loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
شهاب بازدید : 846 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (10)

-

زمان صرف شده در آماده سازی پست 87 دقیقه

-

صفحۀ RSS بلاگ برای تیتر آخرین اخبار

دانلود والپیپرهای تقویم یونایتدی

 

تیترهای منچستر یونایتد در newsnow

 

1
-یک لباس شرم آور مردونه مخصوص هوای گرم که یه کمپانی انگلیسی با پرچم انگلیس تولید کرده و گیر داده ببره کمپ تیم ملی انگلیس تو برزیل بازیکنا برا مسخره بازی بپوشن  
2
-استیکرهایی از بازیکنان در جامهای جهانی که هم اکنون دیدن عکسهایشان می تواند باعث شرمساری این بازیکنان شود! عکسهایی جالب از گوردون بنکس، ویسنته دل بوسکه و کریس رونالدو و ... در منبع  
3
http://8pic.ir/images/5m65eqphk3a9m1iwutbw.jpg-عکس آندراس پریرا و اولین قهرمانیش با زیر 20 سال برزیل - برزیل با پیروزی 4-1 برابر چین در فینال قهرمان جام پاندا شد. هنوز جزئیاتی از اینکه پریرا چند دقیقه و چقدر در این جام برای برزیل بازی کرده است در دست نیست.  
4

-یونایتد در پیش فصل به مصاف سه تیم با ریشۀ روم، اینتر میلان و رئال مادرید خواهد رفت و رافائل در مورد هیجان بازی با این تیمها در تور پیش فصل با سایت باشگاه گفتگو کرده است:

"بازی برابر چنین تیمهای با تاریخچۀ غنی در طی تور پیش فصلمون خارق العاده ست. همه می خوان در چنین بازیهایی بازی کنن.

رافائل در اهمیت گذارندن یک پیش فصل خوب می گوید:

"پیش فصل اهمیتش زیاده. می تونه تعیین کنندۀ کل فصلتون باشه - اگر خوب پیش بره  و پیش فصل خوبی رو داشته باشید اونوقت می تونه به این معنا باشه که شما برای کل فصلتون می تونید روی آمادگی جسمانیتون حساب کنید."

 
5
-عکس بازیکنان تیم ملی انگلیس در حال استراحت در استخر هتل پس از رسیدن به برزیل  
6
-این هم بازی بسکتبال رونی و سه نفر دیگه که استوریج فیلم گرفته و سر یه دفاع قشنگ رونی به وجد میاد و شروع می کنه عربده کشیدن دانلود از پیکوفایل  
7
-یانوزای که در بازی برابر تونس تنها 15 دقیقه به جای ادن هازارد به زمین آمده بود، از نظر هواداران بلژیکی بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. گویا عدنان در یک بازی که خلاقیتی در آن وجود نداشت، طراوت را با خود به زمین برده بود.  
8
ed-woodward-پیپلز عقد قرارداد اسپانسری با 36مین اسپانسر باشگاه، شرکت داروسازی کره ای (کروی laugh) رو در شرایطی که تیم بازیکن می خواد زیر سؤال برده.  
9
http://static.guim.co.uk/sys-images/Football/Clubs/Club%20Home/2009/5/18/1242671457069/David-Beckham-Wayne-Roone-001.jpg-این هم تکملۀ مصاحبۀ بکام که صبح ترجمه کردیم و بکام به صراحت گفته با اسکولز موافق نیست و به نظرش وین فصل قبل نقطۀ درخشان یونایتد بوده:

"اسکولزی هم وین رو می شناسه و بیشتر از من دور و بر رونی بوده. هرکسی خودش مسؤول نظر خودشه، ولی به نظر من وین رونی نقطۀ درخشان یونایتد در فصل قبل بوده در برهه ای که تیم کمی دچار تزلزل شده بود."

 
10
-حراجی آنلاین باقی بطریهای مشروب فرگوسن آغاز شد. با قیمت بین 250 تا 350 پوند.هواداران و خریداران می توانند اقدام کنند.  
11
-فان پرسی آگاه و هوشیار نسبت به استعداد اسپانیاییها.  
12
-تمجید بکام از جوانان تیم ملی انگلیس  
13
-رابی فاولر می خواهد روی هاجسون با سه مهاجم رونی استوریج و لامبرت برابر ایتالیا بازی کند!  
14
-فان خال سه نفر متشکل از نیکی بات، اسکولز و فیل نویل را می خواهد. ولی این سه باید تا ماه بعد برای اعلام تصمیم نهایی فان خال منتظر باشند.  
Video: Evans' World Cup pick Manchester United - Official Site 20:03
15
-جانی اونز در مورد اینکه فکر می کند کدام تیم قهرمان جام جهانی خواهد شد پاسخ داده مردم از آرژانتین، برزیل و اسپانیا نام  می برند ولی به عقیدۀ او، عقابهای آلمان شانس بالایی برای کسب چهارمین جام قهرمانیشان درجهان دارند.  

