loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 709 شنبه 01 آذر 1393 نظرات (10)

Rooney: Manchester United knew how to beat Arsenal

 

وین رونی | کاپیتان منچستر یونایتد (در گفتگو با Sky Sports)

 

(رونی راضی از جواب دادن نقشه ی یونایتد در این بازی - نقشۀ یونایتد دفاع و ضربه زدن با ضد حمله بود...) "از نظر من این پیروزی بسیار حیاتی بود. در زمانهایی از بازی در آماج حملات حریف بودیم، به ویژه در نیمۀ اول، و می دانستیم که می توانیم در ضد حمله به آنها ضربه بزنیم. می دانستیم که آنها آسیب پذیرند، به ویژه در ضد حمله، و امروز هم همین نقشه را عملی کردیم. آنها تملک توپ را در اختیار داشتند، ما در ضد حمله به آنها یورش بردیم، مسئله ای که نقشۀ ما برای بازی بود. ما می دانستیم که اگر بتوانیم تا حد توان بازیکن در خط دفاعی داشته باشیم، کما اینکه 5 بازیکن هم در دفاع داشتیم، آنگاه با سرعت روبین، آنخل و خودم می توانیم در ضدحمله به آنها ضربه بزنیم."

 

(رونی می پذیرد که اقبال هم با یونایتد یار بود...) "گاهی در بازی اقبال هم با ما یار بود. دروازه بان ما خارق العاده بود، و ما با دو گل خوب به آنها ضربه زدیم."

 

(تمجید از عملکرد دو مدافع جوان تیم...) "ما دو بازیکن خیلی جوان در قالب پدی مکنیر و تایلر بلکت در ترکیب داشتیم، که خیلی خوب با ترکیب هماهنگ شدند."

 

(اهمیت این پیروزی در نتایج آتی...) "این پیروزی به ما باور و اعتماد بالایی خواهد داد، در زمانی خوب این پیروزی رخ داد، شروع این فصل برای ما شروعی متفاوت بوده ولی امیدواریم که اکنون بتوانیم سلسله ای از نتایج خوب کسب کنیم. می خواهیم برای ورود به سال جدید کمی نیروی محرکه و شتاب برای حرکت رو به جلو کسب کنیم و سپس ببینیم که جایگاهمان آن زمان چه خواهد بود. ما به استقبال هر بازی پیش رویمان می رویم. حس می کنیم که از دو بازی خانگی پیش رو باید حتما 6 امتیاز کسب کنیم."


 

لویی ون هال | سرمربی منچستر یونایتد

 

(در مورد مصدومیت شاو....) "لوک شاو مشکلش مچ پا است. این مشکلش ربطی به مشکلی که قبل بازی داشت ندارد. باید منتظر نتیجه ش باشیم. مصدومیتهایی که ما داشته ایم باور نکردنی هستند."

 

(فن خال خواهان ادامۀ رونز پیروزیهای تیم...) "این اولین پیروزی خارج از خانه است و بازیکنان بسیار خوشحالند ولی این فقط یک پیروزی بود. ما باید با پیروزیهای بیشتر در دو بازی خانگی آتی این جایگاه را محکم کنیم و آنگاه می توانیم ادعا کنیم که روحیۀ لازم را داریم و می توانیم به بالای این مسیر حرکت نگاه کنیم نه به پایین و سراشیبی آن."


لویی فن خال | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(فن خال می پذیرد که ممکن بود آخر بازی لبخند به لب نداشته باشد!) "به نظرم این یک پیروزی عالی در یک زمان خوب بود. ما مصدومین یادی داریم، ولی علی رغم آن یک بازی خارج از خانۀ دشوار را با پیروزی پشت سر می گذاریم. آرسنال یک تیم هجومی خوب است. بالاخره من هم می توانم لبخندی بزنم ولی می توانید تصور کنید که اگر آنها یکی از 4 یا 5 موقعیت خود در نیمۀ اول را گل م کردند آنگاه ماحصل بازی متفاوت می شد."

