد در ایجاد بهترین محیط برای موفقیت باشگاه، حاصل نمی شد.

می خواهم به ژوزه مورینیو برای منتصب شدن به عنوان سرمربی بزرگترین باشگاه جهان تبریک بگویم. تنها چند برنده واقعی در بالاترین سطح فوتبال وجود دارند و بی شک ژوزه یکی از آن هاست. می دانم که هواداران از او استقبال خواهند کرد.

تشکر نهایی من از هواداران است. نمی توانم توصیف کنم که چه میزان دلم برای راه رفتن در اولدترافورد و در مقابل شما تنگ خواهد شد. خداحافظی کردن پس از 29 سال، فوق العاده سخت است. عاشق هر دقیقه از دوران بازیگری و مربیگری ام در منچستریونایتد بوده ام. حمایتی که شما از من انجام داده اید، استثنائی بوده است. متشکرم.

اکنون فصلی جدید و چالشی جدید برای من در راه است. در مورد آینده هیجان زده ام، زیرا بهترین کارآموزی ممکن برای سرمربیگری را داشته ام.

 

 

منبع:طرفداری

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 564
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 2,467
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 41,638
  • بازدید سال : 212,832
  • بازدید کلی : 3,837,997
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30