-

 
1
Jordi Alba is not for sale.-دیلی میل - بارسلونا به منچستر یونایتد و دیگر مشتریان خوردی آلبا هشدار داده است که این مدافع چپ اسپانیایی نو کمپ را ترک نخواهد کرد.  
2
-FFT و معرفی الکس هولیگا، مدافع بوسنیایی که وی را به منچستر یونایتد لینک کرده بودند.  
3
Barcelona have reached an agreement with long-standing Manchester United target Marco Reus and will present an opening offer of £28m to Borussia Dortmund, according to Spanish newspaper Sport-اسپورت کاتالانیا ادعا می کند که بارسا برای جذب رویس به توافقی شفاهی دست پیدا کرده است و 28 میلیون پوند برای جذب او ارائه خواهد داد. البته مذاکرات چند هفته ای طول خواهد کشید.  
4

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/479472781-481224.jpg-کارلو آنچلوتی خروج موراتا را تأیید کرد:

"این بازیکن تصمیم گرفته برای یافتن فرصتهای بیشتر برای بازی باشگاه رو ترک کنه و باشگاه هم موافقت کرده."

 
5
David Moyes-دیوید مویز در گفتگو با تایمز فاش می کند که می خواست تونی کروس و پوگبا را به اولدترافورد بازگرداند. مویز اشاره کرده است که پوگبا یایا توره ی بعدی خواهد بود و ادامه می دهد:

"اگر ممکن بود، تلاش می کردم او رو به منچستر یونایتد برگردونم. او از زمان پیوستن به یووه در سری آ به شکوفایی رسیده در سن 19 سالگی ولی این پیشرفتش اصلا و ابدا باعث شگفتی کسایی که در اولدترافورد با او کار کرده بودن نشده."

مویز همچنین مطمئن است که اگر در یونایتد می ماند، می توانست کروس را به اولدترافورد بیاورد:

"پوشیده نیست که من سرمایه گذاری زیادی برای آوردن او (کروس) به یونایتد انجام دادم. اون ویژگی از کروس که من دوستش دارم اینه که توپ رو برای نفوذ به گردش در میاره، نه برای اینکه فقط پاسی داده باشه (از سر واکنی)."