 

(درخواست فن خال بین دو نیمه از بازیکنان...) "بله آنها 5 موقعیت بزرگ داشتند، ولی ما هم موقعیتهایی در انتهای نیمۀ اول داشتیم. نه خیلی خطرناک ولی ماهم فرصت گلزنی داشتیم. در بخش دوم از نیمۀ اول ما داشتیم برمیگشتیم به شرایط عادی. ما در نیمۀ اول اعتماد به نفس لازم را نداشتیم و من (بین دو نیمه) گفتم که لازم است توپ را به گردش در بیاوریم و به خاطر همان مسئله موقعیتهایی خلق کردیم. لذا اینکه در نیمۀ دوم موفق به گلزنی شدیم برای من جای تعجب نداشت. من از تملک توپ تیم خودمان راضی نبودم ولی بعد صحبتها ما بهتر شدیم و در نیمۀ دوم خیلی خوب کار کردیم."


آرسن ونگر | سرمربی منچستر یونایتد (در گفتگو با BBC)

 

(ونگر ناراحت از نبردن یک بازی یک طرفه...) "بازی کاملا یک طرفه بود و علی رغم این بازی را باختیم، باید این ضربه را بر پیکرۀ خود بپذیریم. می دانم که ما برای این شکست مورد انتقاد واقع خواهیم شد ولی شما باید به این سطح از انرژی که ما در بازی به کار گرفتیم احترام بگذارید. ما برای کوچکترین اشتباه تاوان دادیم و این مسئله بسیار ناراحت کننده است که دست خالی زمین را ترک می کنیم."

 

(اشاره به اشتباههای تیمش...) "ما موقعیتهای بهتری داشتیم و می توانستیم بهتر آنها را استفاده کنیم. در زمانی که نتیجه 1-0 بود می بایست با احتیاط بیشتری کار می کردیم و اجازۀ به ثمر رساندن گل دوم را به حریف نمی دادیم. فرصتهای زیادی برای بازگشت به بازی وجود داشت و اینجا جایی است که ما مرتکب اشتباه شدیم."

 

(نوید بهبودی اوضاع آرسنال...) "در حرفۀ ما وقتی که پیروز نمی شوید، نگرانی شما بالا می گیرد. ولی نکات مثبت فراوانی در این تیم وجود دارد. اگر با همین کیفیت و سطح انرژی فعلی مسیر را ادامه بدهیم، می توانیم خیلی سریع به شرایط آرمانی بازگردیم."

 

(در مورد صحنۀ تلاش ویلشر برای کله زدن به فلاینی از ونگر سؤال شد و وی پاسخ می دهد:) "صادقانه بگم من صحنۀ منازعه رو ندیدم."


 

لویی فن خال | به نقل از MEN

 

(فن خال در مورد تصمیمش در به کار گیری 3 مدافع مرکزی...) "در مورد تصمیمم قبل بازی، خوب این تصمیم با کیفیتی بود. اکنون می توانم این نکته را استنباط کنم (که تصمیم خوبی بود.) این تصمیمات زندگی یک سرمربی را تشکیل می دهد، همیشه نتیجۀ کار است که برای شما دلیل و توجیه انجام کارها می شود - یا گاهی هم برعکس. من نمی توانم راههای دیگری را بیازمایم چرا که بازیکنان زیادی در اختیار ندارم."

 

(مصدومیت غافلگیر کننده و تغییرات تاکتیکی...) "در طول بازی دیدید که مجبور شدم چه کار کنم. شاو علی رغم برگشتن در ناآمادگی از بازیهای ملی، باید بازی کند، و سپس دچار یک مصدومیت دیگر می شود. بعد مجبور به استفاده از یانگ می شوم. ولی او برای بازی 90 دقیقه ای به قدر کافی آماده نیست، و لذا مجبورم دوباره دست به تغییر بزنم! به نظرم بازیکنان خارق العاده بازی کردند. بلکت، مکنیر و لوک شاو چند ساله هستند؟"

 

(فن خال خیلی نمی خواهد به تمجید از دخیا بپردازد!) "آنها شوتهای پشت محوطه بودند. من خودم بازیکن بوده ام و وقتی که شوتها از پشت محوطه زده می شوند دروازه بان نسبت به مهاجم برتری دارد از این نظر. هرچند کیفیت او آمادۀ به پرواز در آوردن وی است، ولی طبق تجربۀ من در موقعیتهای مشابه اینچنینی وی باید دیگر جنبه های بازی خود را هم ارتقا بدهد. وقتی این را می گویم شما فکر می کنید که من دیوانه هستم، ولی من دیوانه نیستم. حرفم را باور کنید."

