loading...
اخبار منچستر یونایتد
بازیها و جدول
                                         
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعيد در تاریخ 1393/01/21 و 10:36 دقیقه ارسال شده است

واقعا اگه كسي باورش شده كريك بازيكن هست متاسفم براش
پاسخ : معذرت میخوام ازتون.. اما به نظر من : حالا درسته که کریک دیشب زیاد خوب نبود اما در کل از بازیکنان تاثیرگذار تیم بوده و حضورش اغلب موجب دل گرمیشکلک

این نظر توسط saeed rooney در تاریخ 1393/01/21 و 8:25 دقیقه ارسال شده است

روني بخاطر مصدوميتش نتونست خوب بازي كنه؟معلوم بود يه چيزيش هست وگرنه موقعيتهاي 100% رو به اين راحتيها از دست نميداد
پاسخ : همینطوره! رونی دیگه توان بدنیش بیشتر از این نبود و خسته شده بود. مصدومیتش تاثیرگذار بود واقعا

این نظر توسط ali81 در تاریخ 1393/01/21 و 1:49 دقیقه ارسال شده است

من این منچستر رو دوست دارم .دردناک بود .دیگر هیچوقت کاپیتان ویدیچ، اورا با این گل خاطره انگیز ،فردیناند با تعصب را با لباس یونایتد در چمپیونز لیگ نخواهیم دید. من به این بازی کاری ندارم .با این تیم خاطره ها داشتیم و امسال سال سختمان بود اما درخششی نو در راه است . ممنونم اورا حتی برای لحظاتی هم که شد از خوشحالی از جایمان پریدیم ،داد زدیم ،ذوق کردیم ،دردها را کنار گذاشتیم هر چند کوتاه بود اما لذتبخش بود. ممنونم ویدا برای خطا ها ، برای تکلها برای اخراجها برای گلها برای سوتیها برای همه چیز. ریو فردیناند،همیشه در لحظات سخت زندگی چهره مصمم فردیناند اولین چیزی بو د که مجسم میکردم .ریو بی نظیر بود و تمام. امروز دلم برای فرگی تنگ شده .اشک اشک و....
مویز با تو میدرخشیم .خیلی زود. ما منچستر یونایتدیم.
پاسخ : سلام علی آقا...شکلک
فرمایشاتتون صحیحن علی آقا...
اما به هرحال این حقیقتیه باید باهاش کنار بیایم.من قبلآ هم به این موضوع اشاره کردم:
که واسه محکم شدن باید از روزهای سخت هم گذشت...درسته که تا حالا تجربه چنین نتایجیو نداشتیم،اما به هرحال دچارش شدیم...
به آینده خوشبین باشین،پشت این شکستها،پیروزیهای بزرگی نهفته ست،وقتشه که یک منچستر یونایتد جدید ظهور کنه...امسال نشد؟سال دیگه؟بازم نشد؟سال دیگه ش...بلآخره ظهور میکنیم،قدرتمندتر از همیشه...
دلتنگی؟شکلک
ما دلمون واسه خیلی چیزها تنگ خواهد شد...خیلی از بازیکنها...جامها...
اما این دلتنگی زیاد دووم نمیاره(گرچه که محبوبها همیشه تو دلمون میمونن) اما...وقت دلبستن به منچستری جدیده.منچستری پر از جوونهای دوست داشتنی،موفق...و و و...
به امید روزهای شیرین آینده...خوشبین باشین و آسوده خاطرشکلک
پاسخ : تا دو سال آخرین گلهامون رو در لیگ قهرمانان دو کاپیتان تیم، ویدیچ و اورا زدن شکلک شکلک
مثل ایران که الآن نشون می ده آخرین گلهاش رو توی جام جهانی گل محمدی و بختیاری زاده زدن شکلک شکلک
ویدیچ و اورا شدیدا دلم براشون تنگ میشه....
البته به نظرم مویز حتما فردیناند رو حفظ می کنه برای فصل بعد... چون رفتن ویدیچ قطعی شده

این نظر توسط JOKER در تاریخ 1393/01/21 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