 
6
-ایجنت توران در گفتگو با شبکه های ترکیه: برخی شایعات می گویند که ما تماسی با تیمهای انگلیسی داشتیم که این صحیح نیست. (مترجم: این خبر به نظرم تکراری میاد تشخیص تکراری بودن اخبار در تخصص Amir007 هستش laugh)  
7
James Rodriguez-گزارشاتی از پرتغال مدعی شده اند که وینگر کلمبیایی، جیمز رودریگز پس از سپری کردن یک فصل در فرانسه و موناکو، اکنون می خواهد توانایی خود را در بوته ای حساس تر در انگلیس و ایتالیا به آزمایش بگذارد.  
8
Chelsea-bound Diego Costa rejected Manchester United and ArsenalC-دانکن کستلز از تایمز مدعی شده است که دیگو کاستا برای پیوستن به چلسی، پیشنهاداتی را از جانب یونایتد، سیتی و آرسنال زمین زده است. (خدایی حق داشته کی با فان پرسی و رونی میاد یونایتد! وقتی اونور رقیبات تورس و دمبا با هستن )  
9
-گزارشات ایتالیا مدعی شده اند مقامات تورینو با ایجنت السیو چرچی، وینگر این تیم بر سر تمدید قراردادش که 2016 به پایان می رسد مذاکره کرده اند و به توافق رسیده اند، البته تورینو موظف شده است به پیشنهادات خرید این بازیکن که بالای 16.5 میلیون پوند باشد گوش دهند.  
10
-اسپورتویتنس - گزارشاتی در هلند از جانب ELF با تیتر "اشتروتمان نزدیک به منچستر یونایتد" علاقۀ فان خال به خرید اشتروتمان را پوشش داده اند. گاتزیتا نیز در ایتالیا این خبر را پوشش داده و نوشته است که باشگاه روم با تغییر موضع از اینکه "کسی فروشی نیست" اکنون در موضع اینکه "چقدر می توان از فروش او کسب کرد" قرار دارند و گاتزیتا گفته است که 35 میلیون یورو برای خرید کوین کافی خواهد بود. اگرچه اسپورتویتنس اشاره می کند پیش از این در ماه می روزنامۀ ایل تمپو مدعی شده بود باشگاه روم به هیچ وجه کسی را نخواهد فروخت و پیشنهاد 30 میلیون پوندی به اضافۀ گزینه های بنوس را برای جذب اشتروتمان رد خواهند کرد. ضمن اینکه روم سیدو کیتا را یک سال به خدمت گرفته است.  
11
-مارک لاول، کارشناس بوندسلیگا مدعی است که خیلی احتمالش پایین است که یکی از شواینشتایگر، مولر و یا هوملز در تابستان به منچستر یونایتد ملحق شوند.  
12
-گزارشات امروز می گویند: ابتدا رئال می خواست خدیرا را با رامیرز از چلسی معاوضه کند ولی با پافشاری مورینیو بر فروشی نبودن رامیرز، اکنون رئال در فکر معاوضۀ کروس و خدیرا است.  
13
-ویدئوی برخورد مارتینز ایندی و روبن، دو هدف تابستانی یونایتد در تمرینات تیم ملی هلند جلوی دیدگان فان خال!  
14
-گاتزیتا دلو اسپورت از ایتالیا امروز مدعی شده است که یونایتد می خواهد 70 میلیون یورو برای پوگبا پیشنهاد دهد و اگر شکست بخورند، ویدال را به عنوان گزینۀ جایگزین مدنظر دارند. اسپورتویتنس کلا گفته گاتزیتا تا حالا همه جور برچسب قیمتی رو پوگبا زده و ماههاست داره اخبار پوگبا رو پوشش میده و البته این بار با توجه به شایعات اخیر انگلیس و مخصوصا مصاحبۀ تایمز با مویز، این شایعات گاتزیتا با آب و تاب بیشتری پخش خواهند شد.  
Live: United latest Manchester Evening News 12:37
15
-باز هم MEN داره زنده اخبار یونایتد رو پوشش میده.  
16
-گاتزیتا دلو اسپورت بخشی دارد که در آن برای مقصد هر بازیکن در نقل و انتقالات درصد تعیین می کند. مقصد بعدی هرناندز اینتر معرفی شده و برای نانی یووه، گالاتاسارای و اینتر. همچنین عنوان شده الکسیس سانچز 60 درصد به منچستر می رود و 40 درصد به یووه و 0 درصد در بارسا می ماند! دلیل برتری یونایتد نیز پول عنوان شده است، پولی که یووه حاضر نیست بپردازد. روزنامۀ ایتالیایی لا استامپا نیز مدعی شده است یونایتد مذاکره برای خرید سانچز با 25 میلیون یورو را آغاز کرده است.  
17
Shaqiri is seemingly happy in Germany-روزنامۀ سوئیسی Blick از گردان شکیری می پرسد که فصل بعد کجا توپ می زند و او پاسخ داده است: "همچنان در بایرن مونیخ"  
18
-تانکاردی پالمیری، خبرنگار ایتالیایی که همه اخبار اسکای ایتالیا را پوشش میدهد، در توئیتر مدعی شده یونایتد حقوق بیشتری نسبت به چلسی به فابرگاس پیشنهاد داده ولی هنوز پیشنهادی رسمی به بارسا ارائه نداده ند، بارسایی که چلسی را ترجیح می دهد! اسپورتویتنس می گوید پالمیری همان فردی است که اختصاصی گفت رابین فان پرسی برای بازگشت به آرسنال توافق کرده بود و 28 ژانویه با ونگر ملاقات داشته است، در حالی که 28 ژانویه ونگر می بایست در تدارک بازی آرسنال با ساوتمپتون می بود! در هر صورت اسپورتویتنس گفته پالمیری حرفی زده که اگر فابرگاس بیاد یونایتد، او ادعای یک خبر داغ رو کرده باشه، اگه هم رفت چلسی بگه من که گفتم بارسا چلسی رو ترجیح میده! در هر صورت اگه چنین خبری پخش شد بدونید منشأ اون این توئیت این خبرنگار مکار بوده.  
19
-دیلی میل - بارسا می خواد سانچز، فابرگاس، آلوز و پدرو را بفروشد و با یونایتد تماس گرفته اند ببینند آیا اینها را می خواهند بخرند یا نه؟!  
  20
-  