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed275 در تاریخ 1393/09/02 و 16:33 دقیقه ارسال شده است

بازی دیشب تیم من رو یاد بازی های هلند تو جام جهانی انداخت. ونگر واقعا خنگه، بعد از گلی که زدیم واقعا احمقانه حمله می کردن قشنگ عقب دفاعشون خالی بود و می شد چند گل دیگه بهشون زد، ی بار داور به اشتباه آفساید رونی رو گرفت که دو به تک می شد، ی بار اگه دیماریا دقت می کرد تو جا گیری و آفساید نمی داد تک به تک می شد و ی تک به تک هم از دست داد. البته هلند جام جهانی هم همچین موقعیت هایی بدست میاورد و شاید خلاقیت ونگال باعث این شد. عامل برد هم بنظرم یانگ بود و اون سانترش.
خیلی جالب بود، سه تا دفاع تیممون خیلی جوون بودن، چقدر حال داد خداییش، مرسی ونگال. رو گل ژیرو هم بازی رو ول کرده بودن وگرنه می شد گل نخوریم، شوت ژیرو هم عالی بود البته.
اگه میخوایم امسال به جایی برسیم باید دو تا بازی بعدی رو ببریم.
دخیا هم خوب بود ولی بیشتر موقعیتایی که گرفت ساده بودن به جز یکی دو مورد.
ممنون داش شهاب.
پاسخ : خواهش می کنم سعید جان

این نظر توسط mohsen a در تاریخ 1393/09/02 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

ﺳﻼﻡ
ﺷﻬﺎﺏ ﺟﻮن ﻣﻤﻨﻮﻥ
ﻭاﻗﻌا اﻳﻦ ﺭﻭﺯا ﺩﺧﻴﺎ ي ﻧﻌﻤﺖ ﺑﺮا ﻣﻮﻥ
اﻧﮕﺎﺭ ﺩﻓﺎﻋﺎ ﺑﺎ ﺧﻴﺎﻝ ﺭاﺣﺖ ﻛﺎﺭ ﻣﻲ ﻛﻨﻦ ﭼﻮﻥ ي ﮔﻠﺮ ﺧﻮﺏ ﭘﺸﺘﺸﻮﻥ
ﻛﺎﺵ ﺩﻱ ﻣﺎﺭﻳﺎ اﻭﻥ ﺗﻮﭖ ﺭﻭ ﮔﻞ ﻣﻴﻜﺮﺩ ﭼﻮﻥ ﺩﻳﺮﻭﺯ ﺧﻴﻠﻲ ﺯﺣﻤﺖ ﻛﺸﻴﺪ و ﺩﻭﻳﺪ

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/09/02 و 8:31 دقیقه ارسال شده است

مرسي داش شهاب.بقول روني به هدفمون رسيديم.دفاع و ضد حمله كه جلو تيمهايي مثل آرسنال براي گرفتن نتيجه بهترين شيوه بازيه.شايد اگه بالاي جدول بوديم و همه مهره هامونم داشتيم خيلي هجومي تر ميتونستيم بازي كنيم.در كل نتيجه مهم بود كه بهش رسيديم

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/09/02 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

شهاب دپور رو دوست داری این رو ببین شکلک
http://www.tarafdari.com/کاربران/متن/232034/جذاب-ترین-گروه-های-چمپیونز-لیگ-بخش-اول

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/09/02 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

بهترین کار ممکن هم،همون مثبت عمل کردن تو ضد حملات بود.کاری که خوب از پسش بر اومدیم...این بازی انصافآ گلزنی فنپرسیو کم داشت.کاش میشد میون هووووو کردن هوادارا این کار رو عملی کنه...اما همین نتیجه هم خوب جوابی بود.شکلک
مک نیر عالی بود...آفرین.و بلکت هم باید از همین بازیها تجربه کسب کنه.نداشتن اعتماد به نفس،کمی تو کارش مشکل ایجاد کرده بود...
دخیا عملکرد خوبی داشت،هرچند آقای ضدمنچستری(عادلشکلک)اعتقاد داشت توپها همونجایی رفتن که او بود،اما فکر اینو نکرد که برا همونا هم باید دروازبان از مهارت جایگیری هم برخوردار بوده باشه.
آمار گلهای رونی چندتا شد؟شکلکآمارش از دستم در رفته...شکلک فکر میکنم 220 یا 221 باشهشکلکداری میرسیهااااااا...
مرسی داش شهاب...شکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش حمید شکلک
اتفاقا من فکر می کنم اعتماد به نفس بلکت هم کمی زیادی بالاست شکلک
حالا فردا نکاتی که در مورد بازی دارم رو می نویسم تو پست بازی نظرم رو کامل میگم.