شهاب اینجوری که میگی ادم شرمنده میشه شکلک
من چند بار باخت زدم اخه شکلک
________
بدترین بازیکن زمین رونی . . .
فکر کنم مویس دیگه ازش میترسه
_____
مرسی زینب خانوم . با این نتیجه فکر کنم حتما دیگه سهمیه رو میگیرم من شکلک
پاسخ : خواهش می کنم.. باید ببینیم نتیجه چطور پیش میره!شکلک
دیدم اوضاع خیطه .. با نامردی علی رو میذارم اولشکلکشکلک
(شوخی بود.. من هرگز پارتی بازی نمی کنمشکلک )

این نظر توسط masi در تاریخ 1393/01/21 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

تبریک میگم
خداییش مثل مرد باختیم
رونی با پای نابود 90 دقیقه مثل مرد بازی کرد همین 10 تا جام می ارزه
ما فصل بعد با قدرت بر میگردیم شکلک
پاسخ : دقیقا
مث مرد باختیم.. مردانه جنگیدیم ولی خب...
رونی دیگه توان نداشت ..
ان شاالله .. ما یونایتدیمشکلک

این نظر توسط نسرین در تاریخ 1393/01/21 و 1:27 دقیقه ارسال شده است

تاگل دوم بایرن واستاده می دیدم بعد گل دیگه نتونستم پاشم
پاسخ : ای دااادشکلکشکلک

این نظر توسط gigs for ever در تاریخ 1393/01/21 و 1:22 دقیقه ارسال شده است

والنسیا محشر بود ولبکم خوب بود
دخیا توپ دومو میتونست بگیره
رونی هم امشب بدترینمون بود
اورا یه گل زد و ۳تا بهشون داد
پاسخ : والنسیا خیلی خوب بود واقعا !
رونی هم فکر کنم دیگه توانش بیشتر از این نبود!
گل اورا هم زیبا بود اما چه کنیم که باختیمشکلک

این نظر توسط ali در تاریخ 1393/01/21 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

مهم نيست ١- نبود فليني و حضور فلچر باعث باخت شد ٢- روني رو فرم نبود بايد يك نيمه بازي ميكرد ٣- نبود رابين
پاسخ : با عرض پوزش! حقیقتش من به فلچر بیشتر از فلینی اعتقاد دارم. این روزا فلینی خوب با ترکیب هماهنگی نکرده و تاثیر چندانی نداشته (به عقیده ی من)..
رونی هم درسته! کاش تعویض شده بود .
اما باز هم خوب بودیم .. به امید روزهای خوب آتیشکلک

این نظر توسط حمید بکهام در تاریخ 1393/01/21 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

سلام زینب خانم...

درسته که باختیم اما...
خداییش با غیرت باختیم،من به این منچستر،با همین باخت، افتخار میکنم...
با اینجور باخت،آدم زیاد دلگیر نمیشه...

خیلی ممنون...زحمت میکشیدشکلک
پاسخ : سلام
دقیقا همین طوره ! این درد باخت را کاهش میده ! اما میتونستیم ببریم! لیاقت برد رو داشتیم واقعا ! تو زمین حریف بودیم !
خواهش می کنم... انجام وظیفه ست.. ممنون از شماشکلک

این نظر توسط Parham Ghiyasi در تاریخ 1393/01/21 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

7 امتیاز تلخ شکلک
از 4 تا گلی که خوردیم 3 تاش شبیه هم بود این مربی چیکار میکنه پس شکلک شکلک
پاسخ : اما بلاخره از من جلو زدینشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3033
  • کل نظرات : 28680
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 206
  • کاربران آنلاين
  • 01.louiebrelt
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 502
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 2,317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 4,035
  • بازدید ماه : 4,035
  • بازدید سال : 317,483
  • بازدید کلی : 3,942,648
  • کدهای اختصاصی

    Got an Injury? Visit PhysioRoom.com for expert physiotherapy help & products for your Sports Injury, including tennis elbow support, first aid kit & coccyx cushion.

    امکانات مختلف
    -
    -
    تقویم می
    May
    1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 31
    11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27 28 29 30