loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 493 جمعه 17 بهمن 1393 نظرات (4)

لویی ون هال می گوید که بازیکنان منچستر یونایتد که در سانحۀ هوایی مونیخ جان باختند، انگیزه بخشی برای او و تیم فعلیش خواهند بود. فن خال که امروز در پنجاه و هفتمین سالگرد کشته شدن 23 تن من جمله 8 تن از بچه های بازبی به وضوح بعد حضور در یک مراسم یادبود در اولدترافورد به همین مناسبت تحت تأثیر قرار گرفته بود، در ابتدای نشست خبری امروز خود، بخشی از ابیات شعر گلهای منچستر را خواهند. او گفت:

 

"مردمانی بودند که این شعر را می خواندند و من تحت تأثیر قرار گرفتم. می خواهم در برابر شما آنچه آنها خواندند را بگویم زیرا از تأثیر شگرف آن سانحه حتی در زمان امروز نیز تحت تأثیر قرار گرفته ام. اینها جملات آخر بود: «شما قوت و انگیزه بخش کسانی هستید که امروزه به جای شما ایفای نقش می کنند. ما به دنبال استعداد و سرعت و اشتیاق هستیم، تا بازی فوتبال را به شیوۀ یونایتد ارائه دهیم.»"

 

"بحث من و بازیکنان است. من امروزه سرمربی باشگاه هستم و همچنین گروه بازیکنان من (مضمون شعرند). آنها (بچه های بازبی) نیز گروهی از بازیکنان بودند که لذت زیادی را در فوتبال برای مردمان زمان خود به ارمغان آوردند. از نظر من آنها نقش بزرگی در تاریخ باشگاه ایفا کردند. به نظرم همیشه باید این نقش را به یاد داشته باشیم. به خاطر همین تأثیر گذاری و تأثیری که مردم روی من داشتند، من خوشحالم که در این مراسم بودم. تصمیم ما برای حضور در این مراسم تصمیم درستی بود، در کنار ادای احترام بهمت بازبی و بازیکنان و میراثی که بر جا گذاشتند."

 

"این مراسم برای من و همۀ مردم تأثیر گذار بود. خود سانحه 57 سال قبل بود و هنوز که هنوز است مردم برای ادای احترام حاضر می شوند و ما همچنان یاد حادثه را گرامی می داریم و این چیزی نیست که همه جا عادی باشد، لذا فکر می کنم که این مسئلۀ خوبی است."

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/11/18 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

یعنی مویس هم الهام بخش میدونست؟! :|

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/11/18 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

دروود و سپاس
درمورد فلسفه مونیخ چیزی نگفتشکلکشکلک

این نظر توسط raso utd در تاریخ 1393/11/17 و 22:20 دقیقه ارسال شده است

یادشون همیشه جاوید و راه شون پر رهرو

این نظر توسط يوسين بولت در تاریخ 1393/11/17 و 21:06 دقیقه ارسال شده است

ممنون شهاب عزیز


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 204
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 466
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 897
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 5,395
  • بازدید ماه : 67,687
  • بازدید سال : 311,278
  • بازدید کلی : 3,936,443
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30