این نظر توسط شهاب غ در تاریخ 1393/09/02 و 0:01 دقیقه ارسال شده است

راستی نیم ساعت دیگه شروع اولین بازی مویز با سوسیداد در لالیگا!
در ریازور ورزشگاه خانگی دپورتیو...
عشق من دپور شکلک شکلک
ببینم چه جور مویز رو له می کنید شکلک
سوسیداد هفتۀ قبل اتلتیکو مادرید رو بردن! دپور هم اصلا حال و روز خوبی نداره ولی در هر حالتی دپور عشقه شکلک

این نظر توسط Amir007 در تاریخ 1393/09/01 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان خسته نباشی شکلک
پاسخ : خواهش می کنم امیر جان سلامت باشی شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1393/09/01 و 23:47 دقیقه ارسال شده است

انتقادهای زیادی به اسمالینگ میشه و خیلیا قبولش ندارن ولی من عجیب دوسش دارم!!
فصل اولش با حضور مهرههایی مثه ریو و نمانیا باز بازی میکرد و عالی بود.
در کنار مک نیر به نظرم مورد اعتمادترین مدافعانمونن.
پاسخ : همۀ بازیکنامون نکات مثبت زیادی داشتن حتی فن پرسی که به نظر بیکار بود ولی رو کرنرهای آرسنال خیلی دفع توپ داشت. در مورد اسمالینگ هم تکل آخر بازیش روی پای ولبک عالی بود.

این نظر توسط ali vidic 70 در تاریخ 1393/09/01 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش شهاب زحمت کش خسته نباشیشکلکشکلکشکلک
رونی کلاس خودشو نشون داد امشب!همچنین وجود یه وینگی مثل دیماریا همیشه لازمه اگه تک ب تک رو فاکتور بگیریم!
مک نیر عالی بود همچنین اسمال بی کلهشکلک
ولی بلکت ترسو بود لامصب!
دخیا معرکه بود!
کریک خونسرد و اروم میتونه بهتر هم باشه!
فلایینی نسبت به پارسال عالی شدهشکلک
والن همونطور بوده ک هست گلشم شانسی زد هویجشکلک
ویلسون یه روزی مایکل اون جدید میشهشکلک
ون پرسی اییستا البته موقعیت براش نساختنشکلک
شاو خیلی خوبه نمیدونم یا من ب بازیش خیبلی علاقه دارم ان شاءالله ک مشکلشی نداشته باشهشکلک
لامصب این علامت تعجب هم خیلی کلاس میده به متن!!!!!!!!!!!!!شکلکشکلکشکلکشکلک
در نهایت این بد رو تقدینم میکنم ب بلیند و روخو و سایر جانبازان تیمشکلکشکلکشکلک
مرسی داش خودم شهابشکلکشکلک
تبریک ب همهشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش علیِ شکلک همچنین تبریک میگم منم بسیار مهم بود این پیروزی شکلک

این نظر توسط شروین در تاریخ 1393/09/01 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

از روز اول داووید رو خیلی قبول داشتم و خوشحالم روز به روز بهتر میشه..کلا از وقتی فوتبال میبینم به 3تا دروازه بان خیلی خیلی علاقه داشتم و دارم که ادوین و بوفون و دخیان.
این مک نیر چه اعجوبه ایه!!
عاشق این کارهای فن خال و اعتماد به جووناشم.
خودم شخصا حفظ توپ رو دوست دارم که فواید زیادی داره ولی نه اینکه بیش از حد شه..دلم واسه بازی سریع دوره سر الکس لک زده.
پاسخ : مکنیر ویلشر رو بد زد خدایی شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 195
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 556
  • بازدید امروز : 831
  • باردید دیروز : 4,587
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 14,014
  • بازدید ماه : 37,992
  • بازدید سال : 209,186
  • بازدید کلی : 3,834,351
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30