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/20 و 12:18 دقیقه ارسال شده است

ابوالحسن اهل تبريزي؟شکلک
ياشاسين آذربايجان ياشاسين مراغهشکلک

این نظر توسط giggs for ever در تاریخ 1393/03/20 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

اقا داغ دلم تازه شد تی وی دریبلای زیدان تو جام جهانی 2006چیکار میکرد عاشق اون فرانسه بودم خدا لعنت کنه ماتراتزی حالم از ماتراتزی بهم میخوره من همون موقع ایتالیا نفرین کردم و تا 50 سال جام نمیارهشکلک
زیدان {شکلک گریه}
پاسخ : بیش باد.... لعنت بهش مرتیکه...

این نظر توسط giggs for ever در تاریخ 1393/03/20 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

حالا شد شکلک
پاسخ : ///شکلک
پاسخ : به به اینکه پرچم آبادان خودمونه شکلک
قشنگه مبارک دلت باشه شکلک شکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/03/20 و 1:02 دقیقه ارسال شده است

اشتباه رخ داد تو پایگاه عوض کردم فکر کردن اینجا هم شد الان درستش میکنمشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/03/19 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

اواتار جدید
این اواتار تا پایان جام جهانی تغییر نمی کندشکلک
پاسخ : آواتارت که گیگزه هنوز شکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/03/19 و 23:43 دقیقه ارسال شده است

اصن حال کردی داش شهاب؟شکلک بکام به همون نکته ای اشاره کرد که من کردمشکلک شکلک
آخ تو چقدر فهمیده ای حمید...
خـــــــــــعـــــــــــــلی داش شهاب،خعــــــلیشکلک
من دیگه حرفی ندارم...
آقا مرسی...همینکه حرفم ثابت شد،جای صدتا تشکر می ارزهشکلک
با این وجود بازم ممنونمشکلکشکلک
پاسخ : با این وجود بازم ممنونم؟ شکلک شکلک با چه وجود؟!!! از ممنونهای بامنت بودهــــا شکلک شکلک
خواهش می کنم داش حمید شکلک
کلا میگن عشق به هم اشاره کردن نیست با هم به یک سو اشاره کردن است... شده نقل شما و بکس
شکلک شکلک
اصلا من کف کردم این بکس فکر کنم صبح اومده نظر تو رو خونده شب رفته اسکی رفته تو مصاحبه ش شکلک
پاسخ : نه آقا چه منتیشکلک ما خاکیمشکلک

این نظر توسط ابوالحسن در تاریخ 1393/03/19 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

اقا شهاب شما از کدوم شهرزین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ازبچه ها کسی از تبریز هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : شهر من گم شده ست ابوالحسن جان.... اصالتا کاشانیم...
تبریز شکلک
نمی دونم آذربایجان شرقی داریم ها... زیاد... ولی خود تبریز نمی دونم شکلک بچه های تبریز رو می شناسم مثلا کریم منافی اینجا می اومد یک زمانی الآن نه ولی...
توالی کشلکات منو کشته نظمشون شکلک

این نظر توسط moein در تاریخ 1393/03/19 و 22:52 دقیقه ارسال شده است

مرسی شهاب جان شکلک
آرزومه عدنان فیکس بازی کنهشکلک
پاسخ : خواهش می کنم معین عزیز شکلک
آرزومه.... آرزومه... شکلک
جام بعیده فیکس بشه مخصوصا که تعویضی همیشه به جا هازارد میاد خیلی بعیده به جا هازارد فیکس بشه...

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/19 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

شانسا ديگه تماس گرفتن ببينن كم و كسري داريم كه داريم اون وسط زمينشکلک
بسپار به فن خال كاكوشکلک
پاسخ : آهان نه بابا جنس بنجلشونه دارن آب می کنن
کاک فان خال شکلک

این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/03/19 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

ممنون داش شهابشکلک
خوبه كه تماس گرفتن آره فابرگاس رو ميخريمشکلک
پاسخ : خواهش می کنم داش سعید شکلک
کی تماس گرفته؟
نمی خریم شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 205
  • آی پی امروز : 436
  • آی پی دیروز : 624
  • بازدید امروز : 2,221
  • باردید دیروز : 1,648
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,869
  • بازدید ماه : 3,869
  • بازدید سال : 317,317
  • بازدید کلی : 3,942,482
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30